Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 09:40 
 
Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Kaartjes binnen! Dit wordt echt een mooi feestje

Verwacht wel een weerbericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel benieuwd naar deze. Leuk als afwisseling een festival variant. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 09:53 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Joey schreef:
Nog geen kaart gekocht, besloten om toch maar de line-up af te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
heggenschaar schreef:
Vraag me wel af hoe het werkt met die after?


Zal wel één afsluitbare binnen area zijn die eerder dicht gaat dan de andere areas zodat ze de vloer kunnen vegen en mensen kunnen neerzetten om kaartjes te controleren.

Dit was bij Tegendraads op dezelfde locatie inderdaad zo.

Overigens nog geen kaart gekocht, ik wil eerst de line-up zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 10:47 
 
Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Joey schreef:
heggenschaar schreef:
Vraag me wel af hoe het werkt met die after?


Zal wel één afsluitbare binnen area zijn die eerder dicht gaat dan de andere areas zodat ze de vloer kunnen vegen en mensen kunnen neerzetten om kaartjes te controleren.

Dit was bij Tegendraads op dezelfde locatie inderdaad zo.

Overigens nog geen kaart gekocht, ik wil eerst de line-up zien.

Zal zeker zijn waar normaal het eten is/zaal 2 is bij origins?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 11:30 
 
Hardtraxxer

Ik zag dat ze drie area's hebben. Ik hoop dan toch stiekem op een Resonate stage :$ Dat zou toch helemaal leuk zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, hoe het toen ingedeeld was:
Zaal 1 was open tot een (half) uur voor het einde. Daar was de afterparty.
Zaal 2 was open voor kluisjes (zoals normaal bij VWAB) én daar was een uitgang naar buiten. Daar had je dan area 2 en 3 (buiten, open), wc's, een aantal barren en een foodcourt.
Daar waar je naar binnen komt en normaal de muntenbalies zijn, kon je rechtdoor weer naar buiten. Daar was de tweede uitgang naar het festivalterrein toe.

https://www.instagram.com/p/C3kZuCMoTJA ... BiNWFlZA==
Die tweede foto is volgens mij een luchtfoto van Tegendraads, dat geeft een beetje beeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
https://www.instagram.com/p/C3kZuCMoTJA ... BiNWFlZA==
Die tweede foto is volgens mij een luchtfoto van Tegendraads, dat geeft een beetje beeld.



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 11:47 
 
Hardtraxxer

Alvast maar tickets gekocht. Met maar 1 stage had ik de line up afgewacht, maar met 3 stages zal het vast goedkomen. Was bang dat het snel was uitverkocht maar dat valt tot op heden mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Remi schreef:
https://www.instagram.com/p/C3kZuCMoTJA ... BiNWFlZA==
Die tweede foto is volgens mij een luchtfoto van Tegendraads, dat geeft een beetje beeld.


afbeelding


Dit ziet er wel nice uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okee ik heb weinig te doen op werk en heb maar ff een verlanglijstje gemaakt o.b.v 3 area's (VWAB, Origins & Resonate). Ga er niet vanuit dat het realistisch is, maar goed:

VWAB: Frontliner, Noisecontrollers, Josh & Wesz, Low-E & Alter Egosz, D-Block & S-te-Fan (wordt 'm niet vrees ik), A-lusion & Scope DJ, Psyko Punkz, Technoboy & Tuneboy, Wildstylez, Activator & Tatanka

Origins: Degos & Re-Done, Thera & Geck-O, Crypsis (SoI set), Prefix & Density, Gunz for Hire, AVIO Live, The Machine, B-Front, Digital Punk, The R3belz

Resonate: Promo, Mad Dog, Tha Playah, Endymion, Nosferaty, Ophidian Live, Tommyknocker, Angerfist, Nitrogenetics, Art of Fighters

Enige nadeel is dat ik me dan de hele dag in drieën moet knippen, maar ik teken er voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Tegendraads



:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@justinhafc Scope DJ kun je ook wel op je buik schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 13:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kan er helaas niet bij zijn omdat ik die dag naar AC/DC ga in Duitsland, maar wat is de reden dat er nu al wordt gezegd dat het iets eenmaligs is? Als het een succes wordt, waarom dan geen herhaling?

Of het is meer een marketing truc.

Zou het persoonlijk wel tof vinden als ik volgend jaar een herkansing krijg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
@justinhafc Scope DJ kun je ook wel op je buik schrijven.

Comebacks zijn wel een soort van traditie toch binnen de hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 13:57 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Delt-A schreef:
@justinhafc Scope DJ kun je ook wel op je buik schrijven.

Comebacks zijn wel een soort van traditie toch binnen de hardstyle?

In dit geval niet ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan wil ik een Slim Shore as Dutch Master met een DMW set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2024 14:36 
 
Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
Okee ik heb weinig te doen op werk en heb maar ff een verlanglijstje gemaakt o.b.v 3 area's (VWAB, Origins & Resonate). Ga er niet vanuit dat het realistisch is, maar goed:

VWAB: Frontliner, Noisecontrollers, Josh & Wesz, Low-E & Alter Egosz, D-Block & S-te-Fan (wordt 'm niet vrees ik), A-lusion & Scope DJ, Psyko Punkz, Technoboy & Tuneboy, Wildstylez, Activator & Tatanka

Origins: Degos & Re-Done, Thera & Geck-O, Crypsis (SoI set), Prefix & Density, Gunz for Hire, AVIO Live, The Machine, B-Front, Digital Punk, The R3belz

Resonate: Promo, Mad Dog, Tha Playah, Endymion, Nosferaty, Ophidian Live, Tommyknocker, Angerfist, Nitrogenetics, Art of Fighters

Enige nadeel is dat ik me dan de hele dag in drieën moet knippen, maar ik teken er voor :P



Pfoeh als ze echt een hardcore stage hebben dan is dit precies wat ik wil zien. Gelukkig leest Shockerz mee hier op dit toonaangevende forum en zullen ze dit zeker in overweging nemen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2024 09:34 
 
Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
Okee ik heb weinig te doen op werk en heb maar ff een verlanglijstje gemaakt o.b.v 3 area's (VWAB, Origins & Resonate). Ga er niet vanuit dat het realistisch is, maar goed:

VWAB: Frontliner, Noisecontrollers, Josh & Wesz, Low-E & Alter Egosz, D-Block & S-te-Fan (wordt 'm niet vrees ik), A-lusion & Scope DJ, Psyko Punkz, Technoboy & Tuneboy, Wildstylez, Activator & Tatanka

Origins: Degos & Re-Done, Thera & Geck-O, Crypsis (SoI set), Prefix & Density, Gunz for Hire, AVIO Live, The Machine, B-Front, Digital Punk, The R3belz

Resonate: Promo, Mad Dog, Tha Playah, Endymion, Nosferaty, Ophidian Live, Tommyknocker, Angerfist, Nitrogenetics, Art of Fighters

Enige nadeel is dat ik me dan de hele dag in drieën moet knippen, maar ik teken er voor :P


Hier duim ik heel hard voor mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2024 11:07 
 
Hardtraxx Addict

niek1991 schreef:
Justinhafc schreef:
Okee ik heb weinig te doen op werk en heb maar ff een verlanglijstje gemaakt o.b.v 3 area's (VWAB, Origins & Resonate). Ga er niet vanuit dat het realistisch is, maar goed:

VWAB: Frontliner, Noisecontrollers, Josh & Wesz, Low-E & Alter Egosz, D-Block & S-te-Fan (wordt 'm niet vrees ik), A-lusion & Scope DJ, Psyko Punkz, Technoboy & Tuneboy, Wildstylez, Activator & Tatanka

Origins: Degos & Re-Done, Thera & Geck-O, Crypsis (SoI set), Prefix & Density, Gunz for Hire, AVIO Live, The Machine, B-Front, Digital Punk, The R3belz

Resonate: Promo, Mad Dog, Tha Playah, Endymion, Nosferaty, Ophidian Live, Tommyknocker, Angerfist, Nitrogenetics, Art of Fighters

Enige nadeel is dat ik me dan de hele dag in drieën moet knippen, maar ik teken er voor :P


Hier duim ik heel hard voor mee.

Teken ik voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 13:19 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Wij lezen zeker mee! Maar er zal geen Resonate stage komen. We houden het puur bij Hardstyle/Raw classics. We hebben de outdoor mainstage, Area 2 is binnen (waar VWAB normaliter plaatsvindt en hier is ook de After) en dan Area 3. Het is nog niet 100% zeker of deze op dezelfde plek komt als bij TEGENDRAADS.

We hebben nog geen datum voor de line-up, maar al wel een record aantal tickets verkocht. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 13:43 
 
Hardtraxx Addict

Shockerz-Events schreef:
Wij lezen zeker mee! Maar er zal geen Resonate stage komen. We houden het puur bij Hardstyle/Raw classics. We hebben de outdoor mainstage, Area 2 is binnen (waar VWAB normaliter plaatsvindt en hier is ook de After) en dan Area 3. Het is nog niet 100% zeker of deze op dezelfde plek komt als bij TEGENDRAADS.

We hebben nog geen datum voor de line-up, maar al wel een record aantal tickets verkocht. :surrender:

Pfoe
2 flinke stages dan sowieso al(jammer van het ontbreken van resonate maar begrijpelijk, geeft ruimte voor de echt early hardstyle)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 14:37 
 
Hardtraxxer

Shockerz-Events schreef:
Wij lezen zeker mee! Maar er zal geen Resonate stage komen. We houden het puur bij Hardstyle/Raw classics. We hebben de outdoor mainstage, Area 2 is binnen (waar VWAB normaliter plaatsvindt en hier is ook de After) en dan Area 3. Het is nog niet 100% zeker of deze op dezelfde plek komt als bij TEGENDRAADS.

We hebben nog geen datum voor de line-up, maar al wel een record aantal tickets verkocht. :surrender:

Nog steeds geen 2013-2017 euphoric stage zeker? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
2 flinke stages dan sowieso al(jammer van het ontbreken van resonate maar begrijpelijk, geeft ruimte voor de echt early hardstyle)


Komt er Early HS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
heggenschaar schreef:
2 flinke stages dan sowieso al(jammer van het ontbreken van resonate maar begrijpelijk, geeft ruimte voor de echt early hardstyle)


Komt er Early HS?



Shockerz-Events schreef:
We houden het puur bij Hardstyle/Raw classics.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten