Primawrote:Je hebt me net overgehaald. IK BEN ER!wrote:Nee. Kom allemaal maar naar Delusion die dag in Den Haag met hardtraxx helden Authentic Nazale en Spectre en daarnaast nog e-force deetox degos & re-done en trilok. 15 euro, ik zeg doen mensen!
Als Joost een slaapplek aanbied
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
JA! Aanwezig, en Tamar ookwrote:
Nee. Kom allemaal maar naar Delusion die dag in Den Haag met hardtraxx helden Authentic Nazale en Spectre en daarnaast nog e-force deetox degos & re-done en trilok. 15 euro, ik zeg doen mensen!
En OT, Brennan Heart kan ik nog maar op één manier omschrijven:
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig! Brennan Heart
geen grap
WAAROM KRIJGT HIJ HEM????!!!!! Geef hem dan aan Atmosfearz die heeft hem het meest verdiend wat mij betreft.
maar Patrick je kan ook wel bij mij blijven pitten. edit: laat maar zitten joost heeft al gereageerd 
Schaamtelooswrote:Je hebt me net overgehaald. IK BEN ER!wrote:Nee. Kom allemaal maar naar Delusion die dag in Den Haag met hardtraxx helden Authentic Nazale en Spectre en daarnaast nog e-force deetox degos & re-done en trilok. 15 euro, ik zeg doen mensen!
Als Joost een slaapplek aanbied
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Meen je dit?wrote:Geef hem dan aan Atmosfearz die heeft hem het meest verdiend wat mij betreft.
Jij gaat ook?wrote:Schaamteloosmaar Patrick je kan ook wel bij mij blijven pitten. edit: laat maar zitten joost heeft al gereageerd
Ja natuurlijk het is echt bijna naast mn huis dit. Vorige keer was ik ook gegaan maar was ik al na een paar uurtjes weg gegaan om gewoon te gaan stappen.wrote:Jij gaat ook?wrote:Schaamteloosmaar Patrick je kan ook wel bij mij blijven pitten. edit: laat maar zitten joost heeft al gereageerd
Ja ik vind dat wel. Zijn setjes zitten altijd prima in elkaar.wrote:Meen je dit?wrote:Geef hem dan aan Atmosfearz die heeft hem het meest verdiend wat mij betreft.
Echt een geweldig goede beredenering dit. Kan je net zo goed een XQ Gangsterdwerg of XQ Gill maken, die setjes zitten ook altijd meer dan prima in elkaarwrote:Ja ik vind dat wel. Zijn setjes zitten altijd prima in elkaar.wrote:Meen je dit?wrote:Geef hem dan aan Atmosfearz die heeft hem het meest verdiend wat mij betreft.
Laat ik het anders zeggen; van alle bekende namen zitten zijn setjes altijd prima in elkaar en verder heeft hij in 1 jaar toch wel een groot aantal kwalitatief hoogstaande producties neergezet. Ik vind het belangrijk dat je als je zo'n x-qlusive krijgt ook wel behoorlijke producties op je naam hebt staan.wrote:Echt een geweldig goede beredenering dit. Kan je net zo goed een XQ Gangsterdwerg of XQ Gill maken, die setjes zitten ook altijd meer dan prima in elkaar
Misschien toch stiekem kopen; wellicht heeft de tweede zaal iets leuks te bieden!
Of Blademasterz LIVE in de hoofdzaal! _O_

Of Blademasterz LIVE in de hoofdzaal! _O_
GRAAG!wrote:Kan je net zo goed een XQ Gangsterdwerg of XQ Gill maken, die setjes zitten ook altijd meer dan prima in elkaar
-
THardtraxxer
- 72 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Hahah XQ Atmozfears aub niet zeg.. Ga al huilen bij de gedachte. Doe dan maar XQ Tilburg Allstars! 
als jullie nou allemaal even een mailtje sturen naar q-dance met het verzoek voor een xqlusive gangsterdwerg (spectre) dan ben ik wel bereid jullie allemaal op de gastenlijst te zetten mocht het zover komen 
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 21 days ago
Toch is mij tot nu toe geen enkele x-qlusive tegen gevallen (waar ik dan ben geweest).. En ik vind de HMH toch wel een super locatie. Denk dat ik even afwacht wat de lineup gaat worden.. 
-
THardtraxxer
- 72 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Wauw wat sympathiek van jouwrote:als jullie nou allemaal even een mailtje sturen naar q-dance met het verzoek voor een xqlusive gangsterdwerg (spectre) dan ben ik wel bereid jullie allemaal op de gastenlijst te zetten mocht het zover komen
Dibs.wrote:als jullie nou allemaal even een mailtje sturen naar q-dance met het verzoek voor een xqlusive gangsterdwerg (spectre) dan ben ik wel bereid jullie allemaal op de gastenlijst te zetten mocht het zover komen
Zullen we het maar over de XQ zelf hebben ipv een ander feest of een artiest die het niet is?
Jammer dat het Brennan Heart is, heb er zelf niet zo veel mee. Goed plan om dus deze editie over te slaan.
Jammer dat het Brennan Heart is, heb er zelf niet zo veel mee. Goed plan om dus deze editie over te slaan.
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Enige interessante zou kunnen zijn is Blademasterz live en een early set.
De rest wordt ongetwijfeld een lachertje
De rest wordt ongetwijfeld een lachertje
Verwacht hier wel Radical Redemption, Adaro en Zany.
Misschien ook Endymion?wrote:Verwacht hier wel Radical Redemption, Adaro en Zany.
Verder Wildstylez, Code Black, Outbreak, Zatox, zoiets.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Toneshifterz 
mooi voor hem, ik ook!wrote:Festuca is Sowieso aanwezig.