Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ken echt 0 mensen die fan zijn van Tweekaz. :lol:

Dat is het hem juist. Ik denk dat Da Tweekaz hun populariteit te danken hebben aan hun niet-Nederlandse fans. Op ieder groot festival zie je dat de area vol loopt als ze komen draaien, dat zegt natuurlijk ook een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inderdaad, ik ken ze ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hebben ze in Italië geen HmH dan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken ze wel en het zijn naar mijn idee vaak mensen die wat minder betrokken zijn met hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik ken echt 0 mensen die fan zijn van Tweekaz. :lol:

Dat is het hem juist. Ik denk dat Da Tweekaz hun populariteit te danken hebben aan hun niet-Nederlandse fans. Op ieder groot festival zie je dat de area vol loopt als ze komen draaien, dat zegt natuurlijk ook een hoop.


Voor Q is het misschien ook wel interessant als ze wat extra travel packages kunnen verkopen.

Rickzel schreef:
En daarnaast zijn de mogelijkheden voor zo'n productieteam gewoon 100 keer uitgebreider bij die gekke Tweekaz dan bij zo'n serieuze gozer als Atmozfears ofzo...


Atmozfears heeft vooral geen duidelijk concept als act. Hij maakt goede platen en gaat af en toe een beetje harder, maar da Tweekaz hebben met hun carnavalsachtige nummers over drank en gekkigheid een veel duidelijker uitgesproken concept. Daar kan je veel beter een avond en marketing omheen bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:29 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Ik ken ze wel en het zijn naar mijn idee vaak mensen die wat minder betrokken zijn met hardstyle.

Dan ben ik de uitzondering op de regel denk ik! Ik moet zeggen dat ik in mijn eigen vriendenkring ook zie dat mensen een afkeer hebben tegen Da Tweekaz. De fans zijn inderdaad met name buitenlanders en komen op mij vaak niet over als echte liefhebber, maar dat kan ook een verkeerde aanname zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Atmozfears heeft vooral geen duidelijk concept als act. Hij maakt goede platen en gaat af en toe een beetje harder, maar da Tweekaz hebben met hun carnavalsachtige nummers over drank en gekkigheid een veel duidelijker uitgesproken concept. Daar kan je veel beter een avond en marketing omheen bouwen.


Ach hou op zeg. Dat kan toch geen rede zijn.
Alsof Wildstylez, Headhunterz, Noisecontrollers of Showtek een duidelijk concept hadden, het draait toch om de artiest.
Doodzonde juist dat de artiesten XQ nu ook een verkapte carnaval wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 13:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is zeker wel een rede :P

Ze zitten lang in de scene, hebben een duidelijke eigen stijl waar ze ook andere acts bij kunnen boeken en een thema omheen kunnen bouwen.

Die namen die jij noemt waren al zo groot op dat moment dat ze er niks om heen hoefden te bouwen, het verkocht toch wel uit. Da Tweekaz is populair, maar vooral in het buitenland en ook het Belgenland specifiek geloof ik, dus je moet toch wat extra hebben om die andere mensen te bereiken.

Alleen Frequencerz en B-Front hebben in de laatste jaren hun XQ kunnen uitverkopen. Gezien de opzet voor het Frequencerz feest en dat dat werkte (want uitverkocht), proberen ze het waarschijnlijk weer met Da Tweekaz.

In het huidige festivalklimaat moet je toch net wat meer bieden als je niet de meest grootse line-up hebt. Toen hoefde dat nog niet, de markt is nu veel meer verzadigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 13:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Joh het allergrootste probleem is gewoon dat alle legends al lang en breed en meermaals aan de beurt geweest zijn. Bovendien is al het classics spul onderhand al zo ziek doodgedraaid dat je daar ook niet meer voor op hoeft te draven. Als je buiten die groep gaat kijken zul je wel op artiesten als Freqz of Tweekaz komen ja, vooral als Ina de Italiaan moet worden aangesproken.

Misschien dan gewoon het hele concept omgooien en niet meer in het verleden graven maar juist in de toekomst. En dan alsnog met terugwerkende kracht PN boeken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 13:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja, ze hebben voor de toekomst nog best wat namen. Coone, Sub Zero Project, Bass Modulators, Atmozfears enz enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 13:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Jezus laat ook maar, misschien kan Headhunterz nog een keer terugkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 15:24 
 
Hardtraxxer

Teleurstellende keus, maar wel de enige naam waar ze kans mee maken om de zaal mee uit te verkopen denk ik. Zullen ze wel erg veel buitenlanders moeten aantrekken, in de eigen omgeving zijn er echt nauwelijks fans van Da Tweekaz. Ben benieuwd of ze dat gaat lukken.

Had persoonlijk een XQ Bass Modulators veel leuker én verdiender gevonden, maar dat hadden ze nooit uitverkocht gekregen. Heb sinds XQ Noisecontrollers in 2012 geen XQ meer gemist, deze serie gaat nu helaas onderbroken worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tja, ze hebben voor de toekomst nog best wat namen. Coone, Sub Zero Project, Bass Modulators, Atmozfears enz enz.

En natuurlijk
S E F A
E
F
A
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ken echt 0 mensen die fan zijn van Tweekaz. :lol:

Afbeelding

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 09:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik ken echt 0 mensen die fan zijn van Tweekaz. :lol:


Svbtwee schreef:
Top track weer :loving: #Tweekapower
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik ken echt 0 mensen die fan zijn van Tweekaz. :lol:

Afbeelding

:huh:

Netjes. Ik ken tevens ook 0 mensen die fan zijn van tiesto, dvlm martin garrix enzovoorts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ken überhaupt alleen mijn vrienden van het Hardtraxx forum waar ik elke dag lekker mee chat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 13:01 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Ik ken echt 0 mensen die fan zijn van Tweekaz. :lol:


Hier is alvast 1 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 13:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ik ken überhaupt alleen mijn vrienden van het Hardtraxx forum waar ik elke dag lekker mee chat.


Wat zijn vrienden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 13:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik ken echt 0 mensen die fan zijn van Tweekaz. :lol:


Hier is alvast 1 ;)

Ja maat staat genoteerd :list: , maar je snapt denk ik m'n punt wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 13:20 
 
Hardtraxx Addict

Dat je in een bubbel van smaak/stijl zit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 13:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oh daarom vind ik Da Tweekaz niks, eindelijk weet ik het, zelfs al luister je naar tig andere genres, we zitten gewoon in een bubbeltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Dat je in een bubbel van smaak/stijl zit? :P

Ik circuleer (samen met mensen) vanaf de Alpenzusjes naar Partyraiser afgewisseld met wat Scope DJ en af en toe nog wat Sefa. Toch valt me op dat ik niemand ken die naar Da Tweekaz luistert.

Maar soit ik zie tijdens dat ik dit zit te typen dat Da Tweekaz op nr19 in de befaamde Hardtraxx DJ Mag zijn geeindigd. Hier enkele artiesten waar ze dus boven eindigden:

20. Atmozfears
20. D-Sturb
21. Audiotricz
22. Chris One
23. Angerfist
23. Cyber
24. Frequencerz
24. Ran-D

Dus OK, er is dus in ieder geval wel iets van een podium dan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaart verkocht, omdat ik de AFAS niet kan bereiken door de bubbel waar ik in vastzit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als het maar geen intersubjectieve bubbel is dan, want dan ben je echt wel een paar jaar zoet
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten