Verwacht wel een weerberichtwrote:Kaartjes binnen! Dit wordt echt een mooi feestje
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 39 minutes ago
Wel benieuwd naar deze. Leuk als afwisseling een festival variant. 
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
wrote:wrote:Nog geen kaart gekocht, besloten om toch maar de line-up af te wachten.
Dit was bij Tegendraads op dezelfde locatie inderdaad zo.wrote:Zal wel één afsluitbare binnen area zijn die eerder dicht gaat dan de andere areas zodat ze de vloer kunnen vegen en mensen kunnen neerzetten om kaartjes te controleren.wrote: Vraag me wel af hoe het werkt met die after?
Overigens nog geen kaart gekocht, ik wil eerst de line-up zien.
-
HHardtraxx Elite
Zal zeker zijn waar normaal het eten is/zaal 2 is bij origins?wrote:Dit was bij Tegendraads op dezelfde locatie inderdaad zo.wrote:Zal wel één afsluitbare binnen area zijn die eerder dicht gaat dan de andere areas zodat ze de vloer kunnen vegen en mensen kunnen neerzetten om kaartjes te controleren.wrote: Vraag me wel af hoe het werkt met die after?
Overigens nog geen kaart gekocht, ik wil eerst de line-up zien.
-
BHardtraxxer
- 249 posts member since 2022
- last seen Sep 2025
Ik zag dat ze drie area's hebben. Ik hoop dan toch stiekem op een Resonate stage
Dat zou toch helemaal leuk zijn!
Nee, hoe het toen ingedeeld was:
Zaal 1 was open tot een (half) uur voor het einde. Daar was de afterparty.
Zaal 2 was open voor kluisjes (zoals normaal bij VWAB) én daar was een uitgang naar buiten. Daar had je dan area 2 en 3 (buiten, open), wc's, een aantal barren en een foodcourt.
Daar waar je naar binnen komt en normaal de muntenbalies zijn, kon je rechtdoor weer naar buiten. Daar was de tweede uitgang naar het festivalterrein toe.
View on Instagram
Die tweede foto is volgens mij een luchtfoto van Tegendraads, dat geeft een beetje beeld.
Zaal 1 was open tot een (half) uur voor het einde. Daar was de afterparty.
Zaal 2 was open voor kluisjes (zoals normaal bij VWAB) én daar was een uitgang naar buiten. Daar had je dan area 2 en 3 (buiten, open), wc's, een aantal barren en een foodcourt.
Daar waar je naar binnen komt en normaal de muntenbalies zijn, kon je rechtdoor weer naar buiten. Daar was de tweede uitgang naar het festivalterrein toe.
View on Instagram
Die tweede foto is volgens mij een luchtfoto van Tegendraads, dat geeft een beetje beeld.
wrote: View on Instagram

-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Alvast maar tickets gekocht. Met maar 1 stage had ik de line up afgewacht, maar met 3 stages zal het vast goedkomen. Was bang dat het snel was uitverkocht maar dat valt tot op heden mee
Dit ziet er wel nice uit!wrote:afbeeldingwrote: View on Instagram
Okee ik heb weinig te doen op werk en heb maar ff een verlanglijstje gemaakt o.b.v 3 area's (VWAB, Origins & Resonate). Ga er niet vanuit dat het realistisch is, maar goed:
VWAB: Frontliner, Noisecontrollers, Josh & Wesz, Low-E & Alter Egosz, D-Block & S-te-Fan (wordt 'm niet vrees ik), A-lusion & Scope DJ, Psyko Punkz, Technoboy & Tuneboy, Wildstylez, Activator & Tatanka
Origins: Degos & Re-Done, Thera & Geck-O, Crypsis (SoI set), Prefix & Density, Gunz for Hire, AVIO Live, The Machine, B-Front, Digital Punk, The R3belz
Resonate: Promo, Mad Dog, Tha Playah, Endymion, Nosferaty, Ophidian Live, Tommyknocker, Angerfist, Nitrogenetics, Art of Fighters
Enige nadeel is dat ik me dan de hele dag in drieën moet knippen, maar ik teken er voor
VWAB: Frontliner, Noisecontrollers, Josh & Wesz, Low-E & Alter Egosz, D-Block & S-te-Fan (wordt 'm niet vrees ik), A-lusion & Scope DJ, Psyko Punkz, Technoboy & Tuneboy, Wildstylez, Activator & Tatanka
Origins: Degos & Re-Done, Thera & Geck-O, Crypsis (SoI set), Prefix & Density, Gunz for Hire, AVIO Live, The Machine, B-Front, Digital Punk, The R3belz
Resonate: Promo, Mad Dog, Tha Playah, Endymion, Nosferaty, Ophidian Live, Tommyknocker, Angerfist, Nitrogenetics, Art of Fighters
Enige nadeel is dat ik me dan de hele dag in drieën moet knippen, maar ik teken er voor
@justinhafc Scope DJ kun je ook wel op je buik schrijven.
Kan er helaas niet bij zijn omdat ik die dag naar AC/DC ga in Duitsland, maar wat is de reden dat er nu al wordt gezegd dat het iets eenmaligs is? Als het een succes wordt, waarom dan geen herhaling?
Of het is meer een marketing truc.
Zou het persoonlijk wel tof vinden als ik volgend jaar een herkansing krijg
Of het is meer een marketing truc.
Zou het persoonlijk wel tof vinden als ik volgend jaar een herkansing krijg
Comebacks zijn wel een soort van traditie toch binnen de hardstyle?wrote:@justinhafc Scope DJ kun je ook wel op je buik schrijven.
-
HHardtraxx Elite
In dit geval niet ben ik bang.wrote:Comebacks zijn wel een soort van traditie toch binnen de hardstyle?wrote:@justinhafc Scope DJ kun je ook wel op je buik schrijven.
Dan wil ik een Slim Shore as Dutch Master met een DMW set.
-
BHardtraxxer
- 249 posts member since 2022
- last seen Sep 2025
wrote:Okee ik heb weinig te doen op werk en heb maar ff een verlanglijstje gemaakt o.b.v 3 area's (VWAB, Origins & Resonate). Ga er niet vanuit dat het realistisch is, maar goed:
Pfoeh als ze echt een hardcore stage hebben dan is dit precies wat ik wil zien. Gelukkig leest Shockerz mee hier op dit toonaangevende forum en zullen ze dit zeker in overweging nemen!!
-
NHardtraxxer
- 89 posts member since 2009
- last seen 14 days ago
Hier duim ik heel hard voor mee.wrote:Okee ik heb weinig te doen op werk en heb maar ff een verlanglijstje gemaakt o.b.v 3 area's (VWAB, Origins & Resonate). Ga er niet vanuit dat het realistisch is, maar goed:
-
HHardtraxx Elite
Teken ik voorwrote:Hier duim ik heel hard voor mee.wrote:Okee ik heb weinig te doen op werk en heb maar ff een verlanglijstje gemaakt o.b.v 3 area's (VWAB, Origins & Resonate). Ga er niet vanuit dat het realistisch is, maar goed:
Wij lezen zeker mee! Maar er zal geen Resonate stage komen. We houden het puur bij Hardstyle/Raw classics. We hebben de outdoor mainstage, Area 2 is binnen (waar VWAB normaliter plaatsvindt en hier is ook de After) en dan Area 3. Het is nog niet 100% zeker of deze op dezelfde plek komt als bij TEGENDRAADS.
We hebben nog geen datum voor de line-up, maar al wel een record aantal tickets verkocht.
We hebben nog geen datum voor de line-up, maar al wel een record aantal tickets verkocht.
-
HHardtraxx Elite
Pfoewrote:Wij lezen zeker mee! Maar er zal geen Resonate stage komen. We houden het puur bij Hardstyle/Raw classics. We hebben de outdoor mainstage, Area 2 is binnen (waar VWAB normaliter plaatsvindt en hier is ook de After) en dan Area 3. Het is nog niet 100% zeker of deze op dezelfde plek komt als bij TEGENDRAADS.
2 flinke stages dan sowieso al(jammer van het ontbreken van resonate maar begrijpelijk, geeft ruimte voor de echt early hardstyle)
-
HHardtraxxer
- 260 posts member since 2022
- last seen 23 days ago
Nog steeds geen 2013-2017 euphoric stage zeker?wrote:Wij lezen zeker mee! Maar er zal geen Resonate stage komen. We houden het puur bij Hardstyle/Raw classics. We hebben de outdoor mainstage, Area 2 is binnen (waar VWAB normaliter plaatsvindt en hier is ook de After) en dan Area 3. Het is nog niet 100% zeker of deze op dezelfde plek komt als bij TEGENDRAADS.
Komt er Early HS?wrote: 2 flinke stages dan sowieso al(jammer van het ontbreken van resonate maar begrijpelijk, geeft ruimte voor de echt early hardstyle)