zaterdag 16 oktober 2010
20:30 - 03:00
't Plein Udenhout
Minimumleeftijd: 16

20:30 - 03:00
't Plein Udenhout
Minimumleeftijd: 16

Last edited by Timmer on , edited 1 time in total.

Ik zei toch dat hij kwamwrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frontliner!
Frequencerz!
Zentiments!
Ran-D!
AVIO Live!
Loudness
Kevin Kaos heb ik alleen nog maar bar weinig gehoord.
vorige keer plein was ook ziek,, laatste half uur was spacen barend. Geen seconde stil gestaanwrote:Hier ben ik weer bij! Editie in Haaren was leuk, locatie hier is beter!
Wordt GRUWELIJK!
Uurtje met de fiets.wrote:35 kilometertjes, net iets te ver met de fiets- maar die line up is echt
![]()
even kijken of ik iets kan regelen
En terug? Als wij naar de Dorsvlegel fietsen (8km) is het heen 20 minuten, maar terug loopt het soms tegen de 1-2 uurwrote:Uurtje met de fiets.wrote:35 kilometertjes, net iets te ver met de fiets- maar die line up is echt
![]()
Gewoon kruipend naar huis.wrote:En terug? Als wij naar de Dorsvlegel fietsen (8km) is het heen 20 minuten, maar terug loopt het soms tegen de 1-2 uurwrote:Uurtje met de fiets.wrote:35 kilometertjes, net iets te ver met de fiets- maar die line up is echt
![]()
hardstyle leeft hier wel heel goed, zelfs met carnaval is hier hardstyle carnaval gewordenwrote:Ziet echt vet uit.. bewijst maar weer hoe erg hardstyle in Brabant leeft naar mijn idee..
Gaan we weer een keer beuken!wrote:Net ff kaarten besteld.
Ook voor Euphoria en Fusion.. Kunnen we er weer tegen aan de komende weken!
Sekerss sekerss..wrote:Gaan we weer een keer beuken!wrote:Net ff kaarten besteld.
Ook voor Euphoria en Fusion.. Kunnen we er weer tegen aan de komende weken!![]()
Neen, dag erna heb ik familiedag! En een beetje geld sparen is geen probleem. Twee weken erna sta ik te knallen in de HMH!wrote:Sekerss sekerss..wrote:Gaan we weer een keer beuken!wrote:Net ff kaarten besteld.
Ook voor Euphoria en Fusion.. Kunnen we er weer tegen aan de komende weken!![]()
Maar ga jij niet naar Euphoria Robbie?