Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Zijn die afterparty's op vrijdag & zaterdag toegankelijk voor campinggasten? (camp wow)

Staat op de timetable: VIP & Camp WOW only.
Preparty is alleen voor campinggasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Camp WOW is dus de normale camping neem ik aan?. Aangezien die optie nergens vermeld staat bij de tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 15:27 
 
Hardtraxx Addict

Prima timetable, was ook wel te verwachten zoiets. Dagje Dedicated en tijdens Psyko Punkz mooi naar Adaro :D Hopelijk optijd binnen voor J&W Classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Camp WOW is dus de normale camping neem ik aan?. Aangezien die optie nergens vermeld staat bij de tickets.


Ja er is 1 camping die bij het festival hoort, die hebben ze camp wow genoemd, net zoals de camping bij intents 'intensity' heet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top, kan ik mezelf weer naar de tering (of een andere longaandoening) "dansen". xd

Zondag ook maar op verkenning gaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zondag sws classics showcase en dirty daddies.
En voor de rest zwerf ik wel rond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2018 14:28 
 
Hardtraxxer

Eerste keer WiSH, zondag aanwezig, in ieder geval bij de Classics Showcase voorderest rondjes lopen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:26 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ga de vrijdag maar eens even bezoeken. Toch wel een dikke line up met MYST, Bfrezq en Phuture Noize :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op I'm in heb je zo gratis kaarten voor de vrijdag :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrijdag aanwezig dankzij I'm in :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:31 
 
Hardtraxx Newbie

Yourai schreef:
Vrijdag aanwezig dankzij I'm in :cool:


Ik ook! I'm in gaat zorgen voor een volle hardstyletent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Perfecte timetable zaterdag! Helemaal hyped na DefQon :yay:

Zoals elk jaar weer heerlijk (net iets te) warm weer. Mooi met z'n allen op t fietske :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke dag meer zin :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 17:29 
 
Hardtraxx Newbie

Uit de All you need to know:

We plaatsen waterpunten verspreid over het festival- en campingterrein waar je gratis kraanwater kunt drinken. In verband met verstoppingen is het niet toegestaan om hier flesjes en bekers te vullen met water. ... Door de warme weersvoorspellingen is het toegestaan om waterpistolen mee te nemen. Houd er wel rekening mee dat deze ongevuld en kleiner dan 25 cm moeten zijn om mee naar binnen te kunnen.

Hier is wel echt over nagedacht volgensmij xd. Sowieso belachelijk dat je met 30 graden je flesje niet zou mogen vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroensp schreef:
Hier is wel echt over nagedacht volgensmij xd. Sowieso belachelijk dat je met 30 graden je flesje niet zou mogen vullen.
Achterlijk gedoe, de organisatie denkt zeker dat we halve garen zijn :mad:
Verstoppingen doordat iemand zn bekertje onder een kraan houdt, yeah right :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Jeroensp schreef:
Hier is wel echt over nagedacht volgensmij xd. Sowieso belachelijk dat je met 30 graden je flesje niet zou mogen vullen.
Achterlijk gedoe, de organisatie denkt zeker dat we halve garen zijn :mad:
Verstoppingen doordat iemand zn bekertje onder een kraan houdt, yeah right :thumbdown:


Dit vind ik persoonlijk nog meer bullshit dan zoals intents maar 1 of 2 waterpunten plaatsen. Gaan ze daar als politieagentjes optreden als iemand water uit het kraantje haalt met 30 graden? :lol: Wat een krom gedoe zeg, verstoppingen door een waterflesje of beker eronder te houden. Ik vind het knap..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit je waterpistool drinken mag dus wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Gaan ze daar als politieagentjes optreden als iemand water uit het kraantje haalt met 30 graden? :lol: Wat een krom gedoe zeg, verstoppingen door een waterflesje of beker eronder te houden. Ik vind het knap..
Wish heeft eerder 'stewards' neergezet bij de wc's om te controleren of je geen bekers/ flesjes mee nam toen t ook zo warm was. Gewoon creatief en brutaal zijn, benieuwd of ze t zo hoog zullen spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Uit je waterpistool drinken mag dus wel.

Afbeelding
Probleem opgelost :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 21:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
PEPii schreef:
Gaan ze daar als politieagentjes optreden als iemand water uit het kraantje haalt met 30 graden? :lol: Wat een krom gedoe zeg, verstoppingen door een waterflesje of beker eronder te houden. Ik vind het knap..
Wish heeft eerder 'stewards' neergezet bij de wc's om te controleren of je geen bekers/ flesjes mee nam toen t ook zo warm was. Gewoon creatief en brutaal zijn, benieuwd of ze t zo hoog zullen spelen.

Hahahahahahahahahahaha tering jantje wat kinderachtig en wát een vreselijk treurige baan heb je dan. Als je daarvoor je weekend a 10euro per uur op gaat staan offeren heb je wel echt ff ergens een afslag gemist in je leven zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
PEPii schreef:
Gaan ze daar als politieagentjes optreden als iemand water uit het kraantje haalt met 30 graden? :lol: Wat een krom gedoe zeg, verstoppingen door een waterflesje of beker eronder te houden. Ik vind het knap..
Wish heeft eerder 'stewards' neergezet bij de wc's om te controleren of je geen bekers/ flesjes mee nam toen t ook zo warm was. Gewoon creatief en brutaal zijn, benieuwd of ze t zo hoog zullen spelen.


Ik vond ze vorig jaar bij WiSH ook al extreem streng bij de wc idd. Is dat voor drugs of echt voor die watertappunten daarzo? Zag trouwens op Defqon veel van die zakjes waar je water in kon doen met een dop erop, die kan je nog wel ergens verstoppen als je slim genoeg bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 21:40 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind het echt diep triest dat je als organisatie geld wilt verdienen aan een eerste levensbehoefte als drinkwater als het 30 graden is. Maak dan desnoods de kaartjes wat duurder. Op deze manier krijg je gegarandeerd genoeg uitdrogingsverschijnselen bij de EHBO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroensp schreef:
Ik vind het echt diep triest dat je als organisatie geld wilt verdienen aan een eerste levensbehoefte als drinkwater als het 30 graden is. Maak dan desnoods de kaartjes wat duurder. Op deze manier krijg je gegarandeerd genoeg uitdrogingsverschijnselen bij de EHBO.

Dit dus. Ik wil ook best wel wat betalen maar vraag dan normale bedragen. Een flesje zou max een half muntje moeten kosten bij deze temperaturen. Dan verdienen ze er nog flink op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Ik vond ze vorig jaar bij WiSH ook al extreem streng bij de wc idd. Is dat voor drugs of echt voor die watertappunten daarzo? Zag trouwens op Defqon veel van die zakjes waar je water in kon doen met een dop erop, die kan je nog wel ergens verstoppen als je slim genoeg bent.

Denk echt vanwege t water >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hahahahahahahahahahaha tering jantje wat kinderachtig en wát een vreselijk treurige baan heb je dan. Als je daarvoor je weekend a 10euro per uur op gaat staan offeren heb je wel echt ff ergens een afslag gemist in je leven zeg
idd dat moet je toch niet willen zo’n naaibaantje
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten