Mensen valse hoop geven, zwak 
Ja, maar niet zoiets. Meer gewoon een fake TT zoals HHZ ofzo.wrote:Mensen valse hoop geven, zwak
Ja, maar niet zoiets. Meer gewoon een fake TT zoals HHZ ofzo.wrote:Mensen valse hoop geven, zwak
Shit, door de mand gevallenwrote:Ze zouden de naam ook wel in het rijtje eronder gezet hebben, plus Gunz for Hire staat er ook niet tussen. Fake dus.
Ik verveelde me en was benieuwd hoe snel ik de hypetrain kon laten vertrekkenwrote:Haha ja had ook al wel m'n twijfels, maar waarom zou je dat gvd doen. Ja hierom waarschijnlijk maarja.
Kan iemand deze in RSU plaatsen?wrote:Shit, door de mand gevallenwrote:Ze zouden de naam ook wel in het rijtje eronder gezet hebben, plus Gunz for Hire staat er ook niet tussen. Fake dus.
Ik verveelde me en was benieuwd hoe snel ik de hypetrain kon laten vertrekkenwrote:Haha ja had ook al wel m'n twijfels, maar waarom zou je dat gvd doen. Ja hierom waarschijnlijk maarja.
wrote:Ik heb dan weer via via vernomen dat de zaal 1 uur eerder open gaat voor een extra act
Ik wilde het niet zeggen...wrote:oh, en... BIERMEETING????
Ik kan hem ook niet ontmaskeren, maar Angerfist kan gewoon met een live trace zijn gemaakt in Illustrator waardoor hij als png smart object in Photoshop is geplaatst. Dan ga je geen verschillen zien. De background is makkelijk egaal te maken met de clone stamp en de patch tool.wrote: Als je dit hebt gephotoshopt kun je iig goed photoshoppen, complimenten. Ik kon het namelijk niet onderscheiden in Photoshop.
Het is al bevestigd dat het niet echt is, wel opletten he. Als je zo slecht oplet morgen veeg ik helemaal de vloer met je aan.wrote:Ik kan hem ook niet ontmaskeren, maar Angerfist kan gewoon met een live trace zijn gemaakt in Illustrator waardoor hij als png smart object in Photoshop is geplaatst. Dan ga je geen verschillen zien. De background is makkelijk egaal te maken met de clone stamp en de patch tool.wrote: Als je dit hebt gephotoshopt kun je iig goed photoshoppen, complimenten. Ik kon het namelijk niet onderscheiden in Photoshop.
Maar we wachten rustig af
HEB HET AL AANGEPAST JOH!wrote:Het is al bevestigd dat het niet echt is, wel opletten he. Als je zo slecht oplet morgen veeg ik helemaal de vloer met je aan.wrote:Ik kan hem ook niet ontmaskeren, maar Angerfist kan gewoon met een live trace zijn gemaakt in Illustrator waardoor hij als png smart object in Photoshop is geplaatst. Dan ga je geen verschillen zien. De background is makkelijk egaal te maken met de clone stamp en de patch tool.wrote: Als je dit hebt gephotoshopt kun je iig goed photoshoppen, complimenten. Ik kon het namelijk niet onderscheiden in Photoshop.
Maar we wachten rustig af
Fuhrer says: neinwrote: Nazi shops moeten tegenwoordig in een link met NSFW vermelding
wrote:![]()
Maar daarbuiten, het wordt wel weer eens tijd dat een classics feest een dikke millennium afsluiter heeft.
Hij heeft zich sinds Fatality nergens meer laten zienwrote:Kunnen we al dat bier van de biermeeting niet over Paul Towers heen gooien? En hem daarna in elkaar schoppen? En hem daarna wurgen en in het bos dumpen?
Edit: sorry, laat dat van dat bier maar zitten.
De bierkoning moet toch wel genoeg bier tot zijn beschikking hebben hiervoorwrote:Kunnen we al dat bier van de biermeeting niet over Paul Towers heen gooien? En hem daarna in elkaar schoppen? En hem daarna wurgen en in het bos dumpen?
Edit: sorry, laat dat van dat bier maar zitten.