Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er kan ook nooit een opmerking gemaakt worden op dit forum of mensen lopen alweer te bashen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Er kan ook nooit een opmerking gemaakt worden op dit forum of mensen lopen alweer te bashen


Ligt natuurlijk nooit aan de opmerking zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het is wel duidelijk dat mensen ervoor kiezen om deel uit te maken van een intersubjectieve realiteit, terwijl het inherent haaks staat op een duurzame continuïteit van hun leven of levensomstandigheden. Dus vandaar mijn kaartje verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje verkocht want m'n IQ is hier te laag voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje verkocht omdat het dinsdag is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:41 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Maximumraver schreef:
Dat je in een bubbel van smaak/stijl zit? :P

Ik circuleer (samen met mensen) vanaf de Alpenzusjes naar Partyraiser afgewisseld met wat Scope DJ en af en toe nog wat Sefa. Toch valt me op dat ik niemand ken die naar Da Tweekaz luistert.


Dan verbaasd me dat enorm ja :P Maar wat was je punt dan wel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:50 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Oh daarom vind ik Da Tweekaz niks, eindelijk weet ik het, zelfs al luister je naar tig andere genres, we zitten gewoon in een bubbeltje.


Jou werd niet eens iets gevraagd, en al helemaal niet waarom je Da Tweekaz niks vind, dat maak jij ervan, omdat je dan iets hebt wat je makkelijk aan kan vallen. En reageren met "we" alsof jij voor heel Hardtraxx (of TiMOTHYb) spreekt, en daarmee ook doen alsof ik heel Hardtraxx aanspreek met mijn opmerking, klopt ook niet :lol:

Doe eens wat beter je best, want dit is wel heel doorzichtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 15:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als ik precies de zelfde redenering als Tim heb, dan spreekt het mij ook aan.

Ik zie wel dat Da Tweekaz populair is, ze staan niet voor niets op de grote evenementen. Als ze geen publiek trokken dan zouden ze daar ook niet staan.

Maar net als Tim ken ik absoluut niemand die fan van ze is. Dat je dan in een bubbeltje zit van je smaak/stijl is natuurlijk onzin want dat heeft helemaal niks met het feit dat hij (of ik) niet veel mensen zien/kennen die enorm fan van Da Tweekaz zijn.

Als je een stukje naar terug leest weet je ook precies wat Tim bedoelt en dat andere mensen wel snappen wat hij bedoelt. Iedereen ziet wel dat ze populair zijn door de DJ Mag, boekingen e.d. maar sommigen vragen zich af waarom ze dan nooit mensen horen over hoe fan ze van Da Tweekaz zijn, dat heeft echt niks met zijn eigen smaak te maken of een of andere vage bel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dus eigenlijk in het kort (en op vriendelijke manier) ben ik verbaasd dat er voldoende podium voor zoiets is. En dat dan op basis van het aantal mensen dat ik ken die fan van ze zijn. Tegenover staat idd hoge DJMAG en veel buitenlandse fans. Eigenlijk had ik ook niet echt een punt, denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 18:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja dus eigenlijk in het kort (en op vriendelijke manier) ben ik verbaasd dat er voldoende podium voor zoiets is. En dat dan op basis van het aantal mensen dat ik ken die fan van ze zijn. Tegenover staat idd hoge DJMAG en veel buitenlandse fans. Eigenlijk had ik ook niet echt een punt, denk ik


Zaterdag hopelijk wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Oh daarom vind ik Da Tweekaz niks, eindelijk weet ik het, zelfs al luister je naar tig andere genres, we zitten gewoon in een bubbeltje.

blub ik ben een vis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 18:52 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
blub ik ben een vis.


Leuke viscussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 18:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
RTM93 schreef:
blub ik ben een vis.


Leuke viscussie


Jezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

In ieder geval op het zelfde niveau als Da Tweekaz zelf, dit topic.


1 grote grap.



Zelf vind ik break the spell de laatste interessante release van DT .
Een behoorlijk lange tijd geleden dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Maar net als Tim ken ik absoluut niemand die fan van ze is. Dat je dan in een bubbeltje zit van je smaak/stijl is natuurlijk onzin want dat heeft helemaal niks met het feit dat hij (of ik) niet veel mensen zien/kennen die enorm fan van Da Tweekaz zijn.


Dan kan je toch veronderstellen dat je in een bubbel zit. Niet qua smaak of stijl, maar een geografische bubbel; Nederland. Die populariteit van Da Tweekaz is heel terecht doordat voor veel buitenlanders Da Tweekaz zo ongeveer de eerste hardstyle artiest is die ze tegenkomen door hun toegankelijke sound (denk aan de Disney remixjes, etc). Ik denk dat de gemiddelde Hardtraxxer weinig tot geen Da Tweekaz fans in zijn sociale kring heeft doordat het gros van hun fans simpelweg niet in Nederland wonen, en de smaak van de gemiddelde Nederlander binnen het hardstyle spectrum gewoon anders is.

Hoe een X-Qlusive Da Tweekaz moet uitpakken in Nederland zal mij wel benieuwen. Ik voorspel in ieder geval een invasie van Duitsers en Scandinaviërs. Een venue in het buitenland had ik logischer gevonden, maar het concept is van Q-Dance en ik heb sterk het vermoeden dat zij contractuele verplichtingen hebben aan AFAS Live om rond deze tijd daar een evenement af te leveren.

Grappen over intersubjectieve werkelijkheden mogen gefaxt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@markwithatarrel Overigens denk is zelfs niet eens dat dit alleen voor niet-Nederlanders geld, maar ook in Nederland. Veel vrienden van mij die geen hardstyle luisteren, kennen Da Tweekaz (vanwege de Disney bootlegs en toegankelijke muziek). Hierdoor denk ik dat ze daardoor ook mensen aantrekken van buiten de die-hard hardstyle ganger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
@markwithatarrel Overigens denk is zelfs niet eens dat dit alleen voor niet-Nederlanders geld, maar ook in Nederland. Veel vrienden van mij die geen hardstyle luisteren, kennen Da Tweekaz (vanwege de Disney bootlegs en toegankelijke muziek). Hierdoor denk ik dat ze daardoor ook mensen aantrekken van buiten de die-hard hardstyle ganger.


Denk ik ook, ik ken ook mensen die Da Tweekaz vet vinden, maar dit zijn niet de mensen zijn die meer dan 7/8 artiesten kennen. Alleen met uitgaan al kennen zat mensen Da Tweekaz omdat Frozen ontiegelijk vaak wordt gedraaid hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed inzicht, lijkt me ook zeker van toepassing.

Op dezelfde manier ben ik afgelopen zaterdag bij We Are Electric geweest en wilde ik dolgraag Deadmau5 een keer meemaken, maar om nou te stellen dat ik heel bekend ben met zijn muziek buiten enkele tientallen nummers of dat ik me veel verdiep in artiesten met een vergelijkbare sound is zeker niet van toepassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 00:40 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Maar soit ik zie tijdens dat ik dit zit te typen dat Da Tweekaz op nr19 in de befaamde Hardtraxx DJ Mag zijn geeindigd. Hier enkele artiesten waar ze dus boven eindigden:

lijst

Dus OK, er is dus in ieder geval wel iets van een podium dan. :P


Dit heb ik verkeerd gelezen, mijn wat was je punt vraag was dan niet nodig geweest :P

TiMOTHYb schreef:
Ja dus eigenlijk in het kort (en op vriendelijke manier) ben ik verbaasd dat er voldoende podium voor zoiets is. En dat dan op basis van het aantal mensen dat ik ken die fan van ze zijn. Tegenover staat idd hoge DJMAG en veel buitenlandse fans. Eigenlijk had ik ook niet echt een punt, denk ik


Het is me duidelijk :thumbup: :P

Broken Balance schreef:
verhaal


Ik ken ook niemand die fan is van B-Front (buiten Hardtraxx), maar dat wil niet zeggen dat, dat een goede maatstaf is voor z'n populariteit, zelfde geld andersom voor Da Tweekaz.

En iedereen zit in een bubbel, ik ook, zo vaag is dat niet, ik bedoelde dat ook niet als sneer naar TiMOTHYb.

(Ik gebruik B-Front als makkelijk voorbeeld omdat hij hier populair is en ik oprecht niemand ken die zichzelf B-Front fan noemt, er had ook Phuture Noize kunnen staan waar ik welgeteld 1 iemand ken die zichzelf daar echt fan van zou noemen (wederom buiten Hardtraxx).)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 01:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lkkr topic dit, heb me eige een dwarlaesie gelagge
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje verkocht, omdat ik mezelf een dwarslaesie heb gelachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 09:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Kaartje verkocht, omdat ik mezelf een dwarslaesie heb gelachen.


Weer kaartje gekocht, omdat ze frozen bootleg gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfff die 'kaartje verkocht grap' is echt niet grappig meer als ie teveel gemaakt wordt in een topic.
Verzin zelf eens wat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje gehouden omdat er teveel kaartjes zijn verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje verkocht omdat kaartje verkocht grap niet meer grappig is
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten