Pohh wat was het warm
Elke editie van VWAB bijgewoond en nu de 10e editie in de brabanthallen. Netjes om 12:25 voor de deur die stom genoeg pas om 12:40 opengingen. Sta je daar met je goede bedoelingen. Snel tokens gehaald en het eerste dat opviel was dat je kon schijten onder het genot van lasers
Verder idd een breakdance kermisattractie met een kleine djbooth ernaast. Paar keer langsgelopen op de dag maar echt druk was het er nooit.
Dan het feest. Aankleding vond ik heel tof gedaan. Groot podium met van die balustrades waar danseressen en dj's op konden feesten. Mooi ook gebruik gemaakt van de zijkant van het podium. Kreeg een beetje In Qontrol meets Qlimax vibes alleen dan net iets kleiner. Geluid stond meteen vanaf Deepack hard en goed en is eigenlijk heel de dag dikke prima geweest (stonden midden ongeveer 40 meter van het podium) loepzuiver en hard.
Setjes die me het meeste zijn bevallen waren Max Enforcer met een heerlijke drive en lekkere feestplaten, atmozfears en adranalize (brutal 5

) Shockerz (kende er niks van maar knalde heerlijk door) en Wmf (heerlijke afsluiting ). Tegenvaller vond ik stiekem Dbstf. Meer van verwacht ofzo. Ruige bende (adaro frequencerz en bfront) was ook een hitjesparade. Sowieso maar weinig echt verrassende platen gehoord.
Eten was prima! Pokebowl van 3 munten was een prima maaltijd. Was alleen verbaasd dat het graaien op drank ook bij Shockerz is begonnen. Waar je voorheen gewoon voor 2,5 munt een blikje baco kreeg werd nu het blikje voor de helft uitgeschonken met een vracht ijs om het glas toch maar vol te laten lijken. Zo wordt je drankje wel erg duur
Maar nogmaals: wat was t heet... Vooral smiddags was het niet te doen. Gelukkig ondanks een uitverkochte zaal wel heel de dag prima plek gehad om te bewegen. Voor mijn gevoel stukken meer ruimte gehad dan in t Autotron. Later op de dag zette ze ook wat deuren en het plafond open wat zorgde voor de nodige verkoeling. De veejays waren gelukkig wel mild met het gebruik van de vlammenwerpers die eigenlijk alleen de laatste paar uurtjes aangingen.
Ben heel benieuwd wat Shockerz met de volgende editie gaat doen. Kan mij voorstellen dat dit naar meer smaakte. Er passen toch echt een bak meer mensen in deze hal.
Heb met supergoed vermaakt en ben er volgend jaar gewoon weer bij
Dan nog vraagje aan de organisatie. Waarom zijn jullie afgestapt van de afluiter met Live the Moment? Vond dat altijd wel wat hebben en hoorde inmiddels wel een beetje bij VWAB. Maar vorig jaar al niet en dit jaar ook niet.