Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 13:57 

Artiest

Ik sta zoals boven vermeld in de Finale.

In tegenstelling tot de andere 7 jongens ben ik van plan ouder te draaien dan dat zij van plan zijn. De meeste hebben een demo 2007-2010 hardstyle.

Echter ik wil me gaan beperken tot 2005-2008 hardstyle, mocht ik winnen.

Nu als er een aantal van jullie (en eventueel vrienden van jullie) op mij zouden willen stemmen 20 maart zou dat erg cool zijn. ­

Tracklist Demo:

1. Brennan Heart - Evolution of Style
2. Builder - Her Voice (Super bass Mix)
3. Dark Oscillators - Nero (Original mix)
4. Headhunterz - Rock Civilization
5. T4T4NK4 - GTP (Technoboy Remix)
6. Southstylers - Pounding Senses (Deeper inside mix)
7. Dj Act vs Dj Mani - Equensu Ocha

Ga naar onderstaande pagina, Like de Wasted Festival Pagina en stem op Mani.

https://www.­facebook.­com/wastedfestival/app_­501356136568746

Ik zou het enorm waarderen als je mij wil helpen met een stem en je vrienden uit wil nodigen om ook te stemmen.

Extra bonus: als je een stem hebt geplaatst maak je kans om kaarten te winnen voor Wasted Festival.

Voor het gemak heb ik een Facebook Event aangemaakt als er interesse is:

https://www.­facebook.­com/#­!/events/385361901571264/

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:26 

Hardtraxx Veteran

Supertof, mijn stem heb je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:07 

Artiest

Het stemmen is begonnen!

Breng je stem uit via:
https://www.facebook.com/#!/wastedfesti ... 6136568746

Een stem op mij zou natuurlijk supervet zijn, maar het best is om te stemmen op die dj die je het liefst op Wasted Festival wil horen draaien.

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 08:52 

Hardtraxx Newbie

Je hebt besloten om op 11 mei een lekker partijtje te komen knallen op Wasted Festival. De volgende vraag die dan wellicht in je opkomt is: 'Hoe ga ik daar komen?'. Daar hebben wij meerdere antwoorden op!

Laat je vervoeren door Hardtravel. Deze busorganisatie uit Oss zal, onder voorbehoud, busvervoer aanbieden vanaf: Oss, Berghem, Schaijk, Herpen, Uden, Veghel, Schijndel, Nistelrode, Sint-Michielsgestel, Berlicum en Heesch. Voor 10 euro per persoon haalt Hardtravel je op vanaf een van deze plekken en zet je daar s'avonds na afloop weer af. Ideaal toch? Voor reserveringen: www.hardtravel.nl

Pendelbus. Wij zullen na afloop van Wasted Festival met een pendelbus bezoekers naar het centraal station van Den Bosch brengen. Het Wasted Festival terrein bevindt zich pal naast busroute 90 van Den Bosch naar Grave, dus bezoekers kunnen op de heenreis door middel van het openbaar vervoer bij Wasted Festival komen, dan zorgen wij na afloop voor het vervoer terug naar het treinstation van Den Bosch. 

Met de auto. Voor de mensen die liever hun eigen vervoer verzorgen is er bij Wasted Festival meer dan voldoende parkeerruimte. 
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 00:42 

Hardtraxx Newbie

Je hebt nog 2 dagen, t/m 11 april, de tijd om je ticket + 10 consumptiemunten van 44,- voor 38,50 aan te schaffen. Dit kan via de link: bit.ly/wastedcombi
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 22:27 

Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 20:48 

Nog HT'ers aanwezig? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 07:16 

Donateur

BeHa schreef:
Nog HT'ers aanwezig? ^^

Ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 14:40 

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 12:44 

Hardtraxxer

Onverwachts hier heen gegaan en totaal geen spijt van gehad! Ondanks het vele wat jonge volk was de sfeer top en ook qua drukte was het perfect. Muzikaal gezien begon het voor mij allemaal wat minder ( 1.5uur Wasted penguinz is echt teveel van het goede). Titan en Thera maakte echter alles weer goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 22:00 

Ver boven mijn verwachtingen uitgestegen dit feest!
Muzikaal gezien was het niet heel bijzonder, kwam binnen net voor Noisecult vs. Ryfle, fijn setje om mee op te warmen :thumbup: leuke opbouw ook, beetje chronologische volgorde. Wat ik me nog kan herinneren: Loopmachine, A complex situation, Angel (Hardstyle Masterz edit), Flavaa, Take me there, So High, I'm Bulletproof, Psychedelic en als afsluiters Astral en Let it Go :love:
Wasted Penguinz redelijk voorspelbaar, zaten wel wat nieuwe tracks tussen geloof ik, maar toch het grootste gedeelte van de set rondjes gelopen/gegeten.
The Pitcher was ' wel leuk', net als bij BTB redelijk wat oude fusion plaatjes :thumbup: Frontliner kon je de helft van de set vantevoren ook wel invullen, maar die andere helft was dan weer erg fijn ^^ Meteen op het begin The First Cut (had m nog nooit live gehoord geloof ik, heb Frontliner toch redelijk vaak gezien), ook nog de DefQon anthem voorbij horen komen, lekker zomers plaatje wel maar deed me niet zo heel veel (heb m wel een stuk opgenomen, weet niet zeker of er al een preview van is).
Ook Titan vs. Frequencerz was redelijk voorspelbaar, vanaf de opening met My Angel tot en met het einde met Bitch Hardcore edit. Verder o.a. Revolution edit, Burning, Octavus Augustus (Zany remix deze keer helaas), Hour of the Night, Trapped remix, en een paar B-Freqz platen.
Ook Thera vs. Chain Reaction waren redelijk wat standaard plaatjes, al kwam dat m.i. voornamelijk door die 2e. The Record Breaking, Like a Boss, Unlike Others, Furious, Lellebel, Answers (remix) allemaal weer voorbij horen komen, verder kan ik me nog herinneren Soundwaves, Welcome, Incoming, The Battle, Sloopvergunning (tool) en Don't back down.
Laatste uurtje hardcore is niet echt mijn ding, dus een beetje achterin de tent gestaan en nog een hapje gegeten.
Naar mijn idee waren er trouwens behoorlijk veel mensen die puur en alleen voor het uurtje hardcore waren gekomen, is die Re-Style zo'n bekende artiest of verbeeldde ik het me maar? :P

Nog wat plusjes en minnetjes:
++ Ten eerste een dikke pluim voor de organisatie, alles (wat in hun macht lag) was echt top geregeld. Zeker aangezien dit de eerste keer was dat zij een dergelijk feest organiseerden, had ik toch wat kleine probleempjes verwacht, maar alle dingen als entree/munten/eten/WC's/bar/kluisjes en dergelijke waren top geregeld!
+ Ruimte! De tent was ongeveer halfvol, dus het maakte eigenlijk niet echt uit waar je ging staan, zowel voorin als achterin had je genoeg ruimte om los te kunnen gaan. Sterker nog, ik zeg het niet vaak, maar wat meer drukte had misschien wel leuk geweest.
+ Geluid, stond hard genoeg en was ook op verschillende plekken in de tent goed. Jammer alleen dat het 2x een paar seconden stilviel (keertje bij Thera en helemaal tegen het einde)
+ Licht & Lasershow, komt misschien ook omdat ik hier niet echt veel van had verwacht :P
+ Muntjes voor €2,20, lang niet meegemaakt!
+ Over het algemeen de sfeer, lekker gemoedelijk zoals het hoort bij een 'lokaal feest'. Als de medewerkers bij de kluisjesverhuur je vragen 'of je een snoepje bij je kluisje wilt', dan weet je al meteen wat voor feest het wordt...
+- Muzikaal gezien niet echt veel bijzonders gehoord, maar heb me uiteraard zeer goed kunnen vermaken op de laatste 2 hardstyle sets. Had liever Titan en Chain Reaction omgedraaid gezien.
- 16-jarigen (en heb ook nog wel flink wat mensen gezien die volgens mij nog lang geen 16 waren) die naar het feest gingen om 'gezien te worden', lekker met hun lacoste tasjes middenvoorin stil gaan staan :oh:
- Mensen die je gaan staan filmen als je losgaat :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 04:00 

Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Als de medewerkers bij de kluisjesverhuur je vragen 'of je een snoepje bij je kluisje wilt', dan weet je al meteen wat voor feest het wordt...

Wtf? xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 06:43 

Donateur

Fuzzylogic schreef:
BeHa schreef:
Als de medewerkers bij de kluisjesverhuur je vragen 'of je een snoepje bij je kluisje wilt', dan weet je al meteen wat voor feest het wordt...

Wtf? xd :lol:

Backstage was het nog veel gekker. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 06:43 

Donateur

Jorgvv schreef:
( 1.5uur Wasted penguinz is echt teveel van het goede)

Voor henzelf ook, ze gingen zwalkend richting de auto. Schandalig. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 11:29 

Hardtraxxer

Was een prima feestje! Vanaf het begin al aanwezig voor die lekkere oude klassiekers. Heerlijk om die plaatjes live te horen. Tijdens wasted Penguinz maar wat gaan eten en buiten te horen was er ook niet veel aan. Daarna toch maar naar The Pitcher gegaan die beter draaide dan ik had verwacht. Frontliner ook weer na buiten gegaan. En toen we net buiten zaten hoorde we Feel My Fire en daarna nog Faster 'n Further. Wist niet eens dat hij die in zijn cd map had zitten. Daarna Frequencerz & Titan en Chain Reaction & Thera de sets waar ik het meest na uitkeek. Beide setjes waren gewoon top :loving: Daarna Re-Style die opzich ook wel aardig draaide.

++ Sets van Thera & Chain Reaction/ Frequencerz & Titan
++ Alles was eigenlijk goed geregeld
+ Titan die Formula draait en opent met My Angel :loving:

- Veel dagjes mensen die alleen maar stil stonden en niet snapte dat je los ging. Die je ook maar bij de nek pakte zo van heey wij zijn vrienden. Aan dit soort gedrag stoor me dus wel erg op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 23:49 

Hardtraxxer

Opzich qua was het qua organisatie prima. (vooral voor de 1e keer)
Alleen de sfeer vond ik echt minder en het geluid was echt bagger. Er stond een of andere limiter op en het hoog viel telkens weg.
Ook qua volume schommelde het teveel.

Voor de rest heb ik me prima vermaakt hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 07:27 

Donateur

Skatzow schreef:

Zoals de taart. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 10:44 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Skatzow schreef:

Haha! Dat heb ik nog gefilmd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 12:44 

Hardtraxxer

Cardioid schreef:
hoebedoelje schreef:
Skatzow schreef:

Haha! Dat heb ik nog gefilmd! :D

Zou je dat op youtube willen zetten wil nog een keer lachen om die geniale actie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 21:36 

Hardtraxxer

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 02:20 

Hardtraxxer

Bosskabouter schreef:

Zou je dat op youtube willen zetten wil nog een keer lachen om die geniale actie
Dat gaan we morgen middag eens even doen! :thumbup: Je ziet het wel op het filmpje, maar je moet wel een beetje opletten! haha!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten