Staat op de timetable: VIP & Camp WOW only.wrote:Zijn die afterparty's op vrijdag & zaterdag toegankelijk voor campinggasten? (camp wow)
Preparty is alleen voor campinggasten.
Staat op de timetable: VIP & Camp WOW only.wrote:Zijn die afterparty's op vrijdag & zaterdag toegankelijk voor campinggasten? (camp wow)
Ja er is 1 camping die bij het festival hoort, die hebben ze camp wow genoemd, net zoals de camping bij intents 'intensity' heetwrote:Camp WOW is dus de normale camping neem ik aan?. Aangezien die optie nergens vermeld staat bij de tickets.
Ik ook! I'm in gaat zorgen voor een volle hardstyletent.wrote:Vrijdag aanwezig dankzij I'm in
Achterlijk gedoe, de organisatie denkt zeker dat we halve garen zijnwrote:Hier is wel echt over nagedacht volgensmij. Sowieso belachelijk dat je met 30 graden je flesje niet zou mogen vullen.
Dit vind ik persoonlijk nog meer bullshit dan zoals intents maar 1 of 2 waterpunten plaatsen. Gaan ze daar als politieagentjes optreden als iemand water uit het kraantje haalt met 30 graden?wrote:Achterlijk gedoe, de organisatie denkt zeker dat we halve garen zijnwrote:Hier is wel echt over nagedacht volgensmij. Sowieso belachelijk dat je met 30 graden je flesje niet zou mogen vullen.
![]()
Verstoppingen doordat iemand zn bekertje onder een kraan houdt, yeah right
Wish heeft eerder 'stewards' neergezet bij de wc's om te controleren of je geen bekers/ flesjes mee nam toen t ook zo warm was. Gewoon creatief en brutaal zijn, benieuwd of ze t zo hoog zullen spelen.wrote:Gaan ze daar als politieagentjes optreden als iemand water uit het kraantje haalt met 30 graden?Wat een krom gedoe zeg, verstoppingen door een waterflesje of beker eronder te houden. Ik vind het knap..
wrote:Uit je waterpistool drinken mag dus wel.

Hahahahahahahahahahaha tering jantje wat kinderachtig en wát een vreselijk treurige baan heb je dan. Als je daarvoor je weekend a 10euro per uur op gaat staan offeren heb je wel echt ff ergens een afslag gemist in je leven zegwrote:Wish heeft eerder 'stewards' neergezet bij de wc's om te controleren of je geen bekers/ flesjes mee nam toen t ook zo warm was. Gewoon creatief en brutaal zijn, benieuwd of ze t zo hoog zullen spelen.wrote:Gaan ze daar als politieagentjes optreden als iemand water uit het kraantje haalt met 30 graden?Wat een krom gedoe zeg, verstoppingen door een waterflesje of beker eronder te houden. Ik vind het knap..
Ik vond ze vorig jaar bij WiSH ook al extreem streng bij de wc idd. Is dat voor drugs of echt voor die watertappunten daarzo? Zag trouwens op Defqon veel van die zakjes waar je water in kon doen met een dop erop, die kan je nog wel ergens verstoppen als je slim genoeg bent.wrote:Wish heeft eerder 'stewards' neergezet bij de wc's om te controleren of je geen bekers/ flesjes mee nam toen t ook zo warm was. Gewoon creatief en brutaal zijn, benieuwd of ze t zo hoog zullen spelen.wrote:Gaan ze daar als politieagentjes optreden als iemand water uit het kraantje haalt met 30 graden?Wat een krom gedoe zeg, verstoppingen door een waterflesje of beker eronder te houden. Ik vind het knap..
Dit dus. Ik wil ook best wel wat betalen maar vraag dan normale bedragen. Een flesje zou max een half muntje moeten kosten bij deze temperaturen. Dan verdienen ze er nog flink op.wrote:Ik vind het echt diep triest dat je als organisatie geld wilt verdienen aan een eerste levensbehoefte als drinkwater als het 30 graden is. Maak dan desnoods de kaartjes wat duurder. Op deze manier krijg je gegarandeerd genoeg uitdrogingsverschijnselen bij de EHBO.
Denk echt vanwege t waterwrote:Ik vond ze vorig jaar bij WiSH ook al extreem streng bij de wc idd. Is dat voor drugs of echt voor die watertappunten daarzo? Zag trouwens op Defqon veel van die zakjes waar je water in kon doen met een dop erop, die kan je nog wel ergens verstoppen als je slim genoeg bent.
idd dat moet je toch niet willen zo’n naaibaantjewrote:Hahahahahahahahahahaha tering jantje wat kinderachtig en wát een vreselijk treurige baan heb je dan. Als je daarvoor je weekend a 10euro per uur op gaat staan offeren heb je wel echt ff ergens een afslag gemist in je leven zeg