Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 18:23 
 
Hardtraxxer

Volgend jaar gewoon nog een keer X-Qlusive Headhunterz om de return of headhunterz compleet te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Daarna zou het me niks verbazen als een PN of SZP al aan de beurt is. Headhunterz had bijvoorbeeld ook al vrij vroeg in zijn carriere een XQ. Als ik het goed heb brak hij rond 2006 door, en in 2010 al een XQ.
SZP en PN zijn in 2017 echt doorgebroken, dus dan zou 2021 niet geheel onrealistisch zijn.


Headhunterz stond inderdaad in 2006 nog in het bovenzaaltje tijdens XQ The Prophet en 4 jaar later zn eigen XQ.
Phuture Noize stond in 2016 tijden XQ B-Front nog in het bovenzaaltje. Dus met deze vergelijking zou 2020 niet raar zijn voor een X-qlusive Phuture Noize. :)

Als ie dit jaar op elke Q-dance stage of mainstage te vinden is, wordt de kans steeds groter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 22:32 
 
Hardtraxxer

Niemand nog wat kaartjes over over waar die niks mee doet voor een kleine vergoeding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q schijnt er nog wel een aantal te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 22:50 
 
Donateur

Delt-A schreef:
Indy schreef:
Schijnt dat er maar 1500 kaarten verkocht zijn in totaal :lol:


2500.


Hoe weten jullie zoiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2019 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
Delt-A schreef:
Indy schreef:
Schijnt dat er maar 1500 kaarten verkocht zijn in totaal :lol:


2500.


Hoe weten jullie zoiets?


Inside information en kijken hoeveel mensen gaan via 't fb event
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

:cool: :cool: :cool: iNSiDe iNfOrmAtiON :cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 02:51 
 
Hardtraxxer

Ik hoor van collega’s - die daar aan het werk zijn - dat de stage een eind naar voren staat en dat het een karige stage is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 03:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jup zaal is een stuk kleiner gemaakt ivm te weinig volk. Stage ziet er redelijk uit maar niets bijzonders
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 03:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
Delt-A schreef:
Indy schreef:
Schijnt dat er maar 1500 kaarten verkocht zijn in totaal :lol:


2500.


Hoe weten jullie zoiets?


Ik ken iemand die in AFAS werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 04:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik sluit me aan bij het verhaal op de vorige pagina dat een artiest wel een verhaal moet kunnen vertellen op een X-Qlusive, zoals idd classics, oude label, huidige label etc.
Nou weet ik niet of een Atmozfears een avond net zo kan vullen als een B-Front of Noisecontrollers oid, maar Atmozfears heeft wel een behoorlijk aantal en flink gevarieerde tracks. Vele samenwerkingen met Sub Sonik en een SZP kunnen ook best zo’n 1 of 1,5 uur vullen, met daarnaast ook nog wat eigen hardere tracks.
En ook gewoon genoeg oude tracks van net na de “echte” classic tijd. Als ik Q-Dance was had ik het wel geweten, want de oudere garde is qua keuze volgens mij wel op nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 04:33 
 
Hardtraxx Newbie

Ja ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik vind wel dat Code black de set van de avond is. Voor de rest is het wel een prima feestje. Alleen wel jammer dat D-Sturb er staat, veels te rauw voor een feestje als dit, verpest de hele sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 05:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Via Q-dance Radio even mee aan het luisteren tijdens DBSTF, maar wat hebben die toch een partij heerlijke platen gemaakt de afgelopen 2 jaar, + de platen die komend jaar hopelijk gereleasd gaan worden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 07:04 
 
Hardtraxx Addict

Rond 5e naar huis gegaan. Voor gratis wel vermaakt maar meer dan 20 euro was 't niet waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 08:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ketafanaat123 schreef:
Ja ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik vind wel dat Code black de set van de avond is. Voor de rest is het wel een prima feestje. Alleen wel jammer dat D-Sturb er staat, veels te rauw voor een feestje als dit, verpest de hele sfeer.


Ik vond persoonlijk D-Sturb als act niet misplaatst. Al helemaal als er ook met hardcore afgesoten wordt. Wat ik het juist vond verpesten was het feit dat Da Tweekaz meedraaiden met D-Sturb. Zelden zo'n onsamenhangende set gezien, Brennan Heart was er niks bij.

Al met al wel vermaakt, vooral Anderhalf uur Primeshock was echt heerlijk. Van 01:00 tot 01:30 met een mannetje of 20 los gegaan bij Primeshock, geen enkele spijt dat ik de opening van Da Tweekaz gemist heb. Want wat een lekker setje was dat zeg! Hulde!

Verder zoals verwacht DBSTF heel sterk, alleen Shiverz draaien na 45 minuten en dan Promised land er achteraan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shiverz kan nooit te vroeg gedraaid worden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

28 september gaan we het 10-jarig jubileum van Shiverz vieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Daarna zou het me niks verbazen als een PN of SZP al aan de beurt is. Headhunterz had bijvoorbeeld ook al vrij vroeg in zijn carriere een XQ. Als ik het goed heb brak hij rond 2006 door, en in 2010 al een XQ.
SZP en PN zijn in 2017 echt doorgebroken, dus dan zou 2021 niet geheel onrealistisch zijn.


Headhunterz stond inderdaad in 2006 nog in het bovenzaaltje tijdens XQ The Prophet en 4 jaar later zn eigen XQ.
Phuture Noize stond in 2016 tijden XQ B-Front nog in het bovenzaaltje. Dus met deze vergelijking zou 2020 niet raar zijn voor een X-qlusive Phuture Noize. :)

Als ie dit jaar op elke Q-dance stage of mainstage te vinden is, wordt de kans steeds groter.


Denk dat Phuture Noize de beste volgende optie is. Maar dan zie ik eigenlijk liever Adaro. SZP, nee liever niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ketafanaat123 schreef:
Ja ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik vind wel dat Code black de set van de avond is. Voor de rest is het wel een prima feestje. Alleen wel jammer dat D-Sturb er staat, veels te rauw voor een feestje als dit, verpest de hele sfeer.


Ja ik weet niet hoe jij een feest beleefd, maar ik trek zo'n conclusie meestal aan het einde. ;) ;) :D

Was de zaal uiteindelijk nog een beetje gevuld?
Zag op filmpjes dat de barrier line al direct begon bij de zijdeuren. Dan is de stage echt een heel stuk naar voren opgeschoven.

Toch wel duidelijk geworden dat Da Tweekaz fans grotendeels niet in Nederland wonen. En dat je die wel nodig heb om een X-qlusive uit te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 14:20 
 
Hardtraxx Addict

De zaal was matig gevuld, er stonden zelfs 2 verhogingen om het wat drukker te laten lijken. De achterkant van de zaal was afgezet met hekken tot ongeveer de lengte van het balkon.
Links kon je met een sprintje naar de achterdeur lopen zonder iemand te raken.

De kleine zaal, tsja die stond ook wel een meter of 10 van de muur af. (hoe simpel ook, die grote opblaas eend vond ik wel wat hebben)

Groot plus punt was wel dat je overal gewoon kon pinnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 14:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Groot plus punt was wel dat je overal gewoon kon pinnen

Werkelijk fan-tas-tisch, alles wat ik zoek in een hardstyle feest. Volgend jaar TransaQtie, ben ik hoe dan ook bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
heggenschaar schreef:
Groot plus punt was wel dat je overal gewoon kon pinnen

Werkelijk fan-tas-tisch, alles wat ik zoek in een hardstyle feest. Volgend jaar TransaQtie, ben ik hoe dan ook bij


:lol: :lol:


Citaat:
De zaal was matig gevuld, er stonden zelfs 2 verhogingen om het wat drukker te laten lijken. De achterkant van de zaal was afgezet met hekken tot ongeveer de lengte van het balkon.
Links kon je met een sprintje naar de achterdeur lopen zonder iemand te raken.

Q zal zich ook nog wel ff achter de oren krabben dan. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
heggenschaar schreef:
Groot plus punt was wel dat je overal gewoon kon pinnen

Werkelijk fan-tas-tisch, alles wat ik zoek in een hardstyle feest. Volgend jaar TransaQtie, ben ik hoe dan ook bij

Hahahahah :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 16:03 
 
Hardtraxxer

Heel goed vermaakt hier, het was inderdaad rustig maar daar heb ik me niet aan gestoord, ik hou er juist wel van als je een beetje de ruimte hebt en mensen niet constant tegen je aan lopen etc. De stage vond ik er zelf beter uitzien dan verwacht voor een X-Qlusive. Qua muziek echt genoten, ook fijn dat Da Tweekaz zelf na hun solo set overal meededen. Kan me voorstellen dat de setjes daardoor wat rommelig over komen maar wat mij betreft hoort dit wel bij een X-Qlusive en zelf vond ik die variatie heerlijk (er zijn het hele jaar door al zoveel feesten waar bijna elk setje veel te voorspelbaar is). Al met al vond ik het zeker 1 van de leukere feesten van de afgelopen jaren.

+ Goede sfeer, nauwelijks mondkapjesvolk
+ Eigenlijk alle setjes
+ Drukte, overal ruimte en snelle rijen, niet zo rustig dat het saai wordt
+/- Af en toe wat oudere Tweekaz platen bij andere setjes, opzich heerlijk maar had dan liever een halfuurtje classics gehad
- Mixer oid. die een tijdje haperde (volgens mij bij DBSTF)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten