Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 nov 2016 19:28 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Shockerz-Events schreef:
Overigens binnenkort leuk nieuws :evil:

Rebelion?

Beter een classic set van Rebelion :drool:
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 20:19 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Nou, ik denk dat we iets veel beters hebben :)

Ohja, 'vroeger'

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early Hardstyle er bij?
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou echt super gaaf zijn, hoop dat er dan wel artiesten geboekt worden die zich daadwerkelijk aan het tijdperk houden :D
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vroeger, toen het paar van Troje nog een pony was...

Kaartje binnen trouwens, nog net mooi een van de laatste early bird tickets :) .
Bericht Geplaatst op 23 nov 2016 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Kaartje binnen trouwens, nog net mooi een van de laatste early bird tickets :) .
Bericht Geplaatst op 24 nov 2016 00:54 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker een optie! :D
Bericht Geplaatst op 24 nov 2016 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er op deze locatie een optie voor een tweede area? Een early zaal ala OJK zou het echt afmaken namelijk. :drool:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2016 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde locatie als Shockerz en die hebben 2 zalen. Dus verwacht het hier ook wel een beetje :$
Vooral ook door het aantal namen op de lineup, tenzij ze b2b staan
Bericht Geplaatst op 24 nov 2016 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een vraagje @Shockerz-Events: Staan Technoboy en Tuneboy samen? Zo ja is het dan een langere set dan een uur?
Ik denk dat als ze meer tijd hebben dat er dan ook wat oudere en/of minder bekende platen worden gedraaid.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2016 15:14 
 

RomanAnthony schreef:
Vroeger, toen het paar van Troje nog een pony was...

Kaartje binnen trouwens, nog net mooi een van de laatste early bird tickets :) .


Toen de mist nog zo dik was, dat je je fiets er tegenaan kon zetten.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
RomanAnthony schreef:
Vroeger, toen het paar van Troje nog een pony was...

Kaartje binnen trouwens, nog net mooi een van de laatste early bird tickets :) .


Toen de mist nog zo dik was, dat je je fiets er tegenaan kon zetten.


Toen de kratjes bier nog van hout waren en je nog door moest zuipen om de kachel aan te houden.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 10:53 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
stefaneke schreef:
RomanAnthony schreef:
Vroeger, toen het paar van Troje nog een pony was...

Kaartje binnen trouwens, nog net mooi een van de laatste early bird tickets :) .


Toen de mist nog zo dik was, dat je je fiets er tegenaan kon zetten.


Toen de kratjes bier nog van hout waren en je nog door moest zuipen om de kachel aan te houden.


Toen vissen nog achteruit zwommen omdat ze anders water in hun ogen kregen.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kriek4 schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
stefaneke schreef:

Toen de mist nog zo dik was, dat je je fiets er tegenaan kon zetten.


Toen de kratjes bier nog van hout waren en je nog door moest zuipen om de kachel aan te houden.


Toen vissen nog achteruit zwommen omdat ze anders water in hun ogen kregen.


Toen de Burger King nog een prins was.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
kriek4 schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Toen de kratjes bier nog van hout waren en je nog door moest zuipen om de kachel aan te houden.


Toen vissen nog achteruit zwommen omdat ze anders water in hun ogen kregen.


Toen de Burger King nog een prins was.


Toen de dinosaurussen nog niet van plastic waren
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen vribrators nog op diesel liepen.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 11:37 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen Jezus nog gewoon Henk heette
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot en met deze :lol:

Delt-A schreef:
Toen vribrators nog op diesel liepen.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 13:19 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nog een vraagje @Shockerz-Events: Staan Technoboy en Tuneboy samen? Zo ja is het dan een langere set dan een uur?
Ik denk dat als ze meer tijd hebben dat er dan ook wat oudere en/of minder bekende platen worden gedraaid.


Binnenkort meer info hierover ;)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 13:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Toen de Hells Angels nog op de driewieler kwamen.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toen je poep nog met de lange oe schreef
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toen je nog moest snuiven door een 10 gulden biljet
Bericht Geplaatst op 25 nov 2016 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen Patrick Jumpen nog jumpte.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten