Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Positief verrast idd. Waarschijnlijk wel aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:19 
 
Hardtraxxer

Jaren kijk je uit naar deze XQ en dan maken ze er gewoon een kermis editie van.. :thumbdown:
B-Freqz?
Nee lekker 8 stappen naar links en 8 naar rechts :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Valt wel een beetje tegen toch :/
Iets te veel carnaval dit

Ik vraag me echt af wat mensen hieraan positief verrast dan? Behalve Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat heeft Atmozfears hier te zoeken? de q-dance push is zoals altijd gezellig aanwezig :lol:
wel verrassend met Headhunterz en deetox.
en waar is b-freqz? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Ik vraag me echt af wat mensen hieraan positief verrast dan? Behalve Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo dan, dit zag ik niet aankomen. Dit trekt mij totaal niet. Headhunterz? Atmozfears? Zazafront & Freqz, kan leuk zijn, alleen snap de keuze niet om dat hier te doen. En had dan liever Tha Playah als afsluiter gezien, wat mij ook logischer leek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind sommige keuzes wel verrassend maar ik vind de negatieve keuzes ook teveel aanwezig(Freestyle >.< )
. Wel opvallend om een Keltek in zaal 2 te zetten maar Psyko Punkz die er eerder dit jaar wel op hun feest bij waren, totaal niet uitnodigen. Requiem vind ik verder een vette keuze maar ziet er wel heel willekeurig uit.
B-front ook opvallende afwezige. Of ze plannen een surprise in.

Al met al lijkt dit meer op een Q-dance line up dan die van Freqz zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
Erg verrassende en leuke line-up zeg.
Ineens een optie geworden voor mij! :thumbup:


Dit :D Was bang voor een XQ B-Front 0.5 qua line up maar dit wekt mijn interesse
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Erg verrassende en leuke line-up zeg.
Ineens een optie geworden voor mij! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met deze line-up ben ik misschien toch wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik vind sommige keuzes wel verrassend maar ik vind de negatieve keuzes ook teveel aanwezig(Freestyle >.< )
. Wel opvallend om een Keltek in zaal 2 te zetten maar Psyko Punkz die er eerder dit jaar wel op hun feest bij waren, totaal niet uitnodigen. Requiem vind ik verder een vette keuze maar ziet er wel heel willekeurig uit.
B-front ook opvallende afwezige. Of ze plannen een surprise in.

Al met al lijkt dit meer op een Q-dance line up dan die van Freqz zelf.


B-Front staat er gewoon hoor (Roughstate Alliance) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Aardig aparte line up. Was nog een optie maar denk dat ik er nu wel vanaf zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
RTM93 schreef:
Ik vind sommige keuzes wel verrassend maar ik vind de negatieve keuzes ook teveel aanwezig(Freestyle >.< )
. Wel opvallend om een Keltek in zaal 2 te zetten maar Psyko Punkz die er eerder dit jaar wel op hun feest bij waren, totaal niet uitnodigen. Requiem vind ik verder een vette keuze maar ziet er wel heel willekeurig uit.
B-front ook opvallende afwezige. Of ze plannen een surprise in.

Al met al lijkt dit meer op een Q-dance line up dan die van Freqz zelf.


B-Front staat er gewoon hoor (Roughstate Alliance) ;)

Scherp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We waren allemaal aan het wachten op een line-up met namen als B-Freqz, Phuture Noize en misschien een Clockartz oid. In plaats daarvan krijgen we een carnaval/freestyle/handjes-in-de-lucht-en-polonaise line up en de meerderheid is ineens positief verrast.
Ik snap soms echt niks van Hardtraxx xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet niet zogoed wat ik ervan moet vinden :/ maar tis wel eens een keer wat anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best originele en verrasende line up, leuke optie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan echt niet begrijpen waarom Afmozfears, Deetox, Headhunterz en Mental Theo & The Viper hier staan. Dat soort namen associeer je toch totaal niet met Frequencerz? Had dan bijvoorbeeld Warface, E-Force, B-freqz en Tha Playah of Endymion honderd keer logischere namen gevonden. Maar goed, een willekeurig stel Platinum namen is natuurlijk goedkoper :thumbdown:

Of het verder leuke namen zijn is een tweede, maar vind dit absoluut geen Frequencerz uitstralen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Kan echt niet begrijpen waarom Afmozfears, Deetox, Headhunterz en Mental Theo & The Viper hier staan. Dat soort namen associeer je toch totaal niet met Frequencerz? Had dan bijvoorbeeld Warface, E-Force, B-freqz en Tha Playah of Endymion honderd keer logischere namen gevonden. Maar goed, een willekeurig stel Platinum namen is natuurlijk goedkoper :thumbdown:

Of het verder leuke namen zijn is een tweede, maar vind due absoluut geen Frequencerz uitstralen.

Sluit mij hiwr volledig bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Atmozfears XQ of DQ anthem confirmed. Dat zal het push project van 2018 worden gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Atmozfears XQ of DQ anthem confirmed. Dat zal het push project van 2018 worden gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Kan echt niet begrijpen waarom Afmozfears, Deetox, Headhunterz en Mental Theo & The Viper hier staan. Dat soort namen associeer je toch totaal niet met Frequencerz? Had dan bijvoorbeeld Warface, E-Force, B-freqz en Tha Playah of Endymion honderd keer logischere namen gevonden. Maar goed, een willekeurig stel Platinum namen is natuurlijk goedkoper :thumbdown:

Of het verder leuke namen zijn is een tweede, maar vind dit absoluut geen Frequencerz uitstralen.


Wat Pannenkoek zegt. Al kan ik me met deze namen meer dan prima vermaken, dus misschien wel aanwezig. HMH / AFAS Live is daarnaast altijd goed qua drukte en geluid, en voor mij lekker dichtbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line up, maar het schreeuwt niet bepaald frequenzers inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man man man. Verheug me al twee jaar op een X-Q Frequencerz, komen ze met dit aanzetten. Waar zijn Warface, E-Force, B-Freqz?

Skip. Ga lekker naar Kings of Core.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Leuke line up, maar het schreeuwt niet bepaald frequenzers inderdaad.


Helemaal niet erg, juist vanwege deze line-up is dit een zeer goede optie ineens! Ik mis hier B-Freqz live dan wel, verder gewoon prima line-up :)

Plus mensen, een line-up op een XQ wordt zover ik veel edities heb gezien helemaal niet bepaald naar de artiest. Dat was bij voorgaande XQlusives vaak ook niet zo. Wel mooi dat Zany hier staat, benieuwd wat hij gaat draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2017 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Nee lekker 8 stappen naar links en 8 naar rechts :sick:


Snollebollekes surprise act confirmed?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten