Klopt, misschien had ik wel te veel hoop op wat anders en een wat serieuzere avond net zoals B-Front en Ran-D. Verwacht ook nog steeds wel dat t een prima avond gaat worden, alleen het ik het net wat anders in gedachtenwrote:@Kegel77w, Je zegt zelf dat het HUN avond is, denk je nou echt niet dat zij zelf hier geen inbreng hebben gehad?
Dit is wat ZIJ willen, ZIJ willen feest en gekkigheid.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
LHardtraxxer
- 72 posts member since 2016
- last seen Jun 2025
En ZazaFrontwrote:B-Front staat er gewoon hoor (Roughstate Alliance)wrote:Ik vind sommige keuzes wel verrassend maar ik vind de negatieve keuzes ook teveel aanwezig(Freestyle)
. Wel opvallend om een Keltek in zaal 2 te zetten maar Psyko Punkz die er eerder dit jaar wel op hun feest bij waren, totaal niet uitnodigen. Requiem vind ik verder een vette keuze maar ziet er wel heel willekeurig uit.
B-front ook opvallende afwezige. Of ze plannen een surprise in.
Al met al lijkt dit meer op een Q-dance line up dan die van Freqz zelf.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
kaarten binnen zin
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Volgens mij is dit uitverkocht
Iemand nog een ticket over voor de normale prijs?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Netjes. Mooi op tijd. Had ook niet anders verwacht.wrote:Volgens mij is dit uitverkocht
Ook aanwezig hier, dan kan ik mijn HMH-munten nog eens kwijt 
Mooi dat het uitverkocht is!
Ik vind juist de gevarieerde line-up super...al had ik stiekem toch nog E-force verwacht.
Desalniettemin kneiters veel zin in
Ik vind juist de gevarieerde line-up super...al had ik stiekem toch nog E-force verwacht.
Desalniettemin kneiters veel zin in
Hoop eigenlijk wel dat de snollebollekes nog komen als surprise act 
Ik vraag me oprecht af hoe druk het gaat worden in de 2e area als Rejecta moet draaien. Volgens mij gaat het wel lekker knus worden. 
Als de timetable het toelaat wil ik zeker ook een kijkje gaan nemenwrote:Ik vraag me oprecht af hoe druk het gaat worden in de 2e area als Rejecta moet draaien. Volgens mij gaat het wel lekker knus worden.
Hier toch ook maar aanwezig, wel leuk een keer wat anders vrolijks ipv al die duistere themas. En Ran-D was vorig jaar ook erg goed bevallen.
Niet dat ik hierin geloof maar zag t op Reddit.
https://www.facebook.com/showtek/posts/ ... 8869127344
"Return"

"Return"
Ik heb op feestboek ook gelezen dat Frequencerz en Showtek samen al 3 platen klaar hebben liggen en aan een album denken.wrote:Die tekst heeft toch gewoon betrekking op die visuals lijkt mij? Zou wel echt logisch zijn man. Showtek die plotseling op X-Qlusive Frequencerz gaat draaienwrote:Niet dat ik hierin geloof maar zag t op Reddit.
"Return"![]()
Maar even zonder dollen. Dit slaat als een lul op een drumstel.
begrijpend lezenwrote:Niet dat ik hierin geloof maar zag t op Reddit.
Was niet zozeer naar jou bedoeld, maar meer naar mensen die hier dus daadwerkelijk een "Hypetrain" in zien (aan de Facebook reacties te zien...)wrote:begrijpend lezenwrote:Niet dat ik hierin geloof maar zag t op Reddit.
Ochjee, ze kunnen ook geen scheet laten of er wordt weer van alles bij verzonnen.
Showtek gaat niet terugkomen. Die gasten zitten prima in de EDM scene, in tegenstelling tot hhz waarbij het allang duidelijk was dat ie terug zou komen.
Showtek gaat niet terugkomen. Die gasten zitten prima in de EDM scene, in tegenstelling tot hhz waarbij het allang duidelijk was dat ie terug zou komen.
Ik zie nog wel gebeuren dat Showtek wat vaker hardstyle tussendoor draait/maakt maar ik zie ze echt niet helemaal terug komen. Zitten ze niet inmiddels bijna net zo lang in EDM als dat ze in hardstyle scene zaten?
Wss toch niet aanwezig. Niemand van Mn collega’s wilt hierheen
. Ben de enige haha
wrote:wrote:Dit lijkt gewoon op xqlusive Holland 2.0, skip.
Requiem willekeurig? Die trekken heel wat met elkaar op hahawrote:Ik vind sommige keuzes wel verrassend maar ik vind de negatieve keuzes ook teveel aanwezig(Freestyle)
. Wel opvallend om een Keltek in zaal 2 te zetten maar Psyko Punkz die er eerder dit jaar wel op hun feest bij waren, totaal niet uitnodigen. Requiem vind ik verder een vette keuze maar ziet er wel heel willekeurig uit.
B-front ook opvallende afwezige. Of ze plannen een surprise in.
Al met al lijkt dit meer op een Q-dance line up dan die van Freqz zelf.