Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Zuid Holland heeft 0 festivals op parkpop enzo na, maar Malie veld kan niet want dat is midden in de stad.

PRSPCT XL15 en XL17 waren indoor festivals :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BlancoEvents schreef:
thmn schreef:
Door de wildgroei aan festivals moet je of heel uniek zijn, of ver in het noorden gaan zitten, of gewoon niks organiseren. En dat laatste is waarschijnlijk het beste.


Het is zeker geen standaard festival, daar zorgen wij wel voor. Anders zouden we het niet organiseren, er zijn inderdaad veel festivals op dit moment, maar dat wil niet zeggen dat elke festival hetzelfde is en het ook 10 jaar gaat volhouden :P

Ik ben erg benieuwd wat voor concept het gaat worden, mijn zegen heb je :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 22:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Drenthe, is nooit wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:09 
 
Hardtraxx Addict

-Lakequake
-Hardlake (Festival)
-Hitlake (Festival)
-Soundlake (Festival)
-The Shore (Festival)
-Water & Sand (Festival)
-InLuxebungalowhuisjes (Festival)
-Armageddon Outdoor (Festival)
-Halcyon (Festival)
-Hysteria (Festival)
-Poseidon (Festival)
-Neptune (Festival)
-Aegaeon (Festival)
-Scylla (Festival)
-Triton (Festival)
-Proteus (Festival)
-Moby Dick (Festival)
-Loq Ness (Festival)
-Loch Ness (Festival)

Hopen dat er iets bruikbaars tussenzit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:16 
 
Hardtraxx Elite

Nijidik schreef:
-Lakequake
-Hardlake (Festival)
-Hitlake (Festival)
-Soundlake (Festival)
-The Shore (Festival)
-Water & Sand (Festival)
-InLuxebungalowhuisjes (Festival)
-Armageddon Outdoor (Festival)
-Halcyon (Festival)
-Hysteria (Festival)
-Poseidon (Festival)
-Neptune (Festival)
-Aegaeon (Festival)
-Scylla (Festival)
-Triton (Festival)
-Proteus (Festival)
-Moby Dick (Festival)
-Loq Ness (Festival)
-Loch Ness (Festival)

Hopen dat er iets bruikbaars tussenzit :whistle:

Hysteria vind ik wel dikke naam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:19 
 
Hardtraxx Addict

Samen met Triton ook mijn favoriet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Nijidik schreef:
-Lakequake
-Hardlake (Festival)
-Hitlake (Festival)
-Soundlake (Festival)
-The Shore (Festival)
-Water & Sand (Festival)
-InLuxebungalowhuisjes (Festival)
-Armageddon Outdoor (Festival)
-Halcyon (Festival)
-Hysteria (Festival)
-Poseidon (Festival)
-Neptune (Festival)
-Aegaeon (Festival)
-Scylla (Festival)
-Triton (Festival)
-Proteus (Festival)
-Moby Dick (Festival)
-Loq Ness (Festival)
-Loch Ness (Festival)

Hopen dat er iets bruikbaars tussenzit :whistle:

Hysteria vind ik wel dikke naam!


Ja lijkt me leuk http://en.wikipedia.org/wiki/Hysteria:_ ... l_of_Women
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
hotymoty schreef:
Nijidik schreef:
-Lakequake
-Hardlake (Festival)
-Hitlake (Festival)
-Soundlake (Festival)
-The Shore (Festival)
-Water & Sand (Festival)
-InLuxebungalowhuisjes (Festival)
-Armageddon Outdoor (Festival)
-Halcyon (Festival)
-Hysteria (Festival)
-Poseidon (Festival)
-Neptune (Festival)
-Aegaeon (Festival)
-Scylla (Festival)
-Triton (Festival)
-Proteus (Festival)
-Moby Dick (Festival)
-Loq Ness (Festival)
-Loch Ness (Festival)

Hopen dat er iets bruikbaars tussenzit :whistle:

Hysteria vind ik wel dikke naam!


Ja lijkt me leuk http://en.wikipedia.org/wiki/Hysteria:_ ... l_of_Women


Wordt hem alleen niet: feesten/hysteria-outdoor-22-september-2012-locatie-tba-t22035.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heaven's Gate (festival)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:35 
 
Hardtraxx Addict

Godverdomme ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Illuminated
Sunblast (festival)
Solar beach
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 00:18 
 

Zon, zee en pillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 09:42 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Drenthe, is nooit wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 12:41 
 
Hardtraxx Elite

Qadeautip festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Godverdomme ...

rare naam voor een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Broken Balance schreef:
Drenthe, is nooit wat :P

Heeft ook z'n redenen. Veel kutvolk, slecht OV en zodra er ander geluid te horen is dan dat van de TT-nacht of Retropop, staat heel Drenthe op z'n achterste poten.

En ja, ik ben Drent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 16:36 
 
Hardtraxx Newbie

Upper Lake (Festival)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebellion
Code X?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:59 
 
Hardtraxxer

Inferno Outdoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LaQe Festival
Re-Build Festival
Night Vision Festival


Igg met Lake is sws wel nice zie leuke namen staan

Kunnen jullie niet meer info geven? welke maand bvd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
-Lakequake
-Hardlake (Festival)
-Hitlake (Festival)
-Soundlake (Festival)
-The Shore (Festival)
-Water & Sand (Festival)
-InLuxebungalowhuisjes (Festival)
-Armageddon Outdoor (Festival)
-Halcyon (Festival)
-Hysteria (Festival)
-Poseidon (Festival)
-Neptune (Festival)
-Aegaeon (Festival)
-Scylla (Festival)
-Triton (Festival)
-Proteus (Festival)
-Moby Dick (Festival)
-Loq Ness (Festival)
-Loch Ness (Festival)

Hopen dat er iets bruikbaars tussenzit :whistle:


Soundlake is erg vet ook wat in me op kwam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 17:38 
 
Hardtraxxer

Vitamin Q

Ergens in Zuid-Holland voor de verandering zou wel leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
-Moby Dick (Festival)


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Another shitty song festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 16:58 
 
Hardtraxxer

Lake Raiders (Festival)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten