Treasure Case binnen ziet er erg gaaf uit 
Mag ook wel voor die 25 eurowrote:Treasure Case binnen ziet er erg gaaf uit
Mag ook wel voor die 25 eurowrote:Treasure Case binnen ziet er erg gaaf uit
Die van mij ligt bij een kerel waarvan ik de kaarten heb gekocht dus ik moet deze nog ontvangen. Toch wel benieuwd naar.wrote:Treasure Case binnen ziet er erg gaaf uit
Nice! Straks eens bekijken.wrote:Timetable is uit voor beide weekends
Even gekeken (wij gaan zondag 30 juli), maar die timetable is te groot / onoverzichtelijk om iets mee te kunnen zegwrote:Timetable is uit voor beide weekends
Inderdaad, ik ga ook de zondag 30 juli vooral voor Coone and the gang en Loudness + eventueel wat op I love the 90's verder laat ik alles op mij afkomen, mainstage eens een setje meepikkenwrote:Even gekeken (wij gaan zondag 30 juli), maar die timetable is te groot / onoverzichtelijk om iets mee te kunnen zegwrote:Timetable is uit voor beide weekends. Draait zo onnoemelijk veel op zo'n dag, haha.
Ik ga juist eens niet voor de hardstyle. Misschien dat ik eens een setje mee pak maar daar koop ik geen kaart voor Tomorrowland voor. Er staan artiesten die je hier elke week voor een paar tientjes kunt zien.wrote: Inderdaad, ik ga ook de zondag 30 juli vooral voor Coone and the gang en Loudness + eventueel wat op I love the 90's verder laat ik alles op mij afkomen, mainstage eens een setje meepikken
Zekerheidjes Chocolate Puma, stukje MK en de show bij Deadmau5 en Pryda schijnt echt te vet te zijn, dus daar moeten we ook ff kijken. Verder lekker struinen en kijken waar het leuk is. Main staat eigenlijk niet echt een naam die ik zou willen zien.wrote:Ik ga juist eens niet voor de hardstyle. Misschien dat ik eens een setje mee pak maar daar koop ik geen kaart voor Tomorrowland voor. Er staan artiesten die je hier elke week voor een paar tientjes kunt zien.wrote: Inderdaad, ik ga ook de zondag 30 juli vooral voor Coone and the gang en Loudness + eventueel wat op I love the 90's verder laat ik alles op mij afkomen, mainstage eens een setje meepikken
Ik ontdek liever eens wat nieuwe dingen en zie zoveel mogelijk in plaats van de artiesten die op de hardstyle staan.
Opzich wel mee eens.wrote:Wat een ontzettend matige set van NCBM zeg. 'This Is Eternity' en 'Spirit Of Hardstyle' als hoogtepunten. De rest was onsamenhangend en bestond vooral uit nutteloze edits van kapotgedraaide platen.
Eenswrote:Wat een ontzettend matige set van NCBM zeg. 'This Is Eternity' en 'Spirit Of Hardstyle' als hoogtepunten. De rest was onsamenhangend en bestond vooral uit nutteloze edits van kapotgedraaide platen.
Q-Dance maakt hier geen stage, tomorrowland zelf doet dit. Q-Dance voegt zelf die slang toe.wrote:Jezus, hebben ze nou exact dezelfde stage gebruikt als vorig jaar bij Q? Als het nou een mooie stage was, was het nog tot daar aan toe