Echt een heerlijke dag gehad ondanks dat er echt wel het een en ander op aan was te merken.
Voor het eerst echt als aller-allereerste binnen! Snel muntjes gehaald en voor 1 minuut de hele zaal voor mijzelf

. Was best een leuke ervaring.
Jones knalde er meteen een van de lekkerste setjes van de dag op. Heerlijk half uurtje ojkb knallers, perfect om in te komen.
Daarna kwam de rest van de (grote) vriendengroep binnen dus vanaf toen door ouwehoeren niet alle setjes bewust meegekregen. A-lusion was lekker, krusaders draaide voornamelijk platen van anderen en vanaf dbstf was het feest aan! Dbstf pakte er best wel wat verrassende platen bij. Gecombineerd met het vaste repertoir was het uurtje zo om.
Code black vond ik daarna een van de verrassingen van de dag. Vond dat die best we stevig draaide. Wel het idee dat er best veel >2013 platen oplegde.
Vervolgens de tegenvaller van de dag, Davide Sonar. Wat had ik me op deze set verheugd maar wat viel t tegen. Van alle platen die ik wil horen (easy song, my world, into the sky, your life) draaide die gare edits. Goddomme wat kut!
Pitcher niet gezien, ran d was vet maar het hoogtepunt van de dag was toch wel 2 sidez

. Wat een knallers! En Bfront/Pulse..... grandioos dat jullie Grainable system override door de zaal knalde! Was net onderweg naar de bar maar als een malloot teruggerend (sorry voor wie ik omver heb gelopen) en echt helemaal badr hari gegaan. Man wat zit ik al lang op die plaat te wachten.
Rest van de avond prima vermaakt met de rest van de sets maar vond er niks bovenuit steken. Vwab team was een groot >2013 fest met getting off als dieptepunt. Is het nu zo moeilijk om je aan het concept te houden? Adaro was vet maar niet echt verrassend (weer angel). Luna en CR een knalset maar ook daar weer >2014 platen.
Qua feest... even een dikke pluim voor de verlichting die er hing! Vond het er vaak heel vet uitzien! Veel kleur en diversiteit in zowel lampen als lasers. Ook fijn dat ze deze keer de confettislierten achterwege lieten. Dat was bij Origins nl echt een drama. Deze keer gewoon confetti en van die sneeuwvlokblaadjes, houden zo Shockerz!
Geluid wel heel wisselend door de dag heen. Soms kwam het heerlijk door en dan ineens was alle punch in de kicks en bassen ineens verdwenen. T was niet slecht maar mocht ietsjes beter.
Grootste minpunt was toch wende hitte. Man man wat een sauna. Vooral tot aan code black was t niet te doen. Daarna zag ik dat ze wat deuren naar buiten open hadden gezet voor wat verkoeling. Dit hielp maar nietemin deze dag toch wel een fustje zweet kwijtgeraakt.
Prijzen ook iets gestegen. 2,5 voor een baco ipv 2 vorige editie. Dit keer ook in een glas ipv in een blikje
Maar ondanks deze dingen echt supergezellig gehad met alle bekenden! Weinig stilgestaan, sfeer in onze groep was magistraal! Dat maakt dat je er zelf toch ook wel 3x zo hard van geniet!
Mooi ook dat ze de traditie erin hielden om af te sluiten met live the moment! Inmiddels echt een kenmerk van VWAB.
Op naar volgend jaar, zijn we er gewoon weer bij!