Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Avio is trouwens niet LIVE gegaan, technische problemen van hun kant -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet feestje! Freqz was vet, 2e helft van de Frontliner set was echt dik met Rebirth Of The Sun, Warphole, Discorecord en Loudnezz :woot: Ran-D zeer goed, Toneshifterz waren oke.
Half uurtje AVIO was ook echt abnormaal hard. Wat gaan energize en stimulate your curiosity toch hard live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk feestje, maar de sfeer zat er naar mijn mening niet echt in! Rond een uurtje of 1 begon het onderhand eens los te komen daar.

Jammer dat AVIO niet live was, ging wel heeeeeel hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 10:03 
 
Hardtraxxer

Was wel leuk feestje, Ran-D klapte hem echt hard. AVIO ging ook wel hard maar vind hun altijd beetje te eentonig, hadden beter Ran-D als afsluiter kunnen doen. Toneshifterz was echt saai, die gasten kunnen gewoon echt niet mixen maar hun playlistje was opzich niet verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 15:19 
 

Co-Zone schreef:
hadden beter Ran-D als afsluiter kunnen doen


Als ik als afsluiten moest kiezen tussen never enough en under attack dan wist ik het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2010 20:35 
 
Hardtraxx Newbie

AVIO kon helaas niet live maar dit gaan ze goedmaken op de editie in Haaren op 19 februari :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 10:02 
 
Hardtraxx Newbie

even een rectificatie :p

AVIO komt niet in haaren op 19 februari maar op de volgende editie in udenhout :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Seth! schreef:
even een rectificatie :p

AVIO komt niet in haaren op 19 februari maar op de volgende editie in udenhout :)


Achja, ook goed :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten