Gewoon omgeving Amsterdam, daar is geen harddance festival te bekennen.
Gaasperplas/Amsterdamse bos
.
Gaasperplas/Amsterdamse bos
Oosten ook niet hoor, alleen Fantasy Island.wrote:Ik heb een sterk vermoeden dat dit High Energy events is.
Dus denk regio Zwolle, dus Noord-Oosten.
Hier in het Noorden is ook bijna niks wat betreft festivals.
Ground Zero, Hardshock en Fusion of Dance?wrote:Oosten ook niet hoor, alleen Fantasy Island.wrote:Ik heb een sterk vermoeden dat dit High Energy events is.
Dreamfieldswrote:Ground Zero, Hardshock en Fusion of Dance?wrote:Oosten ook niet hoor, alleen Fantasy Island.wrote:Ik heb een sterk vermoeden dat dit High Energy events is.
Festivaartwrote:Dreamfieldswrote:Ground Zero, Hardshock en Fusion of Dance?wrote: Oosten ook niet hoor, alleen Fantasy Island.
Alles is relatief, maar ik vind het toch echt nog meer midden.wrote:Zwolle is Oost hoor
Haha achh wat boeit het ookwrote:Alles is relatief, maar ik vind het toch echt nog meer midden.wrote:Zwolle is Oost hoor
Het is zeker geen standaard festival, daar zorgen wij wel voor. Anders zouden we het niet organiseren, er zijn inderdaad veel festivals op dit moment, maar dat wil niet zeggen dat elke festival hetzelfde is en het ook 10 jaar gaat volhoudenwrote:Door de wildgroei aan festivals moet je of heel uniek zijn, of ver in het noorden gaan zitten, of gewoon niks organiseren. En dat laatste is waarschijnlijk het beste.
Sinds kort is dat 8/10 keer.wrote:Ik maak bovendien nooit aanvallende opmerkingen naar mensen die drugs gebruiken (bijv in de shout) en als het zo lijkt, moet je naar de context daaromheen kijken. De shout gaat immers 9/10 keer nergens over.
Haha ik vind Zwolle nog oost.wrote:Tja, als je Zwolle al oosten gaat noemen...
Meen je dit nouwrote: Oosten ook niet hoor, alleen Fantasy Island.
Ik zie alles ten oosten van 't IJselmeer/Flevoland als Oost. Midden is Utrecht/Flevoland. Zwolle is nog even drie kwartier vanaf utrecht in de auto.wrote:Alles is relatief, maar ik vind het toch echt nog meer midden.wrote:Zwolle is Oost hoor
Veel oostelijker dan hier ga je het niet krijgen, en ik heb op Fantasy na ook niets binnen een uur rijden. Dat men alles voorbij Utrecht al als oosten gaat omschrijven kan ik verder ook weinig aan doen.wrote:Meen je dit nouwrote: Oosten ook niet hoor, alleen Fantasy Island.![]()
Echt alle festivals zijn in het zuiden of oosten(of er tussen in) en in de regio Amsterdam. De dichtstbijzijnde hier is Defqon en dat is nog steeds 45 minuten met de auto.
Die ken ik nie, maar iig niet zo veel festivals hier.wrote:Insayno Outdoor Festival
wrote:Die ken ik nie, maar iig niet zo veel festivals hier.wrote:Insayno Outdoor Festival
hahahaha oeps lolwrote:wrote:Die ken ik nie, maar iig niet zo veel festivals hier.wrote:Insayno Outdoor Festivalkijk eens naar de titel van dit topic