Ik probeer nog iemand te vinden die meegaat, als het echt niet lukt heb ik 2 tickets overwrote:HEDDE TICKET OVER NAH? HE? NOU?wrote:Jammer, heel veel zin in, maar lijkt erop dat ik toch niet ga. Mn maat heeft afgezegd en ik voel er niet zo veel voor om alleen te gaan
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Bier: het bier zelfst.naamw.Uitspraak: [bir] Verbuigingen: bier|en (meerv.) alcoholhoudende drank gemaakt met hop en mout Voorbeeld: `twee bier en een witte wijn`bockbier (zwaar en donker bier dat na de zomer wordt gebrouwen) witbier (lichtgekleurd bier dat een beetje fruitig smaakt)wrote:Ik weet nog steeds niet wat ik me er bij moet voorstellenwrote:Beste organisatie, wordt er nog iets bekend gemaakt over de biermeeting?
Meeting: de meeting zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: ['mi:tɪŋ] Verbuigingen: meeting|s (meerv.) bijeenkomst voor overleg Voorbeeld: `Mensen die een hekel hebben aan vergaderen, maar er toch niet aan ontkomen, plannen bij voorkeur meetings.`Synoniem: vergadering
Een alcoholische drank, uit hop en gerst gebrouwen
Bier. Er wordt veel over gezegd, geschreven en beweerd. Het wordt veel gedronken, in het eten gebruikt en bij het eten gedronken en toch, als je iemand vraagt wat bier nu eigenlijk is dat volgt er steevast een ‘eeehh’. Dus, wat is bier nu eigenlijk?
Definitie van bier
In het woordenboek staat de volgende definitie: alcoholische drank, uit hop en gerst gebrouwen. Toch is dit niet helemaal juist. De ingrediënten van bier zijn water, hop, mout en gist. Mout kan van gerst worden gemaakt, gerst wordt ook het meest gebruikt in bier, maar je kan ook mout maken van tarwe, haver, rogge, boekweit en spelt. Elke graansoort heeft specifieke eigenschappen die het bier beïnvloeden. Mout is ook de grondstof die de kleur van het bier bepaalt. Hoe donkerder de mout, hoe donkerder het bier. Gerst is zonder het moutproces onbruikbaar voor bier.
Is het nu duidelijk voor je?
De hele dag is toch gewoon een biermeeting links voor? Ik snap nog niet wat dit voor extra’s biedt, zolang de organisatie niet iets heeft bedacht
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Nou Roy, sommige mensen staan het merendeel van hun feest bij hun vrienden van thuis dus die komen alleen speciaal voor de biermeeting. Vandaar dat er even een half uur voor uitgetrokken wordt. We willen iedereen natuurlijk wel even zien he!wrote:![]()
De hele dag is toch gewoon een biermeeting links voor? Ik SnAp nOg NiEt WaT diT VoOR ExtrA'S BiEdt, ZolAng dE OrGanisAtie Niet IetS heEft BedaCht.
Roy, heb belangrijk nieuws. De meeting van 14:00 tot 01:00 is verzet van links voor naar rechts achter in de zaal. We zien je daar!!
Last edited by MeneerEend on , edited 1 time in total.
Eigenlijk is Roy af en mag 'ie niet meer meedoen..
ja godverdomme dat snap ik ook wel
Maar als het daarom gaat, dan regel je toch lekker zelf die meeting? Ik denk gewoon er komt iets extra’s bij omdat de organisatie het aanbiedt. Dat is toch gewoon een terechte vraag
Maar als het daarom gaat, dan regel je toch lekker zelf die meeting? Ik denk gewoon er komt iets extra’s bij omdat de organisatie het aanbiedt. Dat is toch gewoon een terechte vraag
Zelf een meeting organiseren waarbij iedereen zelf bier moet gaan halen <--> gratis rondje van de organisatiewrote:ja godverdomme dat snap ik ook wel
Waar gaat het meeste volk op af komen?
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Stop eens met dat gevloek joh, vrede op aarde!wrote:ja godverdomme dat snap ik ook wel
Ja wie zegt dat we gratis bier krijgen? Dat is mijn vraag
Oh ja ik word vrijwel overal gefuckt dus ga gerust door
Oh ja ik word vrijwel overal gefuckt dus ga gerust door
Je vraagt er ook wel een beetje zelf om van wat ik in dit geval kan beoordelen 
https://hardtraxx.com/post1738657.html#p1738657wrote:Ja wie zegt dat we gratis bier krijgen? Dat is mijn vraag
De organisatie geeft aan een biermeeting te organiseren, vast niet om zelf bier te kopen
Dat zit er dik in ja. Ik weet ook niet wat t is maar ik doe het iedergeval niet bewustwrote:Je vraagt er ook wel een beetje zelf om van wat ik in dit geval kan beoordelen
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Deze uitspraak maakt het er niet beter op of wel?wrote:Dat zit er dik in ja. Ik weet ook niet wat t is maar ik doe het iedergeval niet bewustwrote:Je vraagt er ook wel een beetje zelf om van wat ik in dit geval kan beoordelen
Als er iemand nog een ticket over heeft, ik neem hem graag over!
Ach ja als we nu nog niet de aandacht van de organisatie hebben 
Roy = Sain7 = Illuminati confirmed.wrote:Gevalletje SAIN7
Bier en Broodje Sate meeting pls
Jij hebt genoeg gegeten Lennard.wrote:Bier en Broodje Sate meeting pls
Ik heb toch al geen nek meer dus waarom niet?wrote:Jij hebt genoeg gegeten Lennard.wrote:Bier en Broodje Sate meeting pls