hehe, john herinnert zich mij eindelijkwrote:Volgens mij niet, Daan, Jeffrey en Ruben stonden wel het merendeel van de avond bij mij na 2u30.wrote:heb ik jou gezien?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja best jammer dat chuckels er niet was, moet die rampzalige maniak ook een keer ontmoeten haha! 
Ik ben een maniak, kan ik mee inkomen. Maar rampzalig? Ga eens snel je mond met zeep (of iets anders wits) spoelen jij!wrote:Ja best jammer dat chuckels er niet was, moet die rampzalige maniak ook een keer ontmoeten haha!
en geen poederachtige stoffen!wrote:Ik ben een maniak, kan ik mee inkomen. Maar rampzalig? Ga eens snel je mond met zeep (of iets anders wits) spoelen jij!wrote:Ja best jammer dat chuckels er niet was, moet die rampzalige maniak ook een keer ontmoeten haha!
pilvormige stofjes?wrote:en geen poederachtige stoffen!wrote:Ik ben een maniak, kan ik mee inkomen. Maar rampzalig? Ga eens snel je mond met zeep (of iets anders wits) spoelen jij!wrote:Ja best jammer dat chuckels er niet was, moet die rampzalige maniak ook een keer ontmoeten haha!
voorlopig niet meer
denk dat we met masters maar een heel ernstige drugsmeeting moeten hebben waar jullie mij is ff echt moeten opvoeden
dan is het tijd voor het echte werk!
beginnen met een hele
Hele loop je er zo bij als mij
dat willll je niet.
hmm, misschien ook welwrote:Hele loop je er zo bij als mijdat willll je niet.
eerst maar weer flink aan de peppie's
laat ik anders op xxlerator maar aan de hele gaan, daar kan ik toch niet hakken
Drop er dan 2, dan loop (of sta) je erbij zoals Squirriewrote:hmm, misschien ook welwrote:Hele loop je er zo bij als mijdat willll je niet.
![]()
eerst maar weer flink aan de peppie's
laat ik anders op xxlerator maar aan de hele gaan, daar kan ik toch niet hakken
Lukt niet op eem feest jo
ik had al moeite om te blijven staan soms 
Ik weet dat dat niet lukt. Dat is hetzelfde als proberen te blijven staan terwijl je een lachgasballon neemtwrote:Lukt niet op eem feest joik had al moeite om te blijven staan soms
of slapen als je net een gram pep weg heb gesnoven?wrote:Ik weet dat dat niet lukt. Dat is hetzelfde als proberen te blijven staan terwijl je een lachgasballon neemtwrote:Lukt niet op eem feest joik had al moeite om te blijven staan soms
Dat kan makelijk. Gewoon gaan slapen voordat de pep z'n werking doetwrote:of slapen als je net een gram pep weg heb gesnoven?wrote:Ik weet dat dat niet lukt. Dat is hetzelfde als proberen te blijven staan terwijl je een lachgasballon neemtwrote:Lukt niet op eem feest joik had al moeite om te blijven staan soms
EDIT: Volgens mij moeten we trouwens maar weer ff in 'normale mensentaal' gaan praten zonder het 'abormale onderwerp'. Anders krijgen we weer een boze greenie op ons dak
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
hahaha op naar het 'prachtige onderwerp'off-topicwrote: EDIT: Volgens mij moeten we trouwens maar weer ff in 'normale mensentaal' gaan praten zonder heb 'abormale onderwerp'. Anders krijgen we weer een boze greenie op ons dak
wrote:
EDIT: Volgens mij moeten we trouwens maar weer ff in 'normale mensentaal' gaan praten zonder het 'abormale onderwerp'. Anders krijgen we weer een boze greenie op ons dak
Want wattan? Thunderdome = Drugs
-
G
wie heeft er aan de drugs gezeten dan?
iedereen zn ogen waren toch zo groot omdat het zo donker was daar?
iedereen zn ogen waren toch zo groot omdat het zo donker was daar?
Nee man door die lampen! Die steeds zo 'aan' 'uit' 'aan' 'uit' deden heeeeel snel 
Dacht al ff dat er drugs gebruikers onder ons waren, dat had wel al die knuffels verklaardwrote:Nee man door die lampen! Die steeds zo 'aan' 'uit' 'aan' 'uit' deden heeeeel snel
Jij zo'n 1000 keer?wrote:Wie gaat er nou knuffelen :')
-
G
nee die mensen die over anderen zn koppen gaan wrijven dan :')wrote:Wie gaat er nou knuffelen :')
Hebben ze bij mij wel lange armen nodigwrote:nee die mensen die over anderen zn koppen gaan wrijven dan :')wrote:Wie gaat er nou knuffelen :')
Hahahahahahah geweldig was datwrote:nee die mensen die over anderen zn koppen gaan wrijven dan :')wrote:Wie gaat er nou knuffelen :')
er waren wel een paar mensen die zich flink aan je ergerden volgens mijwrote:Hahahahahahah geweldig was datwrote:nee die mensen die over anderen zn koppen gaan wrijven dan :')wrote:Wie gaat er nou knuffelen :')![]()
![]()