Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Sjeetje nog steeds niet echt veel zin... Dit is niks voor mij :mad: maarrrr het komt vast wel *hoop ik* :huh:

Ben je nou gek geworden, gewoon even zin maken. :D

Ik kan niet wachten tot ik zo meteen in de auto zit richting het altijd gezellige Brabant. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:27 
 

J9_ schreef:
Sjeetje nog steeds niet echt veel zin... Dit is niks voor mij :mad: maarrrr het komt vast wel *hoop ik* :huh:

tip: keihard HS opzetten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
J9_ schreef:
Sjeetje nog steeds niet echt veel zin... Dit is niks voor mij :mad: maarrrr het komt vast wel *hoop ik* :huh:

tip: keihard HS opzetten :D


net gedaan..heeft niet veel geholpen :cry:
achja komt vast dadelijk wel,en anders ga ik lekker de hele avond lopen chagrijnen haha

edit: nu onderweg en ik heb er zin in! Dus je ziet mij vast wel voorbij stuiteren! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 06:51 
 

Thuis vn een avondje gemert...
Was goed feestje...

Deepack vs frontliner paar missertjes... Rocking ure loopmachine en cdj's die ermee kappen
Bioweapon opende slecht dus niet verder heen gegaan dus negative a meegemaakt (heerlijk)
Ran-d vs adaro was goed... Veel g4h spul en wat ouder werk
Zany vs beholder was setje v.d avond.... Oude klappers TOT en met
Zatox vs the rebelz was mwoah... Winter en pattern 2 blijven goed...
JoS vs TITAN:.. GENIAAL!!!! Heb 1e 15 minuten van set op video... Komt morgen online... Driekwart set gezien en toen naar huis gegaan.... Maatje z'n voet was naar de klote en begon de mijne ook te voelen... Bah
Wel nog even treintje gedaan op destination nowhere


Het vdk gehalte was te hoog naar mijn mening... Echter wel goede sfeer (geen vechtpartijen gezien)
Geluid stond soms te hard (heb een piep) en de early was met vlagen erg leuk om binnen te lopen

Verder wat ht'rs gezien... Was leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

je klinkt niet echt opgewonden rob! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest was dit zeg. Zelden zo goed vermaakt, na Deepack & Frontliner echt alleen maar beukwerk gehoord, op Zatox misschien na dan die nog al roet in het eten gooide van The R3belz Live act. :P

Voor de rest niets te klagen, echt een topper was het. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 13:45 
 

DJ ShaG schreef:
je klinkt niet echt opgewonden rob! ;)

Mwoah.... Heb me kapot geïrriteerd aan het feit dat er een hoop van die 16-jarige zich herkauwend in de weg gooit.
Vdk gehalte was 75% ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat draaiden Zany & The Beholder zoal? Oude Seismic of wat nieuwer fusion/tillt werk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:09 
 

Midnight, Pounding Senses, Black anthem, Psycho, Symphonic Feedback...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Midnight, Pounding Senses, Black anthem, Psycho, Symphonic Feedback...

Set van Zany en Beholder was ook zo gruwelijk vet zeg. Euphoria, Distorted (B-Front Remix), Worship werden ook nog gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:14 
 

ohja minpuntje:
Die barren, buuuuehhhhh, als ze nou 2 man per bar zette ging het al stuk sneller
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was netjes feestje, vond Zany & Beholder set écht zwaar bout maar heb ook er maar 'n minuut of 30 er van meegemaakt. Waren om 03:45 al naar huis wegens om omstandigheden, sets niks speciaals maar sfeer was er :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Midnight, Pounding Senses, Black anthem, Psycho, Symphonic Feedback...


Lonely Dark, Punk from the Block, Acid Nightmare zany remix, Fade to Black, pounding senses (zany en nc remix), en nog vele andere klappers
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

set van zany was inderdaad gruwelijk!
maar de afsluiting van Crypsis & Chain Reaction was ook ERG vet!
heb echt een topavond gehad, wel hoog vdk-gehalte inderdaad, maar dat mocht de pret niet drukken!

edit: ohja, wat gaat Radical Redemption - Redemption hard live! :drool: was echt heerlijk genieten dat moment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
robkuh1990 schreef:
Midnight, Pounding Senses, Black anthem, Psycho, Symphonic Feedback...


Lonely Dark, Punk from the Block, Acid Nightmare zany remix, Fade to Black, pounding senses (zany en nc remix), en nog vele andere klappers


En de Grote Dikke Bassplaat natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:38 
 

gruwelijk lekker feest :D

super lekkere binnenkomer met Deepack en Frontliner, man wat draaide zij lekker.
daarna Bioweapon, ook best lekker :D
Gunz For Hire, goed te doen, maar een beetje veel van wat we al kende
dus gingen we maar ff langs Neopphyte, heeerlijk was dat! Nadeel was dat in de hardcore zaal het best druk was toen en keiveel mensen rondliepen, dus zijn we niet al te lang gebleven
Toen een stukje Zany & BH gehoord, en weer eventjes een uitstapje gemaakt naar Nosferatu.
die gekke man draaide bijna op 200 bpm xd zieke gast, maar wel heeeeeel lekker tempotje! zo zie ik het graag bij hardcore!
te grappig was wel Amnesys & TK daarna, die zaten ineens op half het tempo van Nosferatu xd
ze begonnen ook met een of andere super schrale remix van een nummer dat eigenlijk heel vet is, dus gingen wij maar weg :P
Toen ff een stukje Zatox gehoord, maar redelijk snel ff een uitpauze ingelast.
teruggekomen bij JoS en Titan, heerlijk was dat!
jammer dat Titan het meeste werk deed, maarja, hij deed het wel erg goed!

Vervolgens CHain Reaction & crypsis:
de 1e helft, waarin chain reaction toch duidelijk de overtoon had, was imo het beste, heerlijk lekkere nummers draaide die gozer!
Crypsis was een beetje van de bekende crypsis formule, bijv Strike en Torture, maar gelukkig ook een paar heeeele vette nieuwe tracks
ik had alleen het idee dat crypsis een beetje te hard draaide qua volume, de geluidskwaliteit werd namelijk wat minder, iets teveel distortion zegmaar.

al met al: super vet feest, en nog wat nieuwe HT'ers (en verborgen HT'ers) tegen gekomen

+goede muziek
+dat wij nog NET in de bus konden op EDHV centraal, na een sprintje te hebben getrokken vanuit de trein xd wij waren echt de laatste 3 personen die er bij konden in de bus die mega propvol zat xd
+zany en beholder die lekker draaide (en jazeker, ook weer arise :worship: )
+JoS die op het einde bij de mensen stond en een zeer chille kerel bleek te zijn

-dat het volume wat lager ging bij zany en beholder
-soms wat negatieve sfeer in de hardcore zaal door al dat kamptuig
-dat ik toch flink wat nummers 2 keer heb gehoord op de avond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:53 
 

jij hebt nog foto :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:56 
 

robkuh1990 schreef:
jij hebt nog foto :D

:yes:
als ik in Uden ben zet ik die op internet, nu eerst ff hier wat zooi oprui9men en dan de trein pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 16:20 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
+dat wij nog NET in de bus konden op EDHV centraal, na een sprintje te hebben getrokken vanuit de trein xd wij waren echt de laatste 3 personen die er bij konden in de bus die mega propvol zat xd


Wel godverdomme, wij waren net de laatste die er niet meer bij konden. Alleen iemand van ons half xd. Jullie waren toch van die spannende boswandeling? Wist helemaal niet dat jullie van HT waren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 16:22 
 
Hardtraxxer

J9_ schreef:
maarrrr het komt vast wel

Niet dus :( ik weet echt niet wat het was, eerste keer dit jaar dat ik het allemaal niet echt ja, boeiend vond ofzo. Sets waren vet, maar kon er totaaaaaaal niet in komen. Zelfs tijdens m'n alltime held niet, nahh dat zegt wel wat. Waren ook gruwelijk veel irritante 16 jarigen die absoluut niet met drugs konden omgaan of die niet zoveel begrepen van het feest geloof ik...
Geluid was wel redelijk voor Time Out begrippen, heb het wel eens anders mee gemaakt. Dus dat was prima :)

Vanavond in de herkansing, 10 years Matrixx. Daar heb ik wel meer zin in dan dat ik gister zin had in TBYD. Dus hopelijk gaat dat wel goed komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 16:23 
 

Even filmpjes aan het uploaden.. heb dusver de eerste 15 minuten van JoS vs Titan..
weet iemand de track die na Symphonic Feedback gedraaid werd?

01. Jack of Sound ft. Titan - Midnight Freaks
02. Jack of Sound - This kinda music
03. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
04. ID - ID?
05. Zany - Frequency (Jack of Sound Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 16:26 
 
Hardtraxxer

robkuh1990 schreef:
Even filmpjes aan het uploaden.. heb dusver de eerste 15 minuten van JoS vs Titan..
weet iemand de track die na Symphonic Feedback gedraaid werd?

01. Jack of Sound ft. Titan - Midnight Freaks
02. Jack of Sound - This kinda music
03. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
04. ID - ID?
05. Zany - Frequency (Jack of Sound Remix)

Moet ik zo even het filmpje bekijken, weet het niet uit mijn hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 16:30 
 

ik kan niet meer slapen dus hier mijn reportje van Try Before You Die!!

we kwamen binnen bij Pato die overigens leuk draaide, op sommige platen na, Raven vond ik bijvoorbeeld heel vet om te horen :loving:
we zijn daarna richten de hardcore gegaan en we kwamen binnen bij een heerlijke Hellsystem plaat, wat een energie zat er in die plaat zeg, weet niet precies welke plaat het was maar het was zowiezo Hellsystem.
verder heb ik niet zoveel leuks voorbij horen komen dus we zijn maar gaan roken, nog paar vette gasten ontmoet! hele avond mee verder gebanjerd :P we gingen weer naar Pato maar die draaide echt slechte platen imo dus snel maar weer weg gegaan, early hardcore was mwuah, hing niet echt een sfeer iedereen zat maar dus daar werd het er ook niet leuker op. helaas.
we gingen door naar Frontliner vs. Deepack en die draaide echt tof! heerlijke platen voorbij horen komen en On The Go is live een stuk vetter dan achter de pc!! we gingen naar boven en toen mixte frontliner Discorecord in en ik hoorde die pitch en ik dacht nu moet ik weg want dat klonk echt afschuwelijk! :thumbdown: toen maar door gegaan naar Negative A die erg lekekr draaide, Bite Yo Style ging echt lekker barst van de energier die plaat! we hadden geen zin meer in de hardcore (:huh:) Ran-D En Adaro draaide na mijn verbazing ook erg lekker, Under Attack ging echt hard! :bomb: Heb me echt prima vermaakt bij hun ^^ .. daarna kwamen Zany & The Beholder maar ik had gehoopt dat ze meer hun eigen collabs like; Fear Reigns Today, Who Wants This, Euphoria (volgens mij was die ook niet gedraaid) Annihilating ofso maar heb er wel dikke platen voor terug gekregen!
daarna zijn we gaan eten en toen weer roken, echt waar als je iets gebruikt heb dan rook je als een gek, tenminste dat heb ik!
ik heb moeten kiezen tussen Promo Vs. D-Passion en Titan Vs. JoS en toch voor Titan vs. JoS gegaan en daar heb ik geen spijt van gehad want TITAN is officieel mijn Held!!! :worship: Openen met Mindight Freaks die ook erg hard ging, This Kinda Music, :worship: Necropsy :worship: , Kaylee's Nightmare, Nightmare, :loving: Symphonic Sound :loving:, Virus en nog zoveel meer dikke platen! :worship: echt de 2 helden van de avond en voor mij dan vooral Titan! :worship: Jack Of Sound heb ik nog ff gesproken en wat is dat een toffe gozer zeg!
toen gingen de lui waar we mee waren naar huis want die waren kapot ( >.< ) dus wij verder doorgegaan met Crypsis vs. Chain Reaction en die hebben ook zeker dikke platen gedraaid! maar had toch iets harder verwacht zeker na Titan vs JoS maar de afsluiter was zeker niet slecht!
na kwart voor 6 weggegaan, dachten we de menigte voor te zijn stond er alsnog een dikke rij.

ik heb echt een hele dikke avond gehad! set van de avond: Titan Vs. Jack Of Sound Track van de avond: Titan & Hardwear - Necropsy

pluspunten:
- bewaking was goed
- geluid was ook erg goed.
- lichtshow vond ik ook zeker dik!
- sfeer was echt goed bij de hardstyle
- Set van Titan vs JoS

minpunten:
- sfeer in de early hardcore was niet echt fijn.
- duurde lang voordat je pas drinken kreeg
- dat de dj's soms het volume iets wegdraaide zodat ze konden praten


nogmaals: heb een hele dikke avond/nacht gehad en als de line-up volgend jaar weer zo dik is dan ga ik er 100% weer heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Midnight, Pounding Senses, Black anthem, Psycho, Symphonic Feedback...


En een edit van Seid Ihr Bereid

@DarkestSymphony, Euphoria is wel gedraaid.

Heb me goed vermaakt op het feest trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 16:34 
 

J9_ schreef:
robkuh1990 schreef:
Even filmpjes aan het uploaden.. heb dusver de eerste 15 minuten van JoS vs Titan..
weet iemand de track die na Symphonic Feedback gedraaid werd?

01. Jack of Sound ft. Titan - Midnight Freaks
02. Jack of Sound - This kinda music
03. Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
04. ID - ID?
05. Zany - Frequency (Jack of Sound Remix)

Moet ik zo even het filmpje bekijken, weet het niet uit mijn hoofd.


wordt in gezegd:
Use the power to create the world and then... nog iets
en dan nog: And so began the war
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten