Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 18:12 

Donateur

Chroman schreef:
Zit er serieus iemand te wachten op een foamparty?

(Inviting their best friends)

En dat was niet heel lastig want die stonden verder al in de lineup. Tel uit je winst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 19:53 

Hardtraxx Veteran

Partyraiser schreef:
JAAAAAA!

Met heel veel plezier mag ik jullie mededelen dat de organisatie van B2S een nieuw evenement zal gaan lanceren!

“Unlocked” the Indoor festival) Zaterdag 24 oktober 2015!! (ZET HEM NU AL IN JE AGENDA)

En zo trots als een pauw ben ik nadat ik gevraagd ben om als eerste Hardcore artiest het uur van de Showcase in te vullen! Wat gaat dit dik worden in oktober.
Voor mijn showcase mocht ik zelf iets tofs verzinnen.
En mijn idee voor alle fans is om het gevoel van mijn Thrillogy uit 2013 terug te laten komen in deze battle met Partyraiser Records Hardcore en Raiser stylo van toen en nu!

Het leek mij dan ook niet meer dan logisch om mijn populaire trouwe opa, mijn talentvolle knal zoon en mijn altijd explosieve ADHD broer uit te nodigen om deze set totaal compleet en gekkenhuis te maken!
Partyraiser vs Drokz vs F. Noize ft. Mc Da Syndrome! (Een showcase waar ik nu al niet op kan wachten!)
Ook gaan wij met zijn 4ren de studio in om het “Unlocked Hardcore Showcase anthem” te maken! wink-emoticon

De eerste keer dat deze battle een feit zal zijn, een set om niet meer te vergeten.
Spread the word!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 19:55 

Donateur

Huh, geen Deephouse?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 19:59 

Hardtraxx Addict

“Unlocked Hardcore Showcase anthem”

Beter 5 anthems? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 20:52 

Hardtraxx Veteran

Haha hebben ze een concept waarmee je iets unieks neer kan zetten, doen ze dit. xd. B front heeft een leuk concept. Nc die in 60 minuten zijn werk gaat laten zien heb ik totaal geen vertrouwen in. Rest is ook helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 21:13 

Hardtraxx Veteran

btje tegenvaller voor mij qua 'mainstream' hardstyle. Ben benieuwd of hier de jaarbeurs mee vol komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 21:45 

Hardtraxx Elite

Noisecontrollers werkt tegenwoordig veel samen met Bass Modulators, waarom staan hun er dan niet bij?
Dan kan je al beginnen met 1 raw artiest door te schuiven naar B-Front.
Ik denk niet dat dit Thrillogy gaat overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 00:57 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Noisecontrollers werkt tegenwoordig veel samen met Bass Modulators, waarom staan hun er dan niet bij?
Dan kan je al beginnen met 1 raw artiest door te schuiven naar B-Front.
Ik denk niet dat dit Thrillogy gaat overtreffen.

wat bedoel je precies? Het is geen Noisecontrollers stage of B-front stage? Zij verzorgen alleen de speciale showcases (een uurtje), de rest hebben ze niet het overkoepelende thema van die stage ofzo? Dit heeft niks met Thrillogy te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 09:20 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Haha hebben ze een concept waarmee je iets unieks neer kan zetten, doen ze dit. xd. B front heeft een leuk concept. Nc die in 60 minuten zijn werk gaat laten zien heb ik totaal geen vertrouwen in. Rest is ook helemaal niks.

Waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 09:51 

Hardtraxx Veteran

Nachtje over geslapen. Houd het op een kleine optie omdat het fietsbaar is. Is ook de week na de ADE, dus even kijken wat de portomonee toelaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 10:50 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Leonidas schreef:

Waarom niet?

10 jaar je beste tracks vertonen, in een set van 60 minuten?
Aangezien hoeveel goede tracks hij heeft gemaakt zal het moeilijk worden echt vanaf 2005 tot 2015 te blijven met de opbouw of iets anders.
Het is gewoon moeilijk om in 60 minuten 10 jaar lang van je tracks te laten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 10:59 

SAIN7 schreef:
Basshunterzz schreef:
Leonidas schreef:

Waarom niet?

10 jaar je beste tracks vertonen, in een set van 60 minuten?
Aangezien hoeveel goede tracks hij heeft gemaakt zal het moeilijk worden echt vanaf 2005 tot 2015 te blijven met de opbouw of iets anders.
Het is gewoon moeilijk om in 60 minuten 10 jaar lang van je tracks te laten horen.

je zou daar eigenlijk 10 jaar voor nodig moeten hebben he hahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 16:21 

Hardtraxx Veteran

Over 10 jaar NC: Heb wel vertrouwen in Bas maar ben zo bang dat het een uur lang hitjes wordt in plaats van een paar minder gedraaiden. Ga daarom liever naar zijn Tijdmachine set a.s. zaterdag dan deze tijdens Unlocked
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 16:29 

Donateur

Die vorige tijdmachine set van hem was anders ook vrijwel alleen maar hitjes (en platen buiten concept). In 60 minuten die platen waar jij op doelt aan bod laten komen zit er gewoon niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 19:56 

Hardtraxx Veteran

60 minuten I te kort om het concept recht te doen. En anders wordt het een grote megamix, wat zijn platen geen recht doet. Daarnaast is het mixwerk ook niet echt optimaal om er echt wat goeds van te maken in zestig minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 21:07 

Hardtraxx Veteran

en inb4 al z'n 2014/2015 edits van z'n oude tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 23:47 

Hardtraxx Veteran

Matige line-up.. dus dan maar naar Qlimax ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 04:46 

Kraak... Piep...

Industrial gaat voor geen meter werken zo. Zodra er Frenchcore in blijft zitten komt zo'n area nooit tot z'n recht. Voor beide genres trouwens niet.

Kunnen ze bij b2s niet een beetje indenken dat het een driesplitsing in hardcore is (Uptempo/Terror/Frenchcore, Mainstream/Hardere Mainstream en Industrial/Doomcore/Crossbreed) en niet twee kanten (Hard/Snel en Melodieus/Mainstream)

Als er geen ruimte is voor twee, doe dan het een of het ander. Bij die doelgroep pak je toch wel meer op als je er een complete area voor maakt, niet een halve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 12:05 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Industrial gaat voor geen meter werken zo. Zodra er Frenchcore in blijft zitten komt zo'n area nooit tot z'n recht. Voor beide genres trouwens niet.

Kunnen ze bij b2s niet een beetje indenken dat het een driesplitsing in hardcore is (Uptempo/Terror/Frenchcore, Mainstream/Hardere Mainstream en Industrial/Doomcore/Crossbreed) en niet twee kanten (Hard/Snel en Melodieus/Mainstream)

Als er geen ruimte is voor twee, doe dan het een of het ander. Bij die doelgroep pak je toch wel meer op als je er een complete area voor maakt, niet een halve.

Amen.
Al heeft de combo van industrial + harder dit keer voor mij wel gezorgd dat ik een kaartje ga halen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 19:10 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Matige line-up.. dus dan maar naar Qlimax ^^

Daar zal de line up niet beter zijn kan ik je vertellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2015 19:16 

Hardtraxxer

nmgn schreef:
AREA1//HARDSTYLE

AREA2//HARDCORE
SHOWCASE: PARTYRAISER'S THRILL
[GOING BACK2BACK WITH DROKZ AND F.NOIZE & AND SUPPORTED BY MC DA SYNDROME]
THAPLAYAH
TIEUM[FR]
NOSFERATU
DESTRUCTIVETENDENCIES[UK]

AREA5//INDUSTRIAL & HARDER
DR.PEACOCK
THESICKESTSQUAD[IT]
OPHIDIAN
SANDYWAREZ[BE]
I:GOR[PL]
NOISEKICK

Mooie namen, redelijk dichtbij, maar eerst eens de ticketprijs afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2015 19:41 

Hardtraxxer

Frenchkicks schreef:

€49.50 ex fee bron b2s op fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 09:34 

Civitas schreef:
Frenchkicks schreef:

€49.50 ex fee bron b2s op fb

Dan bekijk ik tzt wel of ik ga of niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 11:52 

Hardtraxx Addict

Dit gaat never nooit Thrillogy overtreffen..

Mijn 1e speculatie over Unlocked was een feest dat zijn line up pas bekend zou maken op t feest zelf per uur.
Dat je als het ware de line up aan het unlocken bent. Alhoewel dit extreem gevoellig voor uitlekken is.

Het enige interessante zijn de showcases.
Nee deze ga ik skippen voor Qlimax of iets in die trent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2015 11:54 

Donateur

Zoiets valt in hardstyle echt nooit te bewerkstelligen :P
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten