Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davide sonar die ff natural Live faked te doen xd jammer joh en die vieze kick edits zo zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 22:39 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Davide sonar die ff natural Live faked te doen xd jammer joh en die vieze kick edits zo zonde

Oh niks van gemerkt, vond het een van de dikste sets tot nu toe, alleen maar topplaten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 23:49 
 
Hardtraxx Veteran

Melvin doet tegenwoordig aan live verslag tijdens het feest.

Zijn mening kan je hier vinden.
https://www.facebook.com/groups/Hardsty ... 874342298/

Held
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik deel zijn mening, maar desondanks vond ik het wel leuk om te zien dat ze elkaar in de weg probeerde te zitten en elkaar eruit probeerde te draaien. Leuke humor en leuke sfeer achter de boot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 01:29 
 
Hardtraxx Veteran

Luna & Chain Reaction echt grootste tegenvaller. Shakedown van machine (2015) draaien. Draai gewoon een minus is more set only en alleen originele tracks i.p.v. gare remixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 01:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2-Sidez , Grainable system override... man man man wat vet dat ze m draaiden :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 02:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aantal teleurstellende sets helaas, Adaro draaide gelukkig wel een lekkere gevarieerde set. Heel fijn om een aantal Spell of Sin platen gehoord te hebben aan het eind :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 02:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad, beste VWAB tot nu toe. Veel onverwachte platen afgewisseld met wat je wel verwacht. Voornamelijk A-Lusion, Krusaders, The Pitcher, VWAB team en Adaro waren genieten. Vond Davide Sonar wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 03:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een heerlijke dag gehad ondanks dat er echt wel het een en ander op aan was te merken.

Voor het eerst echt als aller-allereerste binnen! Snel muntjes gehaald en voor 1 minuut de hele zaal voor mijzelf :D . Was best een leuke ervaring.

Jones knalde er meteen een van de lekkerste setjes van de dag op. Heerlijk half uurtje ojkb knallers, perfect om in te komen.

Daarna kwam de rest van de (grote) vriendengroep binnen dus vanaf toen door ouwehoeren niet alle setjes bewust meegekregen. A-lusion was lekker, krusaders draaide voornamelijk platen van anderen en vanaf dbstf was het feest aan! Dbstf pakte er best wel wat verrassende platen bij. Gecombineerd met het vaste repertoir was het uurtje zo om.

Code black vond ik daarna een van de verrassingen van de dag. Vond dat die best we stevig draaide. Wel het idee dat er best veel >2013 platen oplegde.

Vervolgens de tegenvaller van de dag, Davide Sonar. Wat had ik me op deze set verheugd maar wat viel t tegen. Van alle platen die ik wil horen (easy song, my world, into the sky, your life) draaide die gare edits. Goddomme wat kut!
:mad:

Pitcher niet gezien, ran d was vet maar het hoogtepunt van de dag was toch wel 2 sidez :drool: . Wat een knallers! En Bfront/Pulse..... grandioos dat jullie Grainable system override door de zaal knalde! Was net onderweg naar de bar maar als een malloot teruggerend (sorry voor wie ik omver heb gelopen) en echt helemaal badr hari gegaan. Man wat zit ik al lang op die plaat te wachten.

Rest van de avond prima vermaakt met de rest van de sets maar vond er niks bovenuit steken. Vwab team was een groot >2013 fest met getting off als dieptepunt. Is het nu zo moeilijk om je aan het concept te houden? Adaro was vet maar niet echt verrassend (weer angel). Luna en CR een knalset maar ook daar weer >2014 platen.

Qua feest... even een dikke pluim voor de verlichting die er hing! Vond het er vaak heel vet uitzien! Veel kleur en diversiteit in zowel lampen als lasers. Ook fijn dat ze deze keer de confettislierten achterwege lieten. Dat was bij Origins nl echt een drama. Deze keer gewoon confetti en van die sneeuwvlokblaadjes, houden zo Shockerz!

Geluid wel heel wisselend door de dag heen. Soms kwam het heerlijk door en dan ineens was alle punch in de kicks en bassen ineens verdwenen. T was niet slecht maar mocht ietsjes beter.

Grootste minpunt was toch wende hitte. Man man wat een sauna. Vooral tot aan code black was t niet te doen. Daarna zag ik dat ze wat deuren naar buiten open hadden gezet voor wat verkoeling. Dit hielp maar nietemin deze dag toch wel een fustje zweet kwijtgeraakt.

Prijzen ook iets gestegen. 2,5 voor een baco ipv 2 vorige editie. Dit keer ook in een glas ipv in een blikje :(

Maar ondanks deze dingen echt supergezellig gehad met alle bekenden! Weinig stilgestaan, sfeer in onze groep was magistraal! Dat maakt dat je er zelf toch ook wel 3x zo hard van geniet!

Mooi ook dat ze de traditie erin hielden om af te sluiten met live the moment! Inmiddels echt een kenmerk van VWAB.

Op naar volgend jaar, zijn we er gewoon weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okay dit was écht de laatste keer VWAB (Of classics uberhaupt) voor mij. Van alle 4 vond ik dit de minste editie. Muzikaal al helemaal. Teveel >2012 platen gehoord waar ik niet op zit te wachten bij zo’n feest. Verder halverwege het feest een halve buikgriep opgelopen waardoor ik niet echt meer in de feeststemming zat. Wel weer leuk om veel bekenden gezichten te zien. Warmte was idd echt gruwelijk kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 10:51 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Okay dit was écht de laatste keer VWAB (Of classics uberhaupt) voor mij.


Nou tot nooit meer ziens dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij denk ik ook de laatste keer vwab. Heb me prima vermaakt verder, gezellig gehad en toch wel lekker staan stampen

Vond het qua muziek en sfeer veruit de slechtste editie. Het leek wel of bijna alle artiesten alleen maar platen van 2010 en later draaiden, met uitschieters naar 2014. Het gemiddelde lag denk ik tegen 2012 aan, kom op man.

Zoals met veel mensen besproken, er was echt een groot aandeel van het publiek dat bijna niks van de muziek kende en een groot deel van de dag gewoon een beetje om zich heen zat te kijken met een biertje ofzo. Weinig blije/lachende gezichten in mijn optiek.

Die hitte was vaak ook echt niet te doen, zelfs niet in hemd en korte broek.

The Pitcher en 2-sidez waren voor mij de lichtpuntjes, wat was dat genieten.
Low-e & Alter egosz set was ook weer vermakelijk. Krusaders heel vet om hun platen eens te horen, en paar leuke platen van andere artiesten met helaas een paar sneue hitjes. En wel wat jammer dat ze niet echt met het mengpaneel om konden gaan :') Dan heb ik nog liever een premix, dit was af en toe heel pijnlijk.

Josh & Wesz hadden een keer de kans wat anders te doen, draaien ze alsnog weer dezelfde uitgekauwde hits, terwijl ze op facebook iedereen liepen te liken die om de wat hardere platen vroeg. Domper.

Davide Sonar kwam ook alleen maar met lelijke edits en troep aan, wat een drama was die set.

Adaro was vermakelijk, zoals gewend wel veel dode momenten in z'n set, maar ook zeker een paar leuke platen.

Zowel op Genesis als hier was Chain Reaction & Luna echt ronduit kut, al was 't hier iets minder erg. Lange breaks, weer paar kut edits/mashups, waarom draai je in godsnaam nog discorecord zo laat, en gooien ze er maar 1 statement of intent plaat op en geen enkele originele CR plaat? You had one job. Ben denk ik ook gewoon verwend met goede afsluitsets de laatste tijd, van Thera meestal, die snapt het altijd wel.

Was van plan om helemaal niks te drinken maar had uiteindelijk toch wat alcohol nodig omdat het muzikaal flink tegenviel.

Ondanks alles best vermakelijk feestje, maar er zijn veel betere, en daarom denk ik niet dat ik 'm volgend jaar weer meepak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben niet zo van de reviews want ondanks dat ik zat meningen heb kan ik het nooit in woorden olaatsen dus ik houd het kort.

Voor mij was de beste set toch The Pitcher en 2-Sidez. Wat een heerlijk klappers!
Ik vond Code Black ook erg verassend, Bass Power en tocas miracle :love:

Teleurstellend vond ik toch echt wel het VWAB team, Luna en chain reaction en Davide sonar.
Davide sonar die even populair probeert te doen met zijn live act en een slecht uitgewerkte maar ingestudeerde Natural probeert the spelen. De synth was al bezig waar hij vaak even in paniek raakte en pas een aantal seconde na de synth de toetsen aanraakte. En dan even niet te spreken over die gare kick edits. Echt heel zonde.

VWAB team die even word verkocht als de ultieme classic team voor VWAB maar helaas ook veel te veel 2013/2014 draaide. Wel was het een genot om te zien dat ze onderling ontzettend veel lol hadden, elkaar probeerde eruit te draaien en zaten te klooien tijdens het klaar zetten van de volgende plaat, filtertje erop hier en even lekker aan te tafel draaien als de track al klaar ligt xd

Luna en Chain Reaction die even mapje 2013, 2014 en 2015 durfde te draaien. Pff echt jammer, had echt verwacht wat vette minus is more classics te horen. Wel vet dat Unlocked even voorbij kwam.

Verder was de warmte niet te doen, ik heb liters gezweet. De deur openen achterin hielp prima maar werd gauw dicht gedaan omdat de klachten van de bewoners binnen no-time naar binnen stroomde, aldus een beveiliger. Dus dan maar de rest van de avond weer zweten....

Ook was me avond deels verpest omdat er een of andere smeerpijp even snel met de camera over de schouders van een vriendin een foto nam van haar decolleté. Wat heb ik me staan opvreten ook omdat hij continue over haar schouder ff een aantal keer stond te gluren. Ik zat namelijk te twijfelen of ik het steeds goed gezien had. Toen ik het zat was en naar hem toe stapte werd ik gelijk door haar meegenomen naar de andere kant van de zaal. De rest van de avond gelukkig niet meer gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

‘S middags werd er over het algemeen leuk gedraaid, vooral ‘s avonds veel artiesten die compleet de plank missloegen met veel te nieuwe platen. Snappen ze het nou niet of willen ze het niet snappen vraag ik me dan af.
Elke editie nog geweest, de eersten waren super, vorige editie viel al tegen maar deze was nog minder, waardoor ik mijn interesse in dit feest wel een beetje aan het verliezen ben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 12:08 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk dagje gehad. Sets van DBSTF (opperbest sfeertje) 2 sidez en Adaro als hoogtepunten. Zelfs geen last gehad van de plakvloer dit keer. Warmte was wel dramatisch.. erg blij met m'n korte broek keuze. Volgende editie sowieso weer van de partij! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rond 18:30 naar binnen gewandeld maar de muziek is bijna compleet langs me af gegaan. Bijn alleen maar staan lullen met (oude) bekenden. Van de muziek die ik heb opgevangen vond ik het niet zo erg dat er wat nieuwer spul gedraaid werd.

En ja, Davide, wat deed je nou man? xd Die pad kontrol boven z'n hoofd met de knoppen naar het publiek en dan maar op random oplichtende knopjes drukken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 13:06 
 
Hardtraxxer

Platen uit 2015 zijn nu even oud als dat de standaardclassics waren toen Tijdmachine net begon. Die grens van 2011 is wat mij betreft echt niet heilig meer, dat heeft gister ook wel bewezen. Time of your life bij Code Black, Bitch bij Frequencerz, My Way bij Ran-D; ik werd er heel blij van en mensen om me heen ook. Sfeer was zoals altijd weer top vooraan.

Verder was ik vooral positief verrast door het feit dat er veel minder classics-hitjes op werden gegooid. Wake Up bij Krusaders en Complex Situation dubbel, maar verder nu eindelijk eens geen Sutra, Art of creation, Rock Civilization, Live the moment (wel als eindnummer dan), etc. In plaats daarvan heb je dan bijv. Code Black met Life beyond earth, Ran-D die platen van Zatox draait, Adaro die zeker de helft van z’n set platen van anderen heeft gedraaid, A-Lusion nog een stuk meer zelfs (openen met Hold us back, goud), Frequencerz met DJ Revolution (doen ze vaker, maar jézus wat gaat dat toch hard), Chain Reaction met RR-platen die ik al lang niet meer had gehoord, Luna met Unlocked en Anger... DBSTF waren volgens mij de enigen die niet echt vette verrassingen hadden- die set is al jaren hetzelfde. Ik kan al die nieuwe vondsten wel waarderen, ook om een beetje te weten wat dj’s zelf vet vinden buiten hun eigen standaardrepertoire.

Vorig jaar stonden hier reacties van mensen die zich verveelden en de classics wel een beetje hadden gezien. Ik kreeg bij deze editie echt het idee dat daar naar was geluisterd, heb me geweldig vermaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 13:15 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
En ja, Davide, wat deed je nou man? xd Die pad kontrol boven z'n hoofd met de knoppen naar het publiek en dan maar op random oplichtende knopjes drukken xd

Je bedoelt op het einde met My World denk ik toch? Dat was iig geen midi-controller. Er zaten geen knoppen op de voorkant maar bewegende ledjes, die reageerden op wat hij met zn duimen op de achterkant van dat ding deed (daar zaten dan knopjes wss). Ik stond vooraan, het was vrij duidelijk te zien. Volgens mij was het gewoon allemaal live. Natural was bijv. ook net te snel klaar dus was het even stil tot de melodie op de band weer begon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Platen uit 2015 zijn nu even oud als dat de standaardclassics waren toen Tijdmachine net begon. Die grens van 2011 is wat mij betreft echt niet heilig meer, dat heeft gister ook wel bewezen.:

Oke dus elke plaat van 5 jaar oud is een classic. Dit hele tijdmachine-gebeuren is juist ingezet om die stijl van 2006-2011 weer te laten horen. Ik snap het persoonlijk niet als er hartstikke veel platen in die periode zijn uitgekomen (van jezelf of niet) en er dan toch voor kiest om (imo) buiten het concept te draaien. Volgende keer de “geen eigen platen editie” houden en je hebt weer eens wat nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En oja, die vlammenwerpers zien er wel geinig uit maar laat die aub achterwege als het al 40 miljard graden is binnen. Volgens mij ook het eerst feest sinds tijden zonder dat epileptische rood-blauw licht. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ltmbr schreef:
Platen uit 2015 zijn nu even oud als dat de standaardclassics waren toen :yawn: Tijdmachine net begon. Die grens van 2011 is wat mij betreft echt niet heilig meer, dat heeft gister ook wel bewezen.:

Oke dus elke plaat van 5 jaar oud is een classic. Dit hele tijdmachine-gebeuren is juist ingezet om die stijl van 2006-2011 weer te laten horen. Ik snap het persoonlijk niet als er hartstikke veel platen in die periode zijn uitgekomen (van jezelf of niet) en er dan toch voor kiest om (imo) buiten het concept te draaien. Volgende keer de “geen eigen platen editie” houden en je hebt weer eens wat nieuws.


Geen eigen platen editie, hoe de fuck zie je dat voor je hahaha :lol: Line-up promoten maar maakt geen bal uit want de platen komen toch niet langs haha.

Of dan krijg je dbstf die alle NC hitjes draaien en andersom. :lol:

Gewoon wat variatie in de namen die er geboekt worden doet al een boel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
En ja, Davide, wat deed je nou man? xd Die pad kontrol boven z'n hoofd met de knoppen naar het publiek en dan maar op random oplichtende knopjes drukken xd

Je bedoelt op het einde met My World denk ik toch? Dat was iig geen midi-controller. Er zaten geen knoppen op de voorkant maar bewegende ledjes, die reageerden op wat hij met zn duimen op de achterkant van dat ding deed (daar zaten dan knopjes wss). Ik stond vooraan, het was vrij duidelijk te zien. Volgens mij was het gewoon allemaal live. Natural was bijv. ook net te snel klaar dus was het even stil tot de melodie op de band weer begon.


Net als deze set toen op qlimax 2009 xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 14:36 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Ltmbr schreef:
Platen uit 2015 zijn nu even oud als dat de standaardclassics waren toen Tijdmachine net begon. Die grens van 2011 is wat mij betreft echt niet heilig meer, dat heeft gister ook wel bewezen.:

Oke dus elke plaat van 5 jaar oud is een classic. Dit hele tijdmachine-gebeuren is juist ingezet om die stijl van 2006-2011 weer te laten horen. Ik snap het persoonlijk niet als er hartstikke veel platen in die periode zijn uitgekomen (van jezelf of niet) en er dan toch voor kiest om (imo) buiten het concept te draaien. Volgende keer de “geen eigen platen editie” houden en je hebt weer eens wat nieuws.

Zelfs bij Tijdmachine was het plan oorspronkelijk om iedere editie een jaar erbij te nemen, maar daar waren ze misschien toen nog een beetje te vroeg mee. VWAB communiceert z’n jaartallen sws niet zo duidelijk als Tijdmachine (daar stond het gewoon op de poster), dus misschien is dit concept ook wel anders dan de eerste classicsfeesten. Je moet het ook een beetje levensvatbaar houden- steeds onbekendere platen erbij pakken gaat de sfeer ook niet ten goede komen. En bij platen als Men of Steel en Getting Off ging het echt goed los hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellig, volgend jaar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joh als Radical Redemption - Amerika voorbij was gekomen ging het vast ook wel los
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten