Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 12:21 
 
Hardtraxxer

Ook aardig zin in, waarschijnlijk uurtje of 11 binnen en dan eerst naar area 2 voor Retrospect en Primeshock, beide toch wel vaste prik momenteel. Dan vanaf Tweekaz solo waarschijnlijk ook gewoon alleen nog maar main, alleen tijdens DBSTF misschien nog even bij Ecstatic kijken. Dat het niet te druk zal zijn is inderdaad alleen maar fijn, prima ruimte en rijen bij tickets/kluisjes/bar etc zullen ook goed te doen zijn. Hopelijk gaat het niet ten koste van sfeer maar dat zit denk ik wel goed, het P1 feest in de Ziggo bv was ook geen succes qua ticketverkoop maar vond ik wel 1 vd betere feesten van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 12:26 
 
Hardtraxx Addict

Wat is dit nou.
Ze hebben zo te lezen nu ook zo'n pasjes systeem en geen munten meer.
Gelukkig wel systeem waar je ook het geld van de pas terug kan laten storten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 12:42 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Wat is dit nou.
Ze hebben zo te lezen nu ook zo'n pasjes systeem en geen munten meer.
Gelukkig wel systeem waar je ook het geld van de pas terug kan laten storten.


Voor HMH/Afas vind ik dit wel goed eigenlijk. Normaal had je altijd absurd veel munten daar en die pasjes werken in het Gelredome ook prima (bij ons in de groep iig). Haal zelf wel zo'n prepaid pas denk ik, als ik daar gewoon contactloos ga pinnen heb ik geen idee meer wat ik uit geef :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Schijnt dat er maar 1500 kaarten verkocht zijn in totaal :lol:


2500.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 13:26 
 
Hardtraxx Addict

Yiem schreef:
heggenschaar schreef:
Wat is dit nou.
Ze hebben zo te lezen nu ook zo'n pasjes systeem en geen munten meer.
Gelukkig wel systeem waar je ook het geld van de pas terug kan laten storten.


Voor HMH/Afas vind ik dit wel goed eigenlijk. Normaal had je altijd absurd veel munten daar en die pasjes werken in het Gelredome ook prima (bij ons in de groep iig). Haal zelf wel zo'n prepaid pas denk ik, als ik daar gewoon contactloos ga pinnen heb ik geen idee meer wat ik uit geef :lol:

Ja dat dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 13:27 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Indy schreef:
Schijnt dat er maar 1500 kaarten verkocht zijn in totaal :lol:


2500.

Die 2500 is inclusief de gratis tickets, gastenlijstplekken etc. vermoed ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Wat is dit nou.
Ze hebben zo te lezen nu ook zo'n pasjes systeem en geen munten meer.
Gelukkig wel systeem waar je ook het geld van de pas terug kan laten storten.

Hoe zit het dan met die munten? Heb er nog best veel van over eigenlijk. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Namen als Atmozfears, Adaro, Bass Modulators, Psyko Punkz en Coone hebben niet een following of geschiedenis die breed genoeg is om heel zo'n avond boeiend te houden voor iedereen. Bij al de eerst genoemde artiesten kon je makkelijk een avond om ze heen bouwen. Ik denk dat de enige namen die op dit moment een bijna uitverkocht feest kunnen verzorgen Phuture Noize en Sub Zero Project zijn, SZP vanwege huidige populariteit en PN vanwege de huge dedicated fanbase.

Punt is dat zij nog niet zo lang aan de top mee draaien om een brede line-up neer te zetten die ook bij alle fans aan sluit. Hoe B-Front en Ran-D het deden was een perfect voorbeeld van hoe het wel moet. Een avond opbouwend met nieuw en oud van het begin van zijn carriere tot het einde en de belangrijke invloeden voor de artiesten daarin.


Ik zie een XQ Atmozfears of Coone nog wel gebeuren in 2020, die hebben nog wel een redelijke following in Nederland. In ieder geval meer dan Da Tweekaz. Als Atmozfears in 2019 een goed jaar heeft wat betreft releases zie ik zijn XQ nog wel uitverkopen, hij heeft in ieder geval nog genoeg nieuwe tracks liggen.

Daarna zou het me niks verbazen als een PN of SZP al aan de beurt is. Headhunterz had bijvoorbeeld ook al vrij vroeg in zijn carriere een XQ. Als ik het goed heb brak hij rond 2006 door, en in 2010 al een XQ.
SZP en PN zijn in 2017 echt doorgebroken, dus dan zou 2021 niet geheel onrealistisch zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 13:49 
 
Hardtraxx Addict

Solis schreef:
heggenschaar schreef:
Wat is dit nou.
Ze hebben zo te lezen nu ook zo'n pasjes systeem en geen munten meer.
Gelukkig wel systeem waar je ook het geld van de pas terug kan laten storten.

Hoe zit het dan met die munten? Heb er nog best veel van over eigenlijk. :huh:

Die zijn in te wisselen voor geld bij de balie waar je ze vroeger altijd in moest wisselen. zo te lezen.
Al zijn munten officieel alleen geldig in het jaar dat je ze koopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Indy schreef:
Schijnt dat er maar 1500 kaarten verkocht zijn in totaal :lol:

Als dat zo zou zijn kunnen ze beter aflassen.
Wat is nou groter gezichts verlies, niet door gaan of lege zaal

Kunnen ze mooi opvullen met springkussens en opblaaskastelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 14:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Broken Balance schreef:
Namen als Atmozfears, Adaro, Bass Modulators, Psyko Punkz en Coone hebben niet een following of geschiedenis die breed genoeg is om heel zo'n avond boeiend te houden voor iedereen. Bij al de eerst genoemde artiesten kon je makkelijk een avond om ze heen bouwen. Ik denk dat de enige namen die op dit moment een bijna uitverkocht feest kunnen verzorgen Phuture Noize en Sub Zero Project zijn, SZP vanwege huidige populariteit en PN vanwege de huge dedicated fanbase.

Punt is dat zij nog niet zo lang aan de top mee draaien om een brede line-up neer te zetten die ook bij alle fans aan sluit. Hoe B-Front en Ran-D het deden was een perfect voorbeeld van hoe het wel moet. Een avond opbouwend met nieuw en oud van het begin van zijn carriere tot het einde en de belangrijke invloeden voor de artiesten daarin.


Ik zie een XQ Atmozfears of Coone nog wel gebeuren in 2020, die hebben nog wel een redelijke following in Nederland. In ieder geval meer dan Da Tweekaz. Als Atmozfears in 2019 een goed jaar heeft wat betreft releases zie ik zijn XQ nog wel uitverkopen, hij heeft in ieder geval nog genoeg nieuwe tracks liggen.

Daarna zou het me niks verbazen als een PN of SZP al aan de beurt is. Headhunterz had bijvoorbeeld ook al vrij vroeg in zijn carriere een XQ. Als ik het goed heb brak hij rond 2006 door, en in 2010 al een XQ.
SZP en PN zijn in 2017 echt doorgebroken, dus dan zou 2021 niet geheel onrealistisch zijn.


Atmozfears zou kunnen, ik zou hem op plek 3 zetten onder SZP en PN.

Oude platen
Allstvrs
Solo uurtje
SoH
Wildstylez
Sub Zero Project
Hardwell
Devin Wild
Code Black
Adrenalized
Tha Playah

2e area
Demi Kanon, In Phase en wat andere willekeurige Scantraxx namen.

Dat zou niet gek zijn, maar je hebt dan echt alleen maar mainstream op SZP na en grotendeels het zelfde soort mainstream.

PN zou zoiets zijn denk ik en ook de enige waar ik heen zou gaan.

Phuture Noize Solo
Phuture Noize Oude platen (tegen zijn wil)
Ran-D & Frequencerz
Team Paradox
Donkey Rollers
Atmozfears
Sub Zero Project
Myst & Endymion
Delete
Ophidian/Promo

Area 2
Apexx
Prefix & Density
Adaro
The Machine
Weet ik het
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PN zou zo'n feest echt vrij gemakkelijk uitverkopen. Zijn albumshowcase was alleen al vrij snel uitverkocht dmv registraties only. En wat was dat, zo'n 800 man?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 14:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
PN zou zo'n feest echt vrij gemakkelijk uitverkopen. Zijn albumshowcase was alleen al vrij snel uitverkocht dmv registraties only. En wat was dat, zo'n 800 man?


In de Westerunie? Nooit :P
Dat waren 200 man max.

Als ik toch een andere meting moest gebruiken, als ik zie hoe vaak het vol staat bij hem en hoe veel mensen op Defqon bijvoorbeeld bij zijn set waren en meededen, applaudisseren e.d. dan zou het hem wel lukken, zeker met de goede namen er bij.

Het voordeel wat B-Front had was dat classics toen nog net in waren en mensen hadden B-Frontliner en 2-Sidez sinds tijden niet gezien. Plus dat veel namen nieuw en oud gingen draaien en dat Bob er zelf bij was. Namen als Donkey Rollers met classics was voor veel mensen toen ook geweldig, al was die set achteraf echt de minste imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 14:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eenmaal Miwer/Zeke
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Hardwell wil vast weer beginnen met optreden voor XQlusive
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ja Hardwell wil vast weer beginnen met optreden voor XQlusive


Weet jij wat Hardwell gaat doen over precies een jaar of meer? Da's knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk juist dat Atmozfears een heel gevarieerde XQ neer zou kunnen zetten, zou zelf zoiets verwachten op de main:

Atmozfears (duh)
Bass Modulators/ Noisecontrollers (mogelijk NCBM)
Allsvrs/Audiotricz
Devin Wild
Wildstylez
Demi Kanon of Adrenalize als opener

En dan wat betreft hardere namen:
Sub Zero Project
Sub Sonik
Frequencerz

En deze snap ik ff niet:
Broken Balance schreef:
Phuture Noize Solo
Phuture Noize Oude platen (tegen zijn wil)
Ran-D & Frequencerz
Team Paradox
Donkey Rollers
Atmozfears
Sub Zero Project
Myst & Endymion
Delete
Ophidian/Promo


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
PN zou zo'n feest echt vrij gemakkelijk uitverkopen. Zijn albumshowcase was alleen al vrij snel uitverkocht dmv registraties only. En wat was dat, zo'n 800 man?


In de Westerunie? Nooit :P
Dat waren 200 man max.

Als ik toch een andere meting moest gebruiken, als ik zie hoe vaak het vol staat bij hem en hoe veel mensen op Defqon bijvoorbeeld bij zijn set waren en meededen, applaudisseren e.d. dan zou het hem wel lukken, zeker met de goede namen er bij.

Het voordeel wat B-Front had was dat classics toen nog net in waren en mensen hadden B-Frontliner en 2-Sidez sinds tijden niet gezien. Plus dat veel namen nieuw en oud gingen draaien en dat Bob er zelf bij was. Namen als Donkey Rollers met classics was voor veel mensen toen ook geweldig, al was die set achteraf echt de minste imo.


feesten/q-dance-presents-phuture-noize-black-mirror-society-8-juni-2018-westerunie-amsterdam-t63565-50.html

Tweede comment, hier kon ik het me van herinneren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 15:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Capaciteit van de Westerunie is inderdaad 800, echter als je naar het buiten gedeelte liep met de trap, dan kwam je langs een gedeelte dat was afgesloten, dan was nog een grotere zaal meende ik. Dus niet de volledige Westerunie was open, nooit dat er 800 mensen waren :P. Als je de foto's bekijkt kom je denk ik wel op 200.

@LV

Promo heeft een remix voor PN gemaakt, PN een voor Delete, dat is het enige. En Ophidian hoop ik gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Phuture Noize Oude platen (tegen zijn wil)


Ja dit is wel een dingetje..
Ik wil toch zeker wel Fire In The Hole, Marco V - Simulated Remix, Prefix - Outrageous Remix en Arise horen op een Phuture Noize X-Qlusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 16:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als hij het niet wil kan Antoine het eventueel wel doen, of hij doet het onder S1ngular.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aanwezig hier vanavond! Lekker beginnen met Retrospect & Primeshock en dan bij de main blijven hangen. Niet al te hoge verwachtingen van de show met deze kaartverkoop, maar we gaan het meemaken! DBSTF en D-Sturb stellen nooit teleur dus muzikaal zal het wel goedkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Broken Balance schreef:
Phuture Noize Oude platen (tegen zijn wil)


Ja dit is wel een dingetje..
Ik wil toch zeker wel Fire In The Hole, Marco V - Simulated Remix, Prefix - Outrageous Remix en Arise horen op een Phuture Noize X-Qlusive.


Ik denk echt wel dat hij hier voor open staat als het om een X-Qlusive gaat. Ik meen me te herinneren dat hij het iig niet helemaal uitsloot om ooit classics te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Delt-A schreef:
Broken Balance schreef:
Phuture Noize Oude platen (tegen zijn wil)


Ja dit is wel een dingetje..
Ik wil toch zeker wel Fire In The Hole, Marco V - Simulated Remix, Prefix - Outrageous Remix en Arise horen op een Phuture Noize X-Qlusive.


Ik denk echt wel dat hij hier voor open staat als het om een X-Qlusive gaat. Ik meen me te herinneren dat hij het iig niet helemaal uitsloot om ooit classics te draaien.

Het is natuurlijk ook zo dat hij zijn sound nog aan het ontwikkelen is alhoewel die nu wel een beetje zijn stijl gevonden lijkt te hebben. Hij heeft hier ook een aantal keer aangegeven dat hij zich nu alleen nog concentreert op het ontwikkelen/vooruitkijken. Misschien dat die daar over een aantal jaar toch anders over denkt en toch terug wil kijken op zijn carriere middels een eigen event/x-qlusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 18:20 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
heggenschaar schreef:
Indy schreef:
Schijnt dat er maar 1500 kaarten verkocht zijn in totaal :lol:

Als dat zo zou zijn kunnen ze beter aflassen.
Wat is nou groter gezichts verlies, niet door gaan of lege zaal

Kunnen ze mooi opvullen met springkussens en opblaaskastelen.

Zou dat oprecht nog wel leuk vinden xD
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten