Erg goed vermaakt gisteren!
Brabanthallen was voor mij een flinke upgrade t.o.v. de Autotron. Het was weliswaar ook vrij warm, maar het eten was een stuk beter geregeld en meer keuze en de wc's waren zo ook een heel stuk beter. Wij hebben tot aan Brennan Heart redelijk ver vooraan in het midden gestaan, daar werd het wel enigszins druk en was het geluid wat wisselvallig. Vanaf Coone & Hard Driver achterin gestaan en daar prima geluid en genoeg ruimte ervaren. De barren waren soms wat druk, maar met een beetje zoeken (zoals de bar rechtsachter) vond je een deel waar je vrij snel aan de beurt was. De sfeer was wel erg ver te zoeken met vlagen, maar dat had ik ook wel verwacht gezien de grootte van dit feest met de hoeveelheid dagjesmensen als gevolg (ik had de grootte van deze zaal vooraf nog onderschat ook, jezus wat een grote zaal joh). Stage en (licht)show waren wel echt superdik voor elkaar!
Dan de setjes. In de middag vond ik het allemaal nog niet heel speciaal. Deepack had niet echt een bijzondere platenkeuze in het kwartier dat ik heb gezien. Low-E & Alter Egosz hadden een paar echt leuke platen (Vendetta, Around Us, WTF, X-Pres-Zo) maar ook een paar waar ik wat minder mee kon. Max Enforcer begon heel sterk (o.a. Respect, Light Of The Dark, The Preacher en Zany & The Beholder - Euphoria

) maar begon al snel vrij nieuwe en ook voornamelijk hitjes te draaien. Bioweapon heb ik op een paar platen niet zoveel mee, dus dat is ook redelijk langs mij heen gegaan. Brennan Heart begon leuk met One Master Blade maar Lose My Mind en Just As Easy erachteraan had ik weinig trek in, dus maar wezen eten (want in die context had ik wel trek

). Atmozfears & Adrenalize vond ik trouwens wel een erg leuke set hebben! Hun hitjes afgewisseld met toch een paar leuke verrassingen (Pressure Waves, I Just Can't Stop) en als hoogtepunt Straight On 2007
Coone & Hard Driver helaas 10 minuten van gemist omdat ik was eten, maar had stiekem op wat oudere platen gehoopt. Buiten Universal Language, Audio Attack & DWX (en dan nog die edit ook nog) heb ik geen platen van The Challenge gehoord, en van daarvoor alleen Mayday Dream. Wel nog Rise Of The Celestials bijv. wat erg leuk was. Hard Driver was wel aardig op dreef met Came To This, The Cold Angel, Hard Bass Anthem en The State Of Perfection

Ambassador Inc waren de volgende platen: Put This On Youtube Remix, Qontinent Anthem, Moment Of Creation, Use Somebody DJ Tool en Come Take My Hand. Leuk om die weer eens te horen!
JDX draaide echt tering vette platen (Flash Forward, The Darkside, Blckr Thn Blck, Wan Taim) alleen viel de energie een beetje weg in de zaal. Dat maakte De Ruige Bende wel weer goed! Ja, het was een volledig hitjesparade, maar het viel goed in de zaal en voor een halfuur halverwege de dag was het een leuke afwisseling.
Wildstylez vs Noisecontrollers: tja, wat een platen hebben die 2 gemaakt

meeste platen kon je wel invullen maar ik vond het wel leuk om bijv een Space We Created, Venom Remix, Ctrl Alt Delete en Stardust te horen. Vooral die laatste pakken ze er lang niet altijd bij. Heel erg genoten van deze set!
D-Block & S-Te-Fan hadden voor mij toch wel de set van de avond.

Waar ik vooraf hoopte dat ze überhaupt iets van voor het MMA album zouden draaien heb ik er toch een aardig aantal van gehoord: Keep It Coming, Part Of The Hard, Ride With Uz, Evolutionz, Total Eclipz (alleen werd die van weer na de mid uitgemixt

) daarnaast nog het Qlimax Anthem bijvoorbeeld. Heerlijk! Ook veel platen voorbij horen komen die je eigenlijk zelden meer hoort. Het feit dat deze 2 heren nog maar zeer zelden een classic set draaien maakt het wel extra speciaal. En van een Louder, Built This City, Rebel en Blame It On The Music Remix bijvoorbeeld kan ik ook heel erg genieten.

En zelfs Underground Tacticz Remix was heerlijk om ff te rammen.
Jones voor de helft meegepakt maar vond ik niet heel bijzonder qua platenkeuze. Toen naar The Dizzorder geweest bij de Breakdance (andere sets niet bijgewoond helaas, sorry hardtraxxers

) maar wat een heerlijke platenkeuze had hij zeg! Leuk mixwerk ook. Hoogtepunt was Cherish

maar ook erg genoten van een Followers, Kaylee's Nightmare, Pineapple en Tanz Electrik.
Shockerz dus gemist, heb daar niet zoveel mee. Bass Modulators had een leuk setje met leuke platen maar zal niet iets zijn wat me nog maanden bij gaat blijven. Josh & Wesz beetje hetzelfde verhaal (wel blijven I've Lost You en Mindgame ontzettend goed zeg!). Maar zeker heerlijk genoten bij deze 2 setjes. Wild Motherfuckers kon ik niet heel erg veel mee, zijn halverwege ook weer gegaan.
Volgende editie wel weer van de partij met een leuke line up! En wat mij betreft kan het prima in de Brabanthallen blijven gehouden worden. Deze grootte past prima bij dit feest. Daarnaast is het ook een flinke upgrade t.o.v. de Autotron qua faciliteiten en kwaliteit.