minpunten
- telefoon en geld gejat.
damn, door wie, weet je dat ook?wrote:minpunten
Zou wel handig zijn als ik het wist. Ik kan me echter niet veel meer herinneren tussen de periode 1:45 tot 2:45. Het einde van Zany & The Beholder kan ik me nog wel herinneren. Jack of Sound vs Titan heb ik goed meegekregen en Crypsis vs Chain Reaction was eindbaas. Wat een helden dat ze afsloten met Warpholewrote:damn, door wie, weet je dat ook?wrote:minpunten
Deze waarschijnlijkwrote:Even filmpjes aan het uploaden.. heb dusver de eerste 15 minuten van JoS vs Titan..
weet iemand de track die na Symphonic Feedback gedraaid werd?
01. Jack of Sound ft. Titan - Midnight Freaks
02. Jack of Sound - This kinda music
03. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
04. ID - ID?
05. Zany - Frequency (Jack of Sound Remix)
hahaha ja inderdaad! schitterend was dat wachten buitenwrote:Wel godverdomme, wij waren net de laatste die er niet meer bij konden. Alleen iemand van ons halfwrote: +dat wij nog NET in de bus konden op EDHV centraal, na een sprintje te hebben getrokken vanuit de treinwij waren echt de laatste 3 personen die er bij konden in de bus die mega propvol zat
![]()
. Jullie waren toch van die spannende boswandeling? Wist helemaal niet dat jullie van HT waren!
Owja dan weet ik denk ik al wie je bent. HWS, altijd beter als neunundneunztig lufztbalonnenwrote:hahaha ja inderdaad! schitterend was dat wachten buitenwrote:Wel godverdomme, wij waren net de laatste die er niet meer bij konden. Alleen iemand van ons halfwrote: +dat wij nog NET in de bus konden op EDHV centraal, na een sprintje te hebben getrokken vanuit de treinwij waren echt de laatste 3 personen die er bij konden in de bus die mega propvol zat
![]()
. Jullie waren toch van die spannende boswandeling? Wist helemaal niet dat jullie van HT waren!
maar wel toch te koud
mocht je willen weten wie ik wasik was die ene met de iphone die HHZ opzetten
mocht je het nog herinneren.
die met de krulletjes was jorrrit en die andere (met plat zwart haar) is geen HT'er
Ja daar rechts voor was ik ook deel van een treintje.wrote:Boven deden we tenminste nog een treintje... was echt lachen!
ah okwrote:Owja dan weet ik denk ik al wie je bent. HWS, altijd beter als neunundneunztig lufztbalonnen. Ik was dat knaapje dat op de stoeprand zat met mn handjes in mijn jas en dat kuifje..
dus daar was je!wrote:Boven deden we tenminste nog een treintje... was echt lachen!
Anco in dat Destination Nowhere Shirtje*wrote:Zou wel handig zijn als ik het wist. Ik kan me echter niet veel meer herinneren tussen de periode 1:45 tot 2:45. Het einde van Zany & The Beholder kan ik me nog wel herinneren. Jack of Sound vs Titan heb ik goed meegekregen en Crypsis vs Chain Reaction was eindbaas. Wat een helden dat ze afsloten met Warpholewrote:damn, door wie, weet je dat ook?wrote:minpunten
- telefoon en geld gejat.. Natuurlijk is het fucked up dat ik m'n telefoon ben kwijtgeraakt, en dat het briefgeld uit mijn portemonnee verdwenen is, maar heb buiten dat een goed vermakelijke avond gehad. Heb van aardig wat mensen support gekregen in de vorm van geld en muntjes. Bedankt allemaal! Vooral bedankt aan de Nando in dat Destionation Nowhere shirt.
wrote:Ja daar rechts voor was ik ook deel van een treintje.wrote:Boven deden we tenminste nog een treintje... was echt lachen!
Zou kunnen ja, maar ik herken bijna niemandwrote:dan heb ik jou ook gezien
naja ik heb iemand zien lopen met zon shirtje, en die werd begroet door robkuh, waarna hij zei dat o.a. stefaneke voorbij liepwrote:Zou kunnen ja, maar ik herken bijna niemandwrote:dan heb ik jou ook gezien![]()
Volgende x maar effe zwaaie
Is goedwrote:naja ik heb iemand zien lopen met zon shirtje, en die werd begroet door robkuh, waarna hij zei dat o.a. stefaneke voorbij liepwrote:Zou kunnen ja, maar ik herken bijna niemandwrote:dan heb ik jou ook gezien![]()
Volgende x maar effe zwaaie
dus ik weet ook niet hoe jij er uit zietvolgende meeting dan maar
Coarsection & Regain ft Kona Black - The Cubewrote:Moet ik zo even het filmpje bekijken, weet het niet uit mijn hoofd.wrote:Even filmpjes aan het uploaden.. heb dusver de eerste 15 minuten van JoS vs Titan..
weet iemand de track die na Symphonic Feedback gedraaid werd?
01. Jack of Sound ft. Titan - Midnight Freaks
02. Jack of Sound - This kinda music
03. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
04. ID - ID?
05. Zany - Frequency (Jack of Sound Remix)
Was daarom ook het mooiste moment van heel de nacht voor mij.wrote:Disorted remix ( die screeches in die anti zitten nog steeds in me hoofd)