Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze zag ik echt niet aankomen.
Daarom stonden ze dit jaar dus zo vaak op mainstages.

Vind het een vreemde keuze. Er zijn echt wel namen die het naar mijn idee meer verdienen.
Coone, Atmozfears, Bass Modulators
Of zelfs Alpha Twins, Deepack, Isaac, TNT (jaja xq technoboy, I know)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 01:05 
 
Hardtraxxer

Hmm gun het Da Tweekaz wel, maar zal er zelf niet heen gaan. Ben vooral benieuwd hoe Q-dance de kaartverkoop van dit evenement voor zich ziet, lijkt mij dat vooral voor de buitenlandse fans intressant is, maar lijkt het me geen praktisch datum voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 03:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 09:30 
 
Hardtraxxer

Volgens mij geen X-Qlusive overgeslagen sinds 2010 maar deze ga ik toch echt laten schieten, hier hoef ik absoluut niet bij te zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 09:39 
 
Hardtraxxer

joostmakaay schreef:
Hmm gun het Da Tweekaz wel, maar zal er zelf niet heen gaan. Ben vooral benieuwd hoe Q-dance de kaartverkoop van dit evenement voor zich ziet, lijkt mij dat vooral voor de buitenlandse fans intressant is, maar lijkt het me geen praktisch datum voor.

Omdat Frankrijk in de winter verder weg ligt..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel een flink wtf moment maar ze hebben het absoluut verdient :D Niet dat ik hier bij ga zijn tho ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Jammer dat nu ook bij XQ feest de gezelligheid boven de muziek komt te staan :thumbdown:

Tja, dit lijkt helaas wel de tendens te worden. Dit jaar al met Freqz, aankomend jaar Da Tweekaz. Überhaupt is dit een beetje de hype aan het worden, gezelligheid en feest op een festival lijkt bovengeschikt te worden aan de muziek. Ook tijdens bijv. een weekend Defqon, alles moet maar zo gek en uitbundig mogelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 11:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Why not both
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sluit me aan bij de rest, moeilijk onverdiend te noemen hun X-Qlusive maar niet echt mijn cup of tea ...

THArdstyler heeft ook een punt, met in mijn ogen een kwalijke tendens dat alles maar gekker en meer hoempapa moet worden bij Q. Na Power Hour, XQ Holland, Sunday Funday op DQ, ...

Benieuwd hoe Q deze XQ gaat verkopen, of de focus op de muziek gaat liggen of meer op gekkigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
TBA+ schreef:
Jammer dat nu ook bij XQ feest de gezelligheid boven de muziek komt te staan :thumbdown:

Tja, dit lijkt helaas wel de tendens te worden. Dit jaar al met Freqz, aankomend jaar Da Tweekaz. Überhaupt is dit een beetje de hype aan het worden, gezelligheid en feest op een festival lijkt bovengeschikt te worden aan de muziek. Ook tijdens bijv. een weekend Defqon, alles moet maar zo gek en uitbundig mogelijk..


Ik kan hier dus echt geen touw aan vast knopen. 'Gezelligheid' is niet zomaar een onafhankelijke factor dat even boven de muziek kan worden 'gekozen'. Dit is een product van de sfeer, mensen, en de muziek zelf. En hoewel ik me kan voorstellen dat de muziekstijl van Da Tweekaz als 'gezellig' en kermis-achtig kan worden beschouwd, betekent nog niet dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Het enige wat waar is van die bovengenoemde zogenaamde trend is dat feesten in toenemende mate betere aankleding en presentatie krijgen, maar ten eerste is dat niet meer dan logisch, en ten tweede gaat dat niet ten koste van de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
THArdstyler schreef:
TBA+ schreef:
Jammer dat nu ook bij XQ feest de gezelligheid boven de muziek komt te staan :thumbdown:

Tja, dit lijkt helaas wel de tendens te worden. Dit jaar al met Freqz, aankomend jaar Da Tweekaz. Überhaupt is dit een beetje de hype aan het worden, gezelligheid en feest op een festival lijkt bovengeschikt te worden aan de muziek. Ook tijdens bijv. een weekend Defqon, alles moet maar zo gek en uitbundig mogelijk..


Ik kan hier dus echt geen touw aan vast knopen. 'Gezelligheid' is niet zomaar een onafhankelijke factor dat even boven de muziek kan worden 'gekozen'. Dit is een product van de sfeer, mensen, en de muziek zelf. En hoewel ik me kan voorstellen dat de muziekstijl van Da Tweekaz als 'gezellig' en kermis-achtig kan worden beschouwd, betekent nog niet dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Het enige wat waar is van die bovengenoemde zogenaamde trend is dat feesten in toenemende mate betere aankleding en presentatie krijgen, maar ten eerste is dat niet meer dan logisch, en ten tweede gaat dat niet ten koste van de muziek.

Wellicht gezelligheid een verkeerd gekozen woord, denk dat gekkigheid beter passend is. Denk ook dat Social Media hier een grote rol in speelt, iedereen filmt het maar en plempt het op fb, insta, dumpert etc. etc. om te laten zien hoe gek hij/zij/wij doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beleving staat voor veel mensen centraal, dus ik snap dat eigenlijk wel. Ach, als het muzikaal maar goed in elkaar zit :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Da Tweekaz worden de eerste met een X-Qlusive die geen één Q-dance anthem hebben gemaakt.

(Op Dana & Pavo na, maar dat waren andere tijden ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 18:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Da Tweekaz worden de eerste met een X-Qlusive die geen één Q-dance anthem hebben gemaakt.

(Op Dana & Pavo na, maar dat waren andere tijden ;) )


Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 19:18 
 
Hardtraxxer

Freaqshow anthem hebben ze ook nog gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
SVB zal zich ondertussen al 16x hebben laten aftrekken

Aangepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Shit, die wist ik ff niet. :$ ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Indy schreef:
SVB zal zich ondertussen al 16x hebben laten aftrekken

Aangepast

Z'n feest is het bij mij thuis niet hoor.


OT: Island Refuse :loving:. Blijft het beste Continent anthem.
zeke schreef:
Shit, die wist ik ff niet. :$ ;)

En hier heb je er nog één:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 21:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja die was dan ook al genoemd he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whoops, overheen gelezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg nou maar gewoon dat je nog een excuus zocht voor extra posts
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 09:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom is dit zo verdiend dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 10:30 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Waarom is dit zo verdiend dan?


Ze draaien al 10 jaar mee, zijn zeker de laatste paar jaar één van de populairste acts geworden en of het nou je smaak is of niet, ze hebben een hoop hitjes gescoord.
De enige artiesten die het wat mij betreft meer zouden kunnen verdienden zijn artiesten die langer meedraaien en hebben geholpen hardstyle echt groot te maken, maar dat zijn dan weer namen die niet meer populair genoeg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waarom is dit zo verdiend dan?


Aah joh, zelfs ik zie dat in.

En daarnaast zijn de mogelijkheden voor zo'n productieteam gewoon 100 keer uitgebreider bij die gekke Tweekaz dan bij zo'n serieuze gozer als Atmozfears ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ken echt 0 mensen die fan zijn van Tweekaz. :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten