http://partyflock.nl/party/205910:Twisted.html
Line Up:
Frequencerz
Josh & Wesz
Noisecult
Ran-D
Scope DJ
MC: Apster
Leeftijd: 16+
Openingstijden:21:00 - 03:00
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.

Ik Denk het ook wand vorig jaar lukte de live act van AVIO niet. Daarna hadden ze gelijk gezegt dat het nog wel een tegemoedkoming zouden komen....wrote:Jaap! Zekerheidje! Ik verwacht Alphaverb weer!
Beter blijft ie thuis! Ook echt geen k*t meer aan tegenwoordig.wrote:Jaap! Zekerheidje! Ik verwacht Alphaverb weer!
Jha Rob, we weten het nou welwrote:Beter blijft ie thuis! Ook echt geen k*t meer aan tegenwoordig.
Een set van alleen Intractable One zou interessanter zijn
Alphaverb + Intractable One DJ Setjewrote:Een set van alleen Intractable One zou interessanter zijn
Hmm, vond die van vorig jaar beter helaas.wrote:De Line-up is bekend![]()
Frequencerz
Josh & Wesz
Noisecult
Ran-D
Scope DJ
Das toch een beste line-up!wrote:De Line-up is bekend![]()
Frequencerz
Josh & Wesz
Noisecult
Ran-D
Scope DJ
Ik kan me herinneren dat de draaitijden meestal een beetje korter dan een uur waren.wrote: Vorig jaar was 1 euro duurder, niet dat dat veel uitmaakt maar ivm de nieuwe belastingwetgeving wat verrassend. de line up van vorig jaar bevatte ook 2 artiesten meer. Ben benieuwd hoe ze dit oplossen met de tijden. Misschien een "mystery guest"?
De tijden vorig jaar waren anderhalf uur.wrote:Ik kan me herinneren dat de draaitijden meestal een beetje korter dan een uur waren.wrote: Vorig jaar was 1 euro duurder, niet dat dat veel uitmaakt maar ivm de nieuwe belastingwetgeving wat verrassend. de line up van vorig jaar bevatte ook 2 artiesten meer. Ben benieuwd hoe ze dit oplossen met de tijden. Misschien een "mystery guest"?
Misschien minder reiskosten voor de artiesten?
De keren daarvoor was het 45 min. Misschien dit keer dus weer 1.5 uur, alleen maar prima; sets worden er alleen maar orgineler van.wrote:De tijden vorig jaar waren anderhalf uur.wrote:Ik kan me herinneren dat de draaitijden meestal een beetje korter dan een uur waren.wrote: Vorig jaar was 1 euro duurder, niet dat dat veel uitmaakt maar ivm de nieuwe belastingwetgeving wat verrassend. de line up van vorig jaar bevatte ook 2 artiesten meer. Ben benieuwd hoe ze dit oplossen met de tijden. Misschien een "mystery guest"?
Misschien minder reiskosten voor de artiesten?
Ik zelf ben juist blij met AVIO Live.wrote:Beter keer geen Avio of Alphaverb ofzo serieuze optie weer dit
Nah paar Alphaverb nummertjes in een set kan ik nog wel waarderen maar zo'n hele live set van hun vind ik te eentonigwrote:Ik zelf ben juist blij met AVIO Live.wrote:Beter keer geen Avio of Alphaverb ofzo serieuze optie weer dit
Op Intents klapte The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix) dr zoooo hard op.
Die plaat klapt op een box zonder bass er zelfs nog hard opwrote:Ik zelf ben juist blij met AVIO Live.
Op Intents klapte The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix) dr zoooo hard op.