Ik ga ook even een kijkje nemen. 
Nice! Maar even samen een biertje doen danwrote:Zeer zeker!wrote:Ben jij er ook Richard?
Nice! Maar even samen een biertje doen danwrote:Zeer zeker!wrote:Ben jij er ook Richard?
Ja prima, maar denk dat je de verkeerde Richard voor je hebtwrote:Nice! Maar even samen een biertje doen danwrote:Zeer zeker!wrote:Ben jij er ook Richard?
Dit ja.wrote:Goede logistieke indeling, chille tribune en ook met zaal 2 is weinig mis op de gladheid na. Er kunnen meer dan 5.000 mensen in en als je er staat voelt het toch een beetje als een intiem feestje en in mijn beleving is de sfeer daardoor ook erg goed.wrote:Het geluid is daar volgens veel mensen meer dan perfectwrote:Kan iemand mij vertellen wat er zo geweldig is aan de HMH?Ben er nog nooit geweest en zie hier zoveel mensen er bijna hitsig van worden dat ik toch benieuwd ben..?
Oh kut, dan bedoel ik wss een andere Richardwrote:Ja prima, maar denk dat je de verkeerde Richard voor je hebt
Dito, lang geleden dat ik een feest heb gepakt.wrote:Begin toch wel zin te krijgen
Dat kan je wel zeggenwrote: 32. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up (Hardcore Remuxx)
33. AK Industry feat. Billy S. - Monster (Ophidian remix)
Die laatste 2 zitten er voor de gein achter.
Q doet dat altijd op de woensdag voor een feest, doen ze pas een jaar of 3 hoorwrote:Ze mogen wel eens opschieten met die timetable!
Yep, is ook geen tribune maar een warmup. Daarom ook platen van artiesten die er staan. En aangezien we never nooit B&H platen gaan horen die er niet in gedaan. Behalve AcidRevenge dan, maar dat is een persoonlijke favorietwrote:Dat kan je wel zeggenwrote: 32. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up (Hardcore Remuxx)
33. AK Industry feat. Billy S. - Monster (Ophidian remix)
Die laatste 2 zitten er voor de gein achter.Verder wel een vette tribute
Ik mis alleen de B&H platen erin... bewuste keuze?