Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 19:17 

Organisator

Scotty018 schreef:
Pohh wat was het warm :surrender:

Dan nog vraagje aan de organisatie. Waarom zijn jullie afgestapt van de afluiter met Live the Moment? Vond dat altijd wel wat hebben en hoorde inmiddels wel een beetje bij VWAB. Maar vorig jaar al niet en dit jaar ook niet.

Wij ook! Schrijven we op en we zullen strijden voor een terugkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 19:40 

Hardtraxx Elite

Genoten van begin tot eind
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 20:20 

Hardtraxxer

Shockerz-Events schreef:
Scotty018 schreef:
Pohh wat was het warm :surrender:

Dan nog vraagje aan de organisatie. Waarom zijn jullie afgestapt van de afluiter met Live the Moment? Vond dat altijd wel wat hebben en hoorde inmiddels wel een beetje bij VWAB. Maar vorig jaar al niet en dit jaar ook niet.

Wij ook! Schrijven we op en we zullen strijden voor een terugkomst.

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 20:38 

Hardtraxx Beheerder

Erg genoten, fijne muziek gehoord en de Brabanthallen is een prima locatie!
Set van DBSTF was mijn favoriet, met Noisecontrollers en Wildstylez op de tweede plaats.
Set van Adaro, B-Front en Frequencerz vond ik ook heerlijk, ik kakte een beetje in na/tijdens JDX en door die set leefde ik weer helemaal op.

Het geluid was achterin het beste door de extra speakers die daar hingen, vanaf het midden naar voren was het op plekken wel wat rommelig in het laag, maar dit was al een flinke verbetering tov de Autotron.

De warmte was in het begin erg storend, maar nadat de dakventilatie open ging was dat snel opgelost, top!

Eten was ook heerlijk (broodje beenham :loving: ). Ook echt 100x beter dan in de Autotron.

Toiletten waren ook prima geregeld, nadeel van die vierkante dingen is helaas wel dat ze snel vol raken, zoals te zien was. Er waren er zelfs al een paar afgezet met linten, alleen de helft was overstroomd en gewoon nog in gebruik.

Al met al dus een geslaagd feestje met gezellige mensen en goede muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 20:47 

Hardtraxx Veteran

Mijn TL van gisteren.
Denk dat ik wel een re-run ga doen

1 Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
2 Adrenalize - Magical World
3 Robin Clark - Da Fuk
4 Noisecontrollers - Summer In The City (Part I)
5 Ivan Carsten - Bumpin Hard (original + Tuneboy Remix)
6 Joshua Hiroshy - Endovene
7 D-Stylerz - Artificial Intelligence
8 The Hose - The Piano Song (Alla Vecchia Mix)
9 Hardstyle Masterz - Beat Diz (Live On Stage (TBY Solo 2006 Mix)
10 Frontliner Ft Ellie - Lose The Style
11 Noisecontrollers - Set U Free
12 The Raiders - A Feeling
13 Noisecontrollers - Astral
14 Zany & Showtek - 2 Divine
15 Zatpx & Activator - Uoccio Fink (Re-Worked Edit)
16 The R3belz - Open Your Mind
17 Omegatypez - New Moon
18 Refuzion - Don't Care
19 Noisecontrollers - Bassleader 2008 / Gaia (mashup)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 21:56 

Hardtraxx Veteran

Erg goed vermaakt gisteren!

Brabanthallen was voor mij een flinke upgrade t.o.v. de Autotron. Het was weliswaar ook vrij warm, maar het eten was een stuk beter geregeld en meer keuze en de wc's waren zo ook een heel stuk beter. Wij hebben tot aan Brennan Heart redelijk ver vooraan in het midden gestaan, daar werd het wel enigszins druk en was het geluid wat wisselvallig. Vanaf Coone & Hard Driver achterin gestaan en daar prima geluid en genoeg ruimte ervaren. De barren waren soms wat druk, maar met een beetje zoeken (zoals de bar rechtsachter) vond je een deel waar je vrij snel aan de beurt was. De sfeer was wel erg ver te zoeken met vlagen, maar dat had ik ook wel verwacht gezien de grootte van dit feest met de hoeveelheid dagjesmensen als gevolg (ik had de grootte van deze zaal vooraf nog onderschat ook, jezus wat een grote zaal joh). Stage en (licht)show waren wel echt superdik voor elkaar!

Dan de setjes. In de middag vond ik het allemaal nog niet heel speciaal. Deepack had niet echt een bijzondere platenkeuze in het kwartier dat ik heb gezien. Low-E & Alter Egosz hadden een paar echt leuke platen (Vendetta, Around Us, WTF, X-Pres-Zo) maar ook een paar waar ik wat minder mee kon. Max Enforcer begon heel sterk (o.a. Respect, Light Of The Dark, The Preacher en Zany & The Beholder - Euphoria :yay: ) maar begon al snel vrij nieuwe en ook voornamelijk hitjes te draaien. Bioweapon heb ik op een paar platen niet zoveel mee, dus dat is ook redelijk langs mij heen gegaan. Brennan Heart begon leuk met One Master Blade maar Lose My Mind en Just As Easy erachteraan had ik weinig trek in, dus maar wezen eten (want in die context had ik wel trek :P). Atmozfears & Adrenalize vond ik trouwens wel een erg leuke set hebben! Hun hitjes afgewisseld met toch een paar leuke verrassingen (Pressure Waves, I Just Can't Stop) en als hoogtepunt Straight On 2007 (L)

Coone & Hard Driver helaas 10 minuten van gemist omdat ik was eten, maar had stiekem op wat oudere platen gehoopt. Buiten Universal Language, Audio Attack & DWX (en dan nog die edit ook nog) heb ik geen platen van The Challenge gehoord, en van daarvoor alleen Mayday Dream. Wel nog Rise Of The Celestials bijv. wat erg leuk was. Hard Driver was wel aardig op dreef met Came To This, The Cold Angel, Hard Bass Anthem en The State Of Perfection :clap: Ambassador Inc waren de volgende platen: Put This On Youtube Remix, Qontinent Anthem, Moment Of Creation, Use Somebody DJ Tool en Come Take My Hand. Leuk om die weer eens te horen!

JDX draaide echt tering vette platen (Flash Forward, The Darkside, Blckr Thn Blck, Wan Taim) alleen viel de energie een beetje weg in de zaal. Dat maakte De Ruige Bende wel weer goed! Ja, het was een volledig hitjesparade, maar het viel goed in de zaal en voor een halfuur halverwege de dag was het een leuke afwisseling.

Wildstylez vs Noisecontrollers: tja, wat een platen hebben die 2 gemaakt :loving: meeste platen kon je wel invullen maar ik vond het wel leuk om bijv een Space We Created, Venom Remix, Ctrl Alt Delete en Stardust te horen. Vooral die laatste pakken ze er lang niet altijd bij. Heel erg genoten van deze set!

D-Block & S-Te-Fan hadden voor mij toch wel de set van de avond. :D Waar ik vooraf hoopte dat ze überhaupt iets van voor het MMA album zouden draaien heb ik er toch een aardig aantal van gehoord: Keep It Coming, Part Of The Hard, Ride With Uz, Evolutionz, Total Eclipz (alleen werd die van weer na de mid uitgemixt :cry: ) daarnaast nog het Qlimax Anthem bijvoorbeeld. Heerlijk! Ook veel platen voorbij horen komen die je eigenlijk zelden meer hoort. Het feit dat deze 2 heren nog maar zeer zelden een classic set draaien maakt het wel extra speciaal. En van een Louder, Built This City, Rebel en Blame It On The Music Remix bijvoorbeeld kan ik ook heel erg genieten. :) En zelfs Underground Tacticz Remix was heerlijk om ff te rammen.

Jones voor de helft meegepakt maar vond ik niet heel bijzonder qua platenkeuze. Toen naar The Dizzorder geweest bij de Breakdance (andere sets niet bijgewoond helaas, sorry hardtraxxers :$ ) maar wat een heerlijke platenkeuze had hij zeg! Leuk mixwerk ook. Hoogtepunt was Cherish :worship: maar ook erg genoten van een Followers, Kaylee's Nightmare, Pineapple en Tanz Electrik.

Shockerz dus gemist, heb daar niet zoveel mee. Bass Modulators had een leuk setje met leuke platen maar zal niet iets zijn wat me nog maanden bij gaat blijven. Josh & Wesz beetje hetzelfde verhaal (wel blijven I've Lost You en Mindgame ontzettend goed zeg!). Maar zeker heerlijk genoten bij deze 2 setjes. Wild Motherfuckers kon ik niet heel erg veel mee, zijn halverwege ook weer gegaan.

Volgende editie wel weer van de partij met een leuke line up! En wat mij betreft kan het prima in de Brabanthallen blijven gehouden worden. Deze grootte past prima bij dit feest. Daarnaast is het ook een flinke upgrade t.o.v. de Autotron qua faciliteiten en kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 21:57 

Hardtraxxer

Als ik alle verhalen lees en de beelden zie baal ik toch wel een beetje dat ik deze overgeslagen heb. Ben de Autotron helemaal beu dus met het succes van dit feest hoop ik dat er weer een editie in de Brabanthallen komt, dan wel bij volgende keer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 00:05 

Hardtraxx Elite

Ik lees je verhaal morgen lom, kan er altijd van genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 08:43 

Hardtraxx Addict

Enorm toffe dag gehad!
Veel oude bekenden gezien en lekker bij kunnen kletsen.

Dikke sets gehoord, maar meer originele creatieve sets in de Breakdance area gehoord. Lekker gedraaid jongens, dikke respect zeg!! :worship:

Hier is mijn setje van afgelopen zaterdag...

00 - Intro
01 - Showtek - Here We Fucking Go
02 - Abyss and Judge - Rapture
03 - Bruno Power - Mandala
04 - Headhunterz - Digiwave
05 - The Prophet & Zany - 384.000 Acid Dreams (Silvio Aquila mashup)
06 - The Pitcher - Karma
07 - Noisecontrollers - Marlboro Man
08 - Showtek - Raver
09 - Davide Sonar x Headhunterz - My B-side (copy & paste edit)
10 - Sylenth - Detonation
11 - Frontliner - Time
12 - Phil Ty - Miami Belch (Polite mix)
13 - Headhunterz - Speakafreak
14 - Showtek - Shout Out (Donkey Rollers rmx)
15 - Ivan Carsten - You Try To Play Me
16 - Davide Sonar - Reactor Beatz 4 U (mashup)
17 - Ivan Carsten - Bumpin' Hard (Tuneboy rmx)
18 - Zany - Angel Of The Sun
19 - Technoboy - Dimensional World
20 - Zatox - Stand Up High (mashup)
21 - The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
22 - Headhunterz- Fear Of A New Day (Silvio Aquila mashup)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 08:47 

Hardtraxx Veteran

Prima dagje gehad voor de periode dat ik er was. JDX en DBSTF erg nice!
Daartussen zelf gedraaid, voor m'n gevoel wel wat leuks neer kunnen zetten maar je merkte toch dat de mensen die kwamen kijken toch ook wel weer na een tijdje richting de main vertrokken. Desalniettemin blij dat ik er heb mogen staan :)

Tracklist, rerun volgt ergens deze week nog wel:

1. Wildstylez & Isaac - Lost In Music
2. Coone & Scope DJ - Traveling
3. Coone - Universal Language (Cyber Remix)
4. Brennan Heart - We Can Escape (Intents Anthem 2012)
5. Bass Modulators - I Want Your Love
6. Demi Kanon - Supersonic
7. Sound Rush - Froz3n
8. Wildstylez - In & Out
9. Headhunterz - From Within (Lotgenoot Edit)
10. Toneshifterz ft Zuri Akoko - What We Live For
11. The Prophet - Ordinary Life
12. Audiotricz - United As One (Official Wish Outdoor Festival Anthem 2015)
13. Geck-e - Soul Train
14. Tatanka - Afrika
15. Zany - Angel Of The Sun
16. Gunz for Hire - Gangsters Don't Dance (Noisecontrollers & Alpha2 Remix)
17. Pavo - Communicate
18. Slim Shore & B-Front - Chemical
19. D-Block & S-te-fan ft MC Villain - Evolutionz (Ran-D Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 13:58 

Hardtraxxer

Silvio Aquila schreef:
Enorm toffe dag gehad!
Veel oude bekenden gezien en lekker bij kunnen kletsen.

Dikke sets gehoord, maar meer originele creatieve sets in de Breakdance area gehoord. Lekker gedraaid jongens, dikke respect zeg!! :worship:

Hier is mijn setje van afgelopen zaterdag...

00 - Intro
01 - Showtek - Here We Fucking Go
02 - Abyss and Judge - Rapture
03 - Bruno Power - Mandala
04 - Headhunterz - Digiwave
05 - The Prophet & Zany - 384.000 Acid Dreams (Silvio Aquila mashup)
06 - The Pitcher - Karma
07 - Noisecontrollers - Marlboro Man
08 - Showtek - Raver
09 - Davide Sonar x Headhunterz - My B-side (copy & paste edit)
10 - Sylenth - Detonation
11 - Frontliner - Time
12 - Phil Ty - Miami Belch (Polite mix)
13 - Headhunterz - Speakafreak
14 - Showtek - Shout Out (Donkey Rollers rmx)
15 - Ivan Carsten - You Try To Play Me
16 - Davide Sonar - Reactor Beatz 4 U (mashup)
17 - Ivan Carsten - Bumpin' Hard (Tuneboy rmx)
18 - Zany - Angel Of The Sun
19 - Technoboy - Dimensional World
20 - Zatox - Stand Up High (mashup)
21 - The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
22 - Headhunterz- Fear Of A New Day (Silvio Aquila mashup)

Lekker setje man, net ff aangehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 14:06 

Hardtraxxer

Wederom weer een top feest gehad, ondertussen 9e keer vwab en blijft een zekerheidje. Toch vind ik het jammer dat het groter wordt en mis de sfeer en intimiteit van de Maaspoort wel.
Dit was ook de eerste keer Brabanthallen, bij binnenkomst alles snel en soepel verlopen. Warmte viel wel gelijk ook en hoe hard het geluid stond. Achterin de zaal weinig sfeer en voorin vond ik het geluid te hard staan, dus beetje afgewisseld.
Eten vond ik niet super, kleine porties en niet heel lekker. Lineup was verder super, maar toch kun je groot deel van de setjes van te voren invullen. De timetable vond ik soms ook niet helemaal logisch qua opbouw.
Weet niet of ik de enige was maar had bij Shockerz een showcase verwacht van raw, moest even schakelen toe DJ Shockerz daar stond.
Normaliter heb ik er weinig last van, maar de hoeveelheid stroboscopen vond ik dit keer wel vervelend. Ongeacht waar je stond had je er eigenlijks last van omdat die dingen ook aan de zijkant hingen op een vrij lage hoogte.
Afgelopen zomer vond ik Festival te groot en te veel dagjes volk, wie weet komt er volgens jaar toch een einde aan de reeks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2024 17:38 

Hardtraxxer

Leuk en gezellig feestje gehad! Locatie top! Hitte in de middag minder, sakker wat was het warm.

Voor mij mogen er de volgende editie wel minder dj's (of 'live' acts achterwege laten) in de line-up zodat ze ook allemaal minimaal 1 uur draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2024 02:11 

Hardtraxxer

Kwami schreef:
Weet niet of ik de enige was maar had bij Shockerz een showcase verwacht van raw, moest even schakelen toe DJ Shockerz daar stond.

Shockerz stond destijds ook meer bekend om zijn melodieuze tracks.. (met total domination als uitschieter)

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 15:11 

Hardtraxxer

Echt een super dikke editie van VWAB gehad :thumbsup:! Stonden rond 13:30 in de zaal en de hele dag gas kunnen geven met een ontzettend goede sfeer om ons heen. Eigenlijk geen slechte sets gehoord. Leuk ook dat Blademasterz de surprise was. Iemand enig idee wie namens Shockerz draaide? Mooi om te zien dat het concept zo populair is om even de Brabanthallen uit te verkopen. Ik hoop dat het groot genoeg is/blijft om dit ieder jaar in de Brabanthallen te organiseren ipv Autotron. Het bezoek hier liet echt wel de verschillen merken.

Even in het bijzonder te noemen:
++ Noisecontrollers vs Wildstylez
++ D-Block & S-Te-Fan
+ Max Enforcer
+ Sfeer; gewoon top
+ Brabanthallen (licht, geluid, routing etc veel beter dan Autotron)
- Timetable niet optimaal; ik had bijv. JDX wat eerder gezet en De Ruige Bende wat later;
- Hitte. Niet normaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 15:19 

Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Iemand enig idee wie namens Shockerz draaide?

Dit was gewoon Aftershock/Shockerz zelf (aangezien dat z'n vroegere alias was).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 16:24 

Hardtraxx Elite

Marks schreef:
Echt een super dikke editie van VWAB gehad :thumbsup:! Stonden rond 13:30 in de zaal en de hele dag gas kunnen geven met een ontzettend goede sfeer om ons heen. Eigenlijk geen slechte sets gehoord. Leuk ook dat Blademasterz de surprise was. Iemand enig idee wie namens Shockerz draaide? Mooi om te zien dat het concept zo populair is om even de Brabanthallen uit te verkopen. Ik hoop dat het groot genoeg is/blijft om dit ieder jaar in de Brabanthallen te organiseren ipv Autotron. Het bezoek hier liet echt wel de verschillen merken.

Even in het bijzonder te noemen:
++ Noisecontrollers vs Wildstylez
++ D-Block & S-Te-Fan
+ Max Enforcer
+ Sfeer; gewoon top
+ Brabanthallen (licht, geluid, routing etc veel beter dan Autotron)
- Timetable niet optimaal; ik had bijv. JDX wat eerder gezet en De Ruige Bende wat later;
- Hitte. Niet normaal xd

Brennan heart niet blademasterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 21:42 

Hardtraxx Veteran

Marks schreef:

Dit is toch echt schitterend. Mensen die tegenwoordig VWAB bezoeken weten niet eens meer wie de artiesten van vroeger zijn. Helemaal niet lullig bedoeld tov jou hoor Marks, vrienden van mij vroegen dit ook vorige week. het valt me wel op haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 21:46 

Hardtraxx Veteran

Hahaha vind ik wel hilarisch. Hoewel Shockerz niet echt een mega bekende naam was en dit tijdstip kreeg, vind ik het wel humor dat mensen niet weten dat het een artiest is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 21:47 

Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Marks schreef:

Dit is toch echt schitterend. Mensen die tegenwoordig VWAB bezoeken weten niet eens meer wie de artiesten van vroeger zijn. Helemaal niet lullig bedoeld tov jou hoor Marks, vrienden van mij vroegen dit ook vorige week. het valt me wel op haha.

Was bij mij ook zo haha. "Is dat een showcase van het feest?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 21:50 

Hardtraxxer

nog nooit van gehoord terwijl ik echt zieke kenner ben, zal wel niks voorstellen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2024 12:44 

Hardtraxx Newbie

Was een heerlijk feest, waren vroeg aanwezig zodat we stukje Deepack mee konden nemen. Zoals iedereen gezegd heeft wat een hitte, merk wel dat dit echt flink effect heeft op de sfeer in de zaal. Veel zijn meer aan het " overleven" dan aan het knallen.
Tijdens JDX even wezen eten en wezen luisten bij Nuracore. Klonk goed!, lekkere plaatjes en zoals ik zag toch aardig nog wat publiek wat er voor stond.
Ruige bende was leuk, maar geen spectaculaire onbekende platen, ook een beetje raar dat dit halverwege de dag gepland stond. Had dit eerder wat later op de avond gedaan, had ook best een veel langere set mogen zijn. 1.5 uur ofzo.
D-block & S-te-fan had ik erg naar uitgekeken maar die set kon me toch minder pakken dan ik verwacht had. En omg.. die Villain. Hadden ze die niet lekker thuis kunnen laten? Waarom gaat ie mee zitten zingen? En waarom staat zijn microfoon zo f*cking hard?

jones startte lekker, maar halverwege de set werd het toch wat minder. Op tijd naar huis gegaan, dus nergens last van verkeer.
Brabanthallen wel echt een mooie locatie, groot, ruim alleen die hitte is echt een dingetje.
Nog een dingetje trouwens,.. die foto momenten hele tijd tussendoor. Zwaar irritant, als ik op de foto wil dan ga ik wel in een photo booth ofzo. Dat ze het 1 keer op de dag doen, ok, maar niet bij elke dj set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2024 13:01 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
nog nooit van gehoord terwijl ik echt zieke kenner ben, zal wel niks voorstellen dus

Dat bepalen wij wel even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2024 13:03 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:

Dit verbaasd mij dan wel eigenlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2024 15:20 

Hardtraxxer

Weet nog wel dat iedereen helemaal kleptomaan ging op My Music op het oude MIC forum ten tijde. Frontliner 2.0 was dat. Set Me Free overigens ook een dijk van een plaat :worship:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten