Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat trouwens wel heel chill is qua drank, je krijgt de meeste frisdrank zoals cola in blikjes van 330ml :thumbsup:
Voor 2 pearls, geen gekloot met van die kleine flesjes of bekertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet alle stages kunnen elk jaar worden vernieuwd. Als je de kost, de werkuren en het oog voor detail bekijkt zou dit onbetaalbaar worden om elke stage elk jaar te vernieuwen. Er zijn dit jaar buiten de main (die logischerwijs elk jaar nieuw is) nog 4 nieuwe stages. De opera heeft bijvoorbeel ook 3 jaar dienst gedaan... Dus ik vermoed dat The Arch, en dus ook de Q, volgend jaar of het jaar erna wel weer een nieuw design krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wie dit weekend nog gaat: pas een beetje op met wat je meeneemt aan verboden middelen. Afgelopen weekend hebben ze aan de ingang elke dag met honden gestaan en er liep veel undercover beveiliging.
Wij gaan zelf dus zondag. Enorm benieuwd aangezien dit pas mijn eerste keer Tomorrowland wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maat van mij is vandaag al naar TML (weekend). Ze stonden inderdaad met honden aan de ingang. Geen idee of het echt drugshonden of angsthonden waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2017 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

ga er maar vanuit van niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
ga er maar vanuit van niet


Op festivals in België is drugs een grote dikke nee. Zou me niet verbazen als er wel eentje tussen had gezeten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo, eindelijk thuis na een dol weekend.

Ik was altijd vrij sceptisch over Tomorrowland, maar als je er dan daadwerkelijk staat is het een geweldig mooi festival. Als je maar weg blijft van de mainstage. (dagjesvolk alert :x )

Vrijdag veel in de Trancehal gestaan, wat was dat mooi :loving: Ondanks dat ik me had voorgenomen om niet de hele tijd bij de Q-Dance Stage en Loudness te staan, ben ik er toch blijven plakken. De sfeer was dan ook verrassend goed.

Leuke ervaring om dit mee te maken, maar voor dit geld ga ik niet elk jaar.

Fijn om Ramon, Remi, Stijn,... nog even tegen te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 09:31 
 
Hardtraxxer

Alleen afgelopen zaterdag geweest en wederom 12 uur lang kippenvel gehad! :love:
Alles weer tot in de puntjes geregeld, prima sfeer overal en geen regen gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik was altijd vrij sceptisch over Tomorrowland, maar als je er dan daadwerkelijk staat is het een geweldig mooi festival. Als je maar weg blijft van de mainstage. (dagjesvolk alert :x )
Leuke ervaring om dit mee te maken, maar voor dit geld ga ik niet elk jaar.

Fijn om Ramon, Remi, Stijn,... nog even tegen te komen.


Leuk om je even te zien.
Voor mij was het de eerste keer Tomorrowland. Ik was ook altijd vrij secptisch maar hetzelfde geld voor mij: ik heb een schitterende zondag gehad. Alles heeft best indruk op me gemaakt.
Behalve overdag 10 minuutjes en 20 minuutjes bij de eindshow ben ik niet op de main geweest. Loudness even bij Tartaros gekeken, bij Coone & the gang even bij Psyko Punkz, uurtje Delete en verder geen hardstyle gezien. Was ook niet mijn bedoeling dus dat was prima.
Heb me enorm goed vermaakt met wat deephouse en techno. Lekker overal rond gekeken, alles verkend en vooral genoten van de aankleding en sfeer. Vanaf het moment dat ik binnenstapte had ik al het gevoel dat ik in het Sprookjesbos voor volwassenen rondliep.
Ik heb niet het gevoel dat ik een weekend écht moet meemaken want ik weet niet of ik dat heel vet zou vinden, maar voor één dag per jaar / per twee jaar absoluut wel! Het kost allemaal wel geld: kaartje, vervoer, consumpties totaal over de 200 euro maar ik vond het het absoluut waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:

Fijn om Ramon, Remi, Stijn,... nog even tegen te komen.


Was gezellig!

Ook mijn eerste Tomorrowland. Erg veel geluk gehad met het weer (bijna heel de dag zon gehad met af en toe een paar druppels). Controle stelde bij mij niks voor, ben niet eens gefouilleerd. Echter kwam zo'n 2 minuten nadat ik door de controle heen was een hond tevoorschijn die, wat ik van Anthor hoorde, nogal zijn werk deed (ging bij veel mensen zitten). De vrouwen uit onze groep hadden een tas mee dus die moesten nog door een aparte controle heen. Moesten alle tassen neergezet worden, de dames op een rijtje zitten en kwam er een hond langs alle tassen snuffelen. Wel vrij streng dus.

Stonden rond een uurtje of 1 al lekker op het terrein. Snel even naar de Loudness gelopen voor zo'n 20 minuutjes Tartaros, om er even lekker in te komen. Hadden onszelf voorgenomen om zo weinig mogelijk bij de hardstyle te staan, dus hierna lekker doorgelopen. De uren daarna lekker heel het terrein over gestekkerd en overal blijven staan waar het vet was. Veel techno deze zondag, wat eigenlijk helemaal niet erg was. Stages zaten erg goed in elkaar en de aankleding was overal ook erg mooi (die kleine cocktail stage die midden op het terrein op het water was gebouwd was ook erg vet. Op de bovenste verdieping leek het net alsof ik ergens bovenop een strandtent stond in een tropisch land).
Verder erg vermaakt bij Chocolate Puma (samen met MK de enige acts die ik echt wilde zien, al heb ik MK gemist :cry: ), de Potion stage in het bos (dik geluid ook hier zeg!), de Freedom stage (belachelijk dikke indoor-stage met die LED-wanden over heel het plafond) en de Cubanisto tent (die mega donkere tent die een beetje verstopt was achter de Freedom stage. Was net alsof je een of andere dikke club binnen liep in het Oostblok). Overdag ook nog 20 minuten bij Coone geweest omdat hier nog wat bekenden stonden, maar ook al weer snel doorgegaan. Van 10 tot 11 nog wel naar Delete gegaan en dit voelde na een dagje rustigere muziek toch wel even als thuis komen. Wederom de nieuwe collab met Vazard gehoord en die is toch wel heel erg vet hoor :drool: .

Dikke, dikke pluspunten voor het geluid overal (behalve in de Coone tent, daar was het echt kut). Bij Deadmau5 stond het zo ongelooflijk hard en zuiver :bomb: . Set van Deadmau5 viel echter nogal tegen, ook door de ongelooflijke drukte en hitte in die tent. Overdag 10 minuutjes op de main gestaan om even te bekijken en verder alleen de laatste 15 minuten nog teruggegaan voor de eindshow (welke erg tegenviel).

Al met al echt een topdag gehad. Zou een weekend niet zo snel doen, maar als ik volgend jaar weer een dag kan gaan dan zal ik het zeker doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 15:02 
 
Hardtraxx Elite

De sfeer op Tomorrowland viel me toch een beetje tegen dit jaar van donderdag t/m zaterdag. Zondag heeft daarentegen echt belachelijk veel goed gemaakt. Vorig jaar alleen zondag geweest en vond ik ook heel vet toen..

Organisatorisch heeft Tomorrowland alles echt bizar goed op orde.. zelfs overal vlonders op de camping, zodat je tenminste fatsoenlijk met je koffer kunt lopen.. Stages waren weer 10/10. Wel vind ik het nog steeds jammer dat er dezelfde stages zijn. Inmiddels zijn er wel al enkele verandert dus dat is mooi..

Stiekem wel heel erg blij met een Hardstyle stage elke dag met als hoogtepunt de Loudness stage natuurlijk op zondag. Hardstyle blijft gewoon de beste muziek.. Leukste is dat als je dan eindelijk los kunt gaan op je favo artiesten, je het dan 10x meer waardeert dan op een feest als Defqon..

Volgend jaar alleen een dagje denk ik en dan het liefste de zondag.. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Zondag heeft daarentegen echt belachelijk veel goed gemaakt.


Omdat je toen met ons mee mocht :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 15:40 
 
Hardtraxx Elite

Anthor schreef:
Onthafloorx schreef:
Zondag heeft daarentegen echt belachelijk veel goed gemaakt.


Omdat je toen met ons mee mocht :kiss:


Jullie mochten met mij mee ja.. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spot de hardtraxxers :cool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Spot de hardtraxxers :cool:


Mezelf kickrollend gevonden op 1.10... wat een feest. De meid is er minder blij mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 22:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette aftermovie, geen spijt dat ik 80% van de zondag in dit warme hok heb gestaan.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten