GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Jaaaaaaaa

Hoppa dat gaat goud worden! Benieuwd naar de line-up. Hoop op een lange DBSTF set, B-Front en Noisecontrollers! 
Ik ga wel in een hoekje huilen dat ik geen kaartje heb 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Voor de zekerheid ff gecheckt in de mail. Zo blij dat ik vertrouwen had in deze datum! HYPED. DIT WORDT HET FEEST VAN HET JAAR.
-
A
Als iemand een kaartje over heeft
krijgt er gratis pilsje bij
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Begin maar met bieden vanaf 1 krat als je echt kans wil maken. Heb zo'n gevoel dat de vraag hierna 1000x zo hoog is als het aanbod.wrote:Als iemand een kaartje over heeftkrijgt er gratis pilsje bij
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
A
Ja klopt. Had in m'n geheugen die aanbetaling gedaanwrote:Begin maar met bieden vanaf 1 krat als je echt kans wil maken. Heb zo'n gevoel dat de vraag hierna 1000x zo hoog is als het aanbod.wrote:Als iemand een kaartje over heeftkrijgt er gratis pilsje bij
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ja dit gaat er een voor in de geschiedenis boeken worden.
Wat een geweldig nieuws, zo enorm benieuwd naar de lineup. Maar ongeacht wie hier staat kan het alleen maar den topfeest worden 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Jaaaa!
De weekenden zien er weer redelijk als vanouds uit. Dit weekend Reverze en in oktober Shocktoberfest en waarschijnlijk de mooiste van allemaal: VWAB. Onwijs veel zin hierin 
Line up komt 20 september, aldus VWAB op Facebook.
Jaaa wat top dit
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Als iemand nog een kaartje in de verkoop heeft hoor ik het graag!
Edit:
Okee heb er een via Rickzel geregeld, fucking chill!

Edit:
Okee heb er een via Rickzel geregeld, fucking chill!
Godverdomme gezellig godverdommewrote:Als iemand nog een kaartje in de verkoop heeft hoor ik het graag!
Edit:
Okee heb er een via Rickzel geregeld, fucking chill!![]()
En dit ookwrote:Jajaaaa, hype voor deze
Zeer jammer dat ik dat weekend familieweekend heb, maar veel plezier allen! 
-
H
- 4 posts member since 2016
- last seen Jun 2022
Iemand de kaartjes al ontvangen dan of komt dat nog? Heb nog geen mailtje gehad om de rest van de betaling te doen... 
Wat chill
fucking veel zin in
Nee heb ik ook nog niet, maar zal wel goedkomen. Heb de orderbevestiging van de aanbetaling iig nog in de mailwrote:Iemand de kaartjes al ontvangen dan of komt dat nog? Heb nog geen mailtje gehad om de rest van de betaling te doen...
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 6 hours ago
Nog nietswrote:Iemand de kaartjes al ontvangen dan of komt dat nog? Heb nog geen mailtje gehad om de rest van de betaling te doen...
Net als voor resonate