Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 16:31 

Hardtraxx Veteran

Ja dat uurtje is opzich niet het einde van de wereld, maar ik snap de frustratie wel bij mensen. Dat ze liever een favoriete artiest op die plek hadden gezien, of die artiest dan een X-Qlusive ipv Da Tweekaz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 16:35 

Hardtraxx Veteran

Dat is smaak, kun je toch overal op toepassen. Ik had liever gehad dat Unresolved nooit muziek was gaan maken, maar ik ga me er niet aan kapot lopen ergeren dat hij mooie boekingen krijgt en succes heeft, mooi voor hem. Bij sommigen hier is het dan maar gewoon 'ik hoop dat nooit iemand meer een ticket voor hem koopt en die hele zooi snel uitsterft@@' Ik snap dat misgunnen niet zo. Niet mijn smaak, dan check ik wel wat anders. En als ze op een feest staan waar veel andere acts staan die je wel tof vind en je 'verder niks kan' zoals bij Qlimax, man man dan heb je een uurtje om te eten of wat dan ook. Moeilijk gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 16:43 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Dat is smaak, kun je toch overal op toepassen. Ik had liever gehad dat Unresolved nooit muziek was gaan maken, maar ik ga me er niet aan kapot lopen ergeren dat hij mooie boekingen krijgt en succes heeft, mooi voor hem. Bij sommigen hier is het dan maar gewoon 'ik hoop dat nooit iemand meer een ticket voor hem koopt en die hele zooi snel uitsterft@@' Ik snap dat misgunnen niet zo. Niet mijn smaak, dan check ik wel wat anders. En als ze op een feest staan waar veel andere acts staan die je wel tof vind en je 'verder niks kan' zoals bij Qlimax, man man dan heb je een uurtje om te eten of wat dan ook. Moeilijk gedoe.

Dan is je wens toch uitgekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 16:45 

Hardtraxx Veteran

:lol: Maar je snapt m'n punt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 17:07 

Hardtraxx Veteran

Te veel emotie en identiteit problematiek weer hier. Laat muziek nou gewoon zijn voor de doelgroep die zich er toe aangetrokken voelt. Ik snap dat het wat dissonantie oplevert omdat ook dit onder de noemer hardstyle wordt vermarkt, maar probeer daar dan boven te staan. Als je er niets mee hebt, let it go (pun intended).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 17:16 

Hardtraxx Veteran

In het ergste geval zou dit stijltje enorm aanslaan, en gaan andere producers het ook maken, want zo werkt het in de Hardstyle, en voor je het weet staat is de halve line-up gevuld met dat stijltje.

Ik misgun het niemand, maar ik zie liever dat andere artiesten die meer mijn smaak zijn populair zijn en Hardstyle als stroming zoveel mogelijk de kant op gaat die mij het meeste aanspreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 19:26 

Hardtraxx Elite

Soundmasher schreef:
Iemand al namens The Projeqt iets ontvangen? Heb gereageerd op het mailtje, helaas nog niks ontvangen!

Ja zo juist 2 tickets ontvangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 19:27 

Hardtraxxer

Iemand nog gratis tickets waarmee die niks doet? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 19:36 

Hardtraxx Elite

Heel onverwacht toch aanwezig hier.
Totaal zonder verwachtingen ga ik er heen, dus ben benieuwd of ik me hier de hele avond op ga vermaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 21:22 

Hardtraxxer

Als iemand gratis kaarten heeft en er een kratje bier bij doet hou ik me ook aanbevolen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 12:02 

Hardtraxx Veteran

Lekker mn post niet lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 22:24 

Kraak... Piep...

Delt-A schreef:
Lekker mn post niet lezen

Als dit stijltje zou aanslaan bij andere artiesten, dan was het al lang gebeurd. Da Tweekaz maken al vanaf dag 1 cheesy, vrolijke muziek en zijn al jaren enorm populair (vooral bij het buitenlandse volk dan).

Gearbox zijn stijl sloeg ook aan maar het is mij ook gelukt om tot de dag van vandaag nul van die artiesten te zien en het heeft mijn feestervaringen niet verpest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 22:30 

Hardtraxx Veteran

Schijnt dat er maar 1500 kaarten verkocht zijn in totaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 22:39 

Hardtraxx Elite

Dat geloof ik niet. Dat is namelijk wel echt heel weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 22:47 

Hardtraxx Veteran

Zou wat zijn. Kunnen ze het nog bijna in de kleine zaal houden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 22:53 

Hardtraxx Elite

Ben benieuwd of er nog een beetje show is dan. Want dan worden er echt wel dingen geskipt qua licht, laser, fx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 23:24 

Hardtraxxer

Indy schreef:

Damn, heb je hier een bron voor? Dat is wel echt een hele schrale verkoop. Hoeveel waren er uiteindelijk verkocht voor X-Qlusive Scantraxx? dat is het laatste Q feest dat ik mij herinner waar kaarten voor werden weg gegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 23:47 

Hardtraxx Veteran

Hoop dat Atmoz dit jaar gewoon een album maakt, ondanks dat er recent wat dingen uit zijn gekomen heeft hij nog steeds veel platen klaarliggen, heeft een vrij algemene sound, van bijna radio-achtig tot behoorlijk stevig. Dan kan hij wellicht door die extra aandacht rondom z'n act via een album ook een keer een XQ krijgen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2019 23:59 

Hardtraxx Elite

De artiest die een XQ krijgt weet dit vaak al een jaar van te voren.
Dat betekent dat Q al langer dan een jaar er mee bezig is.

Dus dan moet ie wel opschieten ;)

Mij lijkt een XQ Pioneers wel leuk.
Isaac, Deepack, Alpha Twins, Max Enforcer, Tuneboy, Tatanka, Beholder & Balistic, Haze & Abyss

Pioniers (niet allemaal misschien) in hardstyle die nooit een solo XQ meer zullen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 00:12 

Hardtraxxer

Atmozfears is waarschijnlijk wel de meest logische keuze, weet alleen niet of die een HMH vol krijgt. Het is een grote naam in de algemene scene, maar heb nu niet het idee dat er echt veel die-hard fans van m zijn.

Bass Modulators en Coone zijn de twee grote namen binnen Platinum die daarnaast nog naar boven komen, maar anders zullen ze echt daarbuiten moeten gaan kijken (tenzij ze Phuture Noize al waardig vinden).

Ze kunnen natuurlijk ook twee vliegen in een klap slaan met een Spirit of Hardstyle X-Qlusive, maar aangezien ze een Euphoria (volgens mij) niet eens uitverkocht kregen vraag ik me af hoeveel vraag daar naar is. Met z'n nieuwe album hoop ik nog altijd op een Crypsis XQ, maar door Most Wanted zie ik dat niet zo snel gebeuren.

On-Topic; fijn dat ze zo lang zelf draaien! Ik vond het met XQ altijd een beetje raar dat de desbetreffende artiest altijd maar max 3 uur op de lineup stond, maar hier staan ze gewoon lekker de hele avond op de stage. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 00:15 

Hardtraxx Elite

Indy schreef:

Als dat zo zou zijn kunnen ze beter aflassen.
Wat is nou groter gezichts verlies, niet door gaan of lege zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 00:26 

Kraak... Piep...

heggenschaar schreef:
Indy schreef:

Als dat zo zou zijn kunnen ze beter aflassen.
Wat is nou groter gezichts verlies, niet door gaan of lege zaal

Je kan allerhande dingen doen om de zaal niet leeg te laten lijken, zoals bij XQ Frontliner de stage naar voren.

Ik denk ook niet dat een XQ Atmozfears oid uitverkoopt. Namen als DBSTF, NC, Brennan Heart, Wildstylez, Ran-D, B-Front, Frequencerz, Headhunterz, Technoboy enz enz hebben een enorme geschiedenis aan platen, collabs, labels. Zo veel om een avond mee te vullen en genoeg om een groot publiek mee te trekken.

Namen als Atmozfears, Adaro, Bass Modulators, Psyko Punkz en Coone hebben niet een following of geschiedenis die breed genoeg is om heel zo'n avond boeiend te houden voor iedereen. Bij al de eerst genoemde artiesten kon je makkelijk een avond om ze heen bouwen. Ik denk dat de enige namen die op dit moment een bijna uitverkocht feest kunnen verzorgen Phuture Noize en Sub Zero Project zijn, SZP vanwege huidige populariteit en PN vanwege de huge dedicated fanbase.

Punt is dat zij nog niet zo lang aan de top mee draaien om een brede line-up neer te zetten die ook bij alle fans aan sluit. Hoe B-Front en Ran-D het deden was een perfect voorbeeld van hoe het wel moet. Een avond opbouwend met nieuw en oud van het begin van zijn carriere tot het einde en de belangrijke invloeden voor de artiesten daarin.

Ik zie dat eerlijk gezegd alleen nog bij SZP en PN gebeuren want wat Q bij de rest gaat doen is gewoon een paar specifieke setjes omtrent de artiest en de rest volboeken met populaire artiesten van dat moment die echt half wat te maken hebben de artiest van de XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 00:30 

Hardtraxx Elite

Citaat:
dat de desbetreffende artiest altijd maar max 3 uur op de lineup stond

Dat is op gegeven moment elk jaar steeds minder geworden idd.
Ook Da Tweekaz beginnen pas om 01.00 uur.

Kan me nog van XQ Luna herinneren dat ie gewoon van 00.00 - 07.00 solo stond. Met een half uurtje DHHD ergens tussendoor :D

En tijdens andere edities gewoon samen met gast dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 11:57 

Hardtraxx Veteran

Flink zin in! :D Waarschijnlijk gewoon de hele nacht in area 1 te vinden.

Dat het niet uitverkocht is vind ik niet erg. Tenminste lekker de ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 12:15 

Hardtraxx Elite

Lekker de ruimte..

Ja je kan de hele avond letterlijk rondjes rennen xd
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten