Vooraf erop ingesteld dat veel dj's zich niet aan het ''concept'' zouden houden, dus ben niet teleurgesteld in dit feest en heb me echt prima vermaakt. Maar ik deel wel de mening over dat hier veel meer in had kunnen zitten.
Geen zin om een volledig boekwerk te schrijven, dus ga even de setjes opsommend langs:
- Pavo opende echt heerlijk! Heel veel oude Fusion klappers met een verdwaald Italiaantje tussendoor, perfect! Tuurlijk konden Raven en Communicate niet ontbreken op het einde maar verder echt onwijs genoten.
- Slim Shore trok in het begin de lijn perfect door met een Killer Beat, The Scene, My Style Is Dutch en Trippp. Daarna ging hij wat nieuwer draaien en daarin had ik wel wat meer Slim Shore alias platen gehoopt (volgens mij alleen Wauw! en Time Of Your Life gehoord). Maar overall prima set.
- Outbreak begon leuk met wat Nitrouz platen (Hardstyle Defines You

) Daarna vond ik het ook niet eens een slechte set, maar het was niet mijn ding en vond het zowel op dit tijdstip als op dit feest wat misplaatst. Een Code Black had hier beter gepast wat mij betreft.
- Toneshifterz heeft mij positief verrast! Openen met Empire Of The Sun was echt genieten, en verder veel pareltjes uit het Fusion tijdperk gehoord. Top!
- The Pitcher: jammer dat hij in de 2e helft wat nieuwe edits en platen ging draaien, verder was het heerlijk. Halve Smack album aan mogen horen inclusief La Nuit Noire en ook de enige 2 dozer platen van de dag: The Church Of The Darkside en The Legacy.
- Jack Of Sound heeft mij ook verrast. Jammer genoeg geen Zombies, maar wel Starlight

verder als afwisseling van zijn eigen platen paar Italiaanse klapperts zoals Double Dutch Darkies en Tatarola - Insane.
- Donkey Rollers was zoals altijd weer feest, maar in grote lijnen hetzelfde als de afgelopen paar jaar dat ik ze gezien heb, dat is wel jammer. Hoor bijv nooit meer een Chopper, Chaos, 2012, Innocent, Justice For All etc

- Noisecontrollers draaide wel iets meer Fusion platen dan normaal met bijv een Shrump, Venom, Marlboro Man en Samara. Hij deed iets meer moeite dus, maar jammer genoeg wel nog steeds een Down Down, World Of Madness, Faster & Further Remix en Tonight Remix.
- Zany: tja, op zich zeker een vermakelijke set en beter dan de afgelopen paar keer dat ik een set van hem heb bijgewoond (zeker met die in de Effenaar vorig jaar oktober in mijn achterhoofd). Maar dat ik bijv geen 1 plaat uit zijn Fusion Of Sound album en tijdperk heb gehoord was wel echt een tegenvaller.
- Frequencerz is hier al genoeg over gezegd en vond het ook echt afzien. Dat je je grootste hitjes draait snap ik nog wel maar ze deden echt 0,0 moeite om ook maar een beetje aan het concept aan te passen. Ze deden gewoon dezelfde set die ze afgelopen jaar al tientallen keren gedaan hebben naar mijn idee. Nu heb ik sowieso al weinig met die platen, maar zeker hier vond ik het een draak van een set.
- Titan was eerste helft erg sterk met zijn wat oudere platen en een Do You Want Heavy en Act Of Rage. Tweede helft was minder, maar na Frequencerz vond ik alles wel prima

- B-Front bewees weer dat hij het wel snapte en draaide de ene na de andere plaat uit zijn Fusion periode. Heerlijke afsluiter. W.A.R.
Verder organisatorisch niks te klagen gehad. Prima geluid, weinig last gehad van de drukte, snelle barren, ruim voldoende wc's en goed eten. Maar het was qua sfeer wel echt weer een totaal dode bedoeling. Dat heb ik ook ervaren met de editie in de Brabanthallen. Dit begint echt wel een ding te worden op VWAB helaas. Verder wel erg gezellig gehad met de groep, bekenden en het bier.