Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 22:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
PEPii schreef:
Ik vond ze vorig jaar bij WiSH ook al extreem streng bij de wc idd. Is dat voor drugs of echt voor die watertappunten daarzo? Zag trouwens op Defqon veel van die zakjes waar je water in kon doen met een dop erop, die kan je nog wel ergens verstoppen als je slim genoeg bent.

Denk echt vanwege t water >.<


Ach ook al zo'n waanzin, alsof ze daarmee bezoekers van de drugs afhouden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Verstoppingen door het vullen van flesjes water en bekers, is het al 1 april? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker €5,60 uitgeven aan een flesje water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan toch een flesje in je kontzak stoppen en zo doorlopen? Dat doe ik werkelijk op alle locaties waar je geen flesje ofzo mee naar de wc mag nemen en het werkt altijd. Zelfs complete halve liters nam je zo mee het Defqon terrein op. Beetje creatief doen hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er komen tappunten voor watervullen. Op toiletten is het idd vanwege drugsgebruik tegen te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Wellicht de zaterdag aanwezig mits mijn bankrekening Tomorrowland overleeft. The XPRMNT :drool:

Je weet dat dit komend weekend is hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Joey schreef:
Exterkate schreef:
Wellicht de zaterdag aanwezig mits mijn bankrekening Tomorrowland overleeft. The XPRMNT :drool:

Je weet dat dit komend weekend is hè?


Godver ja, goedemorgen. Ik zat telkens te denken dat dit in juli was :lol:


Toch nog deels gelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 17:32 
 
Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
The XPRMNT :drool:

Oh man, zo'n zin weer hierin na die set van Intents :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er hier toevallig nog mensen die vervoer zoeken voor de vrijdag vanuit de omgeving Eindhoven/Valkenswaard?
Ik rijd er toch heen en meerijders zijn welkom als er meebetaald wordt voor de benzinekosten, 4 plaatsen vrij. (Ongeveer) begin tot eind aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 10:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Toch besloten om vandaag te gaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op rebirth had je van die gekke wasbakken die gemaakt waren dat je flesje nie onder de kraan pastte. (die vip w/c's hadden een grote ton ofzo met stilstaand water voor die wasbakken dus ik neem ze niks kwalijk)
veel betere oplossing dan van die idioten stewards er neer zetten, kom op zeg doe ff normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gvd zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een weekend wish... Maar nu al best naar mijn zin.

Vrijdag met MYST en The Pitcher/Slim Shore was prima. Zaterdag eerder naar huis omdat vriendin ontiegelijk koppijn had. (20.30 vertrokken ong).

Vandaag nog een dagje chillen, bak aan munten opmaken en beetje vip chillen. Best leuk 3 dagen gratis entree en vip
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 14:33 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke dagen Wish gehad. Vrijdag met paar maten hier naar toe gereden. Prima setjes gehoord, vooral genoten van Audiotricz en Phuture Noize. Sfeer was een beetje matig alleen.
Zaterdag met een hele bus vol vanuit ons dorpje vertrokken. Rond 3 uur binnen, even wat afgekoeld in de grote tent en rond 16:00 naar de Dedicated vertrokken voor J&W. En wat was dit een heerlijke binnenkomer, heerlijke set! :yay: Hierna gelijk Devin Wild die ook prima draaide, The Humming en andere van Atmozfears (Bring on the War?) nog gehoord. Hierna naar de tent gegaan voor Adaro, ook gewoon een prima setje, alleen zoals vrijdag was de sfeer daar beetje matig. Hierna weer terug naar de main en vanaf Wildstylez alleen nog maar daar geweeest. Wildstylez had ook weer een heerlijke set. Headhunterz haalde de drive er een beetje uit, maar nog steeds de platen gehoord die ik wilde horen, Fall or Fly :loving: Hierna SZP, waar ik weer optimaal van heb genoten. Wat een kicks komen daar voorbij zeg, man man man :oh: Phuture Noize Album Showcase was ook gewoon puur genot, eindelijk het hele album live voorbij horen komen en ook nog The Solution. Gunz For Hire was een leuke afsluiter. Nog even laatste drie kwartier rammen. Over het algemeen dus geen slechte set gehoord, iedereen draaide erg goed :) Stages zagen er goed uit, sfeer zat er goed in en heel veel gelachen. Water bijvullen was ook geen probleem. Flesje in achterzak en shirt erover. Heeft me veel geld bespaard. Wederom weer een top editie WiSH :D

++ Josh & Wesz, Devin Wild, SZP, Phuture Noize
+ Wildstylez, Adaro
+ Snelle bediening bij de bar, sfeer op de main
- Bass die redelijk hard stond op het einde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 10:58 
 
Hardtraxx Newbie

Exterkate schreef:
Prima dagje WiSH gehad. Hoogtepuntjes waren The XPRMNT en Phuture Noize. Beide live-acts pasten perfect bij de stage met dat grote led-scherm :drool:

Minpunt was de sfeer die vrij tam was vond ik. Ook toen het 's avonds wat afkoelde heb ik geen sfeer gezien. Maar kan ook aan de plek waar ik stond hebben gelegen.


Had er vrijdag bij Phuture Noize en Bfreqz ook last van, die tamme sfeer. Toen even wat moeite genomen om een leuk plekje op te zoeken en iedereen om me heen te verzoeken wat meer los te gaan! Dat lukte toch wel aardig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag teruggekomen van de camping. Na alle Defqon verhalen weer erg veel zin gekregen in een weekender. Weinig hardstyle meegepakt, toch wel een mooi verhaaltje denk ik.

Dit jaar met een groep van 16 personen, redelijk gevarieerde muzieksmaak. Mooi ruim stuk grond weten te bemachtigen. Geen planning, gewoon gezelligheid opzoeken. Dus de vrijdag begonnen bij Rave van Fortuin, Vieze Jack en Tony Junior. Daarna toch even de groep verlaten voor Phuture Noize en B-Freqz, aangesloten bij andere vrienden. Allebei de sets wel wat je er van kon verwachten, dus dikke prima. Sfeertje was was wisselend. Het ging best los, maar niet echt veel mensen elke plaat kende of zo'n spontaan applaus als op Defqon.

Daarna kwam het mooiste van het hele festival, de Silent Disco Afterparty. Kom je aan in die schuur, staan Phuture Noize & S1ngular te draaien. Op een ander kanaal Nederlandstalige feestmuziek en weer een andere met dansmuziek en andere hitjes. Geweldig om daar staan te stampen, terwijl de rest de polonaise doet of staat te schuren. :lol: Tweede uur kwam B-Front het hardstyle kanaal overnemen. Helemaal vooraan gaan staan toen en helemaal stuk gelegen om al die dj's achter die draaitafels die onderling aan het dollen waren. Geniaal moment toen B-Front de Grote Dikke Bassplaat draaide en iedereen werd meegesleurd van links naar rechts, heerlijke chaos.

Zaterdag natuurlijk met een forse kater weer begonnen in het zonnetje met het vrouwelijk schoon bij Bizzey. Vervolgens met 2 man van de groep (die vroeger fanatieke hardstyle luisteraars waren) naar Josh & Wez classics geweest. Was best gezellig en altijd fijn om die klassieke hitjes te horen. Ik kijk nu even op de timetable en graaf diep in mijn geheugen, maar ik kan me echt niet herinneren wat ik toen tot 19:00 gedaan heb. Was leuk. Daarna namelijk terug naar de camping en pizza laten bezorgen. Toen weer een beetje helder geworden en wat gedanst bij La Fuente en De Sluwe Vos (laatste was erg lomp :drool: ). Daarna bij de karaoke geweest van die gasten van Streelab, waar veel bekenden waren. Goud. Toen afgesloten bij de Opvallers stage, waar Revolve draaide (dorpsgenoot van me, nieuw talentje in de hardstyle). Uiteindelijk nog on stage beland als MC en de officiele afkondiging gedaan :lol: .

Daarna werd alles dichtgegooid behalve de Dedicated waar Gunz For Hire stond. Dat het veel te druk zou worden zag ik al aankomen, dus de eindshow vanaf bovenop die dubbeldekkerbus bekeken. Toen als een van de 5 eersten binnen bij de Silent Disco, maar het eerste halfuur waren er nog geen koptelefoons. >.< Uiteindelijk weer een geniale afterparty, Devin Wild & Sub Zero Project op het hardstyle kanaal, We Are The Fallen gehoord (net als vrijdag trouwens) en Simon10pont en Paultheone gemeet :beer: .

Zondag familiedag dus bijzonder sfeertje. Kraantje Pappie, altijd mooi. Vervolgens weer met de 2 classics-liefhebbers naar de Zany & Jones Ultimate Classics Showcase. Grootste aanfluiting van het weekend. Het begon zo mooi de eerste 20 minuten, met de classics die je wil horen. Ook de 12-jarige jochies stonden keihard te hakken met hun mondkapjes, mooi man. Daarna kwamen er opeens 2017/2018 platen zoals Chakra Remix, We Turn The Lights Out en Down To Earth. Erg vreemd, maar oke wel leuke platen. Maar toen werd het nog gekker, Yellow Claw platen, Viva Hollandia, Helemaal naar de klote en dat soort ongein. Voor een normale hardstyle set al belachelijk, laat staan voor een "Ultimate Classics Showcase". Wel stug blijven staan xd . Die dag nog van alles bekeken, van Jebroer tot Kensington (beetje saai live). Ook nog de verlengingen van Spanje-Rusland en Kroatië-Denemarken gekeken in de foodcourt. Mooi momentje toen ik random Cafe De Natte Twat binnenliep en DV8 daar feestmuziek stond te draaien als Botsautomatic.

Na 22:00 uur geen zin meer in de drukte van 1 stage, dus maar onszelf lopen misdragen op de camping. Ook weer de mooiste dingen meegemaakt.

Weer een volledig geslaagd weekend. Sfeer was in mijn ogen gewoon goed. Wij waren dan ook met een grote groep en dronken. Overal wel vermaakt, ondanks dat niet alle muziek mijn smaak is. Volgend jaar sowieso weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 00:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Daarna kwam het mooiste van het hele festival, de Silent Disco Afterparty. Kom je aan in die schuur, staan Phuture Noize & S1ngular te draaien. Op een ander kanaal Nederlandstalige feestmuziek en weer een andere met dansmuziek en andere hitjes. Geweldig om daar staan te stampen, terwijl de rest de polonaise doet of staat te schuren. :lol: Tweede uur kwam B-Front het hardstyle kanaal overnemen. Helemaal vooraan gaan staan toen en helemaal stuk gelegen om al die dj's achter die draaitafels die onderling aan het dollen waren. Geniaal moment toen B-Front de Grote Dikke Bassplaat draaide en iedereen werd meegesleurd van links naar rechts, heerlijke chaos.


Dit klinkt echt geniaal, heeft toch wel wat die silent discos op de camping :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 09:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima weekend gehad hier.
Vrijdag en zaterdag al besproken. Zondag was top.

Dirty daddies, vengaboys, turbodisco, rave van fortuin en wish all stars. Ook speciaal bier met witte trappist was heerlijk te doen. En wat hardere techno

Prima weekend festival. Leuk om keer vip te zijn (borrelnootjes en bitterballen op de decks) maar zou het niet kopen als ik normale bezoeker zou zijn. Dan alleen de zaterdag. Had nu 2x alles gratis en dat scheelt toch wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zulke dingen zijn altijd mooi man. Ik mis dat soms wel een beetje op hardstyle-festivals wat dus louter hardstyle is. Silent disco's, vage feestcafe's en random shit is namelijk echt goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Zulke dingen zijn altijd mooi man. Ik mis dat soms wel een beetje op hardstyle-festivals wat dus louter hardstyle is. Silent disco's, vage feestcafe's en random shit is namelijk echt goud.


Zo kwam ik op Harmony of Hardcore in een houten schuurtje terecht waar Dozer en Dizzorder stonden te draaien, ging van K-Liber naar Tha Playah xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, wat een weekend weer zeg pffffff.

Geen sfeer????!?!?! Zeker niet bij de Hennie Huisman Playback show geweest, of bij de karaoke show van tante joke? Heerlijk al die gekkigheid.

Maar een verslagje:

Vrijdag lekker begonnen met de pre, pre party met frequencerz. Lekker veel random shit maar niet zo bijzonder verder.
Op de avond voornamelijk bij de hardstyle gestaan en hier het weekend lekker begonnen. Toen Phuture Noize was afgelopen wilde ik naar het midden lopen voor B-Freqz, wordt ik uit het niks ineens op mn bek geslagen. Stukkie tand eruit, heel het weekend bloed roggelen en een blauw oogje wat wel redelijk snel bij trok.

Maarrrrr zo optimistisch als ik ben kon dit mn weekend niet verneuken. Gewoon lekker los gegaan bij B-Freqz en daarna bij de silent disco alles lekker uit de hand laten lopen met de drank.

Zaterdag mooie dag met wederom heel veel random shit en eindigen bij Spitnoise pfffff. Daarna weer een hele mooie silent disco after.

Toen zondag, de mooiste dag.
De zondag was voor alle leeftijden, dus hier was de pedo pas heel hard nodig zeg pffff. Toch besloten echt even goed gas te geven met de Claro's en ontzettend veel random shit weer. Muziek niet zo veel van mee gekregen, eigenlijk heel het weekend niet, maar bizar gelachen.
Helaas was er de zondag geen silent disco meer dus dat was even zoeken. Gelukkig had ik m'n JBL Boombox mee , dus besloten hiermee even in m'n onderbroek naar de buren te lopen. Wat ABBA deed wonderen, want binnen no-time stond het vol met allemaal mensen, en hadden we een prachtige after met een stuk of 50 man achterin de camping. Box hield het nog vol tot half 4, dus toen terug naar de eigen tent. Hier nog even gezeten en uiteindelijk geëindigd in de tent van 1 van de buurvrouwen.

Stem volledig kwijt, stuk tant kwijt, 400 euro aan voornamelijk drank kwijt, ongeveer de helft van het weekend kwijt, maar echt een bizar vet weekend gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 18:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Remi schreef:
Zulke dingen zijn altijd mooi man. Ik mis dat soms wel een beetje op hardstyle-festivals wat dus louter hardstyle is. Silent disco's, vage feestcafe's en random shit is namelijk echt goud.


Zo kwam ik op Harmony of Hardcore in een houten schuurtje terecht waar Dozer en Dizzorder stonden te draaien, ging van K-Liber naar Tha Playah xd

:lol:

Laatste keer Pussy Lounge in Ahoy de gehele nacht in de apres ski hut gestaan oh en een uurtje hardcore om af te sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
uiteindelijk geëindigd in de tent van 1 van de buurvrouwen.


Klasse pik! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha Paulus, wat een baas. :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten