Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:57 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
14. Zero Sanity - HIDT (Dus We Gaan Nog Niet Naar Huis Bootleg) [CD-R]

Dat was Zero Sanity dus... belachelijk :lol: Of stiekem grappig? Geen idee, maar het contrast tussen de main en Insomnia (waar Sasha F aan t draaien was), was iig duidelijk merkbaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:08 

Maar Stijn, hoe laat was jij er eigenlijk? Ik kan me niet eens herinneren waar ik jouw voor het eerst heb gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:10 

Hardtraxx Addict

Zwaar vet feestje gehad, thnxx to The Machine en The magic show voor de gewonnen kaarten :)!
Imsomnia was hard. Meeste van onze groep stonden toch op mainstage, mezelf daar ook goed vermaakt. DBSTF die ik weer een keer een leuk setje heb horen draaien. Donkeyrollers was natuurlijk weer goud. Mental Theo & Charly Lownoise wat minder (veel breaks, niet snel doormixen) beetje jammer. Ik verwachtte een setje als DefQon '10, maar dan nog beter natuurlijk.

Toen ik binnenkwam stond er wel een of andere over enthousiaste beveiliger. Staat daar de tas van een meisje te controleren, en constant tegen haar vriendinnen te snauwen dat ze weg moeten wezen.

Haalt ie er een kam uit, kijkt ie de rest van de beveiligers aan (zo van; goed opletten he jongens). Ongekend, wie gaat dat meisje met die kwam neersteken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:20 

Bierkoning

Misschien had ze wel drugs in die kam verstopt!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:21 

Artiest

Maar maar! Dat kam toch niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:22 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Maar maar! Dat kam toch niet!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:42 

Hardtraxxer

Nou mensen, ik heb het onwijs naar m'n zin gehad. En ik hoop jullie ook! Wat een feest, een foto zegt meer dan 1000 woorden. Dus hier zijn een paar duizend woorden ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Thanks voor de sfeer, en tot op The Qontinent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

Haha Khadber. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:45 

Bierkoning

Oke wie noemt ff alle namen xd

Ik ben iig die met Donkey Rollers shirt aan naast Geck-o :D

Nando schreef:

Die staat er charmant op jah :P
Wel jammer dat je me niet meer herkende van Euphoria hoor, we hebben toch een tijdje staan stampen daar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:03 

Hardtraxx Elite

ja godver. staat er weer iemand met z'n dikke arm voor m'n hoofd te zwaaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:05 

Hardtraxxer

Wat een DIK feestje (en inderdaad.. erg veel knap meiskes :)).
Wel leuk om enkele mensen te zien (waaronder The Vision :)). Heb me echt vermaakt daar in NL en die stages waren echt AF!

Erg knappe festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nando schreef:

Die staat er charmant op jah :P
Wel jammer dat je me niet meer herkende van Euphoria hoor, we hebben toch een tijdje staan stampen daar :(

Jep, mjn fotogenieke kant kwam weer eens omhoog. Ik heb het onwaarschijnlijke talent om verschrikkelijk op foto´s te staan.

Maar per feest komen serieus best wel wat mensen een babbeltje maken, dus ik vergeet er wel eens een. Niet lullig bedoeld! Maar wel weer leuk om je even gesproken te hebben! Tot op The Qontinent dan maar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:18 

Bierkoning

Denk dat The Qontinent niet meer doorgaat, ik wil opzich wel het HT'ers mee, maar dan moet er nog wel 1 bekende mee van me moeder, en ik heb ook geen rijbewijs dus kan er zelf niet heen gaan. Maar wie weet gaat het onverwachts nog wel door, ik hoop het iig!
En anders ben ik wel op Free Festival, Decibel & hopelijk Q-Base te vinden deze zomer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:41 

Hardtraxxer

Rayn schreef:
Wat een DIK feestje (en inderdaad.. erg veel knap meiskes :)).
Wel leuk om enkele mensen te zien (waaronder The Vision :)). Heb me echt vermaakt daar in NL en die stages waren echt AF!

Erg knappe festival.

Hier is het Beek en Donk is het altijd genieten eh! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:54 

Pete schreef:

Filmpje van DaveyTL tijdens pattern 2 :P

Jij ging hard maat, echt hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:58 

Hardtraxx Veteran

Dat is nog niks vergeleken met toen ik met Pattern 2 voor het eerst hoorde. Sorry Davey. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 23:00 

Maar Davey ging wel de hele avond goed hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 23:07 

Hardtraxx Veteran

Viel wel mee toch?

Alleen tijdens Dead of the Night en tijdens de laatste 2 acts echt heel hard gegaan.
Maar thanks anyways ;)

Jij bent echt 1 brok met energie Robkuh.
Zou het denk ik geen hele dag bij je uit kunnen houden als je Red Bull op hebt, zou helemaal gek worden :lol:
Maar je ging wel los!

Vind het sowieso vet om te zien hoe anderen ook van de muziek kunnen genieten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 23:24 

Donateur

davey nog last van je hand , van toen ik je sloeg tijdens chris one. Krijg het ook elke keer weer voor elkaar om je te bezeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 23:37 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
davey nog last van je hand , van toen ik je sloeg tijdens chris one. Krijg het ook elke keer weer voor elkaar om je te bezeren :P

Haha nee joh, totaal geen last meer van.

De vorige keer dat je me sloeg heb ik er nog wel een tijdje last van gehad, maar dat maakt natuurlijk niks uit.
Zolang ik maar weet dat het niet met voorbedachte rade is gebeurd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 23:52 

Daveytl schreef:

Jij bent echt 1 brok met energie Robkuh.
Zou het denk ik geen hele dag bij je uit kunnen houden als je Red Bull op hebt, zou helemaal gek worden :lol:
Maar je ging wel los!

Vind het sowieso vet om te zien hoe anderen ook van de muziek kunnen genieten :clap:

Ik weet het... ADHD is toch nog ergens goed voor... en ik ga liever zo hard mogelijk dat ik echt naar de klote ga..
Maar heb gister toch 2-3 red bull weg getikt (brandde wel op mijn lippen omdat die schraal door zweet/bier/water waren geworden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 23:54 

Bierkoning

Nando schreef:
Dat is nog niks vergeleken met toen ik met Pattern 2 voor het eerst hoorde. Sorry Davey. :innocent:

Was dit je eerste keer dan Davey?
Ik denk dat ik hem al een stuk of 4-5 keer gehoord heb :D
Haha het lijkt wel of we het vergelijken met een ontmaagding ofzo xd

Maarja kvon het wel jammer dat ik niet echt volluit kon gaan gister, zal het op FF & Decibel wel goed maken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 23:54 

Hardtraxx Elite

ik heb wel meer dan 5 redbull weg getikt.. word altijd zo lam als wat van bier.. en ik had toch 10 bonnen op de grond gevonden dus ik had genoeg bonnen om drinken te halen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 23:57 

mazzelaar... ik had nog bon van iemand gekregen (dacht squirrie)

Maarre, ik heb gisteren echt teveel uitgegeven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 00:04 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nando schreef:

Was dit je eerste keer dan Davey?
Ik denk dat ik hem al een stuk of 4-5 keer gehoord heb :D
Haha het lijkt wel of we het vergelijken met een ontmaagding ofzo xd

Maarja kvon het wel jammer dat ik niet echt volluit kon gaan gister, zal het op FF & Decibel wel goed maken :(

2e feest dat ik Pattern 2 heb gehoord :D
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten