Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 jun 2025 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd, boys! Tot over een paar weken. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2025 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heel vet mannen! Zeker even langs.
Nog een paar weekjes! :yay:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2025 12:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Toch wel een beetje jaloers nu al die festivals opeens op de proppen komen met dit soort stages, ben te vroeg 'gestopt' met draaien :$ Maar wel heel gaaf natuurlijk, het is jullie gegund! Kom zeker even kijken.
Bericht Geplaatst op 18 jun 2025 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd heren!
Bericht Geplaatst op 18 jun 2025 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Toch wel een beetje jaloers nu al die festivals opeens op de proppen komen met dit soort stages, ben te vroeg 'gestopt' met draaien :$ Maar wel heel gaaf natuurlijk, het is jullie gegund! Kom zeker even kijken.


Thanks!

Waarom ben je gestopt trouwens?
Bericht Geplaatst op 18 jun 2025 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:

Waarom ben je gestopt trouwens?


Hardstyle is toch dood? Ik was al gabber in 1991.. en toen kwam ik al in de grootste feesten man. Maarja het is toch dood ofniet? Ik ben er maar mee opgehouwe. Ik heb mn aus verbrand, Ik heb mn nikeys weggepleurd. Ik ben een baan gaan zoeken.
Wat een kutmuziek!
Bericht Geplaatst op 18 jun 2025 14:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Pommer schreef:
Toch wel een beetje jaloers nu al die festivals opeens op de proppen komen met dit soort stages, ben te vroeg 'gestopt' met draaien :$ Maar wel heel gaaf natuurlijk, het is jullie gegund! Kom zeker even kijken.


Thanks!

Waarom ben je gestopt trouwens?

Beetje een combinatie van verhuizen (waardoor ik niet echt ruimte zag voor m'n DJ Setup), het steeds belangrijker worden van social media + het feit dat ik gewoon een beetje klaar ben met hardstyle, zowel luisteren als feesten. Maar als ik terug denk aan de kick die het live draaien met zich mee brengt zou ik dat toch nog wel eens willen doen.
Bericht Geplaatst op 18 jun 2025 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd allen! Mooie vertegenwoordiging weer :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 18 jun 2025 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Silvio Aquila schreef:
Pommer schreef:
Toch wel een beetje jaloers nu al die festivals opeens op de proppen komen met dit soort stages, ben te vroeg 'gestopt' met draaien :$ Maar wel heel gaaf natuurlijk, het is jullie gegund! Kom zeker even kijken.


Thanks!

Waarom ben je gestopt trouwens?

Beetje een combinatie van verhuizen (waardoor ik niet echt ruimte zag voor m'n DJ Setup), het steeds belangrijker worden van social media + het feit dat ik gewoon een beetje klaar ben met hardstyle, zowel luisteren als feesten. Maar als ik terug denk aan de kick die het live draaien met zich mee brengt zou ik dat toch nog wel eens willen doen.

Club 22/24 Doetinchem. We were there.

Hele zaal stonk naar vis ivm een buslading Spakenburgers.
Bericht Geplaatst op 18 jun 2025 15:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Club 22/24 Doetinchem. We were there.

Hele zaal stonk naar vis ivm een buslading Spakenburgers.

Hahaha, never forget (L)
Bericht Geplaatst op 18 jun 2025 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vgm was ik daar ook bij haha, best wat leuke knusse feesten gehad bij 22/24.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2025 13:28 
 
Hardtraxxer

Kom maar door met die timetable! (En ook die van Hardclassics festival, want dan kunnen we mooi gaan vergelijken en plannen) :P
Bericht Geplaatst op 19 jun 2025 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gefeliciteerd boys!
Bericht Geplaatst op 22 jun 2025 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Poh wat heb ik zin in die 2,5 uur thera VS Geck O. Van mij mag Geck-O weer alle 7 versies van Soul Train draaien
Bericht Geplaatst op 23 jun 2025 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht iemand nog eventueel een kaartje over hebben HMU.. :surrender:
Bericht Geplaatst op 24 jun 2025 20:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
gefeliciteerd boys!

Wanneer kunnen we verzoekjes doen? :clap:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2025 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mocht iemand nog eventueel een kaartje over hebben HMU.. :surrender:

Job is voorzien. Ik kan er ook nog gebruiken dus kom maar dooorrrrr.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2025 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da_Ripper schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
gefeliciteerd boys!

Wanneer kunnen we verzoekjes doen? :clap:

Kom maar door :D
Bericht Geplaatst op 25 jun 2025 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardere verzoekjes mogen mijn kant op, ik wil in mijn set graag een beetje terug naar de hoogtijdagen van Loudness dus kan altijd kijken wat ik mee kan nemen :P
Bericht Geplaatst op 25 jun 2025 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Hardere verzoekjes mogen mijn kant op, ik wil in mijn set graag een beetje terug naar de hoogtijdagen van Loudness dus kan altijd kijken wat ik mee kan nemen :P


Oke, dan hoor ik graag:
1. Titan & The Machine - Apocalypse
2. Crypsis - Damned
3. Envine & The Geminizers - Nightmare
4. Solutio - Nymphomaniac
5. Tartaros - Loudness Tool
6. Ran-D - Inner Child
7. The Geminizers - Gangsta Shit
8. VINAI - The Wave (Sub Zero Project Bootleg)
9. Geck-o - Shakedown (The Machine Remix)
10. B-Front & Slim Shore - Chemical
11. Warface - Catalyst
12. Die Antwoord - Happy Go Sucky Fucky (The Geminizers Bootleg)
13. Warface & The Geminizers - Path to Extinction
14. Radical Redemption - Wash Away
15. Moridin - Devil's Reaper
16. A-Lusion - Veritas (Scantraxx HMH 2008 Edit)
17. D-Sturb - Suffer
18. Solutio & The I's - 2.17
19. 2-Sidez - Fuck It
20. The Geminizers - F.H.M
21. Chris One - Ready2die
22. Radical Redemption - Piece of Shit
23. The Geminizers & The Machine - Headshot
24. The Machine & The Geminizers - Godcore
25. Delete - Syndrome
26. Regain - Broken
27. Neroz - Man Of God
28. Vazard - The Debt
29. Radiance - Deadly Threat 2016
30. High Voltage & Warface - Sanctuary
31. Menace 2 Society - Chronic Disorder
32. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
33. The Geminizers & Delete - Evolve
34. The Geminizers - Out of Control (Vazard & Delete Remix)
35. Moridin - Babadook
Bericht Geplaatst op 25 jun 2025 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Hardere verzoekjes mogen mijn kant op, ik wil in mijn set graag een beetje terug naar de hoogtijdagen van Loudness dus kan altijd kijken wat ik mee kan nemen :P


Reversed & Ripcord - Structured Chaos
Bericht Geplaatst op 25 jun 2025 10:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Da_Ripper schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
gefeliciteerd boys!

Wanneer kunnen we verzoekjes doen? :clap:


Ik ga voor een full-on Italian Hardstyle Classics setje, tracks veelal uit 2006 t/m 2010.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2025 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
35. Moridin - Babadook

Deze is nooit gekomen, toch?
Bericht Geplaatst op 25 jun 2025 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
ErikZ schreef:
35. Moridin - Babadook

Deze is nooit gekomen, toch?


Via onze dooie forum is er altijd een weg nieuwe-tracks-hs/moridin-tba-t50723.html

(+ dit is de volledige set van Geminizers @ Loudness 2016 ;) )
Bericht Geplaatst op 25 jun 2025 21:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Da_Ripper schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
gefeliciteerd boys!

Wanneer kunnen we verzoekjes doen? :clap:


Ik ga voor een full-on Italian Hardstyle Classics setje, tracks veelal uit 2006 t/m 2010.

Molto bella!!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten