heggenschaar schreef:
Indy schreef:
Schijnt dat er maar 1500 kaarten verkocht zijn in totaal

Als dat zo zou zijn kunnen ze beter aflassen.
Wat is nou groter gezichts verlies, niet door gaan of lege zaal
Je kan allerhande dingen doen om de zaal niet leeg te laten lijken, zoals bij XQ Frontliner de stage naar voren.
Ik denk ook niet dat een XQ Atmozfears oid uitverkoopt. Namen als DBSTF, NC, Brennan Heart, Wildstylez, Ran-D, B-Front, Frequencerz, Headhunterz, Technoboy enz enz hebben een enorme geschiedenis aan platen, collabs, labels. Zo veel om een avond mee te vullen en genoeg om een groot publiek mee te trekken.
Namen als Atmozfears, Adaro, Bass Modulators, Psyko Punkz en Coone hebben niet een following of geschiedenis die breed genoeg is om heel zo'n avond boeiend te houden voor iedereen. Bij al de eerst genoemde artiesten kon je makkelijk een avond om ze heen bouwen. Ik denk dat de enige namen die op dit moment een bijna uitverkocht feest kunnen verzorgen Phuture Noize en Sub Zero Project zijn, SZP vanwege huidige populariteit en PN vanwege de huge dedicated fanbase.
Punt is dat zij nog niet zo lang aan de top mee draaien om een brede line-up neer te zetten die ook bij alle fans aan sluit. Hoe B-Front en Ran-D het deden was een perfect voorbeeld van hoe het wel moet. Een avond opbouwend met nieuw en oud van het begin van zijn carriere tot het einde en de belangrijke invloeden voor de artiesten daarin.
Ik zie dat eerlijk gezegd alleen nog bij SZP en PN gebeuren want wat Q bij de rest gaat doen is gewoon een paar specifieke setjes omtrent de artiest en de rest volboeken met populaire artiesten van dat moment die echt half wat te maken hebben de artiest van de XQ.