Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 16:55 
 

minpunten
- telefoon en geld gejat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 16:59 
 

stefaneke schreef:
minpunten
- telefoon en geld gejat.


damn, door wie, weet je dat ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Die plaat voor Frequency remix was inderdaad echt gruwelijk. Dacht eerst die van B-Front en JoS?

Maargoed.

Door een hoop gekut, getreuzel, gehannes en geklooi uiteindelijk pas om 22.30 vertrokken :mad: . Dus we waren pas om 00.30 goed en wel binnen. En dat terwijl ik eigenlijk had gehoopt op 21.00 vertrekken en 22.30 binnen.

Was erg druk op het begin, best wel veel vervelende mensen ook maar dat werd gedurende de avond minder had ik het idee. Wachttijden bij de bar waren echt veel te lang, tijdens Ran-D & Adaro heb ik echt 10 minuten moeten wachten of zo terwijl notabene No Time To Sleep gedraaid werd. Die set was verder aardig bedroevend, veeeeel te voorspelbaar, wel heel vet dat ze I've Lost You draaiden. Na Haunter of the Dark hoopte ik op The Cycle als afluister, maar ze sloten natuurlijk af met de verschrikkelijke Kings of the Underground. Wat een verschrikkelijke irritante plaat is dat geworden zeg..

Hierna de set van de avond. Zany & Beholder draaiden de ene na de andere fucking dikke plaat. Midnight, Pounding Senses edit, noem maar op. Alleen geen Who Wants This gehoord.

Tijdens Zatox gaan eten, werd weer druk en Zatox sucks. Toen ik terugkwam was het nog steeds saai dus ik was maar even gaan pissen. Werd net Pattern 2 gedraaid natuulijk. Was groepje ook kwijt dus losgaan zat er niet in.

Titan & Jack of Sound waren erg vet. Alleen jammer dat ze Haunter of the Dark weer draaiden. Hoop lekkere tracks gehoord. Die plaat voor Frequency Remix was echt heel erg vet, ben benieuwd welke dat is. Toppunt van de set was Nightmare, die kicks :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: .

Hierna Crypsis & Chain Reaction, draaiden erg lekker en toen gebeurde waar ik voor vreesde: de bob wilde om 5:15 naar huis :cry: . Ik kan nu nog wel huilen...

Al met al een erg goed feest, maar door mijn omstandigheden denk ik hier vooral aan terug als een avond vol ergernis. Veel te laat aangekomen en te vroeg moeten gaan. Geluid was echt perfect gewoon, hard, zuiver, dikke bass. Sfeer was op het begin vrij matig, maar vanaf Jack & Titan was het erg gezellig :). Ook vond ik het ietsjes te druk in de hardstyle zaal, nét niet genoeg plek om goed te kunnen rammen. Volgend jaar sowieso weer, maar dan rij ik zelf en dan staan we om 21.59 als 1e voor de deur en gaan we om 06.01 als laatste naar buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deepack en Frontliner, Bioweapon boeiden me niets helaas. Joooorrit had hetzelfde volgens mij :P
Zatox was opzich wel te doen ( ik had meer van winter verwacht, hij geeft niet echt het gevoel dat discorecord me gaf toen ik hem de 1e keer hoorde :P)

Bij Ran-d en Adaro was het veelste druk dus toen tegen p-stylez gezegd fuck it kom we gaan zitten en opladen want bij jos loopt toch de halve zaal leeg dan krijgen we ruimte. Leuk om te zien dat ik gelijk had :P

Ik was helaas erg moe ik trek zon heel feest echt niet meer helaas. Ik vond dat er eigenlijk niet zo heel veel mensen echt vdk waren, maar als ze dit wel waren dan waren ze dit goed ook :P Ook leuk dat er weer random gasten een praatje met me kwamen maken omdat ze een praatkick hadden, dit vind ik altijd erg leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:41 
 

robkuh1990 schreef:
stefaneke schreef:
minpunten
- telefoon en geld gejat.


damn, door wie, weet je dat ook?


Zou wel handig zijn als ik het wist. Ik kan me echter niet veel meer herinneren tussen de periode 1:45 tot 2:45. Het einde van Zany & The Beholder kan ik me nog wel herinneren. Jack of Sound vs Titan heb ik goed meegekregen en Crypsis vs Chain Reaction was eindbaas. Wat een helden dat ze afsloten met Warphole :worship:. Natuurlijk is het fucked up dat ik m'n telefoon ben kwijtgeraakt, en dat het briefgeld uit mijn portemonnee verdwenen is, maar heb buiten dat een goed vermakelijke avond gehad. Heb van aardig wat mensen support gekregen in de vorm van geld en muntjes. Bedankt allemaal! Vooral bedankt aan de Nando in dat Destionation Nowhere shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Even filmpjes aan het uploaden.. heb dusver de eerste 15 minuten van JoS vs Titan..
weet iemand de track die na Symphonic Feedback gedraaid werd?

01. Jack of Sound ft. Titan - Midnight Freaks
02. Jack of Sound - This kinda music
03. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
04. ID - ID?
05. Zany - Frequency (Jack of Sound Remix)

Deze waarschijnlijk

http://www.twitvid.com/TJTZA
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest was dit! Niet normaal :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 17:56 
 





De rest is nog aan het uploaden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 18:01 
 

pim schreef:
KSwoosh schreef:
+dat wij nog NET in de bus konden op EDHV centraal, na een sprintje te hebben getrokken vanuit de trein xd wij waren echt de laatste 3 personen die er bij konden in de bus die mega propvol zat xd


Wel godverdomme, wij waren net de laatste die er niet meer bij konden. Alleen iemand van ons half xd. Jullie waren toch van die spannende boswandeling? Wist helemaal niet dat jullie van HT waren!

hahaha ja inderdaad! schitterend was dat wachten buiten xd maar wel toch te koud xd
mocht je willen weten wie ik was :P ik was die ene met de iphone die HHZ opzetten :P mocht je het nog herinneren.
die met de krulletjes was jorrrit en die andere (met plat zwart haar) is geen HT'er :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 19:39 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
pim schreef:
KSwoosh schreef:
+dat wij nog NET in de bus konden op EDHV centraal, na een sprintje te hebben getrokken vanuit de trein xd wij waren echt de laatste 3 personen die er bij konden in de bus die mega propvol zat xd


Wel godverdomme, wij waren net de laatste die er niet meer bij konden. Alleen iemand van ons half xd. Jullie waren toch van die spannende boswandeling? Wist helemaal niet dat jullie van HT waren!

hahaha ja inderdaad! schitterend was dat wachten buiten xd maar wel toch te koud xd
mocht je willen weten wie ik was :P ik was die ene met de iphone die HHZ opzetten :P mocht je het nog herinneren.
die met de krulletjes was jorrrit en die andere (met plat zwart haar) is geen HT'er :P


Owja dan weet ik denk ik al wie je bent. HWS, altijd beter als neunundneunztig lufztbalonnen xd. Ik was dat knaapje dat op de stoeprand zat met mn handjes in mijn jas en dat kuifje..

Over het feest: Gruwelijke sets gehoord, heb er echt van genoten! Zelden zulke dikke sets gehoord. Vet gedaan met die lichtshow daar, mag ook gezegd worden! Het enige wat me opviel was dat de bas te hoog stond ofzo, zodat er veel andere geluiden onderdrukt werden. Dit kan ook aan mij gelegen hebben.
Ook weet ik dat ik nooit meer met de lijnbus naar een feest ga, volgende keer gewoon weer met de partybus, trein of taxi. Heb hierdoor de set van Deepack & Frontliner gemist, en veel kou geleden in de vroege morgen!
Al met al toch wel echt een gruwelijke party! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 19:57 
 




Sooooow, wat was dit vet :D

En ook nog hulde aan JoS & Titan, die Destination Nowhere draaiden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 20:42 
 

Boven deden we tenminste nog een treintje... was echt lachen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 20:46 
 

robkuh1990 schreef:
Boven deden we tenminste nog een treintje... was echt lachen!


Ja daar rechts voor was ik ook deel van een treintje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 21:28 
 

pim schreef:
Owja dan weet ik denk ik al wie je bent. HWS, altijd beter als neunundneunztig lufztbalonnen xd. Ik was dat knaapje dat op de stoeprand zat met mn handjes in mijn jas en dat kuifje..

ah ok :P volgende feest maar es goed meeten dan :P

robkuh1990 schreef:
Boven deden we tenminste nog een treintje... was echt lachen!

dus daar was je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 21:56 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
robkuh1990 schreef:
stefaneke schreef:
minpunten
- telefoon en geld gejat.


damn, door wie, weet je dat ook?


Zou wel handig zijn als ik het wist. Ik kan me echter niet veel meer herinneren tussen de periode 1:45 tot 2:45. Het einde van Zany & The Beholder kan ik me nog wel herinneren. Jack of Sound vs Titan heb ik goed meegekregen en Crypsis vs Chain Reaction was eindbaas. Wat een helden dat ze afsloten met Warphole :worship:. Natuurlijk is het fucked up dat ik m'n telefoon ben kwijtgeraakt, en dat het briefgeld uit mijn portemonnee verdwenen is, maar heb buiten dat een goed vermakelijke avond gehad. Heb van aardig wat mensen support gekregen in de vorm van geld en muntjes. Bedankt allemaal! Vooral bedankt aan de Nando in dat Destionation Nowhere shirt.


Anco in dat Destination Nowhere Shirtje*

Naja vond zo kut en zielig voor je, dus was niet echt een moeite om je wat geld te geven :yes:


stefaneke schreef:
robkuh1990 schreef:
Boven deden we tenminste nog een treintje... was echt lachen!


Ja daar rechts voor was ik ook deel van een treintje.



Ik voorop met mijn Trein naar nergens shirtje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 21:57 
 

dan heb ik jou ook gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 21:59 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
dan heb ik jou ook gezien :P


Zou kunnen ja, maar ik herken bijna niemand :/

Volgende x maar effe zwaaie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:09 
 

Anco schreef:
KSwoosh schreef:
dan heb ik jou ook gezien :P


Zou kunnen ja, maar ik herken bijna niemand :/

Volgende x maar effe zwaaie xd

naja ik heb iemand zien lopen met zon shirtje, en die werd begroet door robkuh, waarna hij zei dat o.a. stefaneke voorbij liep :P

dus ik weet ook niet hoe jij er uit ziet xd volgende meeting dan maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 22:13 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Anco schreef:
KSwoosh schreef:
dan heb ik jou ook gezien :P


Zou kunnen ja, maar ik herken bijna niemand :/

Volgende x maar effe zwaaie xd

naja ik heb iemand zien lopen met zon shirtje, en die werd begroet door robkuh, waarna hij zei dat o.a. stefaneke voorbij liep :P

dus ik weet ook niet hoe jij er uit ziet xd volgende meeting dan maar :P


Is goed :P

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8724_n.jpg

Links.. kijk alleen niet al te vrolijk :$
Maar zo zie ik er dus uit xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 04:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens.. dat "Live" dat vond ik te ver gezocht bij beide "live" sets. Dat had ik nog kunnen doen... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
robkuh1990 schreef:
Even filmpjes aan het uploaden.. heb dusver de eerste 15 minuten van JoS vs Titan..
weet iemand de track die na Symphonic Feedback gedraaid werd?

01. Jack of Sound ft. Titan - Midnight Freaks
02. Jack of Sound - This kinda music
03. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
04. ID - ID?
05. Zany - Frequency (Jack of Sound Remix)

Moet ik zo even het filmpje bekijken, weet het niet uit mijn hoofd.


Coarsection & Regain ft Kona Black - The Cube :thumbsup: Vet dat titan die platen van Regain en Coarsection steunt... I'm Death was ook heerlijk om live te horen.

Hierbij een verslagje van mijn kant.

Pato
Draaide een wisselvallige openingsset. Raven was inderdaad een hele leuke verrassing. Oblivion ook weer eens leuk om te horen. Er zaten helaas teveel platen in waar ik nou niet bepaald warm van word. Music on my mind is daar een van. Wat een tergende plaat is dat zeg. Het was niet bepaald een openingsset die mij deed uitkijken naar de rest van de avond.

Deepack & Frontliner
Aangename set. Natuurlijk zat er het nodige hitjeswerk in (dat vooral van Frontliner kwam). Easy killer is echt een hele vette plaat... Ik had nog gehoopt op Invincible, maar helaas bleef deze uit. Lose my mind was wel een leuk moment, waarop heel de zaal meezong. Ook wel typerend voor het publiek dat er rondliep. Dit waren dan vooral de 16 jarigen, die om half 12 al de binnenkant van de ogen aan het bekijken waren. Na drie nummers in deze set heb ik maar besloten om naar boven te gaan, omdat daar een zee van ruimte was. Ik ben iemand die ruimte verkiest boven geluid.

Bioweapon live
Ik vond dit opzich wel een vette set. De opbouw was niet echt geweldig, maar alleen al om het feit dat er zes platen inzaten met een anti, vond ik het al een leuke set. Betekent toch zesmaal hard losgaan en daar ben ik altijd op uit met zo'n line up. Die laatste plaat was echt heel dik in deze set. Damn dat ging hard. Hele vette kick.

Ran-D en Adaro
Na Pato en Zatox ft The Rebelz live de zwakste set van de avond. Ik ken heel die set bijna uit me hoofd. Beginnen met sorrow, wel een hele vette plaat, en daarna opvolgen met een aantal platen die je al zat bent. The New shit bijv. Echt een plaat die zijn magie al kwijt is. No Time To Sleep was wel weer erg lekker. I've Lost You en Under Attack knalde ook lekker door. Daarnaast was het allemaal voorspelbaar. KOTU is echt een misselijkmakende plaat aan het worden op de een of andere manier. Er moet wat meer diversiteit in komen vind ik.

Zany & The Beholder
Hele vette set. Het enige minpuntje aan deze set was het mixen van The Beholder. Walgelijk. Fade To Black nog nooit zo lelijk ingemixt horen worden. Zany was daarentegen weer gewoon een epische held. Lonely Dark (L), Disorted remix ( die screeches in die anti zitten nog steeds in me hoofd), Acid Nighmare, Euphoria, Midnight. Echt helemaal naar de klote gegaan op deze set. Heerlijk. Ik denk dat het ook eens tijd wordt dat de zany en nc edit van Pounding Senses als een free komt :$ . Wat een kick in die mid-intro hahaha. Ragwerk ten top.

Zatox & The Rebelz live
Zaten wel een aantal leuke tracks in maar de volgorde was niet echt lekker. Ook het tijdstip waarop deze platen gedraaid werden, werkte als een energiedrainer. Pattern 2 is altijd een heerlijk moment. Zon heerlijke opbouw en gewoon alles geven in een nummer. Pfoee kippevel. Het enige nadeel was dat het overal echt spek en spek glad was. Echt een paar mensen lelijk op hun plaat zien gaan. Reactivate the Bionicle was ook weer lekker. Helaas geen cozmik gehoord :x

Jack of Sound & Titan
Duidelijk de set van de avond. Van begin tot einde nummers gehoord die ik wil horen. The Cube, I'm Death, Nightmare, Kaylee's Nightmare, Dead of the Night, Night after Night, Necropsy, Virus. Kippevel als ik aan die tracklist denk. Zaten soms wel wat mixfouten in, maar die vergeef ik ze.

Chain Reaction & Crypsis
Lekkere afsluiter. In deze set besloten om naar beneden te gaan. Hier was het nog gladder :P . Het welbekende Minus is More werk zat er natuurlijk in. Lellebel, Nackt, jealousy remix, typeface remix enz. Ook nieuwe platen gehoord die wel goed klonken. Om kwart voor 6 weggegaan, omdat de beentjes toch ff er doorheen zaten.

Hele vette locatie vind ik het. Lekker geluid. Helaas heel veel figuren gezien die of heel erg waus waren. Daarnaast had ik ook het idee alsof er heel veel mensen waren die voor het eerst een hardstyle feest meemaakte. Niet dat dit erg is, maar soms wel lachwekkend om te zien hoe lelijk mensen losgaan xD. Maar achh zo liep ik er 3 jaar geleden waarschijnlijk ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest zeg :D..titan & Jos zeker helden,van de avond, wat een zieke platen draaide hun zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Disorted remix ( die screeches in die anti zitten nog steeds in me hoofd)

Was daarom ook het mooiste moment van heel de nacht voor mij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:58 
 
Hardtraxx Newbie

Was een lekker feestje! :thumbup:

pluspunten:
- sets van Crypsis vs Chain Reaction en Titan vs JoS waren heerlijk
- goede sfeer
- Hard geluid!
- Time Out vette locatie (drank niet duur)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Marvin010 schreef:
Was een lekker feestje! :thumbup:

pluspunten:
- sets van Crypsis vs Chain Reaction en Titan vs JoS waren heerlijk
- goede sfeer
- Hard geluid!
- Time Out vette locatie (drank niet duur)

Beetje te hard geluid voor jou met je doppen, hé.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten