Ver boven mijn verwachtingen uitgestegen dit feest!
Muzikaal gezien was het niet heel bijzonder, kwam binnen net voor Noisecult vs. Ryfle, fijn setje om mee op te warmen

leuke opbouw ook, beetje chronologische volgorde. Wat ik me nog kan herinneren: Loopmachine, A complex situation, Angel (Hardstyle Masterz edit), Flavaa, Take me there, So High, I'm Bulletproof, Psychedelic en als afsluiters Astral en Let it Go
Wasted Penguinz redelijk voorspelbaar, zaten wel wat nieuwe tracks tussen geloof ik, maar toch het grootste gedeelte van de set rondjes gelopen/gegeten.
The Pitcher was ' wel leuk', net als bij BTB redelijk wat oude fusion plaatjes

Frontliner kon je de helft van de set vantevoren ook wel invullen, maar die andere helft was dan weer erg fijn

Meteen op het begin The First Cut (had m nog nooit live gehoord geloof ik, heb Frontliner toch redelijk vaak gezien), ook nog de DefQon anthem voorbij horen komen, lekker zomers plaatje wel maar deed me niet zo heel veel (heb m wel een stuk opgenomen, weet niet zeker of er al een preview van is).
Ook Titan vs. Frequencerz was redelijk voorspelbaar, vanaf de opening met My Angel tot en met het einde met Bitch Hardcore edit. Verder o.a. Revolution edit, Burning, Octavus Augustus (Zany remix deze keer helaas), Hour of the Night, Trapped remix, en een paar B-Freqz platen.
Ook Thera vs. Chain Reaction waren redelijk wat standaard plaatjes, al kwam dat m.i. voornamelijk door die 2e. The Record Breaking, Like a Boss, Unlike Others, Furious, Lellebel, Answers (remix) allemaal weer voorbij horen komen, verder kan ik me nog herinneren Soundwaves, Welcome, Incoming, The Battle, Sloopvergunning (tool) en Don't back down.
Laatste uurtje hardcore is niet echt mijn ding, dus een beetje achterin de tent gestaan en nog een hapje gegeten.
Naar mijn idee waren er trouwens behoorlijk veel mensen die puur en alleen voor het uurtje hardcore waren gekomen, is die Re-Style zo'n bekende artiest of verbeeldde ik het me maar?
Nog wat plusjes en minnetjes:
++ Ten eerste een dikke pluim voor de organisatie, alles (wat in hun macht lag) was echt top geregeld. Zeker aangezien dit de eerste keer was dat zij een dergelijk feest organiseerden, had ik toch wat kleine probleempjes verwacht, maar alle dingen als entree/munten/eten/WC's/bar/kluisjes en dergelijke waren top geregeld!
+ Ruimte! De tent was ongeveer halfvol, dus het maakte eigenlijk niet echt uit waar je ging staan, zowel voorin als achterin had je genoeg ruimte om los te kunnen gaan. Sterker nog, ik zeg het niet vaak, maar wat meer drukte had misschien wel leuk geweest.
+ Geluid, stond hard genoeg en was ook op verschillende plekken in de tent goed. Jammer alleen dat het 2x een paar seconden stilviel (keertje bij Thera en helemaal tegen het einde)
+ Licht & Lasershow, komt misschien ook omdat ik hier niet echt veel van had verwacht
+ Muntjes voor €2,20, lang niet meegemaakt!
+ Over het algemeen de sfeer, lekker gemoedelijk zoals het hoort bij een 'lokaal feest'. Als de medewerkers bij de kluisjesverhuur je vragen 'of je een snoepje bij je kluisje wilt', dan weet je al meteen wat voor feest het wordt...
+- Muzikaal gezien niet echt veel bijzonders gehoord, maar heb me uiteraard zeer goed kunnen vermaken op de laatste 2 hardstyle sets. Had liever Titan en Chain Reaction omgedraaid gezien.
- 16-jarigen (en heb ook nog wel flink wat mensen gezien die volgens mij nog lang geen 16 waren) die naar het feest gingen om 'gezien te worden', lekker met hun lacoste tasjes middenvoorin stil gaan staan
- Mensen die je gaan staan filmen als je losgaat
