Khadber schreef:
+ en -
+ Stage design: alle stages zagen er verzorgd uit en het floorplan was duidelijk opgezet.
+ Geluid: erg hard en zuiver, benieuwd naar hoe ze die contracten geregeld hebben!purple group leverde lich en geluid
+ Ruimte-effectief: De Insomnia stage stond ongeveer tegen de Hardstyle aan, maar toch hoorde je de Hardstyle stage amper: heel erg goed gedaan!met dank aan de containers die om 10 uur ochtends nog werden geplaatst en gespoten. om daarna logo`s erop te tekenen.
+ Sets: allemaal eigenlijk wel in orde, met extra pluimen voor Adaro, Zany en Krusaders.
+ Trackkeuze: af en toe wel wat dubbel, maar goed. Wat mij vooral opviel is dat er steeds vaker ietwat meer ruimte is voor oudere tracks, hulde daarvoor! Houden zo!
+ Gezelligheid: Geen opstootjes gezien en overall gewoon gezellig publiek. Bij de hardstyle met regelmaat een goede sfeer, al duurde het even voordat het echt opgestart was zeg maar. Bij de Insomnia erg gezellig en intiem
+ Gratis toiletten. Geen gedoe met betalen, prima!
- WC's: WC bij House was een stuk verzorgder en daar kon je ook je handen wassen (wat ik altijd wel fijn vind na het pissen). Bij de Hardstyle was dit om half 1 één grote blubberbende met volle WC's, best wel vies. Daar ook geen punt om je handen te wassen helaas.
- Zany's laptop wou niet. (Voortaan CD's? Je kan zo enorm goed draaien met die dingen!)
- Prijs van het eten vond ik toch net een half muntje te hoog
- Ietwat weinig pinapparaten bij het muntjes halen. Ik had gelukkig ook contant mee, maar dat was ook op.
Overall een dikke voldoende! Strak georganiseerd, leuk publiek, goed geluid, leuke gevarieerde sets gehoord en lekker weer. Goed bezig dus!
volgend jaar weer?

ben dan wel op meeting. drank was op en bavaria kwam net leveren. etc. dusja
rossum maakte nog wel foto`s van mij hessel en nog een maat backstage

en scheurde met ons mee op de wagen