Past

Tomorrowland 2017

Price
Dagticket (vrijdag, zaterdag of zondag)
  • –
  • –
  • –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Treasure Case binnen ziet er erg gaaf uit :loving:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Koen wrote:Treasure Case binnen ziet er erg gaaf uit :loving:
Mag ook wel voor die 25 euro xd
Hardtraxxer
93 posts member since 2016
last seen Aug 2021
Timetable is uit voor beide weekends ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ok ;)
Hardtraxx Veteran
5463 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Koen wrote:Treasure Case binnen ziet er erg gaaf uit :loving:
Die van mij ligt bij een kerel waarvan ik de kaarten heb gekocht dus ik moet deze nog ontvangen. Toch wel benieuwd naar.
B-rent wrote:Timetable is uit voor beide weekends ;)
Nice! Straks eens bekijken.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Even gekeken (wij gaan zondag 30 juli), maar die timetable is te groot / onoverzichtelijk om iets mee te kunnen zeg :lol: . Draait zo onnoemelijk veel op zo'n dag, haha.
Hardtraxxer
93 posts member since 2016
last seen Aug 2021
RomanAnthony wrote:
Even gekeken (wij gaan zondag 30 juli), maar die timetable is te groot / onoverzichtelijk om iets mee te kunnen zeg :lol: . Draait zo onnoemelijk veel op zo'n dag, haha.
Inderdaad, ik ga ook de zondag 30 juli vooral voor Coone and the gang en Loudness + eventueel wat op I love the 90's verder laat ik alles op mij afkomen, mainstage eens een setje meepikken
Hardtraxx Veteran
5463 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
B-rent wrote: Inderdaad, ik ga ook de zondag 30 juli vooral voor Coone and the gang en Loudness + eventueel wat op I love the 90's verder laat ik alles op mij afkomen, mainstage eens een setje meepikken
Ik ga juist eens niet voor de hardstyle. Misschien dat ik eens een setje mee pak maar daar koop ik geen kaart voor Tomorrowland voor. Er staan artiesten die je hier elke week voor een paar tientjes kunt zien.
Ik ontdek liever eens wat nieuwe dingen en zie zoveel mogelijk in plaats van de artiesten die op de hardstyle staan.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Anthor wrote:
B-rent wrote: Inderdaad, ik ga ook de zondag 30 juli vooral voor Coone and the gang en Loudness + eventueel wat op I love the 90's verder laat ik alles op mij afkomen, mainstage eens een setje meepikken
Ik ga juist eens niet voor de hardstyle. Misschien dat ik eens een setje mee pak maar daar koop ik geen kaart voor Tomorrowland voor. Er staan artiesten die je hier elke week voor een paar tientjes kunt zien.
Ik ontdek liever eens wat nieuwe dingen en zie zoveel mogelijk in plaats van de artiesten die op de hardstyle staan.
Zekerheidjes Chocolate Puma, stukje MK en de show bij Deadmau5 en Pryda schijnt echt te vet te zijn, dus daar moeten we ook ff kijken. Verder lekker struinen en kijken waar het leuk is. Main staat eigenlijk niet echt een naam die ik zou willen zien.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Ik ga zaterdags de 22e, enigste wat ik wel graag wil zien op de Qdance stage is NCBM nu de timetable uit is en ze 1uur draaien al helemaal
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
B-Front
17:30 - 19:00

Op zondag anderhalf uur B-Front in Loudness :love:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Weekend twee, genieten op zondag in de loudness! :D
M
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2017
last seen Jul 2022
Weekend 2 aanwezig. Iemand tips voor de eerste keer Tomorrowland? Aankomsttijd en campingplaats bijvoorbeeld...
F
Hardtraxxer
176 posts member since 2015
last seen Aug 2022
Hoe zit het hier met de file voor de camping op de donderdag wil er graag voor 1400 wel zijn maar is de eerste keer
Weet dat het bij defqon drama is hoe zit dat hier?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Prefix & Density vervangt Deetox zondag de 30e in de Loudness area.
D
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2016
last seen Feb 2019
da tweekaz op de q-stage mag ook niet gemist worden.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Ondertussen toch wel flink zin in, hopen dat het weer nog wat bijtrekt!
Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Wat een ontzettend matige set van NCBM zeg. 'This Is Eternity' en 'Spirit Of Hardstyle' als hoogtepunten. De rest was onsamenhangend en bestond vooral uit nutteloze edits van kapotgedraaide platen.
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
TropicalDanny wrote:Wat een ontzettend matige set van NCBM zeg. 'This Is Eternity' en 'Spirit Of Hardstyle' als hoogtepunten. De rest was onsamenhangend en bestond vooral uit nutteloze edits van kapotgedraaide platen.
Opzich wel mee eens.
Psyko klapt er wel dik op met z'n beginplaat :worship:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
TropicalDanny wrote:Wat een ontzettend matige set van NCBM zeg. 'This Is Eternity' en 'Spirit Of Hardstyle' als hoogtepunten. De rest was onsamenhangend en bestond vooral uit nutteloze edits van kapotgedraaide platen.
Eens :/ Psyko Punkz was dan wel weer echt vet :clap:
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Pff dacht ik check even die tml opname van de Q dance stage... Zatox stond op replay :thumbdown: , gelijk het tabblad afgesloten. Wat draait die een meuk en dan die Dave Revan er ook nog eens bij. Oke dat was het zondags zeurmomentje weer. doei.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Jezus, hebben ze nou exact dezelfde stage gebruikt als vorig jaar bij Q? Als het nou een mooie stage was, was het nog tot daar aan toe >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Rickzel wrote:Jezus, hebben ze nou exact dezelfde stage gebruikt als vorig jaar bij Q? Als het nou een mooie stage was, was het nog tot daar aan toe >.<
Q-Dance maakt hier geen stage, tomorrowland zelf doet dit. Q-Dance voegt zelf die slang toe.
Buiten dat ben ik wel van mening dat voor een festival van dit formaat ze ieder jaar (met name als ze 2 weekenden hebben met 3 volledige festival dagen) nieuwe stages neer moeten kunnen zetten..

Hetzelfde geld voor deze stage bijv.

Tomorrowland 2017 - 21/07 - 23/07  // 28/07 - 30/07

Hoe gaaf hij er ook uit ziet, ook qua details. Bijv. het bewegende hoofd en die flappen, maar ook het vuur op de rug in de avond. Hoeven ze het niet standaard elk jaar opnieuw te gebruiken..
(Al ben ik bang dat deze wel heel lang blijft vanwege ook die verankeringspunten die je ziet)

Edit:
Stages 2015:
https://stubru.be/tomorrowland/depodiav ... 15opeenrij

Stages 2016: Als je bijv hier lijkt de stages van vorig jaar; https://stubru.be/tomorrowland/de16magi ... ndopeenrij

Stages 2017: Kun je zien dat er een aantal hergebruikt zijn met dit jaar
https://www.538.nl/tomorrowland/dit-zij ... wland-2017
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Aankleding is nog tot daar aan toe, maar als je voor die gigantische bak met geld die je betaald voor kaarten het alsnog in je hoofd haalt om stages te gaan recyclen, zou ik me wel genaaid voelen als ik elk jaar naar TL zou gaan :P

Maakt het verder niet uit wie de stage host natuurlijk, gewoon kut van de organisatie
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Tja, ik zal wel een paar House mensen voor het hoofd slaan nu, maar Tomorrowland kwam op mij nooit over als een "hier moet je elk jaar heen" festival. Eerder een "dit moet je een keer hebben meegemaakt" festival. Dus vanuit dat oogpunt zou het mij bijvoorbeeld niet storen. Maar ik snap dat de mensen die vaker gaan hier wel een beetje teleurgesteld van zouden worden.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators