Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 14:25 

Hardtraxx Veteran

Gewone hardstyle bestaat voor 50% uit raw, en de NC en B-Front showcase zijn tegelijk. Ik twijfel nog heel erg. Ticketprijs zal denk ik de doorslag gaan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 14:26 

Hardtraxx Veteran

Ik wacht ff de ticketprijs af, zolang er geen hoofdprijs gevraag wordt hou ik em als optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 14:28 

Kraak... Piep...

Wat ik idd al dacht dus, Frenchcore/Terror wordt gewoon er tussen gedrukt. En heb geen zin om tussen het dr peacock volk te staan als ik eerlijk ben.

De main is wel leuk en er zijn hier en daar wat leuke namen, maar nee ik wacht wel tot Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 14:42 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:03 

Hardtraxxer

Een showcase met Detest en Trasher. Toch maar gaan kijken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:05 

Hardtraxx Veteran

Main hardstyle de helft ook al raw. Ik sla deze over omdat alleen NC en B-Front echt moeite waard zijn. Maar die draaien op zelfde tijdstip
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:07 

Hardtraxx Elite

Bagger lineup. :(

Waarschijnlijk niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:09 

Hardtraxxer

Verassend! Had iets met warface verwacht omdat die aantal maanden terug verkondigden dat die met iets groots bezig was. Nu wel benieuwd wat dat dan precies was. Wordt wel lastige keuze Nc of B-front!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:10 

Heb niet echt de drang om hier naartoe te moeten >.< Kijk tzt wel of ik zin heb :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:19 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
De Noisecontrollers showcase & B-Front showcase :loving:

Die zijn helaas tegelijk is al aangekondigd. Dat is zwaar jammer, want ik zou op zich allebei willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:21 

Hardtraxx Newbie

TBA+ schreef:
Verassend! Had iets met warface verwacht omdat die aantal maanden terug verkondigden dat die met iets groots bezig was. Nu wel benieuwd wat dat dan precies was. Wordt wel lastige keuze Nc of B-front!

dit doet hij volgens mij op CRAFT met ze #T9C.. iets met the nine collabs ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:28 

Hardtraxx Veteran

R-P schreef:
TBA+ schreef:

dit doet hij volgens mij op CRAFT met ze #T9C.. iets met the nine collabs ofzo...

Is dat zo ja? Ben benieuwd, ook iets van een bron?

En ik dacht dat het eenmalig exclusieve acts werden.
Beetje mierenneuken maar noisecontrolers doet ook een 10yr set in Australiƫ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:30 

Hardtraxx Addict

Ik weet wel dat de showcases van 03:00 tot 03:00 staan (02:00 > 03:00 en dan extra uurtje voor de showcases) alleen nu is dus ook bekend dat het 60 minuten zal duren, ik had verwacht misschien nog wat extra tijd omdat het toch showcases zijn en zeker voor NC 10 jaar showcase..

As a part of the 10 year anniversary of Noisecontrollers, the icon will give an exclusive 10 years showcase at Unlocked. 60 minutes long of the sound of where it all started with a trip down memory lane during a journey to the world as it is now. This is a tribute to his career with the unique sounds of the past 10 years.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:32 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 15:36 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
R-P schreef:

https://www.facebook.com/WarfaceOfficia ... 153858133/
en de reacties hieronder
https://www.facebook.com/WarfaceOfficia ... 626091119/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 16:23 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
RTM93 schreef:
R-P schreef:

https://www.facebook.com/WarfaceOfficia ... 153858133/
en de reacties hieronder
https://www.facebook.com/WarfaceOfficia ... 626091119/

Thanks, heb geen fb dus dit heb ik gemist :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 16:34 

Niet aanwezig, erg standaard line-up weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 16:46 

Hardtraxx Veteran

Even uitgetypt, vond ik zelf ook makkelijker :P

Hardstyle
Showcase: 10 Years Noisecontrollers (2005-2015)
Frontliner
Adaro
Coone
Atmozfears
Hard Driver
Frequencerz
Sound Rush
E-Force
Hosted by: MC Villain

Hardcore
Showcase: Partyraiser's Thrill (b2b with Drokz & F.NoIzE & MC Da Syndrome)
Tha Playah
Noize Suppressor
Korsakoff
Tieum
Amada
Meccano Twins
Nosferatu
Destructive Tendencies
Hosted by: MC Jeff

Raw Hardstyle
Showcase: B-Front Works (Known projects & unreleased work)
Crypsis
Warface
Digital Punk
Titan
Deetox
Requiem
Phuture Noize
Regain
Hosted by: MC Nolz

Freestyle
Showcase: Deepack Foam Party (Inviting their best friends)
Paul Elstak
Zany
Promo
Darkraver
Luna
Dr. Rude
Buzz Fuzz
Mark With A K
Hosted by: MC DL!

Industrial & Harder
Showcase: PRSPCT XTRM (Thrasher, Detest & Mike Redman)
Dr. Peacock
The Sickest Squad
Ophidian
Tymon
Miss Hysteria
Sandy Warez
I:Gor
Noisekick
Hosted by: MC No-ID

---
Loop er nog niet echt warm voor zo op het eerste gezicht. B-Front en Noisecontrollers showcases zijn wel vet. Verder zie ik hier en daar nog wat leuke namen maar over het algemeen is het niet echt een bijzondere lineup. Waar Thrillogy toch altijd een zekerheid was, is dit een behoorlijk twijfelgeval.
Ik vind trouwens 'Industrial & Harder' wel komisch. Die stage is ook meteen verziekt door er allemaal Frenchcore namen neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 16:54 

Hardtraxx Veteran

Het is een indoor festival, waardoor b2s dus veel mensen zal willen trekken. Dan moet je als organisatie niet alleen verrassen, maar ook logische namen neerzetten.

- Op de "main" hardstyle stage staan gewoon de meest logische namen van nu qua populariteit: Adaro, Atmozfears, Frontliner & Frequencerz horen daar gewoon thuis. Dat E-Force daarbij staat is ook logisch, en Sound Rush is zeker een aangename verrassing in mijn ogen.
Noisecontrollers showcase is ook gewoon prima.

- De hardcore ben ik niet zo in thuis, maar Partyraiser & Destructive Tendencies had je daar sowieso al wel kunnen invullen.

- Raw hardstyle vind ik juist allesbehalve standaard. Hier hadden ook standaard namen kunnen staan als Radical Redemption, Typhoon, High Voltage, Endymion en Outbreak, maar zie je juist vrij interessante namen als Phuture Noize, Deetox, Requiem & Regain.
B-Front showcase kan ook echt leuk worden als het zich onderscheid van normale B-Front sets door er veel unreleased materiaal bij te gooien.

- Freestyle: Darkraver, Mark with a K, Dr Rude & Zany zijn hele logische namen.

- Industrial weet ik niks vanaf

Dus zo standaard en voorspelbaar als sommigen hem hier noemen vind ik het dus ook weer niet. Zitten echt wel wat leuke dingen tussen.
Ook al denk ik dat ikzelf ook niet ga voor deze line-up. Dan wacht ik liever n maandje voor de show op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 16:59 

Hardtraxxer

R-P schreef:
TBA+ schreef:

Oh echt, niks van mee gekregen! Thanks, ben benieuwd zaterdag dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 17:01 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat die showcases tegelijk zijn..
Verder zijn alleen Frequencerz, E-Force, Titan en Phuture Noize artiesten die ik echt graag zou willen zien, niet aanwezig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 17:36 

Hardtraxx Crew

Meh, niks bijzonders. Sla hem over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 17:42 

Hardtraxx Veteran

Ik ga Thrillogy echt missen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 17:44 

Donateur

Showcases tegelijk. :/

pecola-tje schreef:
- Op de "main" hardstyle stage staan gewoon de meest logische namen van nu qua populariteit: Adaro, Frequencerz horen daar gewoon thuis. Dat E-Force daarbij staat is ook logisch.

Dit zijn toch ook "raw hardstyle" artiesten?

Als het nou nog mogelijk was om al die showcases af te lopen misschien nog wel leuk. Nu om te beginnen kiezen tussen B-Front / NC en dat is al ruk. Vervolgens weer pootjebaden om te mogen plassen in die klote hallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 18:10 

Hardtraxx Veteran

Zit er serieus iemand te wachten op een foamparty?
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten