Toen nakken nog stelen betekende
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
dit topic mag over qlimax gaan imo
Hoe bevalt deze locate? Geluid, doorstroming etc.
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen Aug 2026
Kaarten zijn binnen! Heel erg veel zin in. Geweldig om al die gouden oude platen te horen.
Wat ik me wel afvraag is hoe strikt ze 2010 als grens zullen nemen. Zo veel heerlijke platen ook nog uit 2011 die toch echt wel onder 'vroeger' geschaard mogen worden.. Iemand enig idee?
Wat ik me wel afvraag is hoe strikt ze 2010 als grens zullen nemen. Zo veel heerlijke platen ook nog uit 2011 die toch echt wel onder 'vroeger' geschaard mogen worden.. Iemand enig idee?
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Het verschilt per artiest in hoeverre die grens wordt aangehouden.
Hmm met onder andere Rampage en Hardcore4life op dezelfde dag, geef ik dit een kleine kanswrote:Gewoon gaanwrote:Oeh, lichte twijfels zijn aanwezig.
-
G
tickets zijn binnen 
lach nog steeds om deze opmerkingwrote:Toen nakken nog stelen betekende
Beide heren staan niet op de line-up, misschien eerder Psyko Punkz, The Pitcher (met Michel?), TnT of Noisecontrollers?wrote:Bioweapon maybe?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Hoewel beiden in het verleden hebben gezegd dat dit er gewoon niet in zit zou ik bij het zien van zo'n naam direct een ticket kopen.wrote:Brennan and Heart
Tickets binnen. Zin in! Weekendje Den Bosch van maken omdat het met vervoer niet handig is. 
Iemand uit Nijmegen die hierheen gaat toevallig?
Plan B is een autootje huren om zelf terug te kunnen rijden want heb hier toch wel nu al zin in.
Plan B is een autootje huren om zelf terug te kunnen rijden want heb hier toch wel nu al zin in.
Ik wil wel heel graag eigenlijk, maar zelf ook geen auto(rijbewijs)wrote:Iemand uit Nijmegen die hierheen gaat toevallig?
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 2 days ago
Ik ben nou nog steeds benieuwd wat de oorzaak is van die splitsing, overal waar ik kijk zie ik alleen iets over een ruzie.wrote:Hoewel beiden in het verleden hebben gezegd dat dit er gewoon niet in zit zou ik bij het zien van zo'n naam direct een ticket kopen.wrote:Brennan and Heart
OT: Ziet er erg vet uit, helaas is het een beetje ver voor mij
Kaartje alweer eventjes binnen. Stiekem heb ik een beetje hoop dat er een early zaal is 
Ik dacht dat ze uit elkaar gingen omdat ze allebei een andere kant op wilden qua sound. Volgens mij ooit eens gelezen in een interview op partyflock.wrote:Ik ben nou nog steeds benieuwd wat de oorzaak is van die splitsing, overal waar ik kijk zie ik alleen iets over een ruzie.wrote:Hoewel beiden in het verleden hebben gezegd dat dit er gewoon niet in zit zou ik bij het zien van zo'n naam direct een ticket kopen.wrote:Brennan and Heart
OT: Ziet er erg vet uit, helaas is het een beetje ver voor mij
Brennan & Heart leesvoer:
Welcome.. To the Hardtraxx University (page 9)
Welcome.. To the Hardtraxx University (page 9)