Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jun 2025 21:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Da_Ripper schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
gefeliciteerd boys!

Wanneer kunnen we verzoekjes doen? :clap:

Kom maar door :D

Zal 's wat gaan graven.
Zo even snel, komen deze naar voren. Al heel lang niet meer (op een feestje) gehoord:

Plasmaravers - Bust a Move (original)
DJ Dragan - Imitate
DJ Nightkiller - Skwert (A-lusion mix)
Zatox & Activator - Still Drunk
Joshua Hiroshy - Endovene

Later meer...
Bericht Geplaatst op 25 jun 2025 23:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Hardere verzoekjes mogen mijn kant op, ik wil in mijn set graag een beetje terug naar de hoogtijdagen van Loudness dus kan altijd kijken wat ik mee kan nemen :P

R3belz - Pattern 2
Dblock stfn - In Other Wordz
AVIO - Dikke Bleek
Zany & Duro - Back Again
Activator - hele Autumn EP
(Big Fat Pancake / Wesker / Let the bodies hit the floor)
Bericht Geplaatst op 26 jun 2025 07:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da_Ripper schreef:
DJ Nightkiller - Skwert (A-lusion mix)

Jij mag door voor de koelkast! :cool:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2025 17:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Citaat:
Kom maar door :D

Citaat:
Zal 's wat gaan graven.
Zo even snel, komen deze naar voren. Al heel lang niet meer (op een feestje) gehoord:

Plasmaravers - Bust a Move (original)
DJ Dragan - Imitate
DJ Nightkiller - Skwert (A-lusion mix)
Zatox & Activator - Still Drunk
Joshua Hiroshy - Endovene

Later meer...

Dagje denken, zoeken, graven:

Basebank & Lownoise - the orgasm
Ran-D – My Way (ANDY SVGE Remix)
Frontliner - Lose the Style
Frontliner - Muzyk
Donkey Rollers - Immeasurably
Donkey Rollers - Can't hold us down (Showtek kwartjes mix)
Showtek - 3 the hard way
A-lusion - Veritas
A-lusion - Ask
A-Lusion - The 4 Elementz
K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wacky Remix)
Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
Scope DJ - Rock Hypnotic
Scope DJ - Lockdown
Zatox - So High
Abject - Feel so Good
DJ Mystery - Black magic (Pradera remix)
Pradera & Sasha F - Summer feelings
Williams Syndrome - Limbo
Williams Syndrome - Thunder
Hardstyle Mafia - Rockin' da Place (avio rmix)
Gentalica - Ready?!
Bericht Geplaatst op 26 jun 2025 17:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Da_Ripper schreef:
Fantazoo schreef:
Hardere verzoekjes mogen mijn kant op, ik wil in mijn set graag een beetje terug naar de hoogtijdagen van Loudness dus kan altijd kijken wat ik mee kan nemen :P

R3belz - Pattern 2
Dblock stfn - In Other Wordz
AVIO - Dikke Bleek
Zany & Duro - Back Again
Activator - hele Autumn EP
(Big Fat Pancake / Wesker / Let the bodies hit the floor)


Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
Ivan Carsten - You Try To Play Me
2-sidez - Fuck It (original)
The R3bels - Keep The Rhythm
The R3bels - Straight to the beat
Solutio & The I's - Mistress
Phillipe Rochard - The World
Freqs vs N3ck & Deception - Hallucinating
DJ Act & DJ Mani - Vet Hard
Bericht Geplaatst op 27 jun 2025 08:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Alleen timetable van deze stage is aangekondigd zo te zien
Bericht Geplaatst op 27 jun 2025 08:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat thera VS geck o 2,5 uur was
Bericht Geplaatst op 27 jun 2025 08:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lijn omhoog. Echt helemaal mijn straatje van vroegah
Bericht Geplaatst op 27 jun 2025 09:43 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Ik dacht dat thera VS geck o 2,5 uur was


Ja daar werden we wel lekker mee gemaakt ja... Ach, 2 uur is ook best prima :love:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2025 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff wat een ellende. Eindelijk kaartje weten te regelen (hulde aan Redman). Word ik alsnog ingepland voor de staatsexamens. Dus ga eerste paar uur waarschijnlijk missen die dag :cry:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2025 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Pffff wat een ellende. Eindelijk kaartje weten te regelen (hulde aan Redman). Word ik alsnog ingepland voor de staatsexamens. Dus ga eerste paar uur waarschijnlijk missen die dag :cry:


Geldt de "Examens kun je herkansen" uitspraak ook voor examinatoren?
Bericht Geplaatst op 27 jun 2025 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Hekzitter schreef:
Pffff wat een ellende. Eindelijk kaartje weten te regelen (hulde aan Redman). Word ik alsnog ingepland voor de staatsexamens. Dus ga eerste paar uur waarschijnlijk missen die dag :cry:


Geldt de "Examens kun je herkansen" uitspraak ook voor examinatoren?


hahaha was het maar zo'n feest. Ik gok het er op dat ik daar aankom en dat ik alleen in de ochtend hoef te examineren. Dat zou mooi zijn.
Bericht Geplaatst op 28 jun 2025 03:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Pipa schreef:
Ik dacht dat thera VS geck o 2,5 uur was


Ja daar werden we wel lekker mee gemaakt ja... Ach, 2 uur is ook best prima :love:

Ja er bleek achteraf toch een uurtje minder tijd op onze stage. En ik vind wel dat iedereen ook echt n uur moet kunnen draaien, dus beter dat wij toch iets inleveren maar twee uur is nog steeds superleuk natuurlijk!
Bericht Geplaatst op 28 jun 2025 09:52 
 
Hardtraxx Veteran

Logisch! En lief en nog steeds ruim de tijd om parels te draaien!
Bericht Geplaatst op 01 jul 2025 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

kaart verkocht want geen 2.5u set. -.-
Bericht Geplaatst op 01 jul 2025 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 01 jul 2025 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel benieuwd naar Low-E & Alter Egosz als afsluiter. Stonden eerder vaak eerder op de line up. Kan nog wel eens lomp worden :D
Bericht Geplaatst op 01 jul 2025 13:11 
 
Hardtraxxer

Völser schreef:
Afbeelding


Ik zou me hier al echt de hele dag wel kunnen vermaken. Mooie afwisselende line-up en goeie opbouw!
Bericht Geplaatst op 01 jul 2025 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond doe ik mijn jaarlijkse warmup live op twitch
https://m.twitch.tv/nuracore_official?d ... irect=true
Bericht Geplaatst op 02 jul 2025 07:54 
 
Hardtraxx Veteran

Vooral te vinden bij de MainStage dit jaar met sowieso uitstapje naar Thera VS Geck O. Weersvoorspelling ziet er aardig uit! 26 graden en zon! Mag nog een wolkje erbij en 3 graden minder
Bericht Geplaatst op 02 jul 2025 08:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welke jaartallen denken jullie dat er gedraaid wordt?
Wordt mn 1e classic only feestje
ben begonnen met luisteren sinds 2010, mag wel hopen dat het rond die jaren zijn?
Bericht Geplaatst op 02 jul 2025 08:13 
 
Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
Welke jaartallen denken jullie dat er gedraaid wordt?
Wordt mn 1e classic only feestje
ben begonnen met luisteren sinds 2010, mag wel hopen dat het rond die jaren zijn?

Ik verwacht dat bij de indoor jaartal inmiddels is opgeschoven naar 2015/2016. Je gaat op de MainStage en derde stage nog genoeg classics horen
Bericht Geplaatst op 02 jul 2025 08:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oh das alleen maar beter :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 jul 2025 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik verwacht dat bij de indoor jaartal inmiddels is opgeschoven naar 2015/2016. Je gaat op de MainStage en derde stage nog genoeg classics horen


Hopelijk ook nog ff Bombs Away (2002) in High Voltage z'n laatste set.
Maar volgens mij de afgelopen 2-3 keer dat ik hem een classic set heb zien draaien heeft hij die niet gedraaid voor zover ik me kan herinneren.
Bericht Geplaatst op 02 jul 2025 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal hyped na Defqon dus let's gooooo!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten