Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid is volgens mij wel goed. Ik hoor het nu en woon op 3KM afstand xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 02:46 
 
Hardtraxx Veteran

Voor 4 uurtjes hierheen gegaan. Mooie oplossing voor niet laten door gaan craft
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad.

+++ Regain draaide een plaat met bizar veel drive en harde kicks, kreeg er instant kippenvel van. :loving:
++ mixwerk van The Geminizers, Jason Payne en Degos & Re-Done
+ Prefix & Density en Delete
+ maatregelen tegen het slechte weer
+ geluid op de raw aan het begin van de dag (ondanks het een aantal keer uitviel vanwege vochtigheid)

- geluid op de main
- het weer (al bevorderde het wel de sfeer)
-- Digital Punk vs E-Force (traag mixwerk en veel hitjes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor een festival in eigen stad een prima dag gehad. Over het algemeen goed vermaakt en veel bekenden gezien. Het is per ongeluk weer een heel verslag geworden :whistle:

Aan het begin van de dag was het weer natuurlijk echt verschrikkelijk. Daar ondervonden ook de boxen last van op de Raw stage, die één of meerdere keren tijdens de eerste paar sets voor een korte tijd op een minimaal volume terechtkwamen. Desondanks ging iedereen gewoon door met feesten :P Gelukkig stopte dit tijdens de set van Artifact, toen het wat beter weer werd. De mainstage is nog even dicht geweest van 3 tot 6 vanwege het slechte weer, maar mocht daarna weer open. De hardcore stage stond de hele dag stampvol, waarschijnlijk ook mede door de weersomstandigheden, omdat het de enige overdekte stage was.

Rond half 3 binnengekomen, en de dag voornamelijk doorgebracht op de Raw stage. Bij de hardcore stage ben ik nog 2 keer wezen kijken en allebei de keren werd de Phreak Ya Speaka remix gedraaid, geen slecht moment om binnen te lopen. Verder niet echt meer geweest, zowel vanwege de lineup als de ongelofelijke drukte.
De setjes waren over het algemeen niet echt hoogstaand. Ik kreeg de indruk dat dit zo was vanwege het tamme publiek, die weinig platen kende. Zo ook de twee vreemdste momenten van de dag: The Geminizers die The Spell Of Sin draaiden en Degos & Re-Done die Rebel To The Grave draaiden...
Ik vond het wel tof dat vrijwel alle artiesten van de Raw stage gewoon tussen het publiek liepen en makkelijk te spotten waren, en heb dan ook nog verscheidene aangesproken. Toch weer een voordeel van zo'n kleinschalig festival.

Delete draaide de set van de dag. Hij opende met de Still Here remix, gevolgd door de Environment remix en Catalyst, en sloot af met The End. Heerlijk mixwerk ook, met veel teases. Het enige smetje was dat ie nog ergens DM & Riiho - Destroy draaide, maar het is hem vergeven :P
Prefix & Density draaiden na Delete de vetste set. Uiteraard kwamen vrijwel al hun recente platen langs, waaronder hun nieuwste: Just A Memory. Ook Never Come Close en Artillery werden gedraaid. Verder draaiden ze in ieder geval nog Shadows Of The Day, DOAD remix en Endless Path.
Artifact draaide heel anders dan normaal, (opvallend) veel Warface support. Toch heb ik me goed kunnen vermaken op zijn set.

The Geminizers begonnen goed, maar halverwege hun set begon het toch wel wat meer standaard te worden. Gelukkig draaiden ze wel nog Evolve als een na laatste track. Jason Payne had gezegd dat hij de verkeerde USB stick bij had, en dus niet alles kon draaien wat hij zou willen. Die set had dan helaas ook een hoog kick/screech gehalte. Ongeveer de helft van Act Of Rage meegekregen en Sub Sonik helemaal overgeslagen, toen zijn we gewoon wat over het terrein gaan lopen. Act Of Rage draaide uiteraard veel MiM platen. De laatste 5 minuten van Sub Sonik heb ik nog meegekregen, maar wat een ver-schrik-ke-lijke muziek is dat toch. Ik snap oprecht niet dat je daar 60 minuten lang naar kan luisteren. Grappig genoeg was het op dat moment het drukst van de dag op de Raw stage. Gelukkig verliet iedereen de stage weer na SS, en was het lekker rustig bij The Machine.

The Machine heeft het dankzij zijn laptop eindelijk voor elkaar gekregen om platen fatsoenlijk over te mixen, al was het wel een simpele outro-intro mix. Het was wel jammer dat ie welgeteld 1 keer geteased heeft tijdens zijn set. Hij draaide helaas geen eigen oude platen maar wel zijn betere recente platen (Bassline Skanka bijv. achterwege latend). De andere platen van zijn set waren ook niet echt noemenswaardig, op Wolfpack na.
Degos & Re-Done begonnen prima met This Mind en Rave, maar aangezien de stage zowat helemaal leeg stond en ze moeilijk het publiek meekregen, en er volgens mij welgeteld 5 personen inclusief mezelf de tracks kenden, gingen ze over tot Rebel To The Grave. Hierna kwam er nog een standaard plaat die al 3x eerder was gedraaid die dag (geen idee hoe ie heet), maar gelukkig gingen ze daarna weer over op het draaien van (voornamelijk) eigen tracks. Een leuke verrassing was dat ze nog even de originele Hardstyle Matters draaiden. 10 minuten voor tijd werd de set helaas al stopgezet, zodat iedereen geforceerd werd naar Adaro te gaan en het vuurwerk te bekijken. Adaro draaide nog 98 to your mind en Don't fuck with me, maar moest deze vrijwel meteen weer uitmixen zodat alle aandacht gericht was op het vuurwerk :P

De plus- en minpunten:
+++ Delete
++ Prefix & Density
+ Artifact, Degos & Re-Done, en vooruit, The Machine ook wel
+/- Barbediening over het algemeen prima, maar zwaar onderbezet bij de main
- Het weer
- Geen hoogstaande setjes over het algemeen, maar had dat ook wel verwacht
-- De organisatie deed niets tegen de muziek die af en toe uitviel. Ik had ook het idee dat er slechte voorzorgsmaatregelen waren genomen wat dat betreft. Er was letterlijk een stukje plastic bovenop de boxen gelegd.
--- The Spell Of Sin door The Geminizers, maar bovenal Rebel To The Grave door Degos & Re-Done :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Degos & Re-Done begonnen prima met This Mind en Rave, maar aangezien de stage zowat helemaal leeg stond en ze moeilijk het publiek meekregen, en er volgens mij welgeteld 5 personen inclusief mezelf de tracks kenden, gingen ze over tot Rebel To The Grave. Hierna kwam er nog een standaard plaat die al 3x eerder was gedraaid die dag (geen idee hoe ie heet), maar gelukkig gingen ze daarna weer over op het draaien van (voornamelijk) eigen tracks. Een leuke verrassing was dat ze nog even de originele Hardstyle Matters draaiden. 10 minuten voor tijd werd de set helaas al stopgezet, zodat iedereen geforceerd werd naar Adaro te gaan en het vuurwerk te bekijken.


De meesten waren al naar de main vertrokken inderdaad, maar wat er overbleef kende de tracks volgens mij wel. Zo'n half lege stage ziet er gewoon sfeerlozer uit. Ik vond Rebel To The Grave dan ook een rare keuze (ik hoopte nog dat het een remix was of zo.) En ik denk dat je Deepack - Down Low 2015 bedoelt, die werd inderdaad vaak gedraaid. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
De meesten waren al naar de main vertrokken inderdaad, maar wat er overbleef kende de tracks volgens mij wel. Zo'n half lege stage ziet er gewoon sfeerlozer uit. Ik vond Rebel To The Grave dan ook een rare keuze (ik hoopte nog dat het een remix was of zo.) En ik denk dat je Deepack - Down Low 2015 bedoelt, die werd inderdaad vaak gedraaid. ;)

Ik stond ongeveer in het midden, maar ik zag alleen vooraan nog een stuk of 3 man die continu flink los aan het gaan waren. :P Ik dacht dan ook dat ze daarom RTTG draaiden, het zou anders inderdaad een zeer vreemde keuze zijn geweest.
En thanks, dat zal Down Low wel zijn geweest, ik had het er nog over met een maat maar we konden er maar niet opkomen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Chroman schreef:
De meesten waren al naar de main vertrokken inderdaad, maar wat er overbleef kende de tracks volgens mij wel. Zo'n half lege stage ziet er gewoon sfeerlozer uit. Ik vond Rebel To The Grave dan ook een rare keuze (ik hoopte nog dat het een remix was of zo.) En ik denk dat je Deepack - Down Low 2015 bedoelt, die werd inderdaad vaak gedraaid. ;)

Ik stond ongeveer in het midden, maar ik zag alleen vooraan nog een stuk of 3 man die continu flink los aan het gaan waren. :P Ik dacht dan ook dat ze daarom RTTG draaiden, het zou anders inderdaad een zeer vreemde keuze zijn geweest.
En thanks, dat zal Down Low wel zijn geweest, ik had het er nog over met een maat maar we konden er maar niet opkomen. :thumbup:

Haha vooraan in het midden waren wij. Een maat van me had een weddenschap met Degos dat hij alle kickrolls van Rave kon meetrommelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik zag ook al een filmpje daarvan op Facebook voorbij komen xd Hij heeft 'm wel gewonnen zo te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 00:16 
 
Hardtraxx Veteran

Vond set van degos & re-done heerlijk! Flink staan rammen int midden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Prefix & Density draaiden na Delete de vetste set. Uiteraard kwamen vrijwel al hun recente platen langs, waaronder hun nieuwste: Just A Memory. Ook Never Come Close en Artillery werden gedraaid. Verder draaiden ze in ieder geval nog Shadows Of The Day, DOAD remix en Endless Path.

Ze draaide ook nog B-Front & Titan - Haunted. :D

En ik vond de set van The Geminizers juist heel goed; ijzersterk mixwerk icm variatie in platenkeuze. Oh en ook nog openen met Type Face. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik noemde maar even een paar platen die ik zo gauw nog kon bedenken. :P En openen met Type Face was heel baas inderdaad, dat had ik er nog even bij moeten vermelden :oh:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten