Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 50  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 okt 2017 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Gelukkig is alles voor 19:00 toch niet zo heel spannend! :$


Biermeeting! :list:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2017 22:18 
 
Hardtraxx Elite

Iemand nog ticket over? Pm me!
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de minuut krijg ik hier meer zin in. De editie van februari vond ik echt het leukste feest van dit jaar, ben dan ook echt heel benieuwd wat deze editie ons gaat brengen.

:yay:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 08:15 
 
Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Met de minuut krijg ik hier meer zin in. De editie van februari vond ik echt het leukste feest van dit jaar, ben dan ook echt heel benieuwd wat deze editie ons gaat brengen.

:yay:


Dalijk is het net zo kut als HHZ, iedereen veelte gehyped, te vroeg gepiekt, daar ga je dan hé met het beste feest van het jaar..

Ik hoop dat het net zo leuk wordt als februari.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 08:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Met de minuut krijg ik hier meer zin in. De editie van februari vond ik echt het leukste feest van dit jaar, ben dan ook echt heel benieuwd wat deze editie ons gaat brengen.

:yay:

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Kan echt niet meer wachten tot het zover is :yay: :drool:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk er ook weer enorm naar uit. :D
Vorige editie was echt één van de betere feesten die ik heb meegemaakt.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik kijk er ook weer enorm naar uit. :D
Vorige editie was echt één van de betere feesten die ik heb meegemaakt.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 11:18 
 
Hardtraxxer

Unknown schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand nog ticket over? Pm me!


Wij waren eerst! :list:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit krijg ik net doorgestuurd via een maat van me die weer iemand kent die iemand van de organisatie van Shockerz kent (snappen jullie hem nog?) :drool: :drool: Schijnt morgenmiddag om 12:00 online te komen, en aan de timetable worden toegevoegd van 01:00 tot 01:30.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 11:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Whut :love: :love: Dat zou episch zijn een 'classics' setje van Angerfist ter afsluiting.

GODVERDOMME NOG MEER ZIN IN GODVERDOMME
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 11:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als dit waar is, sterf ik van geluk op dat feest.

Angerfist op de Gold op Defqon was de set van de laatste 5 jaar.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geloof er eigenlijk weinig van maar dit zou mega dik zijn!
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is een ander topic voor: off-topic/het-grote-paint-photoshop-spel-t50108-3125.html
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit zou zo onwijs goud zijn he :surrender:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:

Zat ik dus ook al aan te denken.

Ze zouden de naam ook wel in het rijtje eronder gezet hebben, plus Gunz for Hire staat er ook niet tussen. Fake dus.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:03 
 
Hardtraxxer

plaatje is fake
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:04 
 
Hardtraxx Elite

PaulTowers schreef:
Dit krijg ik net doorgestuurd via een maat van me die weer iemand kent die iemand van de organisatie van Shockerz kent (snappen jullie hem nog?) :drool: :drool: Schijnt morgenmiddag om 12:00 online te komen, en aan de timetable worden toegevoegd van 01:00 tot 01:30.

Afbeelding


Als je dit hebt gephotoshopt kun je iig goed photoshoppen, complimenten. Ik kon het namelijk niet onderscheiden in Photoshop. :cool:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar ik zie de hoax eigenlijk wel hangen idd.

Missen een paar dingen in het plaatje en het is makkelijk te shoppen.

Dood maken met een blije mus.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb dan weer via via vernomen dat de zaal 1 uur eerder open gaat voor een extra act

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha ja had ook al wel m'n twijfels, maar waarom zou je dat gvd doen. Ja hierom waarschijnlijk maarja.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als dit waar is, sterf ik van geluk op dat feest.

Angerfist op de Gold op Defqon was de set van de laatste 5 jaar.

M2S bedoel je? Of heb ik wat gemist :oh:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Haha ja had ook al wel m'n twijfels, maar waarom zou je dat gvd doen. Ja hierom waarschijnlijk maarja.


Voor die 4 mensen die in de initiële reactie het geloofde en nu ook het in twijfel trekken.

Paling schreef:
Broken Balance schreef:
Als dit waar is, sterf ik van geluk op dat feest.

Angerfist op de Gold op Defqon was de set van de laatste 5 jaar.

M2S bedoel je? Of heb ik wat gemist :oh:


Ja zelfde :P Angerfist is korter.
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:06 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Haha ja had ook al wel m'n twijfels, maar waarom zou je dat gvd doen. Ja hierom waarschijnlijk maarja.


Ik ga ook een x zo'n actie uithalen denk ik, lijkt me zo grappig om te zien hoe snel zoiets zich verspreid als een olievlek. :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 13 okt 2017 12:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Pommer schreef:
Haha ja had ook al wel m'n twijfels, maar waarom zou je dat gvd doen. Ja hierom waarschijnlijk maarja.


Ik ga ook een x zo'n actie uithalen denk ik, lijkt me zo grappig om te zien hoe snel zoiets zich verspreid als een olievlek. :lol: :lol:


Dan zou ik het wel voor een feest als Defqon, Qlimax e.d. doen :P

Dit haalt niet een heel hoog rendement.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten