Zo, eindelijk wat tijd om een klein verslagje te typen.
Rond 1 uur op weg gegaan naar een maat van me, vanuit daar naar de rest van de groep gegaan. Maar voor we met zn 20en compleet waren was het al rond 3 uur. Bij binnekomst ff muntjes gehaald en meteen naar de main gegaan. Nog heel even het einde van
Audio Addicts gezien, draaide opzich wel een lekkere opwarmer. Een aantal oudere nummertjes, was lekker om mee te beginnen. Daarna
Tartaros & Zero Sanity die een geweldige set draaiden

Wat zaten daar een hoop lekkere nummers in echt niet normaal

Ook al een hoop bekende tegengekomen dus was heel gezellig.
Toen nog een 10 minuutjes van
krusaders meegekregen, maar toen ben ik maar eens gaan kijken hoe het op de Insomnia stage was. Kwam daar al meteen Sainen en Daveytl tegen! Daarna
adaro, die gewoon opende met Struggle For Existence

Rest van de set was ook heerlijk! Om 7 uur maar weer naar de rest van de groep op de main gegaan, want wou
Slim Shore ook graag zien. Wat een held, hij draaide Ansarat

Voor de rest klonk het ook gewoon super, Chemical!!!! Toen was het tijd voor DBSTF, een kwartiertje gezien ofzo, maar toen ben ik naar
Kodex gegaan! Ik had het niet beter kunnen timen, want ik kwam gewoon binnen bij Fear Reigns Today

De rest klonk ook gewoon supervet!! Toen maar weer naar mn groep gegaan tijdens
Psyko Punkz. Die waren weer de cd's met andermans nummers vergeten.

Was blij toen
Zany kwam! Maar als ik het me goed herinner opende hij met dat nummer van hem met die slechte break/vocals uit een of ander top40 nummer. En ook live vond ik er niet veel aan. Voor de rest egwoon weer een gruwelijk vette set: Psychedelic Trip

Ook de
Donkey Rollers waren zoals gewoonlijk weer supervet!!! D.O.N.K.E.Y blijft gewoon uberdik, voor de rest nieuwe en oude nummers afgewisseld. Ook nog een tijdje langs Khadber gestaan tijdens deze set. Toen was het tijd voor
B-Front & Ran-D. Heb ze al zo vaak samen zien draaien en ik blijf het vet vinden!! Eindelijk For The Girls gehoord!!!

en nu weet ik het zeker: wordt de beste plaat van 2011 voor mij!! Ook vond ik het helemaal niet erg om nummers zoals Feel My Fire etc te horen. En laatste nummer Magic, gewoon de 2 beste nummers van de afgelopen 2 jaar in 1 set!!! Ze draaiden ook nog Hit You With The Bang Shit en toen stond ik naast Adaro. Dus ik vraag aan hem: 'Van wie is dit nummer'? Hij antwoorde: 'geen idee, maar vind het echt een kutnummer'
Charly Lownoise & Mental Theo was ook gewoon weer gruwelijk vet!!
En de zondag was gewoon weer ouderwets gezellig

Niet normaal veel bekende tegen gekomen.
Frans Duijts en
Wish Allstars!!!
Paul Elstak vond ik echt tegen vallen. Geluid stond veel te zacht, en ontzettend veel irritante kleine jochies die tegen iedereen in begonnen te duwen. Maar voor de rest heb ik me ook op zondag super vermaakt!
Tot slot: dikke dikke respect voor die stages, zag er overal zoooo dik uit

Echt een superdik weekend weer gehad. Volgend jaar zeker weer!!!