Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Het biertje van je verjaardag doen wel wel een andere keer (Tunned Inn/Fusion?)


Haha jah dat komt wel goed.
Dat word Fusion dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben toch aanwezig. Ik ben met 1 kruk dus spreek me maar aan.
@ Marsiascout als je naar me toe komt krijg je nog een biertje van me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Ik ben toch aanwezig. Ik ben met 1 kruk dus spreek me maar aan.
@ Marsiascout als je naar me toe komt krijg je nog een biertje van me!


Ohw dat is makkelijk zoeken dan. :P

Ik spreek je wel aan als ik je zie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 19:27 
 

Hey, ik ben ook jarig geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Hey, ik ben ook jarig geweest.

Hahaha. Vooruit jij krijgt dan ook nog 1 biertje. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 19:31 
 

dennis schreef:
stefaneke schreef:
Hey, ik ben ook jarig geweest.

Hahaha vooruit jij krijgt dan ook nog 1 pislje xd


Fusion claw shirt, onververmijdelijk. Giet maar vol die hap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
dennis schreef:
stefaneke schreef:
Hey, ik ben ook jarig geweest.

Hahaha vooruit jij krijgt dan ook nog 1 pislje xd


Fusion claw shirt, onververmijdelijk. Giet maar vol die hap.


:lol:

Jouw hoofd zie ik ook overal verschijnen :P

Zijn jullie dr al om 9 uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
stefaneke schreef:
dennis schreef:
Hahaha vooruit jij krijgt dan ook nog 1 pislje xd


Fusion claw shirt, onververmijdelijk. Giet maar vol die hap.


:lol:

Jouw hoofd zie ik ook overal verschijnen :P

Zijn jullie dr al om 9 uur?

Ik ben er wel zeker voor 10 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

T was een geslaagd feestje vond ik.
Dennis blijk ik dus al langer te kennen. Ook de eerste keer dat ik gezien heb dat er gevochten werd op n feest (ze moesten Dennis hebben, terwijl die niks deed).

Rond half 3 wou iemand met vastpakken en, ik weet megod niet hoe, maar die heeft dus perongeluk mn oordop dr uitgedouwd. Dit was dus t eerste feest waarop ik ze droeg en dat was wel echt n domper dus. Hierna ben ik dan ook meteen gegaan, ook om mn oor te beschermen. Maandag dan maar weer n afspraak bij Schoonenberg maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 13:03 
 

marsiascout schreef:
T was een geslaagd feestje vond ik.
Dennis blijk ik dus al langer te kennen. Ook de eerste keer dat ik gezien heb dat er gevochten werd op n feest (ze moesten Dennis hebben, terwijl die niks deed).

Rond half 3 wou iemand met vastpakken en, ik weet megod niet hoe, maar die heeft dus perongeluk mn oordop dr uitgedouwd. Dit was dus t eerste feest waarop ik ze droeg en dat was wel echt n domper dus. Hierna ben ik dan ook meteen gegaan, ook om mn oor te beschermen. Maandag dan maar weer n afspraak bij Schoonenberg maken


Heb jij hoorproblemen ofzo? En op het einde stond het geluid helemaal niet hard. Geluid was op sommige plaatsen wel goed, maar helemaal achteraan in de hoeken en recht voor de dj booth was er amper bass.

En heeft Dennis echt gevochten? Leuk om iemand die al op een kruk staat te gaan belagen. Was ook echt dé manier om Dennis te vinden, zoek even naar een kruk in de lucht.

Maargoed, van voor tot eind was het een mooi feestje. Na afloop nog wat gaan nalauwen bij Giel H. Rond 6u thuis. Lekker geslapen, nu dikke party van m'n moeder en zus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou gevochten heb IK niet. Maar opeens pakte iemand de kruk van mij. Hij begon er aan te trekken en ik trok mijn kruk terug toen kreeg ik 3 klappen. Daarna was ik naar de beveiliging gelopen en hebben zo die vent uitgepikt. Hij werd er uit gezet. Alleen wij met ons voetbalteam moeten maandag tegen hem voetballen. Gelukkig moeten we thuis dus dat zal ook wel schillen.

Maar buiten dat was het wel een leuke editie van Twisted.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:39 
 

best kansloos om iemand die al op krukken staa te belagen. Ik hoop dat je er verder zo min mogenlijk aan over hebt gehouden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
best kansloos om iemand die al op krukken sta te belagen. Ik hoop dat je er verder zo min mogelijk aan over hebt gehouden!

Ik heb nergens last. Ik had vanochtend wel een klein beetje hoofdpijn. Maar dat zal daar door niet gekomen zijn.
Ik zie hem morgen nog dus ik ben benieuwd.
Kansloze kerel.

Maar verder heb ik me uitermate goed vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 19:22 
 

dennis schreef:
Maar verder heb ik me uitermate goed vermaakt.


Jup, ik ook!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 20:46 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
dennis schreef:
Maar verder heb ik me uitermate goed vermaakt.


Jup, ik ook!

Afbeelding

Was al goed gezellig daar zie Ik wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 21:14 
 

Da-Izzok schreef:
Was al goed gezellig daar zie Ik wel!


Er was bier ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
marsiascout schreef:
T was een geslaagd feestje vond ik.
Dennis blijk ik dus al langer te kennen. Ook de eerste keer dat ik gezien heb dat er gevochten werd op n feest (ze moesten Dennis hebben, terwijl die niks deed).

Rond half 3 wou iemand met vastpakken en, ik weet megod niet hoe, maar die heeft dus perongeluk mn oordop dr uitgedouwd. Dit was dus t eerste feest waarop ik ze droeg en dat was wel echt n domper dus. Hierna ben ik dan ook meteen gegaan, ook om mn oor te beschermen. Maandag dan maar weer n afspraak bij Schoonenberg maken


Heb jij hoorproblemen ofzo? En op het einde stond het geluid helemaal niet hard. Geluid was op sommige plaatsen wel goed, maar helemaal achteraan in de hoeken en recht voor de dj booth was er amper bass.

En heeft Dennis echt gevochten? Leuk om iemand die al op een kruk staat te gaan belagen. Was ook echt dé manier om Dennis te vinden, zoek even naar een kruk in de lucht.

Maargoed, van voor tot eind was het een mooi feestje. Na afloop nog wat gaan nalauwen bij Giel H. Rond 6u thuis. Lekker geslapen, nu dikke party van m'n moeder en zus.



Nou dat niet, maar wanneer je de hele tijd doppen in hebt gehad en ze gaan plotseling op t feest uit krijg je gewoon een dikke klap op je oor.

En inderdaad erg triest dat met Dennis, ze kwamen ook nog ns met zn 3en tegelijk ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 22:36 
 

dennis schreef:
Alleen wij met ons voetbalteam moeten maandag tegen hem voetballen. Gelukkig moeten we thuis dus dat zal ook wel schillen.

Haha, dat kan leuk worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gewoon een mep geven met de kruk, dat is echt zwaar pijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
dennis schreef:
Alleen wij met ons voetbalteam moeten maandag tegen hem voetballen. Gelukkig moeten we thuis dus dat zal ook wel schillen.

Haha, dat kan leuk worden

Ach ik zie wel wat er gaat gebeuren. Hij is er uit gezet al rond een uur of 1/half 2 er uit gezet. Dus hij heeft het vetste gemist. Ik ga het iig niet opzoeken. Dat vind ik kansloos. Ik ben wel echt benieuwd hoe hij gaat reageren.
Maar ik ga het zeker niet uit de weg. Dus als hij wilt dan kan hij het krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De editie in Udenhout was weer minder gezellig dan die in Haaren kan ik hier uithalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 01:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
De editie in Udenhout was weer minder gezellig dan die in Haaren kan ik hier uithalen?

Je hebt niks gemist hoor. Maar ach er kan niks boven de Harense gezelligheid. Maar de editie in Haaren was zeker beter. Maar het was wel een geslaagde editie.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten