Ben je nou gek geworden, gewoon even zin maken.wrote:Sjeetje nog steeds niet echt veel zin... Dit is niks voor mijmaarrrr het komt vast wel *hoop ik*
Ik kan niet wachten tot ik zo meteen in de auto zit richting het altijd gezellige Brabant.
Ben je nou gek geworden, gewoon even zin maken.wrote:Sjeetje nog steeds niet echt veel zin... Dit is niks voor mijmaarrrr het komt vast wel *hoop ik*
tip: keihard HS opzettenwrote:Sjeetje nog steeds niet echt veel zin... Dit is niks voor mijmaarrrr het komt vast wel *hoop ik*
net gedaan..heeft niet veel geholpenwrote:tip: keihard HS opzettenwrote:Sjeetje nog steeds niet echt veel zin... Dit is niks voor mijmaarrrr het komt vast wel *hoop ik*
Mwoah.... Heb me kapot geïrriteerd aan het feit dat er een hoop van die 16-jarige zich herkauwend in de weg gooit.wrote:je klinkt niet echt opgewonden rob!
Set van Zany en Beholder was ook zo gruwelijk vet zeg. Euphoria, Distorted (B-Front Remix), Worship werden ook nog gedraaid.wrote:Midnight, Pounding Senses, Black anthem, Psycho, Symphonic Feedback...
Lonely Dark, Punk from the Block, Acid Nightmare zany remix, Fade to Black, pounding senses (zany en nc remix), en nog vele andere klapperswrote:Midnight, Pounding Senses, Black anthem, Psycho, Symphonic Feedback...
En de Grote Dikke Bassplaat natuurlijk!wrote:Lonely Dark, Punk from the Block, Acid Nightmare zany remix, Fade to Black, pounding senses (zany en nc remix), en nog vele andere klapperswrote:Midnight, Pounding Senses, Black anthem, Psycho, Symphonic Feedback...
wrote:jij hebt nog foto
Wel godverdomme, wij waren net de laatste die er niet meer bij konden. Alleen iemand van ons halfwrote: +dat wij nog NET in de bus konden op EDHV centraal, na een sprintje te hebben getrokken vanuit de treinwij waren echt de laatste 3 personen die er bij konden in de bus die mega propvol zat
![]()
Niet duswrote: maarrrr het komt vast wel
Moet ik zo even het filmpje bekijken, weet het niet uit mijn hoofd.wrote:Even filmpjes aan het uploaden.. heb dusver de eerste 15 minuten van JoS vs Titan..
weet iemand de track die na Symphonic Feedback gedraaid werd?
01. Jack of Sound ft. Titan - Midnight Freaks
02. Jack of Sound - This kinda music
03. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
04. ID - ID?
05. Zany - Frequency (Jack of Sound Remix)
En een edit van Seid Ihr Bereidwrote:Midnight, Pounding Senses, Black anthem, Psycho, Symphonic Feedback...
wordt in gezegd:wrote:Moet ik zo even het filmpje bekijken, weet het niet uit mijn hoofd.wrote:Even filmpjes aan het uploaden.. heb dusver de eerste 15 minuten van JoS vs Titan..
weet iemand de track die na Symphonic Feedback gedraaid werd?
01. Jack of Sound ft. Titan - Midnight Freaks
02. Jack of Sound - This kinda music
03. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
04. ID - ID?
05. Zany - Frequency (Jack of Sound Remix)