Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 14:25 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:

Is al jaren zo. Dan ga je inderdaad allang niet meer naar feestjes

Worden er ook al jaren vuurpijlen boven het publiek afgestoken? Gvd paar keer doodgeschrokken van die dingen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 14:47 

Hardtraxx Elite

Jolle schreef:
Op basis van het concept had ik wel wat verwachtingen, maar stiekem wist ik van tevoren al dat die niet ingelost zouden worden. Dat de dj's louter in hun oude Fusion discografiëen gaan zitten graven zou natuurlijk te mooi zijn om waar te zijn en dat bleek dan ook niet het geval.

Al met al wel prima vermaakt, vooral tijdens de setjes van Noisecontrollers, Zany, Jack of Sound en B-Front. Erg vet dat Zany de originele Trapped en Octavius Augustus erop gooide. Ook veel goeie klappers buiten de Fusion catalogus gehoord. Toch was het 'm allemaal net niet. Nieuwe Hardstyle is niet mijn ding en met uitzondering van een paar Origins edities kom ik dan ook al jaren niet meer op Hardstylefeesten, maar het valt helaas erg op dat de sfeer van weleer totaal afwezig is. Zoals Almight al zei staan er tijdens de onbekendere songs alleen een groepje Hardtraxxers los te gaan en is het dan ook wel begrijpelijk dat de artiesten voor wat nieuwer spul kiezen. Ook erg irritant vond ik dat volume uitdraaien zodat het publiek kan meeschreeuwen.

En dit wordt natuurlijk alleen maar erger. Ik ben ook al een tijdje afgehaakt en dat is ook mede doordat ik het de laatste jaren veel van hetzelfde vind. Was nog een kleine twijfel voor dit feest en een Scantraxx editie zou ik nog echt graag mee willen pakken, maar als ik dit lees allemaal dan hoeft het van mij ook niet meer.

Overigens merk ik dit bij meer mensen om mij heen. Het is allemaal teveel van hetzelfde geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 15:10 

Hardtraxxer

Wát een topfeest, kan zo de top 5 in. Snap de zure reacties hier niet???

Geintje.

Muzikaal van te voren wel realistisch ingeschat dat het niet heel denderend zou zijn, al vielen Toneshifterz en The Pitcher positief mee. Prima setjes zeg, erg vermaakt! Die lijst van Zany is ook helemaal prima als hij dit op een ander moment zou hebben gedraaid, maar enorm zonde op een Fusion editie. Verder stoor ik mij een beetje aan de NC sets de laatste jaren, voor mijn gevoel zit er amper nog moeite in met altijd eenzelfde sloot platen waar hij uit kiest. JoS was top, Donkeyrollers ook buiten de volgens mij kick edit/rework van Silverbullet :cry:

Was erg gezellig met veel bekenden, maar zoals onze Cornelis al zei; Te oud aan het worden. Ga het nog specifieker uitzoeken waar ik wel en niet aanwezig ga zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 15:15 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Church of the dark side :loving:

Pitcher Edit was erg lekker! En origineel lekker intact gehouden (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 18:39 

Hardtraxx Veteran

Ik had weinig met de fusion sound dus achteraf wel jammer dat ik niet geweest ben. Zou mij er prima hebben vermaakt zo te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 18:58 

Hardtraxxer

Ik vroeg op Reddit wat ze er van vonden en idd was iedereen positief.

Het was dus een feest met Fusion artiesten, en niet zozeer Fusion muziek, helaas voor de liefhebbers...

Wij hebben tegenwoordig een groep van 30 man/vrouw uit friesland, dus qua sfeer zit het bij ons altijd wel snor. Toch jaloers dat ik niet geweest ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 20:07 

Hardtraxx Addict

Jolle schreef:
Pipa schreef:

Worden er ook al jaren vuurpijlen boven het publiek afgestoken? Gvd paar keer doodgeschrokken van die dingen :lol:

Ja dit was echt insane :lol: nog steeds hartklachten van :lol:

Verder leuk feestje gehad. Maaspoort is altijd gezellig en sfeer was waar wij stonden prima. Geluid goed, temperatuur goed, weinig wachttijd bij de bar, veel lasers/lichten voor kleine locatie. Wat leuke sets gehoord, maar had in een aantal sets wel zeker op meer Fusion-platen gehoopt. Met name de set van Zany was anders dan verwacht, met als dieptepunt de grootsche aankondiging voorafgaand aan... Nothing Else Matters. Met zo'n grootsche aankondiging verwacht ik toch wel een unreleased pareltje dat al 20 jaar niet gedraaid is, dus was er mooi ingetrapt. Vloer werd tegen het einde ook wat plakkerig maar daar lijkt me niets tegen te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 20:26 

Hardtraxx Beheerder

SQREUR schreef:
Ik vroeg op Reddit wat ze er van vonden en idd was iedereen positief.

Het was dus een feest met Fusion artiesten, en niet zozeer Fusion muziek, helaas voor de liefhebbers...

Wij hebben tegenwoordig een groep van 30 man/vrouw uit friesland, dus qua sfeer zit het bij ons altijd wel snor. Toch jaloers dat ik niet geweest ben.

Fryslân boppe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2025 21:10 

Hardtraxx Veteran

Vooraf erop ingesteld dat veel dj's zich niet aan het ''concept'' zouden houden, dus ben niet teleurgesteld in dit feest en heb me echt prima vermaakt. Maar ik deel wel de mening over dat hier veel meer in had kunnen zitten.
Geen zin om een volledig boekwerk te schrijven, dus ga even de setjes opsommend langs:

- Pavo opende echt heerlijk! Heel veel oude Fusion klappers met een verdwaald Italiaantje tussendoor, perfect! Tuurlijk konden Raven en Communicate niet ontbreken op het einde maar verder echt onwijs genoten.
- Slim Shore trok in het begin de lijn perfect door met een Killer Beat, The Scene, My Style Is Dutch en Trippp. Daarna ging hij wat nieuwer draaien en daarin had ik wel wat meer Slim Shore alias platen gehoopt (volgens mij alleen Wauw! en Time Of Your Life gehoord). Maar overall prima set.
- Outbreak begon leuk met wat Nitrouz platen (Hardstyle Defines You :loving: ) Daarna vond ik het ook niet eens een slechte set, maar het was niet mijn ding en vond het zowel op dit tijdstip als op dit feest wat misplaatst. Een Code Black had hier beter gepast wat mij betreft.
- Toneshifterz heeft mij positief verrast! Openen met Empire Of The Sun was echt genieten, en verder veel pareltjes uit het Fusion tijdperk gehoord. Top!
- The Pitcher: jammer dat hij in de 2e helft wat nieuwe edits en platen ging draaien, verder was het heerlijk. Halve Smack album aan mogen horen inclusief La Nuit Noire en ook de enige 2 dozer platen van de dag: The Church Of The Darkside en The Legacy.
- Jack Of Sound heeft mij ook verrast. Jammer genoeg geen Zombies, maar wel Starlight :loving: verder als afwisseling van zijn eigen platen paar Italiaanse klapperts zoals Double Dutch Darkies en Tatarola - Insane.
- Donkey Rollers was zoals altijd weer feest, maar in grote lijnen hetzelfde als de afgelopen paar jaar dat ik ze gezien heb, dat is wel jammer. Hoor bijv nooit meer een Chopper, Chaos, 2012, Innocent, Justice For All etc :(
- Noisecontrollers draaide wel iets meer Fusion platen dan normaal met bijv een Shrump, Venom, Marlboro Man en Samara. Hij deed iets meer moeite dus, maar jammer genoeg wel nog steeds een Down Down, World Of Madness, Faster & Further Remix en Tonight Remix.
- Zany: tja, op zich zeker een vermakelijke set en beter dan de afgelopen paar keer dat ik een set van hem heb bijgewoond (zeker met die in de Effenaar vorig jaar oktober in mijn achterhoofd). Maar dat ik bijv geen 1 plaat uit zijn Fusion Of Sound album en tijdperk heb gehoord was wel echt een tegenvaller.
- Frequencerz is hier al genoeg over gezegd en vond het ook echt afzien. Dat je je grootste hitjes draait snap ik nog wel maar ze deden echt 0,0 moeite om ook maar een beetje aan het concept aan te passen. Ze deden gewoon dezelfde set die ze afgelopen jaar al tientallen keren gedaan hebben naar mijn idee. Nu heb ik sowieso al weinig met die platen, maar zeker hier vond ik het een draak van een set.
- Titan was eerste helft erg sterk met zijn wat oudere platen en een Do You Want Heavy en Act Of Rage. Tweede helft was minder, maar na Frequencerz vond ik alles wel prima :P
- B-Front bewees weer dat hij het wel snapte en draaide de ene na de andere plaat uit zijn Fusion periode. Heerlijke afsluiter. W.A.R. :loving:

Verder organisatorisch niks te klagen gehad. Prima geluid, weinig last gehad van de drukte, snelle barren, ruim voldoende wc's en goed eten. Maar het was qua sfeer wel echt weer een totaal dode bedoeling. Dat heb ik ook ervaren met de editie in de Brabanthallen. Dit begint echt wel een ding te worden op VWAB helaas. Verder wel erg gezellig gehad met de groep, bekenden en het bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 14:31 

Hardtraxx Crew

Het meeste is al gezegd en ben het er voornamelijk ook mee eens. Los van de Fusion-artiesten op de line-up en het decor had ik niet het idee dat ik op een Fusion-editie was, maar op een standaard VWAB-editie. Had persoonlijk op veel meer Fusion platen gehoopt, als je ze als artiest nu niet draait ga je ze nooit meer draaien. Aan de andere kant snap ik het ook wel weer; de sfeer was het best bij de platen die je standaard op elk classics feest hoort (lees een Getting Off, Shiverz, Das Weite Land, Mysterias, etc), de meute blijft dat leuk vinden. Dus ik snap het ook allemaal wel als organisatie (geen idee hoeveel invloed/input hun hadden in trackkeuzes) en artiest.

Persoonlijk begin ik aardig classics moe te worden door continue dezelfde sets en select aantal platen te moeten blijven horen. Ik ga de feesten daarom nog nauwkeuriger uitkiezen. De volgende editie wordt voor mij dan ook een nee, mits de line-up echt helemaal m'n ding gaat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 14:43 

Hardtraxxer

wootum schreef:
(lees een Getting Off, Shiverz, Das Weite Land, Mysterias, etc)

Ik ook, begrijp me niet verkeerd, maar die zijn (Op Shiverz na) natuurlijk wel gewoon producties van Fusion artiesten waarvan alleen Das Weite Land op A² is uitgekomen, dus ergens vind ik die tracks nog niet eens erg.

Maar goed, idem hier, had veel meer Fusion platen verwacht/gehoopt. Toch minimaal wel Fusion Of Sound Album, dat was volgens mij wel makkelijk haalbaar geweest. of iets van zijn DNA album (Shadows met DR ofzo :drool:)

Delt-A schreef:
Eerste 4 van Pavo waren:
Showtek - Seid Ihr Bereit
Southstylers - Wicked Generation
Technoboy - Raver's Rules (The Prophet 2004 Remix)
Pavo & Zany - Shutterspeed
Pavo - Tekno / Elektronik Mash-Up
Pavo - Raven
Pavo - Communicate
Pavo & Zany - Orgasmo

Slim Shore:
My Style Is Dutch
Killer Beat
The Scene
Fusion Allstars - The Next Level

Hier baal ik dan wel een beetje van dat ik het heb gemist :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 15:06 

Hardtraxx Veteran

Charon_NL schreef:
Hier baal ik dan wel een beetje van dat ik het heb gemist :cry:

Dit was letterlijk het vetste van de hele dag :P (B-Front gemist, anders was dat wel in de buurt gekomen, hij snapt het altijd wel) Vond het ook jammer dat wij pas rond 13:00 binnen waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 17:02 

Hardtraxx Veteran

SL5961 schreef:
Geen zin om een volledig boekwerk te schrijven

Goed gelukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 17:04 

Hardtraxx Veteran

SL5961 schreef:
Vooraf erop ingesteld dat veel dj's zich niet aan het ''concept'' zouden houden, dus ben niet teleurgesteld in dit feest en heb me echt prima vermaakt. Maar ik deel wel de mening over dat hier veel meer in had kunnen zitten.

Dit vat het voor mij goed samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 18:26 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
SL5961 schreef:
Geen zin om een volledig boekwerk te schrijven

Goed gelukt!

Sommige dingen in het leven gaan nu eenmaal niet zoals je vooraf incalculeert. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2025 09:55 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Pipa schreef:

Ja dit was niet goed voor m'n hart en m'n oren. We stonden rechtsvoor, m'n rechteroor heeft bijna de hele zondag gesuisd, en voelt nu nog steeds een beetje gek. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2025 09:20 

Hardtraxx Newbie

Delt-A schreef:
Charon_NL schreef:
Pavo en Slim Shore helaas gemist, daar ben ik wel benieuwd naar (met name Pavo wat hij heeft gedraaid)

Eerste 4 van Pavo waren:
Showtek - Seid Ihr Bereit
Southstylers - Wicked Generation
Technoboy - Raver's Rules (The Prophet 2004 Remix)
Pavo & Zany - Shutterspeed

Verder ook nog:
Pavo - Tekno / Elektronik Mash-Up
Pavo - Raven
Pavo - Communicate
Pavo & Zany - Orgasmo

Slim Shore:
My Style Is Dutch
Killer Beat
The Scene
Fusion Allstars - The Next Level

Iemand anders mag 'm verder aanvullen want ik ga weer aan het werk

Pavo draaide nog Deep Inside, originele Here We Go en een van mijn persoonlijke favorietjes: Dissin' (L)

Verder is alles wel gezegd eigenlijk. Wij hebben een topfeestje gehad maar meer omdat we zonder veel verwachtingen erheen gingen (was moeilijk als die-hard Fusion fanboys).

Top vermaakt op Pavo, Slim Shore, JoS, NC en The Pitcher! B-Front was ook top, Death Of A Demon (L)

Maar Zany; aangekondigd worden als "Mister Fusion himself" en dan openen met een Scantraxx plaat gaat er bij mij gewoon niet in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2025 10:37 

Bierkoning

Ik was al een beetje classics moe/verzadigd en als ik dit zo lees zal het ook niet meer beter worden ben ik bang. Als zelfs zo'n heel thema al geen invloed meer heeft op de trackkeuze/beleving.

Misschien nog eens een festival mee pakken waarbij je meer keuze hebt, maar zo'n indoor feest met 1 stage zal je mij niet meer zien.

Blij dat ik deze nog heb meegemaakt in de hoogtijdagen van Fusion (L) : https://partyflock.nl/party/183813:Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2025 13:01 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Blij dat ik deze nog heb meegemaakt in de hoogtijdagen van Fusion (L) : https://partyflock.nl/party/183813:Q-dance

Wat een grandioos feest was dit toen zeg :surrender: Blij dat ik deze tijden heb mogen meemaken! Daar kan hedendaags echt niet aan tippen :x
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten