Gefeliciteerd, boys! Tot over een paar weken. 
Nog een paar weekjes!
Thanks!wrote:Toch wel een beetje jaloers nu al die festivals opeens op de proppen komen met dit soort stages, ben te vroeg 'gestopt' met draaienMaar wel heel gaaf natuurlijk, het is jullie gegund! Kom zeker even kijken.
Hardstyle is toch dood? Ik was al gabber in 1991.. en toen kwam ik al in de grootste feesten man. Maarja het is toch dood ofniet? Ik ben er maar mee opgehouwe. Ik heb mn aus verbrand, Ik heb mn nikeys weggepleurd. Ik ben een baan gaan zoeken.wrote:
Waarom ben je gestopt trouwens?
Beetje een combinatie van verhuizen (waardoor ik niet echt ruimte zag voor m'n DJ Setup), het steeds belangrijker worden van social media + het feit dat ik gewoon een beetje klaar ben met hardstyle, zowel luisteren als feesten. Maar als ik terug denk aan de kick die het live draaien met zich mee brengt zou ik dat toch nog wel eens willen doen.wrote:Thanks!wrote:Toch wel een beetje jaloers nu al die festivals opeens op de proppen komen met dit soort stages, ben te vroeg 'gestopt' met draaienMaar wel heel gaaf natuurlijk, het is jullie gegund! Kom zeker even kijken.
Club 22/24 Doetinchem. We were there.wrote:Beetje een combinatie van verhuizen (waardoor ik niet echt ruimte zag voor m'n DJ Setup), het steeds belangrijker worden van social media + het feit dat ik gewoon een beetje klaar ben met hardstyle, zowel luisteren als feesten. Maar als ik terug denk aan de kick die het live draaien met zich mee brengt zou ik dat toch nog wel eens willen doen.wrote:Thanks!wrote:Toch wel een beetje jaloers nu al die festivals opeens op de proppen komen met dit soort stages, ben te vroeg 'gestopt' met draaienMaar wel heel gaaf natuurlijk, het is jullie gegund! Kom zeker even kijken.
Hahaha, never forgetwrote: Club 22/24 Doetinchem. We were there.
Hele zaal stonk naar vis ivm een buslading Spakenburgers.
Wanneer kunnen we verzoekjes doen?wrote:gefeliciteerd boys!
Job is voorzien. Ik kan er ook nog gebruiken dus kom maar dooorrrrr.wrote:Mocht iemand nog eventueel een kaartje over hebben HMU..
Kom maar doorwrote:Wanneer kunnen we verzoekjes doen?wrote:gefeliciteerd boys!
Oke, dan hoor ik graag:wrote:Hardere verzoekjes mogen mijn kant op, ik wil in mijn set graag een beetje terug naar de hoogtijdagen van Loudness dus kan altijd kijken wat ik mee kan nemen
Reversed & Ripcord - Structured Chaoswrote:Hardere verzoekjes mogen mijn kant op, ik wil in mijn set graag een beetje terug naar de hoogtijdagen van Loudness dus kan altijd kijken wat ik mee kan nemen
Ik ga voor een full-on Italian Hardstyle Classics setje, tracks veelal uit 2006 t/m 2010.wrote:Wanneer kunnen we verzoekjes doen?wrote:gefeliciteerd boys!
Deze is nooit gekomen, toch?wrote:35. Moridin - Babadook
Via onze dooie forum is er altijd een weg Moridin - Babadookwrote:Deze is nooit gekomen, toch?wrote:35. Moridin - Babadook