Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Goldenstyle schreef:
Hard Driver staat er toch :P

?? Heb het over Mandy. Ze is hard bezig met haar carrière, veel in de studio om het produceren en DJ-en nog beter onder de knie te krijgen. Had wel een plekje verdiend hier imo.


True, had liever ook uurtje Hard Driver solo gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leeft lekker dit feestje. :x
Gaat er überhaupt nog iemand naartoe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 21:07 
 
Hardtraxx Addict

zeke schreef:
Leeft lekker dit feestje. :x
Gaat er überhaupt nog iemand naartoe?

Als de ticketswap prijs laag genoeg komt ga ik wel ff kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 22:24 
 
Hardtraxxer

Als fan uiteraard aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 10:52 
 
Hardtraxxer

Ik ga ook maar op HT hoef je natuurlijk geen hoop berichten over dit feest te verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet iemand hier mee met de DJ Contest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Raakt dit wel uitverkocht vraag ik mij af? Ik kreeg serieus een mail voor gratis kaarten omdat ik mee heb gedaan aan The Projeqt 2018.

Nou, ik kan je veel zeggen. Maar heb de 2018 editie niet gedaan. Dus vraag mij echt sterk af of ze nu hoop kaarten lozen om de zaal maar vol te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 19:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Op Ticketswap staan niet heel veel tickets maar ze zijn sowieso goedkoper dan via Q-Dance zelf. Geeft ook wel wat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 20:11 
 
Hardtraxxer

Als iemand mail met mogelijkheid tot gratis kaarten heeft en niet gebruikt, dan hou ik me aanbevolen :thumbsup: :woot: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijg de indruk dat het niet echt goed gaat met de kaartverkoop, ze zijn XQ nog behoorlijk aan het promoten de laatste weken.

Had dan eigenlijk wel een anthem verwacht van Da Tweekaz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gratis zou ik nog wel naar dit feest willen hah. Ben benieuw of ze net als met dat scantraxx feest in de HMH ook tickets aanbieden later deze week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Berenfiets schreef:
Gratis zou ik nog wel naar dit feest willen hah. Ben benieuw of ze net als met dat scantraxx feest in de HMH ook tickets aanbieden later deze week.


Wordt al gedaan ja in de Projeqt whatsapp groep... Arme tweekaz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 21:49 
 
Hardtraxx Addict

Als iemand nog een optie heeft op gratis kaarten maar deze niet gaat gebruiken ben ik geïnteresseerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 01:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Als iemand nog een optie heeft op gratis kaarten maar deze niet gaat gebruiken ben ik geïnteresseerd

Ga je de kaarten dan met je heggenschaar bewerken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 02:08 
 
Hardtraxx Addict

Solis schreef:
heggenschaar schreef:
Als iemand nog een optie heeft op gratis kaarten maar deze niet gaat gebruiken ben ik geïnteresseerd

Ga je de kaarten dan met je heggenschaar bewerken?

Nah ben geupgrade naar een kettingzaag ondertussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Krijg de indruk dat het niet echt goed gaat met de kaartverkoop, ze zijn XQ nog behoorlijk aan het promoten de laatste weken.


Zie er ook veel van voorbijkomen inderdaad.. Maar goed hadden we anders verwacht? Ik ken echt niemand in de wijde omgeving die er naartoe gaat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inb4 iedereen gaat smeken voor gratis kaarten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 14:38 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
zeke schreef:
Krijg de indruk dat het niet echt goed gaat met de kaartverkoop, ze zijn XQ nog behoorlijk aan het promoten de laatste weken.


Zie er ook veel van voorbijkomen inderdaad.. Maar goed hadden we anders verwacht? Ik ken echt niemand in de wijde omgeving die er naartoe gaat >.<

En persoonlijk vind ik dat maar beter ook, toch de bevestiging dat ze in het buitenland een stuk populairder zijn dan hier. Een tegenvallende kaartverkoop voorkomt hopelijk dat we die twee nog veel vaker te zien gaan krijgen. Mn eerste artiesten XQ die ik mis sinds XQ Noisecontrollers, baal daar nog steeds van, maar naar dat stijltje van hun kan ik echt geen avond luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 16:55 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Svennn schreef:
En persoonlijk vind ik dat maar beter ook. Een tegenvallende kaartverkoop voorkomt hopelijk dat we die twee nog veel vaker te zien gaan krijgen.


Bijzonder uitlating dit. Jij vind hun muziek persoonlijk niks en daarom is het maar beter dat de kaartverkoop schijnbaar een beetje tegenvalt omdat dit blijkbaar voorkomt dat jij 'die twee' vaker gaat zien? Erg bijzonder.

Weinig bijzonders aan toch? Wanneer dit in recordtempo uitverkoopt, getuigt dat van hun Nederlandse populariteit en zul je ze alleen maar nog vaker te zien krijgen. Daar zit ik persoonlijk inderdaad niet op te wachen. Dat anderen het wel leuk vinden is helemaal prima, maar persoonlijk heb ik er helemaal niets mee. Iets waar ik helemaal niets mee heb, zie ik dan ook het liefst zo min mogelijk terugkomen. Lijkt me niet zo heel gek, of zit jij wel op acts te wachten waar je niks mee hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand al namens The Projeqt iets ontvangen? Heb gereageerd op het mailtje, helaas nog niks ontvangen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Weinig bijzonders aan toch? Wanneer dit in recordtempo uitverkoopt, getuigt dat van hun Nederlandse populariteit en zul je ze alleen maar nog vaker te zien krijgen. Daar zit ik persoonlijk inderdaad niet op te wachen. Dat anderen het wel leuk vinden is helemaal prima, maar persoonlijk heb ik er helemaal niets mee. Iets waar ik helemaal niets mee heb, zie ik dan ook het liefst zo min mogelijk terugkomen. Lijkt me niet zo heel gek, of zit jij wel op acts te wachten waar je niks mee hebt?


Ga jij met een tellertje staan en alle Nederlanders vs het aantal buitenlanders op een feest? Met het aantal buitenlanders dat op een Defqon of Qlimax komt kan je echt wel een HMH vullen.

Je ziet ze bovendien al overal. Als je zelf nou gewoon niet naar feesten gaat waar zij staan of hun setjes skipt/naar een andere area gaat wanneer je er wel bent. Problem solved. Niemand forceert je naar ze te gaan of naar ze te luisteren.

Maar zij moeten vooral hun hele carrière laten vieren zodat jij ze niet hoeft te zien,.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Weinig bijzonders aan toch? Wanneer dit in recordtempo uitverkoopt, getuigt dat van hun Nederlandse populariteit en zul je ze alleen maar nog vaker te zien krijgen. Daar zit ik persoonlijk inderdaad niet op te wachen. Dat anderen het wel leuk vinden is helemaal prima, maar persoonlijk heb ik er helemaal niets mee. Iets waar ik helemaal niets mee heb, zie ik dan ook het liefst zo min mogelijk terugkomen. Lijkt me niet zo heel gek, of zit jij wel op acts te wachten waar je niks mee hebt?


Vent wtf :lol: 2e account van RTM?

BB heeft alles al gezegd. Als je iets kut vind skip je het toch. Je bent al de 2e in korte tijd die liever heeft dat een act uitsterft zodat jij 'ze niet vaker te zien hoeft te krijgen' terwijl je ze toch al niet ziet, aangezien je ze niet vet vindt. Wat een persoonlijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En als ze dan op Hardbass in een team staan en je wil hun muziek niet horen moet je 1,5 uur lang in de ring gaan ronddwalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 16:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
En als ze dan op Hardbass in een team staan en je wil hun muziek niet horen moet je 1,5 uur lang in de ring gaan ronddwalen?


Op Qlimax wel gewoon hele setjes van een uur gegeten of gewoon even chillen met de mensen waarmee je heen bent. Zo moeilijk is dat niet, en als je het niet waard vindt, dan ga je niet..

Ik heb ook echt de grootste moeite gehad om niet een ticket te kopen voor Qlimax 2018..
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten