Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 11:03 

Hardtraxx Veteran

Charon_NL schreef:
Tot straks allen! :)

:cool: en vooral veel plezier
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 12:11 

Hardtraxx Elite

Strontverkouden en hoest me de longen uit het lijf, maar dat mag de pret niet drukken. Tot straks allen!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 12:14 

Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
Strontverkouden en hoest me de longen uit het lijf, maar dat mag de pret niet drukken. Tot straks allen!! :yay:

Toepasselijke username.

Doe je wel een mondkapje/rawmasker op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 12:39 

Hardtraxx Elite

Hoe laat draait Nura? Vraag dit voor mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 14:29 

Hardtraxxer

Kwami schreef:
12:30 | 13:15 Deepack
13:15 | 13:45 Low-e vs Alter Egosz - live
13:45 | 14:45 Max Enforcer
14:45 | 15:15 Bioweapon - Live
15:15 | 16:15 Atmozfears vs Adrenalize
16:15 | 16:45 Surprise act
16:45 | 17:45 Coone vs Hard Driver
17:45 | 18:00 Ambassador Inc.
18:00 | 18:30 JDX - Live
18:30 | 19:00 De Ruige Bende
19:00 | 20:00 Wildstylez vs Noisecontrollers
20:00 | 21:15 D-Block & S-te-Fan
21:15 | 22:00 Jones - Mind of a Lunatick
22:00 | 22:30 Shockerz - Live
22:30 | 23:00 Bass Modulators - Rewind
23:00 | 23:30 Psyko Punkz - Live
23:30 | 00:00 Wild Motherfuckers

13.00 | 14:00 Silvio Aquila
14:00 | 15:00 Ghost Zero
15:00 | 16:00 Charon
16:00 | 17:00 NXT Identity
17:00 | 18:00 The One
18:00 | 18:55 Nuracore
18:55 | 19:50 Fantazoo
19:40 | 20:45 Deenis vs World of VWAB Classics
20:45 | 21:40 Prototype
21:40 | 22:35 The DizZorder
22:35 | 23:30 Speakerfreakz
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 14:33 

Hardtraxxer

Toen ik binnenkwam klonk het geluid bij de contest area best goed maar als je uit de zaal komt klinkt het alsof de bass uit staat. Helaas overlappen de meeste HT djs met acts die ik wil zien maar kom wss wel even buurten om 6 uur. Voel me overigens als 25-jarige wel echt nog steeds een broekie hier zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 16:11 

Hardtraxxer

Heel veel plezier allen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 16:23 

Bierkoning

Brennan Heart mystery guest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 20:06 

Hardtraxx Addict

Pfoe wat is het een sauna
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 21:00 

Hardtraxxer

joostmakaay schreef:
Als DBSTF weer die Direct - Young Ones-remix draaien dan vreet ik m'n schoen op.

Smakelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 21:02 

Bierkoning

Henkerfist schreef:
joostmakaay schreef:
Als DBSTF weer die Direct - Young Ones-remix draaien dan vreet ik m'n schoen op.

Smakelijk

Foto's
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 21:02 

Hardtraxx Veteran

Henkerfist schreef:
joostmakaay schreef:

Smakelijk

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2024 21:06 

Hardtraxx Veteran

Is het een van onze Hardtraxx DJ's al gelukt om tijdens het draaien die breakdance in te gaan? Gewoon ff iets met een lange break draaien en dan haal je het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 00:19 

Hardtraxxer

Ik heb heb het iig niet geprobeerd :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 00:54 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Is het een van onze Hardtraxx DJ's al gelukt om tijdens het draaien die breakdance in te gaan? Gewoon ff iets met een lange break draaien en dan haal je het wel.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 02:09 

Bierkoning

Delt-A schreef:

Ik heb m even getimed. 3,5 minuut duurt een ritje, is te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 05:53 

Hardtraxxer

Pohh wat was het warm :surrender:

Elke editie van VWAB bijgewoond en nu de 10e editie in de brabanthallen. Netjes om 12:25 voor de deur die stom genoeg pas om 12:40 opengingen. Sta je daar met je goede bedoelingen. Snel tokens gehaald en het eerste dat opviel was dat je kon schijten onder het genot van lasers :lol:

Verder idd een breakdance kermisattractie met een kleine djbooth ernaast. Paar keer langsgelopen op de dag maar echt druk was het er nooit.

Dan het feest. Aankleding vond ik heel tof gedaan. Groot podium met van die balustrades waar danseressen en dj's op konden feesten. Mooi ook gebruik gemaakt van de zijkant van het podium. Kreeg een beetje In Qontrol meets Qlimax vibes alleen dan net iets kleiner. Geluid stond meteen vanaf Deepack hard en goed en is eigenlijk heel de dag dikke prima geweest (stonden midden ongeveer 40 meter van het podium) loepzuiver en hard.

Setjes die me het meeste zijn bevallen waren Max Enforcer met een heerlijke drive en lekkere feestplaten, atmozfears en adranalize (brutal 5 :bomb: :lol: ) Shockerz (kende er niks van maar knalde heerlijk door) en Wmf (heerlijke afsluiting ). Tegenvaller vond ik stiekem Dbstf. Meer van verwacht ofzo. Ruige bende (adaro frequencerz en bfront) was ook een hitjesparade. Sowieso maar weinig echt verrassende platen gehoord.

Eten was prima! Pokebowl van 3 munten was een prima maaltijd. Was alleen verbaasd dat het graaien op drank ook bij Shockerz is begonnen. Waar je voorheen gewoon voor 2,5 munt een blikje baco kreeg werd nu het blikje voor de helft uitgeschonken met een vracht ijs om het glas toch maar vol te laten lijken. Zo wordt je drankje wel erg duur >.<

Maar nogmaals: wat was t heet... Vooral smiddags was het niet te doen. Gelukkig ondanks een uitverkochte zaal wel heel de dag prima plek gehad om te bewegen. Voor mijn gevoel stukken meer ruimte gehad dan in t Autotron. Later op de dag zette ze ook wat deuren en het plafond open wat zorgde voor de nodige verkoeling. De veejays waren gelukkig wel mild met het gebruik van de vlammenwerpers die eigenlijk alleen de laatste paar uurtjes aangingen.

Ben heel benieuwd wat Shockerz met de volgende editie gaat doen. Kan mij voorstellen dat dit naar meer smaakte. Er passen toch echt een bak meer mensen in deze hal.

Heb met supergoed vermaakt en ben er volgend jaar gewoon weer bij :clap:

Dan nog vraagje aan de organisatie. Waarom zijn jullie afgestapt van de afluiter met Live the Moment? Vond dat altijd wel wat hebben en hoorde inmiddels wel een beetje bij VWAB. Maar vorig jaar al niet en dit jaar ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 10:00 

Hardtraxx Elite

Prima dag gehad en eigenlijk geen slechte sets gehoord.
Halverwege Josh en wesz (of was het nou Josh en wesh, wel volgens het scherm >.< )naar huis gegaan door flinke pijn in mn zij.
Maar wat liep er een raar volk op de parkeerplaats zeg, dat volk wat van smerrig af kwam, what the fuck.

Zal me niks verbazen als dat nog echt voor gedoe gegeven heeft.

Wel hulde voor de verkeers regelaars. Begrepen van welke kant het verkeer snel door gelaten moest worden om echte opstoppingen te voorkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 12:10 

Hardtraxx Crew

JDX was echt super (Blckr Thn Blck, A2 - The Darkside, Thalamus - Flash Forward, The Prophet & JDX - The Dream). Ook NC & WSZ vond ik heerlijk (Cats, Jets & Breaks, Stardust) :loving:. Ik miste wel echt weer de 2006-2009 hardstyle, handjevol maar gehoord, maar daar moet ik me maar bij neerleggen.

Los van de warmte (toen de luiken in het dak open gingen was het wel een stuk beter), blijf ik het een hele chille locatie vinden. Mag altijd wel hier gehouden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 12:38 

Hardtraxxer

JDX vond ik ook wel echt heel tof! En ook ik kan rustig sterven na het horen van Cats, Jets & Breaks. :drool:

Verder ben ik een simpel iemand, vond het gewoon een prima feest, voor mij hoeft het niet persé zo groot, daarom ook weinig in de menigte echt geweest. Vond DBSTF wel gewoon leuk (biased mening overigens), Ruige Bende tussendoor was even leuk, maar uiteraard niks wat je niet vaak hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 16:21 

Hardtraxx Newbie

Heerlijke dag gehad gisteren! Het was idd veelste heet binnen, ik snap niet dat ze niet eerder wat deuren/luiken open deden in de middag. Muziekaal was het echt helemaal geweldig!
Jammer dat ik tijdens DBSTF een beetje misselijk werd en even wat ging eten.. Kan iemand vertellen wat ze o.a allemaal hadden gedraaid, want had me hier echt op verheug. Gelukkig in die 45 min wat gegeten en daarna was ik weer fit om door te gaan! De Ruige Bende vond ik wel een tegenvaller, ik hou van hun muziek van vroeger maar komop zeg, deze hitjesparade word echt elk classic feest gedraad door bfront, frequencerz en adaro dat ik er nu wel ern beetje klaar ben met Mysterias, Answers, the unknown etc. Jullie hebben zoveel goede nummers gemaakt, maar draaien echt altijd het zelfde riddeltje, draai toch eens wat platen die je minder vaak hoort (het is alleen mijn mening)
Verder erg genoten van Shockerz, NC & WS en Jones!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 17:44 

Hardtraxxer

Voor de liefhebbers die andere prioriteiten hadden op dat moment ;)

https://hardtraxx.com/hardstyle/charon-pres-vroeger-was-alles-beter-2024-re-run-r-wnd-096-t82262.html

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 17:53 

Hardtraxxer

Aardig feest gehad, maar wat een rare timetable. Echt zonde want daardoor merkte je echt wel dat het veel minder los ging. Sfeer bij radical vorige week was stukken beter. Wel een hele dikke show en alles eromheen ook prima geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 18:39 

Hardtraxxer

Fantastisch feest gehad! Vind de brabanthallen echt veel fijner dan autotron, mag van mij wel daar blijven. Verder heel tevreden ook met het eten, flinke bak nasi, atjar, roepoek en kipsate voor "maar" 3 munten :thumbsup: Zoals eerder gezegd beetje jammer van de warmte maar zat er op zich in met dit weer en heb er zelf niet minder door kunnen feesten.
Sven-O schreef:
TkTT schreef:
PvO Hardstyle schreef:
Heren en dames, wat gaat de set van de dag worden? :beer:

Voor mij persoonlijk gok ik op Dblock en Stefan!

+1, of Wildstylez vs NC.

Goed ingeschat, was ook een lekker blok zo na elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2024 19:03 

Hardtraxx Elite

Ja die nasi met sate en kroepoek was zeker goed. Kreeg nog wat extra omdat tik eventjes moest wachten
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten