Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 nov 2016 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er gaat nog wel een trein om 01:48 naar Utrecht, maar vanaf 00:02 niks meer richting Nijmegen.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2016 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet zelf ook naar Nijmegen en das idd vervelend met OV terug.
Bericht Geplaatst op 14 nov 2016 11:33 
 
Hardtraxxer

Vrijwel zeker aanwezig. Wanneer mogelijk werken van 8 tot 12 ofzo en dan lekker losgaan hier!! :D
Bericht Geplaatst op 14 nov 2016 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke lineup, zeker als optie houden dit! ^^
Bericht Geplaatst op 14 nov 2016 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er rijden genoeg treinen terug naar Eindhoven vanaf station Den Bosch, maar de locatie is wel een flink eind vanaf het station af. Komen er toevallig pendelbussen tussen de locatie en het station?
Bericht Geplaatst op 14 nov 2016 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Er rijden genoeg treinen terug naar Eindhoven vanaf station Den Bosch, maar de locatie is wel een flink eind vanaf het station af. Komen er toevallig pendelbussen tussen de locatie en het station?


Was vorig jaar met Shockerz wel zo, dus lijkt me wel!
Bericht Geplaatst op 14 nov 2016 16:33 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Er rijden genoeg treinen terug naar Eindhoven vanaf station Den Bosch, maar de locatie is wel een flink eind vanaf het station af. Komen er toevallig pendelbussen tussen de locatie en het station?


Er zullen pendelbussen rijden!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2016 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Prima line up en dicht bij huis :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2016 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele interessante optie!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2016 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hele interessante optie!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2016 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Delt-A schreef:
Er rijden genoeg treinen terug naar Eindhoven vanaf station Den Bosch, maar de locatie is wel een flink eind vanaf het station af. Komen er toevallig pendelbussen tussen de locatie en het station?


Er zullen pendelbussen rijden!


Nice!
Bericht Geplaatst op 15 nov 2016 21:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig :yay:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2016 16:03 
 
Hardtraxxer

Aanwezig!!! Terugreis wordt nog een dingetje maar dat zie ik tzt wel :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:14 
 
Hardtraxx Elite

Fothermucker schreef:
tijntjuh120 schreef:
Fijne tijden en lekker dicht in de buurt, even kijken of er iemand mee wil. :)


nee

Niet zo noar. :(
Bericht Geplaatst op 16 nov 2016 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, d'r bie-j.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2016 20:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker



Overigens binnenkort leuk nieuws :evil:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2016 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Overigens binnenkort leuk nieuws :evil:


Waar moeten we aan denken? :whistle:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2016 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Shockerz-Events schreef:
Overigens binnenkort leuk nieuws :evil:


Waar moeten we aan denken? :whistle:

Headhunterz en Showtek.

:corn:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2016 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:


Overigens binnenkort leuk nieuws :evil:

Hahahaha godver dat filmpje :lol:
"Uw medicijnen..."
Bericht Geplaatst op 17 nov 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Overigens binnenkort leuk nieuws :evil:

Rebelion?
Bericht Geplaatst op 17 nov 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa hun eerdere werk is goud!
Bericht Geplaatst op 17 nov 2016 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Shockerz-Events schreef:
Overigens binnenkort leuk nieuws :evil:

Rebelion?


Liever Unresolved
Bericht Geplaatst op 18 nov 2016 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh, lichte twijfels zijn aanwezig.
Bericht Geplaatst op 18 nov 2016 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Oeh, lichte twijfels zijn aanwezig.

Gewoon gaan ^^
Bericht Geplaatst op 18 nov 2016 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Oeh, lichte twijfels zijn aanwezig.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten