Gvd 12:05 al de bus
Kijk het meest uit naar de rokersruimte en br beenham, bis morgen.
Met het volk wat met mij meereist zie ik een aankomsttijd van half 3 of later wel gebeuren.. Ik houd je op de hoogtewrote:Mocht iemand iiiiets later zijn (aankomst rond half 3) en nog zin hebben in wat lekkere pinten op de parking (@Melvin): let's go.
Zou niet weten wat ze hier als organisatie tegen kunnen doen. Drank plakt gewoon eenmaal.wrote:Zin in!Hopelijk hebben ze dit keer wel iets bedacht voor die plakkende vloer. Was erg irritant afgelopen VWAB en Origins.
Er kleven wel meer nadelen aan.wrote:Drank plakt gewoon eenmaal.
Die meeting bij de broodjes beenham?wrote:Sarabande regelt de meeting tijdens Code Black
wrote:Die meeting bij de broodjes beenham?wrote:Sarabande regelt de meeting tijdens Code Black
Gelukkig mis je Jones nu niet!!1wrote:Gvd 12:05 al de bus
The VWAB Team kan of heel goed worden of heel kut, maar ik vrees voor dat laatste. Ben echt bang dat we anderhalf uur lang platen als Octavius Augustus Remix, Quakers, My Angel en Flip Uhm Op Z’n Kantje gaan horen.wrote:Fusion of Sound album aan het luisteren, zo hyped nu![]()
Hopen dat Zany R.A.W. draait.
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ja dat jumpt lekkerder.wrote:KORTE BROEK HE JONGENS!
Kenkerdwrote:Zaterdagavond geen treinen vanuit Den Bosch naar het westen en het zuiden #omroepbrabant
http://feed.omroepbrabant.nl/share/3083258
^
Voor de treinreizigers onder ons.