Positief verrast idd. Waarschijnlijk wel aanwezig 
B-Freqz?
Nee lekker 8 stappen naar links en 8 naar rechts
wrote:Ik vraag me echt af wat mensen hieraan positief verrast dan? Behalve Headhunterz
Ditwrote:Erg verrassende en leuke line-up zeg.
Ineens een optie geworden voor mij!
wrote:Erg verrassende en leuke line-up zeg.
Ineens een optie geworden voor mij!
B-Front staat er gewoon hoor (Roughstate Alliance)wrote:Ik vind sommige keuzes wel verrassend maar ik vind de negatieve keuzes ook teveel aanwezig(Freestyle)
. Wel opvallend om een Keltek in zaal 2 te zetten maar Psyko Punkz die er eerder dit jaar wel op hun feest bij waren, totaal niet uitnodigen. Requiem vind ik verder een vette keuze maar ziet er wel heel willekeurig uit.
B-front ook opvallende afwezige. Of ze plannen een surprise in.
Al met al lijkt dit meer op een Q-dance line up dan die van Freqz zelf.
Scherp.wrote:B-Front staat er gewoon hoor (Roughstate Alliance)wrote:Ik vind sommige keuzes wel verrassend maar ik vind de negatieve keuzes ook teveel aanwezig(Freestyle)
. Wel opvallend om een Keltek in zaal 2 te zetten maar Psyko Punkz die er eerder dit jaar wel op hun feest bij waren, totaal niet uitnodigen. Requiem vind ik verder een vette keuze maar ziet er wel heel willekeurig uit.
B-front ook opvallende afwezige. Of ze plannen een surprise in.
Al met al lijkt dit meer op een Q-dance line up dan die van Freqz zelf.
Sluit mij hiwr volledig bij aan.wrote:Kan echt niet begrijpen waarom Afmozfears, Deetox, Headhunterz en Mental Theo & The Viper hier staan. Dat soort namen associeer je toch totaal niet met Frequencerz? Had dan bijvoorbeeld Warface, E-Force, B-freqz en Tha Playah of Endymion honderd keer logischere namen gevonden. Maar goed, een willekeurig stel Platinum namen is natuurlijk goedkoper
Of het verder leuke namen zijn is een tweede, maar vind due absoluut geen Frequencerz uitstralen.
wrote:Atmozfears XQ of DQ anthem confirmed. Dat zal het push project van 2018 worden gok ik
Wat Pannenkoek zegt. Al kan ik me met deze namen meer dan prima vermaken, dus misschien wel aanwezig. HMH / AFAS Live is daarnaast altijd goed qua drukte en geluid, en voor mij lekker dichtbij.wrote:Kan echt niet begrijpen waarom Afmozfears, Deetox, Headhunterz en Mental Theo & The Viper hier staan. Dat soort namen associeer je toch totaal niet met Frequencerz? Had dan bijvoorbeeld Warface, E-Force, B-freqz en Tha Playah of Endymion honderd keer logischere namen gevonden. Maar goed, een willekeurig stel Platinum namen is natuurlijk goedkoper
Of het verder leuke namen zijn is een tweede, maar vind dit absoluut geen Frequencerz uitstralen.
Helemaal niet erg, juist vanwege deze line-up is dit een zeer goede optie ineens! Ik mis hier B-Freqz live dan wel, verder gewoon prima line-upwrote:Leuke line up, maar het schreeuwt niet bepaald frequenzers inderdaad.