Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hier zou ik niet snel bij zijn... wat een bak met geld, schandalig >.<

Wat betaal je hier voor een biertje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwam laatst deze tegen, maar is al uit 2014 (dus denk dat het alweer duurder is);
http://www.dailymichael.be/tomorrowland ... et-prices/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Koen schreef:
Kwam laatst deze tegen, maar is al uit 2014 (dus denk dat het alweer duurder is);
http://www.dailymichael.be/tomorrowland ... et-prices/


Net doen alsof het goedkoop is maar niets voor 1 muntje aanbieden, typisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 euro voor een biertje vind ik al niet eens meer schandalig :lol: had het nog wel erger verwacht.

Maargoed, ik geloof best dat het allemaal magisch is, maar ik zou er gewoon niet zo snel heen gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaarten binnen voor de eerste zaterdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te ver & te duur imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag op mijn telefoon proberen kaarten te halen, aangezien ik niet thuis was.

Na zo'n 35 minuten in de wachtrij per ongeluk het scherm afgesloten omdat ik op mijn telefoon ging zitten. Niet aanwezig dus :lol: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heeft er iemand misschien een registratielink voor mij? Ik ontvang ze niet in mijn email, terwijl ik mij wel steeds registreer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 20:51 
 
Hardtraxx Newbie

RomanAnthony schreef:
Afgelopen zaterdag op mijn telefoon proberen kaarten te halen, aangezien ik niet thuis was.

Na zo'n 35 minuten in de wachtrij per ongeluk het scherm afgesloten omdat ik op mijn telefoon ging zitten. Niet aanwezig dus :lol: :cry:


ik was er rond die tijd er ook door. En direct kunnen bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 20:54 
 
Hardtraxxer

iemand tips om door de kaartverkoop heen te komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou hier dus echt niet naartoe willen. Okay, de beleving zoals die hier is zal je misschien niet snel op andere festivals hebben. Ik neem graag aan dat ze hier alles, maar dan ook echt alles, hebben uitgedacht en aandacht hebben gegeven.

De reden dat ik hier juist niet naartoe wil, is dat het spectrum aan genres dat dit festival biedt zó groot is, dat het niet het geld waard zou zijn voor mij om te gaan. Simpelweg omdat je zo'n 95% van het festival (wat muziek betreft) zult missen doordat je 1 maar op een stage tegelijkertijd kunt zijn, 2 veel tijd kwijt bent met het verplaatsen tussen stages en tenslotte (3) een hele hoop artiesten (misschien zelfs complete stages) niet interessant vindt en daarom ook hier geen tijd spendeert. Nu speelt het ook mee dat zelfs de grote namen in de house scene mij niet veel meer doen en hierdoor de mainstage al af zou vallen. Daarentegen is de mainstage zo gaaf en goed uitgewerkt vind ik, dat het juist wel weer aantrekkelijk wordt om daar naartoe te gaan. Bovendien is de Q-Dance stage interessant, maar zou ik niet naar Tomorrowland stage gaan voor hardstyle. Voor hardstyle alleen is het in mijn optiek zonde om een weekend naar Tomorrowland te gaan.

*Betoog/gedachtespinsel uit*
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mad Krentenbol schreef:
Ik zou hier dus echt niet naartoe willen. Okay, de beleving zoals die hier is zal je misschien niet snel op andere festivals hebben. Ik neem graag aan dat ze hier alles, maar dan ook echt alles, hebben uitgedacht en aandacht hebben gegeven.

De reden dat ik hier juist niet naartoe wil, is dat het spectrum aan genres dat dit festival biedt zó groot is, dat het niet het geld waard zou zijn voor mij om te gaan. Simpelweg omdat je zo'n 95% van het festival (wat muziek betreft) zult missen doordat je 1 maar op een stage tegelijkertijd kunt zijn, 2 veel tijd kwijt bent met het verplaatsen tussen stages en tenslotte (3) een hele hoop artiesten (misschien zelfs complete stages) niet interessant vindt en daarom ook hier geen tijd spendeert. Nu speelt het ook mee dat zelfs de grote namen in de house scene mij niet veel meer doen en hierdoor de mainstage al af zou vallen. Daarentegen is de mainstage zo gaaf en goed uitgewerkt vind ik, dat het juist wel weer aantrekkelijk wordt om daar naartoe te gaan. Bovendien is de Q-Dance stage interessant, maar zou ik niet naar Tomorrowland stage gaan voor hardstyle. Voor hardstyle alleen is het in mijn optiek zonde om een weekend naar Tomorrowland te gaan.

*Betoog/gedachtespinsel uit*


kan hier dagen rondlopen zonder dat ik met de meeste muziek iets heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 19:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Goed verhaal.

Loopafstanden zijn hier ook trouwens beter dan op Decibel, DQ, Dance Valley of Mysteryland trouwens. Terrein is perfect ingericht imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 19:34 
 
Hardtraxx Newbie

ik weet niet of q-dance / b2s nog met codes komen voor dit event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Goed verhaal.

Loopafstanden zijn hier ook trouwens beter dan op Decibel, DQ, Dance Valley of Mysteryland trouwens. Terrein is perfect ingericht imo.

Ik vond de loopafstanden echt een ramp anders :P Jezus wat was ik kapot alleen al van het lopen de hele tijd. Echter is de aankleding e.d. zo goed dat dat geen puntje van kritiek voor me is, je kijkt je ogen uit daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 22:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Pommer schreef:
Goed verhaal.

Loopafstanden zijn hier ook trouwens beter dan op Decibel, DQ, Dance Valley of Mysteryland trouwens. Terrein is perfect ingericht imo.

Ik vond de loopafstanden echt een ramp anders :P Jezus wat was ik kapot alleen al van het lopen de hele tijd. Echter is de aankleding e.d. zo goed dat dat geen puntje van kritiek voor me is, je kijkt je ogen uit daar.

Ja dat ook, maar moet zeggen dat ik de afstanden ook wel mee vond vallen, kwam misschien meer doordat we overal even stopte ipv met het idee om van de ene naar de andere kant van het terrein te lopen voor een bepaalde act.

Als je bijv op ML naar de Q-Dance stage moet ben je gewoon een half uur onderweg over die viaduct ook nog enzo. En op Decibel op dat lang gerekte terrein van de ene naar de andere kant, vind ik veel erger :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het viel mij de hele dag ook wel mee omdat wij inderdaad ook overal even bleven hangen. Sowieso vind ik het op Tomorrowland veel leuker om overal even aan te gaan zonder planning wanneer of zo, mooi het rondje aflopen langs de stages en overal even blijven hangen. 's Avonds echter toen het festival af was en we van de main naar de ingang moesten, toen viel het pas echt op hoe idioot ver dat eigenlijk is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 19:16 
 
Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:
Het viel mij de hele dag ook wel mee omdat wij inderdaad ook overal even bleven hangen. Sowieso vind ik het op Tomorrowland veel leuker om overal even aan te gaan zonder planning wanneer of zo, mooi het rondje aflopen langs de stages en overal even blijven hangen. 's Avonds echter toen het festival af was en we van de main naar de ingang moesten, toen viel het pas echt op hoe idioot ver dat eigenlijk is :P


zo'n dag loop je al gauw 8 km. op het festival terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dewaal schreef:
Fuzzylogic schreef:
Het viel mij de hele dag ook wel mee omdat wij inderdaad ook overal even bleven hangen. Sowieso vind ik het op Tomorrowland veel leuker om overal even aan te gaan zonder planning wanneer of zo, mooi het rondje aflopen langs de stages en overal even blijven hangen. 's Avonds echter toen het festival af was en we van de main naar de ingang moesten, toen viel het pas echt op hoe idioot ver dat eigenlijk is :P


zo'n dag loop je al gauw 8 km. op het festival terrein.


denk dat je er eigenlijk wel snel al 15 km op hebt zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 10:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
dewaal schreef:
Fuzzylogic schreef:
Het viel mij de hele dag ook wel mee omdat wij inderdaad ook overal even bleven hangen. Sowieso vind ik het op Tomorrowland veel leuker om overal even aan te gaan zonder planning wanneer of zo, mooi het rondje aflopen langs de stages en overal even blijven hangen. 's Avonds echter toen het festival af was en we van de main naar de ingang moesten, toen viel het pas echt op hoe idioot ver dat eigenlijk is :P


zo'n dag loop je al gauw 8 km. op het festival terrein.


denk dat je er eigenlijk wel snel al 15 km op hebt zitten.


Meer gebroekn, loop je sneller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 10:50 
 
Hardtraxx Newbie

dewaal schreef:
ik weet niet of q-dance / b2s nog met codes komen voor dit event.


Als ze met codes komen, hoe bemachtig je deze..? Gewoon vaak kaarten voor feesten als Defqon en Decibel kopen? Of kan je je hiervoor voor inschrijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuts schreef:
dewaal schreef:
ik weet niet of q-dance / b2s nog met codes komen voor dit event.


Als ze met codes komen, hoe bemachtig je deze..? Gewoon vaak kaarten voor feesten als Defqon en Decibel kopen? Of kan je je hiervoor voor inschrijven?


Je krijgt een mail. Waar die exact op gebaseerd is weet niemand maar het aantal tickets dat je voor Q-Dance evenementen koopt/gekocht hebt zal er wel iets mee te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Nuts schreef:
dewaal schreef:
ik weet niet of q-dance / b2s nog met codes komen voor dit event.


Als ze met codes komen, hoe bemachtig je deze..? Gewoon vaak kaarten voor feesten als Defqon en Decibel kopen? Of kan je je hiervoor voor inschrijven?


Je krijgt een mail. Waar die exact op gebaseerd is weet niemand maar het aantal tickets dat je voor Q-Dance evenementen koopt/gekocht hebt zal er wel iets mee te maken hebben.


Dat laatste is idd de reden waarom je wel of geen mail met code krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Steven dit is niet waar wat je zegt, vrienden hebben vorig jaar ook een mail gehad zonder ooit maar 1 Q-dance kaart te hebben besteld, dit ging altijd via andere
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten