Dan had het wel bier- en colameeting geheten. Graag bij de les blijvenwrote:Mag cola ook? Ben bob
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Oké dan ga ik wel alleen in een hoekje staanwrote:Dan had het wel bier- en colameeting geheten. Graag bij de les blijvenwrote:Mag cola ook? Ben bob
Het wedstrijdje open deuren intrappen heeft hij iig al gewonnen.wrote:Dit zei hij toen in een interview met Hard Newswrote:Forget it.wrote:goede hoopwrote:Wat kunnen we van je set op Vroeger Was Alles Beter verwachten? Hoe ziet voor jouw de ideale classic set eruit?
Ik ga veel platen uit mijn discografie draaien, aangevuld met andere klappers van toen!
Desalniettemin erg benieuwd naar zijn set. En zin in bier.
http://www.ishettijdvoorbier.nl/
Kan ik meedoen. Ik bob ook...wrote:Mag cola ook? Ben bob
Maar een biertje of 5 kan best zo in het begin v.h feest
Dit, ben ook bob.wrote:1 biertje in de middag kan wel.
Reken 1,5 uur per biertje om de alcohol te verwerken, en je kan op dit feest van 11 uur, tot 7 biertjes* drinken als je vanaf het begin aanwezig bent. 
*afhankelijk van hoe laat je de biertjes nuttigt
*afhankelijk van hoe laat je de biertjes nuttigt
Dit, maar denk dat 2 of 3 smiddags ook wel goed gaat.wrote:Dit, ben ook bob.wrote:1 biertje in de middag kan wel.
Geen bier drinken als je bob bent ---> meer bier de man!!! 
Ik rij ook nooit als ik bezopen ben, of nouja niet zo goed iig.
5* hoor op Uberwrote:Ik rij ook nooit als ik bezopen ben, of nouja niet zo goed iig.
Zolang er bier is heb ik geen drankprobleem
wrote:Zolang er bier is heb ik geen drankprobleem

-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Thanks voor de positieve recensiewrote:5* hoor op Uberwrote:Ik rij ook nooit als ik bezopen ben, of nouja niet zo goed iig.
Pilske vatte in de bus maat.wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Jammer, heel veel zin in, maar lijkt erop dat ik toch niet ga. Mn maat heeft afgezegd en ik voel er niet zo veel voor om alleen te gaan 
Man man vooral vanaf half 8 kijk ik zo naar uitwrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
HEDDE TICKET OVER NAH? HE? NOU?wrote:Jammer, heel veel zin in, maar lijkt erop dat ik toch niet ga. Mn maat heeft afgezegd en ik voel er niet zo veel voor om alleen te gaan
Beste organisatie, wordt er nog iets bekend gemaakt over de biermeeting? 
Ik weet nog steeds niet wat ik me er bij moet voorstellenwrote:Beste organisatie, wordt er nog iets bekend gemaakt over de biermeeting?
Gezamenlijk een biertje drinken.wrote:Ik weet nog steeds niet wat ik me er bij moet voorstellenwrote:Beste organisatie, wordt er nog iets bekend gemaakt over de biermeeting?
Organisatie reserveert een klein vat speciaal voor Hardtraxx leden en deze moeten we met zijn allen zo snel mogelijk leeg drinken. Degene die het meeste bier heeft gedronken krijgt nog een gratis broodje sate/beenham cadeau.