wrote:Gaan ze ooit nog een timetable online gooien of?

wrote:Gaan ze ooit nog een timetable online gooien of?

Er gaan nog tot half 2 treinen terug naar Eindhoven?wrote:Dit wordt leip!
Enige nadeel is dat we 23:50 weg moeten om de laatste trein te kunnen halen.
Oh dan is het de busverbinding die roet in het eten gooit op 9292.nlwrote:Er gaan nog tot half 2 treinen terug naar Eindhoven?wrote:Dit wordt leip!
Gooi ff een DM-etje. Wie weet kunnen we jullie ergens droppen na afloop.wrote:Oh dan is het de busverbinding die roet in het eten gooit op 9292.nlwrote:Er gaan nog tot half 2 treinen terug naar Eindhoven?wrote:Dit wordt leip!
Ff kijken hoe we van Maaspoort op het station komen
Ow wacht, zie nu dat er geen pendelbussen rijden... Daar had ik geen rekening mee gehouden.wrote:Oh dan is het de busverbinding die roet in het eten gooit op 9292.nlwrote:Er gaan nog tot half 2 treinen terug naar Eindhoven?wrote:Dit wordt leip!
Ff kijken hoe we van Maaspoort op het station komen
Woensdag voor het feest, zoals vroegerwrote:Gaan ze ooit nog een timetable online gooien of?
Wist niet dat het vandaag woensdag waswrote:Woensdag voor het feest, zoals vroegerwrote:Gaan ze ooit nog een timetable online gooien of?
Absoluut!wrote:Dit wordt leip!
wrote:Dit kan een legendarisch feest worden als de artiesten 2008-2010 niet te veel overslagen en ze inderdaad énkel Fusion releases draaien.
Noisecontrollers die Creatures, Shreek etc. draait bijvoorbeeld…
Het had ook erg vet geweest moest Donkey Rollers éénmalig een uur krijgen ipv 30 min.
Ze hebben genoeg plaatjes die ze nooit draaien en ook wel vrijwel altijd dezelfde classics set.
Had zelf ook liever Dozer gezien ipv Outbreak.
Plaatjes zoals Bassface zit ik niet op te wachten.
Maar goed, genoeg geklaagd.
Ik heb er ontzettend veel zin in gvd gvd gvd!!!
Wij pakken OV-fiets of Taxi/Uberwrote: Ow wacht, zie nu dat er geen pendelbussen rijden... Daar had ik geen rekening mee gehouden.
wrote: Noisecontrollers die Creatures, Shreek etc. draait bijvoorbeeld…
Het had ook erg vet geweest moest Donkey Rollers éénmalig een uur krijgen ipv 30 min.
Ze hebben genoeg plaatjes die ze nooit draaien en ook wel vrijwel altijd dezelfde classics set.
Had zelf ook liever Dozer gezien ipv Outbreak.
Plaatjes zoals Bassface zit ik niet op te wachten.
Bij de merchandise? Zag in een insta story dat er speciale T-Shirts komen.wrote:Biermeeting?
Hahah wie was dat ook alweer?wrote:Bij de merchandise? Zag in een insta story dat er speciale T-Shirts komen.wrote:Biermeeting?
Geintje natuurlijk, gewoon in de zaal.
Vroeger Was Alles Beter (14-10-2017, Maaspoort Sports & Events, Den Bosch) (page 34)wrote:Hahah wie was dat ook alweer?wrote:Bij de merchandise? Zag in een insta story dat er speciale T-Shirts komen.wrote:Biermeeting?
Lekker zeg. Toen een (relatief klein) feest nog 50 pagina's had op Hardtraxx. Ook nog de mooie groepsfoto op pagina 36. Wat een tijden.wrote:Vroeger Was Alles Beter (14-10-2017, Maaspoort Sports & Events, Den Bosch) (page 34)wrote:Hahah wie was dat ook alweer?wrote: Bij de merchandise? Zag in een insta story dat er speciale T-Shirts komen.