Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Pipa schreef:
Heerlijk om een aantal hoge pitchkicks te horen! Als Omegatypez Streamrocker niet draait word ik oprecht boos. Heerlijk met m’n iets te drinken harses wat oude nummers doorspitten in de trein. Kans wel groot om nummers hier te horen die je normaal niet hoort


Was dat niet een karige free release met iemand anders? Als je Calling had gezegd dan had ik je gelooft

Calling draait hij sowieso. Streamrocker was nog voor zijn fusion tijd. En die plaat is zeker niet karig. Ik vind dat echt een dijk van een plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2023 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Calling draait hij sowieso. Streamrocker was nog voor zijn fusion tijd.


Nu Pipa naast het weer ook setlists gaat voorspellen moet ik zeker aanwezig zijn.

Kaartje gekocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2023 13:33 
 
Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Pipa schreef:
Calling draait hij sowieso. Streamrocker was nog voor zijn fusion tijd.


Nu Pipa naast het weer ook setlists gaat voorspellen moet ik zeker aanwezig zijn.

Kaartje gekocht!

Weer doet hij niet meer dus moet wat anders voorspellen he
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 22:13 
 
Hardtraxx Newbie

Mieters veel zin in , alleen bij wasted pinguinz naar buiten vluchten ,rest van de avond aan het plafond , met zn alle heeft deze lineup zo ongelooflijk veel knallers geproduceert ...zinan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele sterke Line-up. Hoop euforische en niet-standaard namen. De standaard namen die er staan zijn ook allemaal heel goed te doen. Jammer genoeg deze dag verhinderd :( Anders was het een zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2023 22:34 
 
Hardtraxx Addict

Stuitah schreef:
Mieters veel zin in , alleen bij wasted pinguinz naar buiten vluchten ,rest van de avond aan het plafond , met zn alle heeft deze lineup zo ongelooflijk veel knallers geproduceert ...zinan

Precies dit dus. Hopelijk een beetje rond etenstijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Pipa schreef:
Calling draait hij sowieso. Streamrocker was nog voor zijn fusion tijd.


Nu Pipa naast het weer ook setlists gaat voorspellen moet ik zeker aanwezig zijn.

Kaartje gekocht!

Dit was voor mij ook de trigger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Remi schreef:
Bedacht om deze eens te skippen want 9/10x dezelfde line-up maar deze is wel erg tof. 2 weken later gaan we al naar Spectrum of Spoontech en ik wil na de zomer even wat rustiger aan doen ... Dus toch nog maar eens nadenken wat we hier mee gaan doen.


Nice, zie je daar! :thumbsup:


Pipa schreef:
Remi schreef:
Bedacht om deze eens te skippen want 9/10x dezelfde line-up maar deze is wel erg tof. 2 weken later gaan we al naar Spectrum of Spoontech en ik wil na de zomer even wat rustiger aan doen ... Dus toch nog maar eens nadenken wat we hier mee gaan doen.

Hahaha Remi. Jij weet, ik weet, iedereen weet. Jij bent hier gewoon weer aanwezig

Denk dat jullie gelijk hebben want we hebben dus gisteren nog snel kaarten gehaald. :'-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben eigenlijk op zoek naar 2 tickets ivm mijn vriendin die spontaan zin heeft om te gaan haha. Mocht iemand me nog kunnen helpen zou mooi zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil eigenlijk wel gaan, maar wordt de oud voor een busrit denk ik.
Vond het de vorige keer zo kut, feestje was tot 2300, bus was in Winterswijk om 03:30 :x :/ .
Misschien als wat maten van me gaan en we een hotelletje boeken dat ik wellicht nog ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ik wil eigenlijk wel gaan, maar wordt de oud voor een busrit denk ik.
Vond het de vorige keer zo kut, feestje was tot 2300, bus was in Winterswijk om 03:30 :x :/ .
Misschien als wat maten van me gaan en we een hotelletje boeken dat ik wellicht nog ga.


Janklip dat was tering gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals ieder jaar weekje voor het fiske maar eens ticketswap afgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt weer top. Mooie liner dit keer, waar eens niet de standaard 'Hardstyle Classics' stal is uitgenodigd.

Zin in :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 17:05 
 
Hardtraxxer

Toch maar proberen kaartjes te gaan regelen.
Is het meestal op t einde wel te doen om kaarten op TicketSwap te krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige keer gingen ze voor 23,- eruit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 07:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ticketswap gaat een hele goede optie worden dit jaar ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vraag me af of ze weer voor zo'n prijzen op swap komen. Vorig jaar was sowieso een gek jaar met 2e hands tickets, i.v.m. Corona en de nasleep ervan. Heb toen ook voor 2 tientjes een Decibel zondag kaart op de kop kunnen tikken :lol: Dat zie ik nu niet zo snel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik wou zeggen, ik heb dit jaar bij veel feesten waar ik heen wou die tactiek proberen te gebruiken, maar het gros bleef gewoon uitverkocht en die tickets bleven zodoende aan de hoge kant tot aan het punt dat het feest daadwerkelijk bezig was.

Ook met die nieuwe terms van Ticketswap is even goedkoop een ticket scoren of later pas een ticket halen absoluut niet meer vanzelfsprekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2023 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
jaron123 schreef:
Ik wil eigenlijk wel gaan, maar wordt de oud voor een busrit denk ik.
Vond het de vorige keer zo kut, feestje was tot 2300, bus was in Winterswijk om 03:30 :x :/ .
Misschien als wat maten van me gaan en we een hotelletje boeken dat ik wellicht nog ga.


Janklip dat was tering gezellig.

Was dit toen ik mooie stickers voor jou had geprint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is correct. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2023 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist met TimothyB afgesproken dat hij ook komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Losnâh
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 10:07 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Zojuist met TimothyB afgesproken dat hij ook komt.


Ja daaag, dan moeten we er bij zijn !! Legend says when he does coke he does verses, not lines
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 22:22 
 
Hardtraxxer

Mocht iemand nog een kaartje over hebben, graag PM. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2023 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Niet echt een line up voor mij. Heb wel een ticket in de pocket, maar ga t.z.t. wel ff kijken of het me wel of niet uitkomt om te gaan.


Ticket uiteindelijk verkocht. Resonate trekt me toch meer qua line up en twee weken achter elkaar heb ik geen trek in. Datum was voor mij ook niet heel ideaal.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten