True, had liever ook uurtje Hard Driver solo gehad.wrote:?? Heb het over Mandy. Ze is hard bezig met haar carrière, veel in de studio om het produceren en DJ-en nog beter onder de knie te krijgen. Had wel een plekje verdiend hier imo.wrote:Hard Driver staat er toch
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Leeft lekker dit feestje.
Gaat er überhaupt nog iemand naartoe?
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Als de ticketswap prijs laag genoeg komt ga ik wel ff kijkenwrote:Leeft lekker dit feestje.![]()
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Als fan uiteraard aanwezig! 
-
YHardtraxxer
- 184 posts member since 2017
- last seen May 2024
Ik ga ook maar op HT hoef je natuurlijk geen hoop berichten over dit feest te verwachten 
Doet iemand hier mee met de DJ Contest?
Raakt dit wel uitverkocht vraag ik mij af? Ik kreeg serieus een mail voor gratis kaarten omdat ik mee heb gedaan aan The Projeqt 2018.
Nou, ik kan je veel zeggen. Maar heb de 2018 editie niet gedaan. Dus vraag mij echt sterk af of ze nu hoop kaarten lozen om de zaal maar vol te krijgen.
Nou, ik kan je veel zeggen. Maar heb de 2018 editie niet gedaan. Dus vraag mij echt sterk af of ze nu hoop kaarten lozen om de zaal maar vol te krijgen.
Op Ticketswap staan niet heel veel tickets maar ze zijn sowieso goedkoper dan via Q-Dance zelf. Geeft ook wel wat aan.
-
DHardtraxxer
- 208 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Als iemand mail met mogelijkheid tot gratis kaarten heeft en niet gebruikt, dan hou ik me aanbevolen
!
Krijg de indruk dat het niet echt goed gaat met de kaartverkoop, ze zijn XQ nog behoorlijk aan het promoten de laatste weken.
Had dan eigenlijk wel een anthem verwacht van Da Tweekaz.
Had dan eigenlijk wel een anthem verwacht van Da Tweekaz.
Gratis zou ik nog wel naar dit feest willen hah. Ben benieuw of ze net als met dat scantraxx feest in de HMH ook tickets aanbieden later deze week.
-
A
Wordt al gedaan ja in de Projeqt whatsapp groep... Arme tweekazwrote:Gratis zou ik nog wel naar dit feest willen hah. Ben benieuw of ze net als met dat scantraxx feest in de HMH ook tickets aanbieden later deze week.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 2 hours ago
Als iemand nog een optie heeft op gratis kaarten maar deze niet gaat gebruiken ben ik geïnteresseerd
Ga je de kaarten dan met je heggenschaar bewerken?wrote:Als iemand nog een optie heeft op gratis kaarten maar deze niet gaat gebruiken ben ik geïnteresseerd
-
HHardtraxx Elite
- last seen 2 hours ago
Nah ben geupgrade naar een kettingzaag ondertussenwrote:Ga je de kaarten dan met je heggenschaar bewerken?wrote:Als iemand nog een optie heeft op gratis kaarten maar deze niet gaat gebruiken ben ik geïnteresseerd
Zie er ook veel van voorbijkomen inderdaad.. Maar goed hadden we anders verwacht? Ik ken echt niemand in de wijde omgeving die er naartoe gaatwrote:Krijg de indruk dat het niet echt goed gaat met de kaartverkoop, ze zijn XQ nog behoorlijk aan het promoten de laatste weken.
inb4 iedereen gaat smeken voor gratis kaarten
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
En persoonlijk vind ik dat maar beter ook, toch de bevestiging dat ze in het buitenland een stuk populairder zijn dan hier. Een tegenvallende kaartverkoop voorkomt hopelijk dat we die twee nog veel vaker te zien gaan krijgen. Mn eerste artiesten XQ die ik mis sinds XQ Noisecontrollers, baal daar nog steeds van, maar naar dat stijltje van hun kan ik echt geen avond luisteren.wrote:Zie er ook veel van voorbijkomen inderdaad.. Maar goed hadden we anders verwacht? Ik ken echt niemand in de wijde omgeving die er naartoe gaatwrote:Krijg de indruk dat het niet echt goed gaat met de kaartverkoop, ze zijn XQ nog behoorlijk aan het promoten de laatste weken.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Weinig bijzonders aan toch? Wanneer dit in recordtempo uitverkoopt, getuigt dat van hun Nederlandse populariteit en zul je ze alleen maar nog vaker te zien krijgen. Daar zit ik persoonlijk inderdaad niet op te wachen. Dat anderen het wel leuk vinden is helemaal prima, maar persoonlijk heb ik er helemaal niets mee. Iets waar ik helemaal niets mee heb, zie ik dan ook het liefst zo min mogelijk terugkomen. Lijkt me niet zo heel gek, of zit jij wel op acts te wachten waar je niks mee hebt?wrote:Bijzonder uitlating dit. Jij vind hun muziek persoonlijk niks en daarom is het maar beter dat de kaartverkoop schijnbaar een beetje tegenvalt omdat dit blijkbaar voorkomt dat jij 'die twee' vaker gaat zien? Erg bijzonder.wrote: En persoonlijk vind ik dat maar beter ook. Een tegenvallende kaartverkoop voorkomt hopelijk dat we die twee nog veel vaker te zien gaan krijgen.
Iemand al namens The Projeqt iets ontvangen? Heb gereageerd op het mailtje, helaas nog niks ontvangen!
Ga jij met een tellertje staan en alle Nederlanders vs het aantal buitenlanders op een feest? Met het aantal buitenlanders dat op een Defqon of Qlimax komt kan je echt wel een HMH vullen.wrote: Weinig bijzonders aan toch? Wanneer dit in recordtempo uitverkoopt, getuigt dat van hun Nederlandse populariteit en zul je ze alleen maar nog vaker te zien krijgen. Daar zit ik persoonlijk inderdaad niet op te wachen. Dat anderen het wel leuk vinden is helemaal prima, maar persoonlijk heb ik er helemaal niets mee. Iets waar ik helemaal niets mee heb, zie ik dan ook het liefst zo min mogelijk terugkomen. Lijkt me niet zo heel gek, of zit jij wel op acts te wachten waar je niks mee hebt?
Je ziet ze bovendien al overal. Als je zelf nou gewoon niet naar feesten gaat waar zij staan of hun setjes skipt/naar een andere area gaat wanneer je er wel bent. Problem solved. Niemand forceert je naar ze te gaan of naar ze te luisteren.
Maar zij moeten vooral hun hele carrière laten vieren zodat jij ze niet hoeft te zien,.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vent wtfWeinig bijzonders aan toch? Wanneer dit in recordtempo uitverkoopt, getuigt dat van hun Nederlandse populariteit en zul je ze alleen maar nog vaker te zien krijgen. Daar zit ik persoonlijk inderdaad niet op te wachen. Dat anderen het wel leuk vinden is helemaal prima, maar persoonlijk heb ik er helemaal niets mee. Iets waar ik helemaal niets mee heb, zie ik dan ook het liefst zo min mogelijk terugkomen. Lijkt me niet zo heel gek, of zit jij wel op acts te wachten waar je niks mee hebt?
BB heeft alles al gezegd. Als je iets kut vind skip je het toch. Je bent al de 2e in korte tijd die liever heeft dat een act uitsterft zodat jij 'ze niet vaker te zien hoeft te krijgen' terwijl je ze toch al niet ziet, aangezien je ze niet vet vindt. Wat een persoonlijkheid.
En als ze dan op Hardbass in een team staan en je wil hun muziek niet horen moet je 1,5 uur lang in de ring gaan ronddwalen?
Op Qlimax wel gewoon hele setjes van een uur gegeten of gewoon even chillen met de mensen waarmee je heen bent. Zo moeilijk is dat niet, en als je het niet waard vindt, dan ga je niet..wrote:En als ze dan op Hardbass in een team staan en je wil hun muziek niet horen moet je 1,5 uur lang in de ring gaan ronddwalen?
Ik heb ook echt de grootste moeite gehad om niet een ticket te kopen voor Qlimax 2018..